Nagyon furcsa, és nagyon hatékony szer a pueraria mirifica, és azért írok róla, mert ez a cucc nem viccel, nagyon kellemetlen is tud lenni, amit a gyártók és a forgalmazók sohasem fognak leírni.

A pueraria mirifica egy thai gyógynövény. Ahol nő, és rágcsálják a nők, jobban néznek ki, fiatalabbak, nagyobb a mellük, nem kapnak mellrákot, és szebb a bőrük.

Ez egy nagyon erős fitoösztrogén, oyannyira erős, hogy a test saját ösztrogénjének sokszorosa a hatás, amit produkál.

Azt hiszem, hogy úgy terjedt el a mellnövesztő bizniszben, hogy a thai Shemalek, vagyis transzvesztita prostik ezt szedték fogamzásgátló tablettával kombinálva, így növesztettk mellet. Világos, ha egy férfinek melle nőhet valamitől, egy nőnek pláne.

Én szedek naponta egy kicsit. Nem mellnövesztő szándékkal, bár arra sem rossz, hanem mert nagyon nagyon jót tesz a bőrnek. Viszont ahhoz, hogy tényleg kosárméreteket növeljen, nagyon nagy adagban kell szedni, napi 1000 mg-ot. És annak brutális a hatása az ösztrogén mimika miatt. Teljesen idegbeteg lesz tőle az ember, nagyon vigyázni kell a vérnyomásra, mert feltolja, hőhullámot okozhat nem menopauzás nőknél (ez egy bonyolult folyamat, mivel a pueraria lefoglalja az ösztrogén receptorokat, a saját ösztrogénszint lezuhan, mintha klimaxos lenne a nő, de sokkal brutálisabban, ezt csak azok ismerik, akik mellrákra ösztogénblokkolót kapnak, ilyen a Tamoxifen nevű gyógyszer).

Viszont valóban mellrák megelőző, pont ezért, és az ösztrogén összes pozitív tulajdonságával bír: növeszti a mellet, és ragyogó bőrt csinál.

Lehet azt mondani, hogy jaj, nem szabad belepiszkálni a természet dolgába, de aki mellnövesztőt akar, annak nem szabad máshoz nyúlnia, a többi szer (szója, komló, görögszéna, édeskömény) semmit nem tud ehhez képest. Ez valóban hat. Ha valaki vállalja a kellemetlenségeket, akkor hajrá. Attól nem kell félni, hogy mérgező vagy rákot okoz, viszont abban nem vagyok biztos, hogy érrendszeri gondot nem okozhat. Csináltak már vizsgálatot is rá, többet is, és nem találták toxikusnak.

Fontos még, hogy akar növeszteni, ne szedjen semmi mást, mert ezt magában kell. 

Tudni kell még, hogy a képen látható termék több, mint tízezer forint, ami igen drága, négyezerért is kapni Angol lapokon, és pont három nap alatt itt van.

Ezek rablások, a pueraria mirificát termesztik már Thaiföldön, valószínűleg egy dollár az önköltségi ára.

 Még egy érdekesség: sok nő azt gondolja, hogy szülés után azért lóg a melle, mert a terhességtől kinyúlik, hát nem. A terhesség és a szülés alapjaiban átrendezi a hormonháztartást, ezért egy kis pueraria mirifica arra is jó, hogy ezt regenerálja, és növesztés nélkül, de visszatelíti a melleket. 

 

Kiegészítés: Nem törlöm le ezt a posztot, mert Magyarországon is lehet venni pueraria mirificát, és aki árulja, nem fog a veszélyeiről írni, de itt szeretném hangsúlyozni: 25 alatt senki ne szedje, mert a saját hormonfejlődést megzavarhatja. Szülés tervezése előtt se, mert elviheti a mensest. Leginkább negyven pluszos nőknek ideális, de márt szült harmincasoknak is megfelelő. Amit még nem írnak a forgalmazók, de a kommentelőktől, saját tapasztalatból leszűrtem: puffadást, cellulitiszes feneket, térdfájdalmat, mellfájdalmat okozhat.

Itt a mellékhatásokról bővebben:

http://chezdubarry.blog.hu/2014/02/16/a_pueraria_mirifica_problema

Címkék: gyógynövény mirifica pueraria mellnövesztés

A bejegyzés trackback címe:

https://chezdubarry.blog.hu/api/trackback/id/tr164354857

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

amaia 2012.05.23. 23:27:52

Csak remélni tudom hogy nem fog elönteni engem. Maszirozok napi 2x igen, belerakom az olajba. Sajogni vagy igy fájni szokott a mellem, mint mikor megjön olyan. Lámpám sajnos nincs de utána nézek és beszerzek egyet:)

amaia 2012.06.10. 01:02:07

Szia! Eltelt az elsö hónap, most abbahagytam a szedést, mielött megkell jönnie.Nem sok változás történt eddig. Menszi után próbáljak meg többet szedni? Mondjuk másfelet??az ugz lenne 150 mg PM. Vagy a változás inkabb késöbb kezdödik el, az első hónap után?

