Met ruhák

 2013.05.07. 21:21

http://www.dailymail.co.uk/tvshowbiz/article-2320469/Met-Ball-2013-Miley-Cyrus-Madonna-Sienna-Miller-dress-code-right-punk-chic.html

 

Beláthatatlanul ott volt mindenki. Nekem Bundchen, Seyfried, Kurkova és Hathaway, mert nem utálom, mint ti. Madonna is érdekes, SJP ruhája is. 

Paltrow és Diaz rejtély. J. Lo szép,  de gáz a ruha.

A bejegyzés trackback címe:

https://chezdubarry.blog.hu/api/trackback/id/tr385287095

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

macskaszemu 2013.05.08. 09:39:47

anja rubik is rohadt jó, meg madonna. ha a témát vesszük alapul persze :)

arisztotela 2013.05.08. 12:11:15

@macskaszemu: Meg Ashley Green sminkje szenzációs, és Evangelistáé is.

Hammam (törölt) 2013.05.08. 13:26:32

Evangelista szerintem borzasztóan néz ki. Elvétette az arányokat a plasztikai sebésze, a ruhája pedig botrányos. Olyan, mint egy ovis kislány, aki a tó tündérének öltözött. Gisele alakja és haja, Amanda Seyfried arca, sminkje gyönyörű. Madonna pedig közönséges, én meg ma elég kekec.

Hammam (törölt) 2013.05.08. 13:28:03

Olvastam, hogy Gwyneth Paltrow-t választották a világ legszebb nőjének. Azóta is azon gondolkodom, miért?

arisztotela 2013.05.08. 14:21:17

@Hammam: jó, Evangelistával elfogult vagyok, de 50 éves, ahhoz képest kurva jó:). madonna borzasztóan csúnya, de benne meg újra látom a nárcisztikus erőt:).
nem vagy kekec, ez ilyen.

macskaszemu 2013.05.08. 14:21:34

@Hammam: az est témája a punk volt, madonna jól hozza a punkot, én inkább azokon akadtam ki, akik belebújtak egy sima xxxedik unalmas estélyibe és semmi közük nem volt a témához. elvileg ez a divat oscarja, igazán legalább egy kicsit megerőltethették volna magukat. evangelista nekem se tetszik, a sminkje oké, de kezdenek a szemei totál ferdén állni a felvarrástól.

macskaszemu 2013.05.08. 14:22:33

@DuBarry: ashley teljes egészében jó, és magához képest tökre egyedi. olyan semmilyen szokott lenni, most rendben van

Hammam (törölt) 2013.05.08. 14:28:14

@macskaszemu: azt hiszem Madonna - bár nagyon szeretem - elég erősen lejtmenetben van. Ok, hogy a punk volt a téma, de biztosan lett volna ennek valamilyen kevésbé olcsó olvasata. Nem szeretem a korát emlegetni, mert ő aztán tényleg nem 50esnek néz ki, de ez a szerelés egy 28 évesen is vállalhatatlan lenne. Van a mostani Madonna-jelenségben valami iszonyú szomorú. Akárhányszor meglátom a nagy akarást, a vergődést, kicsit megsajnálom. Pedig valószínűleg pont ezt nem akarja.

Hammam (törölt) 2013.05.08. 14:32:16

@DuBarry: nekem nem szimpi a kifeszített arca. Még a szeme sem áll jól :-) szerintem ez túlzás. Mondjuk utálom, mikor 50es nők kiengedve hordják a hosszú, lelógó hajukat, egyszerűen taszít. Van benne valami perverz, nem is tudom... De el kell ismernem, hogy nem egy sztereotíp 50-es.

arisztotela 2013.05.08. 14:33:35

@Hammam: 54 már, amúgy annyinak is látszik, csak nem ráncos:). 46-7 éves kora óta erőlködik, az arcán is látszik, meg van feszülve, és ezeken a képeken mintha kicsit kieresztett volna, az értékelem. Én imádtam úgy 40-ig, a Frozen stílusát utáltam, aztán amikor abból kijött, az már nem jött be.

Hammam (törölt) 2013.05.08. 14:40:34

@DuBarry: én néha hallgatom, mikor nincs kedvem különösebben nagy gondolatokhoz. Ami szimpi benne, az a kitartása, de talán pont amiatt is sajnálom, hogy nem tudja elengedni a színpadot. Vagy nem tudja megtalálni magát az életkorában, inkább a keretei között. Egyéniség, de nem lesz méltó vége a pályafutásának. Ha valakinek nagyon eres a keze, azzal lehet kezdeni valamit?

