Úgy nézel ki, amit megeszel

 2012.07.09. 15:30

 

A bejegyzés trackback címe:

https://chezdubarry.blog.hu/api/trackback/id/tr204638045

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

belzebubó 2012.07.09. 16:34:51

Annyit leszogezhetunk, hogy a makrobiotikus taplalkozas nem segit a szem alatti karikakon....sot!
Mi a helyzet a fogfeheritovel? Segitett?

arisztotela 2012.07.09. 16:39:46

@belzebubó: csak átalakította:). Sokkal laposabb, de sötétebb lett. Most abba is hagytam, mert azért irritálja rendesen. Ma voltam egy töltögetős néninél, aki azt mondta, ő oda nem tölt, ha zavar, akkor műtét, de szerinte nem olyan gáz. Nemigen csinálják itt nálunk a hyaluronsavas töltést oda, mert nagy a rizikó (nem oszlik úgy, ahogy akarják, és kidudorodik, vagy eltalálnak egy eret, és hetekig fekete:). Szóval mázlid vana rokonoddal.

belzebubó 2012.07.09. 16:45:21

@DuBarry: Be is csomósodhat állitólag, aztán kapargathatja, de csak műtéti úton. Tudom ezt, mondta nekem, azért is kaptam olyan keveset.

arisztotela 2012.07.09. 16:48:20

@belzebubó: igen és akkor hialurondáz enzimet nyomnak bele, ami lebontja a hialuronsavat, de bőrből is és évek, mire regenerálódik, szóval nem egyszerű az ott. Egy gond van, hogy az ilyen típusú szemre a Realselfen azt mondják, hogy műtét, plusz saját zsír feltöltés hoz csak szép eredményt. Ami szintén csomósodik, stb. Szóval nem olyan egyszerű, hogy egy mély levegő, aztán műtsék.

arisztotela 2012.07.09. 16:48:57

@belzebubó: viszont a nyersvegának meg olyan nevetőráncai vannak, mint a csuda:).

belzebubó 2012.07.09. 17:12:23

@DuBarry: Nekiálltam olvasni. És tényleg megtörtént, hogy a Juvederm bekötött az arcába! Azt hittem, csak ijesztget a tantim!

Scala 2012.07.09. 18:29:27

És itt van ez a "bármit ehetsz csak a kalóriát tartsd be" tévhitről, narancsbőr téma:
lifetilt.blog.hu/2012/07/08/lifetilt_dietak_warmup

pearlszem (törölt) 2012.07.09. 19:55:09

@DuBarry: Én a minap voltam egy botoxpartyn, ez az első ilyen jellegű bulim volt, és ott láttam a szem alá feltöltést, ha minden igaz akkor ezzel: Teoxyal, azonnal látványos volt! Elvileg ez egy folyékonyabb anyag, és ez még elmegy szem alá. Én is gondolkodom rajta, meg ami még tetszik, a szemöldök csücskét kicsit feltölteni, és felemelkedik kissé a szemhéj, de nem csináltattak a csajok, így megvárom hátha láthatok ilyet élőben, és akkor eldöntöm.

pearlszem (törölt) 2012.07.09. 20:29:56

Egyik sem győzött meg, hogy változtassak az étrendemen: kevés hús, hal, és sok zöldség, köretnek maximum rizs, igaz, a tésztát is szeretem, de igyekszem egészségesebben elkészíteni. A makrobiotikus nő kifejezetten ijesztő.

bungics (törölt) 2012.07.09. 23:07:28

@Scala: prémium minőség, meg minőségi élelmiszer szerinte: "light" sajt, meg nitrites pácsóval készült sonka. És még ő papol az emberi butaságról. Anyám!
Tudod mi a minőségi élelmiszer? A 4%-os zsírtartalmú igazi tej, a vaj meg a kurva sós igazi sonka. És attól sincs se narancsbőr, se elhízás. De a napi 5 óra légkondicionált edzőtermi "sprortolás" után nyilván nincs ideje piacra járni az idiótájának.

habakukker 2012.07.09. 23:15:39

Egyikük sem győzött meg így első blikkre az "Egyetlen és Üdvözítő Táplálkozásmód" kizárólagos igazáról.