amaia 2012.06.10. 11:05:17

@ Che@DuBarry: Még az elözö tegnapi üzenetemhez azt szeretném hozzá tenni, hogy a az angol oldalakon mindenhol azt irják hogy ilyen 500-1000 mg ot kell szedni ahhoz nöjjön a melled. Ami 5-10x annak amit most szedek. Most ök ezt komolyan gondolják ??

arisztotela 2012.06.10. 13:01:46

@amaia: szerintem az én kapszulámban 500 van. Napi 2 az már ezer. Te melyiket szeded?
Nekem egy hét alatt kezdett telni már. Ha nem érzel semmit, növelheted az adagot.

amaia 2012.06.10. 14:20:46

hát ez az akkor, az enyémbe 95 mg van egy kapszulaba:( Akkor szedhettem volna már kezdedtöl fogva többet. Nem csoda hogy semmi változás:( Menszi utan szedek többet akkor.Köszi!

amaia 2012.06.10. 14:27:05

@DuBarry: Vagyis leirom pontosan mi van a dobozon.
Összetevök:
PM 95mg
Terminalie Chebula 135mg
Egyéb gyógynövény: 270mg.

Na igy teszi ki a tabletta a 500mg ot de abbol csak 95 mg a PM. Igy kell nézni lebontva vagy egész kapszula tömeget, mikor azt mondjuk hogy 500 mg??

arisztotela 2012.06.10. 19:30:58

@amaia: és honnan van ez? El kéne olvasni az adagolást.

amaia 2012.06.10. 20:14:54

@DuBarry: Thaiföldröl van. A egyik thaiföldi barátom anyukája vette gyógynövény boltban. és az van ráirba hogy napi egy felkeléskor, meg az összetevők.

arisztotela 2012.06.10. 20:46:35

@amaia: nyilván ezt roborálónak árulják. Szedj többet.

bandité 2012.06.15. 21:22:28

@DuBarry: Kedves DuBarry!
48 éves vagyok, másfél éve nem menstruálok, 3 hónapig szedtem, majd kihagytam 3 hetet, s újra elkezdtem, de 1 hét alatt mellfájdalmaim lettek - igaz voltak már az első szedésem alkalmával is, de akkor pár hét alatt elmúlt, folyamatos szedés mellett, de most abbahagytam 1 hét után, ennek 2 hete, s nem múlik el a fájdalom. Írtam Neked emailt is, ha itt válaszolsz annak is örülök. Szóval, úgy fáj mindkét mellem, mint amikor meg szokott jönni, tipikusan le akar szakadni, ha leveszem a melltartót, utána már nem vészes. De ez olyan, mintha stagnált volna. Hozzá kell tegyem, jamsgyökeret is szedtem, fitoprogeszteron, a puerariával együtt, azt viszont tegnap hagytam abba, gondoltam, talán a kettő bezavart. A fájdalmon kívül viszont csak jó dolgokat tapasztaltam, nincs hőhullám, a bőröm is kisimult, szóval csak a melleim miatt nem tudom szedni. Kérdésem, hogy mennyi idő múlva megy ki ez a hatása?
Köszi
Bandité

arisztotela 2012.06.15. 21:29:44

@bandité: fogalmam sincs. De miattam kezdted szedni?
Én negyvenhat vagyok, de szabályosan menstruálok, és nagyon keveset szedek.Próbálj kevesebbet szerintem, mert a klimax tüneteket mással nem tudod enyhíteni (yam szerintem arra kevés lehet)

bandité 2012.06.15. 21:46:34

@DuBarry: nem miattad, mástól hallottam. De Ő sem tudta megmondani, hogy a mellfájdalom ettől lehet-e? Egyébként lehet?
Fájhat ettől a mellem?

arisztotela 2012.06.15. 21:49:27

@bandité: ja, értem már,elolvastam a mailt is. nem vagyok szakértő, de szerintem akkor próbálj csak yamot egy ideig, úgy tudom, azt hatvanig ajánlják klimax tünetekre. azután szépen apránként kis adagokat a puerariából. Thaiföldön is miniadagot esznek. A teljeset csak a mellnövesztők, de nem az a célod.

amaia 2012.06.15. 21:51:11

@DuBarry: Oké, menszi utan többet szedek, bár nem jött még meg, mult hónapba 11 én jött meg, most meg még semmi. Furcsálom mert ennyit nem szokott késni(terhesség kizarva) lehet hogy a PM töl? de hisz alig szedtem belöle, 100 mg naponta annyira nem hormon felboritó nem??

arisztotela 2012.06.15. 21:55:33

@bandité: na megynyugodtam:).
Szerintem fájhat, amikor 500 mg-ot szedtem, olyan ösztrogénsokkom volt, mint még soha, se terhesen, se menzesz előtt, se kamaszkorban, szóval minden lehet. Nekem idegbajom volt tőle, neked a melled fáj. mindenki másképp reagál. Megjegyzem, a kellemetlenségek ellenére, akkor volt a legszebb az arcom. A kis adag nem hozza ugyanazt a bőrt. Mennyit szedsz?

