Cirka 1 hete járok BB krémmel a fejemen. Az egyértelmű, hogy ebből egyhamar nem lesz alapozás megint, mert a BB jobb. A két feeling között az a különbség hogy az alapozó egy réteg az arcon, a BB inkább, mint egy színes hártya, sokkal jobban idomul az archoz, de mégiscsak réteg, nem színes alapozó, de akár egy új bőr, úgy ráfekszik. 

Ez a 23-mas Missha a harmadik BB, amit alkalmaztam. 

A szokásos Missha ez antiaging, ráncfeltöltő, erősen hidratáló ígérettel. És úgy néz ki, mint egy ékszerparfüm. Van szép ára is, 11 ezer, de ennyibe a rendes alapozók is belekerülnek.

Felkenni könnyű. Sokkal erősebb a fedése, mint a Garnier-nak vagy a Vichy-nek. Felkenés után oxidálódik, úgy idomul a bőrhöz. Ez az első BB, ami a szájra kenve hullakülsőt ad rúzs nélkül, tehát fed annyira, mint egy alapozó. A színezése abszolút nem szívódik fel. 

Az a fura, hogy én egy fehér nő vagyok, de ez fehérebb még nálam is. Ebből még gond lehet, mert idegeísít, hogy világosabb, és nem tudtam megállapítani, hogy később átvette-e a színemet. A Vicy színe valahogy nekem jobban áll, de ennek szebb a felülete, olyan, mintha porcelánból lenne a bőr tőle.

Viszont olyan érzésem volt, hogy kicsit szürkés.

Szokták mondani, hogy a BB krémet száríthatnak. Ez elvileg erősen hidratál, gyakorlatilag úgy éreztem, szárít. De ha alaposan aláhidratál az ember, nincs gond. 

Semmi szín alatt nem tennék rá púdert, nekem abszolút matt tőle a bőröm. 

De mindezek ellenére messze ez a legjobb a 3 közül.

A Garnier BB krémről:

http://chezdubarry.blog.hu/2012/04/23/garnier_bb_krem_teszt

és a Vichyről:

http://chezdubarry.blog.hu/2012/04/26/vichy_neovadiol_lumiere_bb_krem_teszt

 

Missha Signature Wrinkle Filler BB krém

Címkék: teszt bb krém signature missha

A bejegyzés trackback címe:

https://chezdubarry.blog.hu/api/trackback/id/tr344479126

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Scala 2012.05.02. 11:10:20

Tényleg szép! :-)
Ez volt az egyetlen szín a palettán? Vagy ezt kaptad, merthogy fehér vagy, és nem akarsz sötétet?

arisztotela 2012.05.02. 12:10:18

@Scala: Próbálgatták rajtam, de úgy tűnik, Misshában nincs sötét, sőt semmilyen koreaiban, mert ott a fehérítés megy.

Scala 2012.05.02. 19:19:22

@DuBarry: Jaja! Mert nekik az áll jobban.
Kíváncsi leszek én be tudok-e lőni egy működő színt!

Ma még nem jött csomi, majd szólok. ;-)

mici˙ 2012.08.09. 22:50:56

Sziasztok.
Rendeltem egy ilyet vasárnap, kedden már meg is jött a csomag.
Szerintem is szárít, muszáj valamit kenni alá. A fedése nekem tökéletes, de se zsíros, se egyenetlen bőrszínem nincs, szóval ez lehet, hogy egyénfüggő. Az én bőröm másképp szar :)
Szerintem is jobb végeredményt ad, mint az alapozók de iszonyú nehéz lerobbantani este az arcról. Holnap teszek alá primert és jelentkezem a tapasztalataimmal.

