Még egyszer a niacinról

 2013.02.01. 13:33

A videón Abram Hoffer (a niacin legismertebb propagálója "felfedezője") beszél a niacin agyra gyakorolt fantasztikus hatásáról. Nemcsak depressziót, de függőségeket és súlyos skizofréniát is kezelt vele. El lehet hinni, vagy nem, de ő élő példája annak, hogy ártani biztos nem árt. nagyon nagy dózist szedett egész életében (illetve gondolom, kábé az utolsó 50 évében. Ezen a videón 89 éves (93-ig élt), és bár valamivel fiatalabbnak is látszik, a hihetetlen inkább az benne, mennyire élénk, és szellemileg egy kábé hatvan éves ember tisztaságát produkálja. érdemes meghallgatni. 


A bejegyzés trackback címe:

https://chezdubarry.blog.hu/api/trackback/id/tr165056744

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Thor vagyok 2013.02.02. 09:42:40

Előszedtem én is a fiók mélyéről a 100-as B3-at és nagy meglepetésemre mostanában nem kapok hányingert tőle, szóval teszek még egy próbát. Mennyi az a nagy dózis? Én úgy tudtam 100mg elég egy napra.

arisztotela 2013.02.02. 11:55:11

@Thor vagyok: az FDA ajánlása 20 mg talán. Ezek az elvakultak 3000-t esznek, ill. nagy mennyiségben Amerikában azért eszik, mert kiváltja a koleszterin levivő gyógyszereket. Tapasztalati úton mennek fel az adaggal. Járnak dokihoz, mérik a rossz koleszterint, ami 100 mg-nál nem moccan, 1500-nál viszont pár hét alatt lemegy, és nem kell a gonosz gyógyszer. A hangulatjavítást is tapasztalni kell, van, akinek kétszer száz is elég, van akinek kicsit több kell.
Nagyon fokozatosan emelve nem üt ki, de ha nincs bőrpír, az azt jelzi, hogy hiány van.
A skizofrénokat kezelve ez a Hoffer azt írta le, hogy ők annyira vagy hiányban szenvednek, vagy valami felszívódási gondjuk van, hogy nagyon nagy adagokra sem jelentkezik a flush.
Tehát kicsi sokk kell, akkor hat. Addig kell emelni, amíg az megvan. Legalábbis Hoffer szerint.

arisztotela 2013.02.02. 12:06:18

@Thor vagyok: ja, és éhgyomorra iszonyatosan kiüt 50 mg is, evés után 200 sem.

Thor vagyok 2013.02.02. 12:08:43

@DuBarry: Bőrpírom vagy melegem még soha nem lett tőle, itt meglepetéssel olvastam. Igaz egy db 100-as tablettánál többet egyszerre nem vettem be, azt is csak vagy 3x korábban, annyira durva volt a hányinger. Szóval evés után kell szedni? Gondolom, úgy is hat.

Scala 2013.02.02. 20:09:41

@Thor vagyok: Evés után, igen! Én is úgy szedtem! ;-) DuBarrynak igaza van, juss el addig, hogy érzed, hogy benned van.

Scala 2013.02.02. 20:29:57

DB! Nem volt fent a blog a fészen? Miért nem találom? Béna vagyok?

Timea25 2013.02.03. 13:56:22

@Scala: de fent van, egybe van írva
süti beállítások módosítása