arisztotela 2012.06.15. 21:56:59

@amaia: de, simán lehet, de elmúlik.

bandité 2012.06.15. 22:06:51

@DuBarry: napi 1 kapszulát, abból a erős rózsaszínű dobozosból. Nem tudom mennyi egy kapszula, thai-ul van, de egyik oldalon 200, a másikon 60 valami van írva. Napi egyet ajánl reggeli után. Szóval nem tudom mennyit tartalmaz. De talán ismered ezt a csomagolást, a net-en csak ezt lehet látni, én viszont közvetlenül Thaiföldről kapom, helyesebben annak a lánynak a nővére él ott, aki behozatja, így olcsóbb is,mint a net-en.

bandité 2012.06.15. 22:08:29

@DuBarry: @bandité: mikor abbahagytad mennyi idő múlva tisztultál ki, szűnt meg az ösztrogén sokkod?

arisztotela 2012.06.15. 22:13:23

@bandité: 1 hét alatt kiürül teljesen

arisztotela 2012.06.15. 22:14:12

@bandité: nem ismerem, mert én Angliából rendelem. És csak thaibetűs?

bandité 2012.06.15. 22:16:13

@DuBarry: angolul is van írva, nagyjából a lényeg, hogyan kell szedni, email cím, telefonszám, de az adag csak thai betűs!Köszi a válaszokat!
Jó éjt!

belzebubó 2012.06.16. 11:05:02

@bandité: En is szedem szinten thaifoldi es megerositem, hogy fajt a mellem az elejen. Kicsit megnott a hasam is, mintha fel lenne puffadva. Az nem tudom mitol van, de a PM- re tippelek.

bandité 2012.06.16. 13:52:39

@belzebubó: hát nekem is az elején, de folyamatosan szedtem, s 1-2 hét alatt elmúlt. Most viszont kihagytam 3 hetet, mert elfogyott, s amikor újraszedtem, már pár nap múlva elkezdődött a mellfájás, vele a haspuffadás is, de most annyira brutál, hogy abba is hagytam, már 2 hete, de még mindig fáj, s nem akar elmúlni, vagyis minimálisan talán enyhül. Fogom én is továbbszedni, de csak heti 1-2 kapszulát, mert ez a mostani állapot nem jó. Ki kell egyébként kísérletezni. Én szedem mellé a yamsgyökeret is, azt viszont naponta, mert azzal semmi gondom nem volt, a klimaxos tünetek elmúltak. A puerária is nagyon jó, mert más jótékony tünetek azért jöttek, mint bőr kisimulás, hőhullámok teljesen elmúltak, úgy összességében jó volt, kivéve a mostanit, s azt viszont nem tudom, miért lett ennyire erős. Lehet tovább kellett volna szedni, nem szabadott volna abbahagyni, s mára már elmúlt volna a fájdalom. Nem tudom.

belzebubó 2012.06.16. 14:38:13

@DuBarry: A mellemre. 1 tabletta 180 mg PM es azt irja 3x2-t kell szedni de csak 2x2-t szedek. De sok ez nekem meg igy is.

belzebubó 2012.06.16. 14:43:56

@bandité: Akkor ettol lehet a haspuffadas! Most abbahagytam mert megjon, de lehet, hogy vegleg abbahagyom. A mellemre es az arcomra rogton hatott, kb. 4-5 nap utan. A haspuffadas kesobb jott, 2 het mulva, ezert nem voltam biztos abban, hogy ettol van. De eleg durvan hat. Ezen a blogon kivul mindenhol azt irjak, hogy mennyire biztonsagos, de most vegigplvastam amit Dubarry irt es abba fogom hagyni, foleg a haspuffadas zavar en hohullamot nem vettem eszre.

arisztotela 2012.06.16. 14:51:01

@belzebubó: a hőség ezertől volt:). Napi száz körül tolom most, de engem nem puffaszt.
Szülés előtt nem szedtem volna, mert elviheti a mensit, szóval hagyd csak abba, de az arcos fényskedés hiányozni fog:).

belzebubó 2012.06.16. 15:02:23

@DuBarry: Tudod irtam, hogy fogytam jo sokat es osszement a mellem. Kiprobaltam a kremet es lattam ezt a bogyot is, megvettem, feltem tole kiprobaltam azzal egyutt es foleg az zavart, hogy a hasam ami kockas kiallt mint egy puffadt ehezonek. Nem szedtem sokaig, most lealltam vele, majd megirom mi mennyire zuhant vissza :D

amaia 2012.06.17. 18:59:33

@belzebubó: Irták többen is a haspuffadást, én is tapasztaltam, bár nem tudom hogy ettöl van e. Nálam ami még zavaróbb az hogy "gázok " is vannak a puffadás mellett. Nem vagyok egy "gázos" tipus, de most elgondolkoztam hogy mitöl lehet ez, elég zavaró az az igazság. Ti mit tudtok erröl?

amaia 2012.06.20. 08:19:55

@DuBarry: Szia. Még mindig nem jött meg, már 9 napot késik. Másoknál is volt ez igy ? Normális ez ha PM et szedsz??8-án abba hagytam hogy 11.ére megjöjjön és még semmi.Napi egy tabletta is eltolhatja?