Scala 2012.08.10. 08:56:01

@mici˙: Szuper! Én még nem vettem, mert gondoltam elmegyek a boltba, de lehet rendelni fogok akkor! Nem ezt, egy másik Misha BB-t, Signature talán... fel van írva.

mici˙ 2012.08.10. 20:13:09

No, ma kentem alá primert, alig kell rá már a bb-ből, könnyebben is lejött és nagyon szép a végeredmény. Apám nővérével ebédeltem, és megjegyezte, hogy nagyon hamvas a bőröm. Mondtam neki, hogy mi van rajtam, de azt mondta, hogy egyáltalán nem látszi, hogy ki vagyok kenve. Persze azonnal elkezdte érdekelni ez a cucc. :)

@Scala: igen, a bbkrémről rendeltem. Jól néz ki, amit találtál, nagyon natúr cuccnak tűnik. Majd esetleg írsz arról miket nem használsz/csinálsz az állapotod miatt? A barátnőm pl. szinte teljesen átment naturálba. Neki amúgy is volt egy nagy traumája és rettegett attól, hogy sérült lesz a baba, szóval no hajfestés (de a fodrásza amúgy is azt mondta, hogy ő nem vállal terhesenek hajfestést), de sminket is nagyon ritkán használt és a körömlakkal is leállt.
Ezt én túlzásna érzem, de megértettem az indokait.

Mujza 2012.08.10. 20:26:38

@mici˙: Mit használsz primernek?

mici˙ 2012.08.10. 21:01:55

@Mujza: www.sephora.com/skinflash-primer-radiance-boosting-makeup-primer-P247354 ez van, első primerem amúgy. Nem feltétlenül venném meg újra, de már laposra ültem a seggem a varsói reptéren, muszáj volt csinálnom valamit a duty freeben. Maga a termék jó, többet mutatott az eladó és ez volt a legjobb érzésre az én bőrömön, de ez az ecsetes megoldás nem a legjobb és nem is érzem higénikusnak.

veriocs 2012.08.11. 15:40:45

@Scala: @mici: Lányok, most biztos nagyon tudatlan vagyok, de mi az a primer és miért kell a BB-krém alá? A Clinique Pore Minimizer Instant Perfector-t használom, arra is azt mondták, hogy primer, de most akkor képzavarban vagyok, mert azt még egy egyszerű púder alá sem lehet kenni, mert azonnal lejön. Egyébként nagyon elégedett vagyok vele, mert nagyon szép hamvas bőrt ad egy cseppet sem látszik, hogy valami fel van kenve, elfedi a pórusokat és nem kiemeli, mint a többi alapozó, púder. Nem emeli ki a piheszőröket sem, szóval tökéletes lenne, ha tartós lenne, de olyannyira nem az, hogy, ha csak hozzáérek az arcomhoz lejön. Viszont semmi más nem adta még ezt a szép bőr felszínt. A BB-krém tudja ezt??

Scala 2012.08.11. 17:27:23

@veriocs: Hello,
magyarázat:
www.life.hu/szepulj/smink/20101028-sminkesek-varazsszerei-a-neszesszeredben.html
Olvasd el!

Részlet:
"Mi az a primer?
A primer olyan sminkelőkészítő alap, amit a bőr tökéletesítésére használunk. Mielőtt primert választunk, el kell döntenünk, hogy mely bőrproblémákat szeretnénk orvosolni, ennek fényében választhatunk ráncfeltöltő, pirosságot csökkentő és pórusösszehúzó terméket is."

Magyarul erre még kenni kell alapozót majd korrektort, végül esetleg púdert. Létezik külön vagy szemhéjprimer (én ugyanazt használom) arra megy a színezett szemhéjpúdert! Magában nem csodálom, hogy simán leugrik a bőrödről. :-)

A BB-krémet én primer nélkül használom, de nem ugyanazt, ami micinek van. Jelenleg nekem a DuBarry által küldött Granier van hidratálóval összekeverve, azt felkenem oszt kész.
Ha vettem a BB-oldalról krémet, majd írom, hogyan vált be.
A BB-krém szép, egyenletes arcszínt biztosít, hozzáidomul a fejedhez, nem lesz alapozó maszk hatása.
Még írok micinek, csak most beszél hozzám az uram!

Scala 2012.08.11. 17:45:13

@mici˙: Tetszik a Dior, amit linkeltél! Csomagolásilag 100%. :-) Ecsetet nem tudod kimosni?

A Chanel primer textúrája eléggé tetszett nekem, de picit csillog, inkább alkalminak mondanám... csak teszteltem a kézfejemen, nem volt saját.