Max. ha majd 120 évesen mondják ezt.

bungics (törölt) 2012.07.09. 23:20:46

@habakukker: Olvasd el a "francia nők nem híznak" című könyvet, a szerzőjére nem emlékszem.
Minőségi kaja: vaj, hús, zöldség, gyümölcs, cukor, mint fűszer. Mértékletesség és igazi kaja. Nem olyan bonyolult ez.

habakukker 2012.07.09. 23:27:12

@bungics: persze. A francia és olasz modell tökéletesen közell áll hozzám.

Mujza 2012.07.10. 00:00:16

@bungics: valami újságplakáton láttam, hogy R.Réka csak cukormentes fagyit ad a gyerekeknek. Na, az is minőségi táplálás. Szegény gyerekek szervezete jól tele lehet már mindenféle méreggel. Egyébként kíváncsi vagyok, mikor fognak fellázadni, és juszt is kövérré enni magukat.

arisztotela 2012.07.10. 01:19:42

@pearlszem: hát sorry, de ez a makrobiotika, amit írsz:).

arisztotela 2012.07.10. 01:22:18

@pearlszem: és bekaptál egy kis botoxot?

belzebubó 2012.07.10. 02:44:35

@pearlszem: Ezt azert csinaljak, mert ha kinyit egy ampullat, az egy embernek altalaban tul sok. Igy amikor botoxozas van es kinyitjak, aznapra egyszerre tobb embert behivnak. Egy eleg 3-4 paciensnek altalaban. Pl. Csak homlokra siman eleg 4- nek egy. Ilyen partykat ezert csinalnak, mert akkor egyszerre tobbet letudnak es jol hangzik, hogy " botoxparty". De ugy emlekszem azt mondta, hogy alkohol akkor szigoruan tilos. Maga az anyag nem is tul draga, de botoxbol is tobb gyarto van.

Scala 2012.07.10. 09:35:39

@bungics: Ebben teljesen egyetértek, én rühellem a zsírszegény dolgokat, mindig csak híztam tőlük.
Nem amiatt linkeltem, csak a témafelvetés. A megoldásokkal nem értek mindenben egyet, nekem a fehérje alapú diéták eleve nem igazán stimmelnek (természetgyógyászati megközelítésre adok inkább, az natúr szénhidrát domináns)

Scala 2012.07.10. 09:39:16

@Mujza: azok a gyerekek viszonylag jól vannak táplálva, nem a szarságokat kapják, nagymama is tesz róla, hogy legyen gyerekkoruk, és ne az aszpartam világában nőjenek fel. A baromságokat csak a sajtónak nyomják a T. Szülők (már mindkettőt rühellem, de a Réka sztem a Norbitól lett közönséges, az első dvd-jén még olyan kedves), a fele hatalmas kamu.

Scala 2012.07.10. 09:41:24

@pearlszem: Igen, no kenyér, barnarizs, zöldség, hal, húsból a nyers sonka és a tatárbifsztek. :-)
Semmi liszt, az a titok, legalábbis az én combom arra tanított.

Scala 2012.07.10. 10:26:45

A nyershúsfaló pasi tényleg ragadozó! :-D

A makrobiotikus nő az Elnök emberei sajtósára emlékeztet, azok a gülü szemek... Nem a kajától van szvsz. A makrobiotika jó.

pearlszem (törölt) 2012.07.10. 11:03:12

@DuBarry: Jáj:-) még jó, hogy megtöröm egy kis csokival.

pearlszem (törölt) 2012.07.10. 11:08:44

@DuBarry: Be! több mint egy éve már került egy kis botox a homlokomba, és most újra. Mély függőleges ráncom volt, ezt eltüntette, és csak most került elő megint. Kontrollnál még eldöntöm a hyaluront.

arisztotela 2012.07.10. 11:48:23

@Scala: www.youtube.com/watch?v=upsc8c2G9Tc

és még sorolhatnám, minden makrobiotikus evő rettenetesen sovány és nyúzott. Valószínűleg a fehérjehiány miatt.