Scala 2012.06.20. 08:37:02

@amaia: Nekem fitohormon miatt (gyógytea mensesfájdalomra) + munkahelyi stressz 12 napot késett egyszer huszonéves koromban.
Lehet hogy átállásban is van a szervezeted. Még türelem!
15-16 nap csúszás után jelentkezz be dokihoz! Az én dokim fia volt Táiföldön ösztöndíjjal, lehet toleránsabb lesz a hallottakra. :-D

belzebubó 2012.06.20. 08:40:57

@amaia: Nekem először életemben késett 5 napot mert egyébként olyan mint az atomóra. És én most már csak kentem vele, nem szedtem semmit. Krémet sem fogom kenni, mert szerintem bejut a véráramba, de Dubarry talán tudja.
A bőröm a fenekemen cellulitiszes lett. Teljesen hülyén nézek ki, elöl kockás has, definiált karizmok, lábon, combon is és a fenékvonal alatt kocsonyás lett, mint aki sosem guggolt 60-nal, vagy taposógépezett életében. Biztos, hogy ettől lett, mert ugyanazt eszem és ugyanúgy edzek. Viszont a bőröm nem olyan szép az arcomon és ezt már 4 nap után észlelem.

arisztotela 2012.06.20. 13:52:19

@belzebubó: Igen, teljesen eltolhatja a mensest napi egy. Nekem is eltolta, amikor 1000 mg-ot szedtem, amikor abbahagytam, visszaállt, most atomóra, ahogy BB mondta. És igen, a teljes adagtól iszonyat cellulitiszes volt a fenekem hirtelen, az is lement. Három nap alatt ürül. Én mindössze 2 hétig szedtem a sokat, egy hónap alatt minden a régi lett, miután lecsökkentettem a tizedére az adagot. A pozitív hatásból sok megmaradt, sok elveszett (igen, a szuper ragyogó arc csak nagy adaggal van), de a mellem kerek maradt, bőröm valamivel jobb, mint nélküle, alvás szuper. Negatívok teljesen elmúltak: cellulitisz, idegesség, menses kavarodás. Még egy: a nagyon nagy adag nálam térdfájdalmat is okozott. (fent van valahol ez is a neten mellékhatásként).

amaia 2012.06.21. 00:09:42

@belzebubó: Köszi. Sok mindenre kaptam most választ.:) BB mennyit szedtél naponta hogy cellulitiszesz lett a feneked? napi 1000 mg ot? Én is keményen edzek mint te, ettöl most kicsit tartok. A sok ösztrogéntöl ugye egyböl zsirosodunk derektól lefele mi nök, nem csoda hogy ez van. Melled viszon hogy hatott? Nöt töle sokat? Mennyi idö után változott?Nekem a sok sportól elég kicsi, amit nem bánnák az az hogy ha a mellemre menne a zsir nem a fenekemre de ez többnyire nem igy történik. Kiváncsi vagyok neked hogy hatott.

belzebubó 2012.06.21. 03:22:01

@amaia: 1 tabletta 180 mg- os es 2x2- t szedtem. Rogton hatott, 4-5 napon belul. A mellemre szuperjol hatott, nott es rugalmasabb, teltebb lett, egyelore nem zuttyant vissza. De kentem is es szedtem a tablettat. Nem sokaig kb. 2 het. Most abbahagytam, irok milyen valtozas lesz a mellemen. Egyelore meg semmi visszarendezodes nem tortent ott.

veriocs 2012.06.21. 08:45:57

Nekem ciszta nőt a mellemben a Pm-től, rögtön abba is hagytam, sajnálom nagyon, mert feszesebb lett!! Aztán nagy nehezen kikezeltem, de újra előjött, amikor rámjött a szójatej ivó mániám, már azt sem iszom, pedig nagyon szerettem. A ciszta végérvényesen egyébként a jamszgyökértől (wild yam) múlt el. Ami anyukám klimaxos tüneteit is teljesen rendbe tette.

Mujza 2012.06.21. 09:27:33

@veriocs: és a feszesség mennyire maradt, miután abbahagytad a szedést?

veriocs 2012.06.21. 11:24:23

@Mujza: Sajnos már nincs, de az igazsághoz tartozik, hogy utána meghíztam nagyon, amit most leadtam, és azért nincs már meg a feszesség. Ezért aztán nem tudom meddig maradt volna.