Várandósság alatti szépségápolás: megértem a barátnődet, mindenkinek van valami parája, nekem a méhen belüli elhalás volt, ezért sokat feküdtem a 14. hétig. Nem állandóan, mert anyut is kísértem rehabilitációra, meg sétáltam, de alapvetően pár órát leszámítva otthon voltam és feküdtem, szépen nyugiban. Kívántam is egyébként.

Trimeszterenként egyszer festettem hajat, Fudge új-zélandi festékkel, ebben csökkentett az ammónia. A fodrászom szerint Schwarzkopfnak van egy ammóniamentes festéke, egyik vendége azt kérte, ha akartam volna azzal csináljuk. A napi ötszöri hányinger, hányás, és vércukoresés miatt csomószor lemondtam az elején, úgyhogy a 14. héten festettünk először, aztán a 22. környékén, majd kell mennem szept. elején is.

Kozmetikus: gyanta ugyanúgy mint korábban, kivéve, hogy a hasamat békén hagyjuk (korábban nyáron egy csík ment ott), és mivel nem bírom jól, csak light üzemmódban megy a bikinivonal.
Arckezelés Ilcsivel kéthavonta, de ultrahangos arcmasszázs semmi, nem jó a magzatnak az a rezgés. Dokinál is utálja, nem lehet mozizni, kis karját tartotta az arca elé múltkor, korábbi alkalommal hátat fordított és szopta az ujját. :-)
Szemöldökfestés havonta, szempilla kéthavonta.
Itthon Ilcsi zselés (csipkebogyó) arcpakolás megy heti egyszer, ha az nincs itthon a szódabikarbónás rutin DuBarrytól, utána almaecet, kókuszolaj, hidratálókrém.

Smink: hetente háromszor sminkelek kb. BB-krém (hidratálóval kevert Garnier), korrektor vagy alapozó a karikák alá, YSL bronzosító, szempillagöndörítés, Isadora spirál, testszínű szembelső kihúzó. Szemhéjat nem mindig sminkelek, de hangversenyre vagy csak úgy gyakorlásból igen (amikor mentek itt a sminkvideók).
Nekem pont az a babonám, hogy a lookom megvéd a rossz hírektől, amikor először mentem ultrahangra, egy nagyon elhanyagolt háziasszony volt előttem, kihallatszott a zokogása szegénynek, igen rossz hírt kapott.

Meg olyan sápadt is vagyok sokszor, hogy színezett BB-krém nélkül menve szerintem vasinjekcióra küldenének. :-)

brokeness 2012.08.12. 15:28:43

@Scala: A Garnier BB-je nekem is bejött,a múltkor tettem fel alapozót 3 hét után, s nem tetszett. Pedig előtte mindig használtam alapozót. Szóval, nyáron a BB tökéletes választás. Pirosító nélkül én is hulla vagyok, ez alap nálam. A pirosító után bronzosító.Pasztell-szürke szemceruza a felső szemhéjra elmosva, a vízvonalra bézs szemceruza. Aztán szempilla-göndörítő+ barna spirál. Rúzsban a matt krémes, pinkes natúr Rimmel. Alkalmakkor arcfény, és kész.Nyáron csak eseményre a szemhéjfesték, amúgy sosem.
Ez kb. 7 perc, de enélkül nekem sincs meg a komfortérzetem.

Lilienfeld 2012.08.12. 21:04:24

@Scala: @brokeness: na, akkor ti hátha megmondjátok nekem, én is szeretem a szembelsőt / vízvonalat kihúzni bézzsel, estére fehérrel, de leginkább csak szeretném. A cerka hegye ui. annyira csiklandja azt a bőrt, h azonnal könnybe lábad a szemem, és a szép kiemelő vonal lemosódik rögvest. Milyen technika kéne vajon?

brokeness 2012.08.12. 21:20:43

@Lilienfeld: A jó ,minőségű szemceruza a titok. A ceruza keménysége miatt csiklandozhat, az én fehérem Max Factor, ez tart is, és lehet vele szépen dolgozni is.