Thor vagyok 2013.05.08. 18:01:11

@DuBarry: "aztán amikor abból kijött, az már nem jött be."
Ez volt a legjobb mondat :)

Lilienfeld 2013.05.08. 23:21:47

Estélyiruhás puccparádé punk tematikával és k-e-t-t-ő darab Vivienne Westwood? Amerika hülye. Christina Riccin múlott a haza becsülete; imádom skótkockát, meg ezeket a hajtogatott szoknyákat... egyszer még lesz egy ilyenem!!! Legfeljebb kiakasztom a falra dísznek :) Katy Perry vicces bizánci mozaiknak öltözve, SJP fejdísze fenomenális. Ginnifer Goodwin sminkjét baltázták el legjobban, meg nem értem többeknél a szalonnásan fénylő bőrt... az arctorna videóban is volt ilyen, nagyon zavaró.
Hailie Steinfeld biztostűit ki fogom próbálni, nagyon tetszik!

jana-ina 2013.05.09. 22:41:29

Nagyon "devastating" lehet ennyi jó nő között lenni még szuperjónőkémt is. Egy olyan szegmensben, ahol minden a lkülsőségelről szól. Engem megütött volna a guta a sárga irígységtől ha ott vagyok, még akkor is, ha a Douzen Kroes, a Giselle Bümdchen, Brigitte Bardot és Aphrodite keveréke vagyok a négyzeten. Egy ilyen helyzetben nem lehet "nyerni". Ehhez olyan kiegyensúlyozott jellem kell, hogyha az megvan, akkor már oda sem megy az ember kellemkedni. A Naomi Campbell érezte, hogy ez nem a tuti, és inkább Portofinoban ette a jó kis matricianat.

Speciell a témát nagyjából mindenki eltévesztette. Akkora egyesek repkednének, ha ez dolgozat lenne (még a Juci néninél is). Olyan messze van az egész a punk filozófiájától mint Makó lovag Jeruzsálemtől. Ez egyenesen a punk elleni orv támadás.

Gyönyörű ruhák voltak, nem mondom, de hogy a magamutogatás volt a cél az tuti, ami nem gond csak akkor is gáz pont a Metbe ezt a sok stílusérzéketlen libát beengedni.

De hogy egy punknak sem jutott eszébe megvédeni a szakma becsületét....ejnye ejnye. Szégyen szegény Johnny Rottenre.

jana-ina 2013.05.09. 22:48:34

@DuBarry: hát én is elfogult vagyok vele, mert Giselle Bündchen ide vagy oda, azért ő az übermodel és a Kati (KM) is később jött, de mondjuk meg, hogy az ápol és eltakar ruha oka az azért van mert megint behízott. Szét van operálva...hát istenem. Nem tudjuk milyen lenne anélkül, de ha neki lelkileg erre van szüksége akkor had csinálja.

jana-ina 2013.05.09. 22:52:55

@Hammam: hát miért engedné? A lóvé az nagy úr. Ennyiért szerintem mi is ott bohóckodnánk még 70 évesen is. Van az a pénz

Hammam (törölt) 2013.05.10. 07:35:25

@jana-ina: biztos van. Csak egy bizonyos mertékű tőkefelhalmozás után minek? Valahogy mindig azt éreztem, hogy ez inkább róla szól, mintsem a bankszámlájáról.

arisztotela 2013.05.10. 14:28:30

@Lilienfeld: a Rcci tényleg szuper. Szerintem nem szalonnás, hanem viaszos, nyilván van valami új alapozófajta, ami eldurrant a szezonban, mert tényleg egyforma a canvas mindnek az arcán. És ez csak az amúgyis vámpíros típusoknak passzol, mint Green.

arisztotela 2013.05.10. 14:33:54

@jana-ina: Evangelista nincs varrva, még a szeme sem. Ennyire jó feje van még mindig, és a szeme mindig olyan volt, mint egy űrlénynek. Itt látszik, hogy nincs hátrahúzva a feje.
www.zimbio.com/photos/Linda+Evangelista/Linda+Evangelista+Spotted+NYC/qTkqGT756ap