Dia1 2012.06.23. 09:48:26

Sziasztok! Tudnátok segíteni, hogy hogy kell rendelni az angol oldalról ilyen kapszulát? Még sosem rendeltem külföldről :$
Szerintetek ez a kapszula visszaszorítja a tesztoszteron termelést(nekem 3-szor magasabb, mint a normál érték felső határa)?

arisztotela 2012.06.23. 11:16:28

@Dia1: hány éves vagy, miért gond a tesztoszteron?
Bajszod nőtt vagy nem tudsz teherbeesni? Elvileg igen, ezért szedik kopaszodók is, de azért ennek utána kéne nézni a neten, mielőtt erre szeded. Nem tudom, hogyan kell, odamész az oldalra, és elmondja, kártyaszámot kér, vagy paypallal.

linera 2012.06.25. 22:57:52

amaia, esetleg megkérdezhetem h mely településen laksz? ha lenne rá lehetőség, akkor én is rendelnék, az ismerősöd és a te segítségeddel PM-et, mert azért nem mindegy, hogy mennyiért kaphatunk egy dobozzal. Persze nem sértődöm meg, ha nem lehetséges! köszi a választ!
a tapasztalatok pedig érdekelnek mindenkitől, aki szedi

amaia 2012.06.26. 00:42:25

@linera: Szia! Én angliába lakok és itteni egyetemi haverom hozza kintről. :( Van egy jó oldal ahol 80 font 6 dobozzal és megbizható . Megkeresem neked az oldalt és elküldöm. Az otthoni gépembe van elmentve,de elküldöm itt neked:)

belzebubó 2012.06.26. 02:37:19

@DuBarry: Jelentem, kb. egy hete abbahagytam es hatarozottan csokken a cellulitisz. Elkepeszto, hogy 4-5 nap alatt mit okoz ez a PM bogyo es ha nem szedjuk, akkor 4-5 nap alatt mennyire kiurul. Azert irok ide, mert ez az egyetlen olyan oldal, ahol magyarul talalhato info olyanoktol akik hasznaljak. A mellem meg nem zuttyant vissza teljesen, de sokkal kevesbe telt. A boromon nem tudom, ezt ilyen konkretan, mert vettem egy hialuronsav, biocell kollagen, MSM kombot, ami direkt borre valo es szedem a halolajat is es lehet, hogy az tartja fent mert most sokkal jobban nez ki. A PM abbahagyasa utan nem volt ilyen jo a borom, de most a hialuronsavas bogyotol javul! Ez a hialuronsavas cucc is jo gyorsan latszik az arcon ugy veszem eszre. Ez is van a neten, GreenLife Hydraplenish a neve. Nagyon jo es ugy latom ez is hat mar 2-3 nap utan latszik az eredmeny. Dubarry koszi, hogy ennyi jo otletet megosztasz! Sosem hittem volna, hogy a hialuron belulrol, MSM-mel kombinalva ennyire hatekony!

m.anna 2012.06.26. 09:26:53

basszus, most már nem merek nekiállni a cuccnak, pedig megjött. rettegek a narancsbőrtől, a combom a legszebb bennem. :D a yam/yams/jamszgyökér vagy aligetszépe stb. nem segítenek a szülés utáni hormonkavaron? enyhébbnek tűnik, de vajon hatásos valamennyire? lenmagot egyébként is annyit eszek, mint egy ló.

linera 2012.06.26. 11:06:19

amaia, köszi az infót, akkor majd várom az oldalt :) kár h Magyarországon nem lehet kapni, legalábbis én nem találtam

amaia 2012.06.28. 15:24:18

@linera: Szia!:) Itt az oldal amit ígértem. Van most jó akció, igaz nem olyan olcsó mint ahogy én vettem, de viszont ez az oldal megbizható, Thai haverom lecsekkolta, Paypal-lal rendelhetsz innen nyugodtan.
www.pueraria-mirifica.org/prices-promotion.htm
Irj hogy mi ujsag:)

linera 2012.06.29. 11:10:39

@amaia: köszönöm! :) majd írok, ha elkezdtem szedni és van hatása

amaia 2012.06.29. 15:39:56

@belzebubó: Most jelenleg 500 mg ot szedek ami igy joval kevesebb mint a te adagod. De az az igazsga hogy nem nagyon birok többet, eddid egy hónapig csak 100mg ot szedtem, most pedig meg 5x-ztem az adagot. Néha ennyitöl is kicsit fura a közérzetem. Valszin egyenlöre maradok 500mg nál, hátha van igy is hatása, vagy szerinted az nem elég?

belzebubó 2012.06.29. 15:51:18

@amaia: Nekem mar onmagaban a krem is hatott. Dubarrynak is hat a 100 mg. Nagyon hatasos szer. En 2x2-ot szedtem. Tehat 4 dbx180 mg. Szerintem meg 500 mg is sok, bar attol fugg hany eves vagy.

arisztotela 2012.06.29. 16:24:37

@belzebubó: 100 mg-tól azért nem nő a mell, csak nem üres dohányzacskó:).

belzebubó 2012.06.29. 16:34:46

@DuBarry: Jelentem az abbahagyás után, 3 centi a veszteség eddig :(

pearlszem (törölt) 2012.07.02. 11:44:33

Eddig csak külsőleg próbáltam szépülni, de kellett nekem idetalálnom:-)! Mivel Thaifölddel kapcsolatos a vállalkozásom, rá is zoommoltam a Pueraria mirifica-re, kint olyan 5 és 8 dollár között mozog az ára, így beszerzek egy-két dobozzal, meg találtam ilyet is:Moringa Oleifera, erről is egész jókat írnak, és 3 dollár.