Lehet, egyszer lesz türelmem írni egy posztot a legegészségesebb diétákról (törzsek szerint), de mindenesetre általában azoknál elég sok a szénhidrát, kevés a hús, de vagy több a tejtermék vagy több a szója, mint a makróban. A barnarizs, miszóleves egyszerűen nem ad elég fehérjét és kalóriát.
A normál japán és kínai konyha nagyon jó szerintem.

arisztotela 2012.07.10. 12:06:32

@Scala: www.youtube.com/watch?v=M41yKnkOjHE

És ő a kedvencem, a britek vezető egészséges kaja guruja, kevés ennél rondább nő van a földön.

pearlszem (törölt) 2012.07.10. 12:12:18

@belzebubó: Amikor bő egy éve voltam, akkor egyedül mentem, és nem láttam, hogy bontott volt e az ampulla. Mérgelődtem is utána, hogy kifizettem egy csomó pénzt és lehet, hogy nem volt friss a cucc. Most többen voltunk és frissen bontott anyag volt. Ja, rajtam kívül egy negyvenes volt, a többi nő 28 és 32 év közöttiek voltak:-)

bungics (törölt) 2012.07.10. 12:28:41

@DuBarry: Szerintem nincs értelme összehasonlítani a különböző népcsoportok étkezési szokásait. Az eszkimók is elvannak csak húson. A szervezet az évezredek/évszázadok alatt alkalmazkodott a bevitt táplálékhoz, a szükséges emésztőenzimek így alakultak ki. Én abban hiszek, hogy a földrajzi helyünk által meghatározott életmódot kell folytatni és úgy táplálkozni ami a saját földünk nyújt. Az észak-olasz hegyi emberek a legegészségesebbek a világon, ott a 100 év teljesen normális. Mivel ők nincsenek annyira messzire tőlünk, talán az olasz konyha a legmegfelelőbb számunkra is.
Az hogy egy ázsiai-afrikai félvér Skandináviában hogyan táplálkozzon, ahhoz nem tudok hozzászólni. :)

bungics (törölt) 2012.07.10. 12:31:59

@Mujza: Én ha meglátom a R.Rékát nem az egészség jut róla eszembe, hanem az, hogy egy idegroncs.

pearlszem (törölt) 2012.07.10. 12:59:44

@Scala: A kenyérnek azért nem mindig tudok ellenállni, szoktam néha én is sütni és ha még a vajat is kiköpülöm és megbolondítom friss fűszerekkel, akkor nincs az a narancsbőr ami megállítana:-) De iszom hozzá vörösbort, kompenzálva a bűnömet.

arisztotela 2012.07.10. 13:01:43

@bungics: Ez tévedés. Az eszkimók például nagyon korán halnak pont az egyoldalú táplálkozásuk miatt, a maszájok közt is ritka a hatvanéves még ma is, hogy nem eszik meg őket az oroszlánok, mert nagyon nagy mennyiségű tejet fogyasztanak.
Nem tudom, milyen észak olaszokról beszélsz. Sok helyen van nagyon magas életkor, Krétán, Szardínián, Okinawa szigetén, a hunzák, az abházok, stb. És igenis van hasonlóság a diétáik között, ezt nálam és nálad okosabb emberek vizsgálták. Okinawán például egy kis területen más a diéta, mint Japánban, és ennek tulajdonítják a magas kort, amit megérnek. Ugyanaz a génállomány, és a többi helyen is azt eszik, amit a környék ad, csak a többi környék nem ad olyan jót.

bungics (törölt) 2012.07.10. 13:08:27

@DuBarry: Az életkort nem biztos, hogy csak az étkezéssel kell összefüggésbe hozni.
Engem egyébként maga az életkor hidegen hagy, a franc akar 120 évig élni, de az életminőség annál inkább.

bungics (törölt) 2012.07.10. 13:11:56

Mint ahogy a fitnes gyermekbetegségből is kigyógyultam. Ami fontos számomra: egészség, nem elhízni, hajlékonyság megőrzése és szép arcbőr. :)

arisztotela 2012.07.10. 13:14:11

@bungics: a kettő ugyanaz, az él sokáig, akinek jó az életminősége, a százhúsz év csak mellékhatás. Tönkrement emberek nem élnek sokáig.

bungics (törölt) 2012.07.10. 13:21:02

Mostoha nagyanyám öregek otthonában volt (édest nem dugnék be oda), ne tudd meg, hogy lehet 30-40 éveket vegetálni.