Itt meg a szemei alatt a karikák

www.zimbio.com/photos/Linda+Evangelista/Celebrities+Attend+2012+Stanley+Cup+Final/9tWRx7okcbM

arisztotela 2013.05.10. 14:35:49

@jana-ina: Ezen kívül madonnára most is igény van, több lemezt ad el stabilan, mint a legtöbb húszéves, amíg pénze van benne embereknek, nem is fogják hagyni, hogy eltűnjön. Csak mivel neki nincs hangja, mint Tinának vagy Streisandnek, nem lesz olyan szép a vége:). Kénytelen show-t csinálni, mert zenésznek kevés. Ezért a kínlódás.

arisztotela 2013.05.10. 14:36:40

@Hammam: nagyon nehéz valamiről leállni, amit harminc évig csinálsz. Mit csináljon? tartson birkákat Angliában? csak ehhez ért, semmi máshoz.

jana-ina 2013.05.10. 15:41:47

@DuBarry: na hàt mèg ő is beismerte egy Vogue interjúban 41 évesen...itt szerintem nagyon látszik, hogy még fiatal korához képest is a felső szemhéján magasabban van a bőr, ettől aztán a dazzle look még erőteljesebb. Plusz a szemöldöke is feljebb került.

www.google.it/url?sa=t&rct=j&q=linda%20evangelista%20face%20lift&source=web&cd=8&ved=0CE0QFjAH&url=http%3A%2F%2Fwww.tmz.com%2F2009%2F01%2F27%2Flinda-evangelista-good-genes-or-good-docs%2F&ei=LfeMUdLFDsTY4QTJrYDwDQ&usg=AFQjCNFwB-HsEHasLhzSY7nscdekOm-KJw

Hammam (törölt) 2013.05.10. 17:33:43

@DuBarry: igen, én is arra gondoltam, hogy nem a pénz a fő mozgatórugó. Nekem ez a kapálózás a gyerekek örökbefogadásánál lett sok. Nem tűnt őszintének innen a monitor mögül ;-)

Scala 2013.05.10. 20:38:20

Katarocks: Ez a sorozat, ugye?
index.hu/bloghu/comment/2013/05/10/miert_unalmas_a_downton_abbey
Majd egyszer megnézem!
Maggie Smith-t eleve imádom.

Lilienfeld 2013.05.10. 21:06:46

@DuBarry: :) Miley Cyrus elég punkos a Sid Vicious-séróval, a ruhát lehetett volna még szaggatni meg biztostűzni :) Amúgy megtettem az évszázad felfedezését, megfejtettem Donatella Versacet. Az elmúlt évtizedekben csakis azért dolgozott, h a 2013-as punkos Met-gálán Iggy Pop-fejjel tündököljön :)

katarocks 2013.05.13. 19:57:35

Szerintem a punk alapvetően rossz téma egy ilyen helyre, nem is jött össze senkinek, szóval ezt ki is hagyom a szempontok közül.

Rooney Mara ruhájáért én a fél karomat odaadnám, ő ezzel a Givenchy-val el is vitte nálam a pálmát.

Katy Perry szerintem jó volt, imádom a Dolce-nak ezt a kollekcióját. Bár elég haute couture-be mentek át, jó ez a stílusváltás. Ugyanez a kollekció van Giovanna Battaglián is.

Anne Hathaway szőkén?! Ennél rosszabat el sem tudok képzelni.

Kim K egyszerűen haláli, a nagyi kanapéhuzatát vette magára, ezen csak röhögni lehet.

Aki még jó volt, az Diane Krüger, de ő mindig jó, és szerintem a punk is összejött neki valamennyire. Páran még tetszettek, de azt érzem, hogy vagy mindent magukra aggattak, vagy teljesen minimálban nyomták.

@Hammam: azért a nőért teljesen odavannak az angolszászok! Érthetetlen számomra. Egy savanyú, edzés-és fogyókúramániás nőnek tűnik, aki hetente 1x elszív egy szál cigit, aztán ettől el kéne dobni magunkat, hogy ő mekkora vagány. Szépnek meg sosem tartottam.

@Scala: igen, ez az, de igazuk van, hogy az első évad igazán ütős, a második még szintén jó, aztán a hármas már nagyon szappanopera jellegű. De én bírom ezt a stílust, meg a brit kiejtést, szóval nézem továbbra is :)

katarocks 2013.05.13. 19:59:22

Kihagytam, hogy Reneé Zellweger most kivételesen jól nézett ki! A frufru teszi talán. És a ruha is király.

Azon a reggelen, mikor 2013.05.14. 12:13:03

Na mit szóltok az Angelina Jolie-hoz???? Sokkolt ez az egész. Ez miez? DuBarry kedves, írj valami cikket róla léci köszi.