arisztotela 2012.07.02. 11:46:55

@pearlszem: Mostmár mindenkinek elmondom, hogy csak akkor szedd, ha elmúltál negyven, és szülsé után vagy:).

pearlszem (törölt) 2012.07.02. 12:00:17

@DuBarry: Elmúltam negyven, szülések rendben megvoltak:-)És óvatos duhaj vagyok, csak pici adaggal fogok kezdeni.

amaia 2012.07.04. 02:05:56

@belzebubó: Szia! 26 éves vagyok és én csak a mellem miatt szedem hogy nöjjön, még nem szültem. A szebb bör nektek mennyi idő után kezdett elöjönni? Nekem most annyi van az arcommal mintha miteszeresebb lenne mint eddig. A mellembe érzem a feszülést az 500mg-tól, szted elemjem hetente 100 mggal vagy maradjak ennél igy?

belzebubó 2012.07.04. 03:22:12

@amaia: Én abbahagytam a fent leirtak miatt. Emelni akarsz? Szerintem ezt nem kéne szedned egyáltalán. A bőrömön is rögtön látszódott a változás, de 26 évesen nem lesz nagy változás a bőrödön. Felboritja a ciklust és előbb-utóbb a saját tested ösztrogén hormon termelése le fog csökkenni. Az meg nem árt, ha van, ha gyereket akarsz, ezért csak miután túlestél ezeken, akkor kéne szedni.

arisztotela 2012.07.04. 11:54:45

@amaia: Ha pattanásaid lettek tőle, akkor te így reagálsz az ösztrogénes terhelésre, ne emeld.

amaia 2012.07.04. 13:16:10

@belzebubó: hát igen , tudom hogy nem kellene szedni semmitse,amit mindenki is mondd, vagy a kés alá fekszek vagy elfogadom igy magam ahogy vagyok. Mit mondjak egyik sem könnyű.Van most 3 hónapi PM adagom, beszedem meglátom mennyire hat, én tényleg csak egy pár cm szeretnék, csak hogy legyen már ott valami dekoltazs, mert semmi mellem nincs:( Probaltam már mindent, fogamzásgátló, hizas, szoja minden formaban, lenmag stb de semmi se segitett. EZ az utolso reménységem:( Ha nem segit a napi 500mg , akkor ha elfogy a 3havi adag akkor nem szedem tovabb. Csak nem teszi nagyon tönkre az ösztrogéntermelésem 3 hónap utan...szerinted?

arisztotela 2012.07.04. 13:46:29

@amaia: Nem, ha abbahagyod, minden visszaáll pár nap alatt, ne aggódj.

belzebubó 2012.07.04. 13:55:21

@amaia: Nekem 2 het szedese utan csuszott a ciklusom 5 napot es nalad tobb mint 10 evvel vagyok idosebb.. A mellem mostanra 3 centit csokkent es ez szinte azonnal miutan abbahagytam. nem tudom a ciklus visszaall-e, de mejd referalok. Most olyan, mintha sosem szedtem volna. Sajnos. Csak ram annyira hatott, hogy kisse megijedtem.

amaia 2012.07.11. 02:50:09

@belzebubó: Szia! Van nálad valami változás mióta nem szeded?Nálam megvan a haspuffadás mint nálad , nekem is lapos, izmos hasam van most meg mégha üres is a gyomrom, rendesen kiáll mint egy sörhas:( Mikor abbahagytad ez visszaállt rendesre? Hiztal is a hasadra vagy csak puffadt volt?

belzebubó 2012.07.11. 03:13:25

@amaia: Nem hiztam a hasamra, csak felpuffadt nagyon kemény volt a hasfalam. De ez elmúlt amikor abbahagytam.

littlek 2012.09.18. 20:49:29

szia!

nagyon szépen köszönöm a cikket. 22 múltam és kb 6 éve szedek fogamzásgátlót. gondolkodom a PM szedésén, de főleg a mellrákmelelőző hatása (volt anyai ágon rosszindulatú tumor), illetve a hízás miatt. mit gondolsz, mennyit szedhetnék? nagyon szépen köszönöm előre is a válaszodat!

arisztotela 2012.09.18. 21:08:45

@littlek: Ne haragudj, de nem vagyok orvos. Mellrák ügyben főként nem mondnék véleményt. Mindenesetre a thai hagyomány szerint 25 előtt semmiképpen se.