Scala 2012.08.12. 23:38:04

@Lilienfeld: Nekem bézs Isadora van, fehérből Max Factor vagy valami iylesmi, a fehéret nem is szeretem. Jó minőséget végy, Isadora és felfelé, sokáig kitart.
Az YSL túl puha viszont, de azt már sztem nem is lehet kapni. Úgyhogy nem a legdrágább a legjobb.

mici˙ 2012.08.13. 19:42:54

@Scala: A Chanel primert is néztem, de ha jól emlékszem az is úgy tűnt, hogy szárít. De nem biztos, mert mutatott vagy ötöt a lány.
Nem próbáltam még kimosni, de szeritnem belemenne a sampon a tartályba. Úgy van megoldva, mint a korrektorok, csak nagyobb az ecset és a lyuk, ahol kijön a krém.

Szóval normális a para és a megfontolt szépségápolás terhesen. Jó hallani. :)

Scala 2012.08.14. 11:19:46

@mici˙: Igen, normális a para. Pl. a hajlakkokra is mondják, hogy ne (abban van/volt ólom vagy mi a szösz).

Mosás: én a sminkecseteket is lefelé fordítva szoktam, víz, majd kis bio-szappan, majd víz, kézzel dörzsi, lefelé tartsd. Úgy nem mehet bele, és tényleg gusztusosabb! Biztosan az állapot miatt is, de kényszeresen mosom az ecseteket pár hetente. És napon szárítom, az pluszba fertőtlenít, de ez a termék miatt, neked annyira nem okés. :-)

Scala 2012.08.14. 11:28:23

@mici˙: Vagy ha kifolyik, akkor vízszintesen a tenyeredben tartva. :-)

Lilienfeld 2012.08.14. 21:35:38

@Scala: áhhá, enyémek is Max Factor. Tehát Isadorára kell hajtani, köszönöm!

Scala 2012.08.15. 07:00:00

@Lilienfeld: Igen, Isadora szerintem ebben nagyon jó, és megéri az árát.
De bocsánatot kell kérnem, brokenesstől, mert megnéztem, és rosszul írtam, a fehérem Maybelline, na olyat ne vegyél!

brokeness 2012.08.16. 18:46:41

@Scala: megbocsátok.-))))A Max Factor az áruházi cuccok közül még mindig a jók közé tartozik azért.Pedig már anyám is azt használt.
Talán még a Rimmel, ami jó.De az is elég használtam.
A Maybelline-t próbáltam, de felejtős.De neked is, ahogy írtad.

Scala 2012.08.17. 12:41:42

@brokeness: Rimmelt én is szeretem, igen! :-) Kár, hogy a Heidi Klum vigyorog most a reklámokon.

pnünü 2012.08.20. 11:46:31

@mici˙: olajos arlemosóval kell leszedni a bb krémet. (vagy olajjal áttörlöd, fellazitod és aztán a megszokott lemosód. Különben a misshanak van bb krém lemosója, láttam ebayen.

mici˙ 2012.08.20. 19:06:13

@pnünü: köszönöm a tippet. Majd megpróbálom olajjal akkor, észben tartom az ebayt is. Ha nem válaik be az olajos módszer, akkor majd rendelek.

mici˙ 2012.08.20. 19:11:40

@Scala: Ja, a mosás. MOndjuk kifolyni nem fog, mert tekerős adagolója van. Igazából bosszant, hogy egy csomó cucc kárba vész a pemzlin. Az ecset az eloszlatásban sem segít, szóval nettó marhaság az egész. De az ezüst henger legalább szebb egy tubusnál :)

Scala 2012.08.21. 05:31:52

@mici˙: Igen, ezek az ecsetek engem is a pazarlásra emlékeztetnek, még a korrektor is, felszívja az anyagot, és nem is használom. Értelek teljesen! :-)
Nem tudok aludni.

Megnéztem május 1-én volt először kánikula. Akkor még jó volt, nem voltak átmelegedve a falak. Elegem van.
A passzív ház-típusú építkezés a meleget is kizárja, ugye? Na, olyanom lesz,. és csepegtetős öntöző a ciszterába gyűjtött esővízből. Abba semmi pláne nincs, ami pazarlás itt megy a környéken a fancy időzített öntözőrendszerekkel...
süti beállítások módosítása