Hammam (törölt) 2013.05.14. 12:44:25

@Azon a reggelen, mikor: a ny timesban megjelent angie-írásban van, hogy a genetikus teszt 3000 dollárba kerül :-( nem kevés. Okos, bátor, előrelátó lépésnek tartom. És elegáns, hogy ilyen csendben intézte, majd utólag tudatta az eseményeket. Nekem Angie sokszor sok volt, de ha ezzel csak pár nő figyelmét is felhívja a "melltudatos" életre (önvizsgálat, orvosi kontroll), már nagy dolgot vitt véghez. Nagyon szarul nézett ki az utóbbi hetekben megjelent képeken, már értem, miért.

Hammam (törölt) 2013.05.14. 12:47:54

@katarocks: nade a legszebb nő?! Ez vicc. Még csak nem is szexi. Olyan görcsösnek tűnik. Megnéztem a Vasember 3-at (tuuudom...), ennek a nőnek van 3 db arca meg egy Oscar-szobrocskája otthon. Valaki magyarázza már el ezt a GP-jelenséget, mert nem fér a fejembe, hogy mit látnak benne.

arisztotela 2013.05.14. 13:02:27

@Hammam: Semmit, nem is népszerű. nem lehet vele lapot eladni, és röhögnek rajta, a helyi Kiszel Tünde kategória. Valaki ezt most megvette neki, talán valami film, vagy ilyesmi. J.Lo is akkor volt, amikor X faktor zsürizett. Ezek mögött mindig PR van.

arisztotela 2013.05.14. 13:06:29

@Lilienfeld: Versace nem is olyan borzasztó, hatvanévesnek egész menő már.
Círus viszont pont egy tízest dobott magára ezzel a hajjal.

arisztotela 2013.05.14. 13:17:28

@Azon a reggelen, mikor: hát ha azt nem is, de egy posztot csináltam, hátha valakinek van mondandója még.

Scala 2013.05.14. 13:31:29

@katarocks: @Hammam: Paltrow apja befolyásos producer volt, meghalt már, de a gyerekből csináltak sztárt, jó filmekbe nyomták be, ki is használták a magas kapcsolatait férfiak (Bard Pitt 1996-ban eljegyezte, Matt Damon és Ben Affleck is járt Paltrow-val), mind a topon azóta is. A nagy csalódások után összeboronálták a látens buzi férjjel, akihez terhesen ment hozzá, évek óta döglődik a kapcsolat, legutóbb azt nyilatkozta Gwyneth, hogy mindegy hogyan alakul a házasságuk, mert apának tökéletes. Ezen a fegyelmezett, normális, elérhető vonalon lavírozik egy jó ideje, mert a Hollywood dívája szerep nem jött össze (csúnya hozzá, esetlen, önbizalomhiányos és alapvetően nem szimpatikus). Sokkal jobban bírom az alulról jött színésznőket, mint Halle Berry, Demi Moore, JLo, azokban van plusz, ebben a Paltrowban semmi. Utáltam amikor Oscart kapott, nagyon nyomták, ma már inkább azt gondolom, hogy a giga hátszél mellett is pontosan annyit ért el, amennyit várni lehetett. Néhány kafa filmje van, mert mindenbe bele tudták rakni egy időben.

Hammam (törölt) 2013.05.14. 13:31:40

@DuBarry: de ha nem szeretik, nem lehet lapot eladni vele, minek rakják be a-kategóriás filmekbe, vogue stb címlapokra? Mert Tünde ugye olyan amilyen, de nem is mosolyog a cosmopolitan elején. De köszi az infót, egy kínzó kérdéssel kevesebb :-)

Scala 2013.05.14. 13:32:47

@Azon a reggelen, mikor: Tényleg brutális! Írok a másikhoz. :-)

jana-ina 2013.05.16. 03:41:27

@Hammam: persze a hatalom is fontos...még akkor is ha csak a popbizniszben és nem az ENSZ -ben tolja. Azzal együtt ne felejtsük el, hogy nem kis lábon él, és ha egy-két investment mellémegy akkor gondjai is lehetnek akár....pl. egy csomó embert kell etenie (milyen gáz már lemondani a hajkefepucolóról), és ha hagyja hogy elcsendesedjenek a dolgok körülötte, akkor nagyanyóként már nehéz újra robbantani. Meg hiú is...nem nagyon tetszik neki ez az egész kiöregedés téma, meg hogy mások jönnek
süti beállítások módosítása