littlek 2012.09.23. 20:48:49

köszönöm szépen a választ, és arra jutottam, hogy nem próbálom ki, legalábbis még várok vele egy pár évet. szerintem az ilyen tapasztalati dolgokat, mint pl. h 25 éves kor előtt ne szedd, nagyon komolyan kell venni. köszönöm még egyszer a cikket és a tanácsot! :)

littlek 2012.10.14. 16:55:45

hello:) megint kérdeznék,de most nem magam miatt, hanem anyukám (40+-os szült nő), illetve nagynéném (29 és 2-5 évig még nem tervez gyereket) miatt. anyum feszesítést miatt szedné, nagynéném méretet szeretne növelni. mit gondolsz, mennyivel kéne kezdeniük? illetve hogy gyerek előtt mennyivel kéne leállni a szedéssel? gondolom az ilyen komolyabb dolgoknál kb 1 éves leállás kéne, vagy mégsem? válaszodat előre is, ezúttal is köszönöm

arisztotela 2012.10.15. 00:48:34

@littlek: hát anyukád szedje nyugodtan, picivel kezdje, napi 500-ra emelheti fokozatosan. Nénikéd szerintem ne szedje:). Ha mégis, nem kell olyan korán leállni, pár hét alatt kimegy, de nem tudom, mit csinál egy amúgy még magas hormonszint mellett, ami 29 évesen jellemző. Ha fogamzásgátlót szednek, az is bezavarhat

littlek 2012.10.15. 00:54:21

oké, továbbítom :) köszönjük szépen :)

miskolczizso 2013.01.20. 22:51:42

szia!olvasgattam itt és nagyon tetszik a blog:)
egy olyan kérdésem lenne,hogy én 25 leszek,van 2 gyerekem,és az elkövetkezendő 4-5 éveben nem szeretnék többet,és láttam hogy a korosztályomnak nem nagyon ajánlott,vagyis inkább csak 25 felett...meg szeretném rendelni,mert szépen szólva elkeserítő látványt nyújtanak a melleim a 2 szoptatás miatt,és ez már magától nem fog változni sehova :((..az érdekelne hogy mennyire drasztikus a hőhullám?én mondjuk kávézok napi 1 max 2-t..el kell majd hanyagolni?meg ha abbahagyom ugyanekkorára visszamennek? :((( előre is köszi a választ!

arisztotela 2013.01.21. 13:13:26

@miskolczizso: Továbbra sem ajánlom magas ösztrogészintű egyedeknek (tehát 35 alatt), de végülis kapható, te döntöd el, mit csinálsz. Ha alacsonyan kezded az adagolást, nem lesz hőhullámod, nem kell bevenni a napi adagot rögtön, ami rá van írva a dobozra, hanem fokozatosan emelni, és akkor meglátod, mi lesz. Az a hőhullám kibírhatatlan egyébként, de ha abbahagyod a szedést, három nap alatt kiürül a szervezetből, és elmúlik. Attól van, hogy a pueraria mirifica lefoglalja az ösztrogénreceptorokat, és hirtelen leáll a saját ösztrogéntermelés, így kialakul egy műklimax, gondolom, ez nem hiányzik. Szóval lassan, óvatosan, de csak ha muszáj:).

Saara 2013.04.19. 19:12:09

Szia!

Fantasztikusan hangzik ez az egész. Egészen bezsongtam.
Találtam egy ilyen oldalt
szerinted megbízható?www.sex-patika.hu/termek.php?product=0014_ainterolpeuerariamirifica500pure100kapszula500mg

DuBarry

arisztotela 2013.04.19. 20:34:26

@Saara: ez egy megbízható márka, de drága, vegyél inkább ebayről vagy innen
www.pueraria.co.uk/

a haj színét nem adja vissza, ezt nem tudom, miért hazudozzák

Saara 2013.04.19. 22:28:59

Köszönöm,a gyors választ. Nagyon örülök hogy végre van egy ilyen tabletta,ami ugyan mellékhatásokkal,de műtét nélkül segít.Meg ezt az oldalt is ajánlották:
www.pueraria-mirifica.org/prices-promotion.htm

Van még egy kérdésem,lehet kicsit ciki.:S A páromnak hullik haja és ekcémás is, lehet neki is használna ez(Persze csak kis dózisban.)Mert ugye erre is jó.Hajhullás,zsírosodás ellen,bőrre...Szóval a kérdésem az hogy nem károsodnak-e ettől a hímivarsejtek?Mert még lehet hogy szeretnénk babát.(32 vagyok,és van egy gyerkőcöm)

arisztotela 2013.04.20. 22:25:17

@Saara: használna, de soha nem adnám férfinek, mert állandóan azt kéne figyelnie, hogy megnő-e a melle.

Saara 2013.04.20. 22:25:29

Majd elfelejtettem,a Loyalty Number-mit jelent a vásárlásnál?
www.pueraria.co.uk/cart/check_out.php

Saara 2013.04.20. 22:28:23

@DuBarry: Értem de ezek szerint a himivarsejteket nem károsítja?

arisztotela 2013.04.20. 22:31:17

@Saara: de, simán lehet! Ez ösztrogén szerű anyag. ha egy transzvesztita srác női ruhába öltözik, attól még tud gyereket nemzeni. Ha elkezd ösztrogént szedni, akkor elnőiesedik. Ha abbahagyja, újra férfias lesz, szőrös, elmegy a melle, stb. de soha többé nem lesz nemzőképes.

Saara 2013.04.20. 22:55:16

@DuBarry: Ok. Akkor inkább,nem adok neki.:D
Mit jelent ez a Loyalty Number- a vásárlásnál?

arisztotela 2013.04.20. 22:58:27

@Saara: passz, én tőlük veszem, de az ebayen

Szürkéskék 2013.05.30. 15:53:16

Egy dolgot akarok kérdezni ezzel a Pm-el kapcsolatban,mennyire viseli meg a májat,vagy a vesédet?

arisztotela 2013.05.30. 16:12:30

@Szürkéskék: passz, sosem csináltattam májfunkciót. De most nem is szedem pár hete, progeszteronkrémmel együtt nagyon ösztrogén domináns tüneteim lettek tőle.

Azon a reggelen, mikor 2013.05.30. 16:36:07

Szia DuBarry! Te melyik kollagén készítményt használod? Hol veszed? A Mammut-ba vagy mit írtál valahol, már kerestem, de nem találtam... léciii kösz :)

arisztotela 2013.05.30. 17:05:16

@Azon a reggelen, mikor: www.iherb.com/Neocell-Super-Collagen-Type-1-3-7-oz-198-g/6074

ezt, a mammutos Biotechusát egyszer vettem, az nem volt akkora szám, ez jobb.

Most épp ilyent vettem:
www.iherb.com/Doctor-s-Best-Best-Collagen-Types-1-3-7-1-oz-200-g/19109
mert olcsóbb, de ha elfogy visszamegyek a másikra.

Azon a reggelen, mikor 2013.05.31. 08:57:02

Ja, ez is csak rendelős mint a Pueraria. Sebaj.

Azon a reggelen, mikor 2013.05.31. 09:00:10

Ja, ez is csak rendelős mint a Pueraria. Sebaj.

Boszi02 2013.08.22. 20:42:51

Szia,
Remélem még él a blog és tudsz nekem tanácsot adni.
Rendeltem ainterol kapszulát és krémet is, de a kapszula mellékhatásait olvasva itt a blogodon kicsit félve kezdeném el szedni. 39 éves vagyok van 3 gyerkőcöm ( ebből kifolyólag a cicim nem olyan mint egy tinié), nem zárkózom el attól, hogy a közeljövőben egy 4. is legyen. Szedek fogamzásgátlót is (még). Szerinted teljesen felborítom a hormonháztartásom a kapszulával? Elég esetleg csak a krém?? Köszi ha segítesz

arisztotela 2013.08.22. 21:38:23

@Boszi02: keveset szedj, és ha nem érzel semmit, emeld az adagot.

Timi42 2014.02.25. 21:42:30

@amaia:

Szia, megtudnád adni azt az elérhetőséget, ahol ezt a tablettát rendelni lehet?

Előre is köszi válaszod.

Üdv: Timi

Timi42 2014.03.15. 11:15:59

@Timi42:

Csajok, ezt a PM kapszulát hol lehet megrendelni és mennyi a postaköltség?

Válaszokat előre is köszönöm!

Szép hétvégét mindenkinek!

arisztotela 2014.03.15. 11:24:45

@Timi42: az amazon, az ebay, az iherb.com tele van vele. De próbállak lebeszélni, olvasd el a posztot.

Timi42 2014.03.15. 11:28:17

Miért? Te is szedted? Súlyos a mellékhatása?
Kérlek írd meg.

arisztotela 2014.03.15. 11:42:34

@Timi42: megírtam, ott a link ennek a posztnak az alján.

tammin 2014.07.04. 18:27:53

@DuBarry szia! ajánlottad korábban ezt pueraria.co.uk-ről rendelhető PM-t, hogy megbízható. Viszont nem írják hány mg-t tartalmaz egy kapszula, csak annyit, hogy max napi 2-t lehet beszedni. Te tudsz róla valamit, hogy mennyi Pm-t tartalmaz? Tudom, hogy már nem szívesen ajánlod a szert, azé' én mégis kipróbálnám:_)( 30+-os vagyok, és szültem már néhányat)

tammin 2014.07.05. 22:15:08

@DuBarry: Köszi a választ! Valójában már meg van rendelve, de csak most realizáltam, hogy nem írják a mg PM/kapszulát. Fura,pedig hasznos lett volna tudni. Elhaszálom aztán váltok majd. Ha jól értem minden pozitív ill. negatív hatása csak a szedés idejére korlátozódik, utána megy minden vissza a régibe. Mell nem marad meg azon a szinten,amit szedés alatt produkál?

arisztotela 2014.07.06. 09:34:29

@tammin: nem marad, azt hiszem, 500 mg van benne egyébként, nyisd ki és apránként kezdd el, mini adaggal. Nekem a másik van most, az nem produkál olyan rossz tüneteket

Zsanett Bozsó 2015.04.08. 23:06:37

Sziasztok!

Megrendeltem már a PM-et, de én megijedtem a sok negatív tapasztalattól. Ezért el sem kezdtem. Valaki esetleg szeretné megvenni tőlem?

Dori Schrenk 2016.08.02. 17:27:49

Szia
Gondoltam regisztralok az oldaladra mert erdekesnek találom
Lenne egy kerdesem te ebből a mell noveszto kapszulabol mennyit szedsz? És amennyit szedsz azt naponta szeded?
süti beállítások módosítása