arisztotela 2012.07.10. 13:36:27

@mici˙: ezt nem ismertem, de a blue zone-okról sokat írnak.

katarocks 2012.07.10. 19:13:50

@bungics: Ezt nem bántásból írom, mert megértem az álláspontod, de nem tudom, miért gondolja mindenki, hogy az öregek otthona valami ördögtől való hely. Jó, nyilván, ahol 3-an vannak egy szobában, önkormányzati fenntartásúban, az szörnyű, de néha sajnos az is elkerülhetetlen (állandó ápolásra szorul valaki és nincs más). De nekem volt egy rokonnénim, aki 20, sőt 30 évig egyedül élt, gyereke nem volt, és ő eldöntötte, hogy vesz magának egy apartmant egy nyugdíjas otthonban. Na, ott úgy kivirult, hogy mi csak kamilláztunk, hogy mi történt vele :)
A nagymamám is magától ment, ő pl. utálja, pedig saját kis lakja van. Emberfüggő, hogy ki hogy érzi ott magát.

bungics (törölt) 2012.07.10. 21:00:37

Bocs, az OFFért.
@katarocks: Nem bántódok meg, de nekem magával az elvvel van bajom. Szomorúnak tartom, hogy a modern civilizált társadalom az öregjeivel nem tud mit kezdeni.
Ez a mamám is(nagyapám második felesége), szintén gyerektelen néni magától ment otthonba, én kéthetente látogattam, pedig egy igazi mostoha volt, apám gyűlölte.
Rettenetes, borzalmas szerintem az egész miliő, embertelen. Tudom van, hogy nincs más megoldás, de sokkal ritkábban, mint amennyire előfordul.

arisztotela 2012.07.10. 21:16:12

@bungics: majd ápolhatod a rokonaidat, de nem egy könnyű dolog, én csináltam, mindenki rámegy.
Engem ápoljon inkább valami idegen, senki terhére nem akarok lenni.

Scala 2012.07.11. 08:35:10

@bungics: @DuBarry: az se mindegy ugye, hogy valakit ellátni kell (vásárlás, főzés, takarítás) vagy effektív fürdetni, etetni, WCztetni. Már a két háztartás vezetése is nagyon sok plusz teher tud lenni.

A születés (utáni főként) és a halál körüli időszakot a modern társadalom nem akarja tudomásul venni, kezelni. De a tartós ápolás idejének a hosszabbodása az eü. fejlődésével meghosszabbodott, így ez is nehezítő tényező.
Anyu amikor eltörte a csuklóját, és naponta kétszer-3x kellett mennem a kórházba (nem tudott magától enni), úgy hogy tesóm is van, aki az ásványvizet, ruháit stb. cipelte be nagyon megéreztem. Nem lehet annyit eljönni egy normál munkahelyről.

Szerintem személyiségfüggő, hogy valaki mennyire lesz tartósan magatehetetlenül beteg. Van aki szépen elalszik, van aki meg annyira fél, hogy inkább félhülyén itt van évtizedet.
Nem hiszek a szenvedés megtisztító erejében, sorry ha valakit megbotránkoztatok a végén írtakkal.

bungics (törölt) 2012.07.11. 11:20:42

@DuBarry: @Scala: Ezeket mind tudom és értem, nem vagyok mai csirke egyre több az öreg a családban - ilyen is, olyan is. Ne ragozzuk a dolgot.

arisztotela 2012.07.11. 12:51:14

@Scala: nem az ápolás a legnehezebb, hanem az, hogy az öregek legnagyobb részéből a legiszonyúbb tulajdonságaik jönnek ki az utolsó három évükben. Nálunk két cuki, nyugis öreg volt, sok ápolást igényelve, de az nem baj, a többi agresszív, depressziós, elviselhetetlen, önző lett a végére. Nagyon fájdalmas a szeretted viselkedésének átalakulását átélni. Ezért egy fiatal ápolása mindig más (anyukád). Én csak a nagymamámmal éltem három évet nyolcvan fölött, nem kellett ápolni, csak főzni rá, stb. Teljesen kikészültem. Végül anyukámnál halt meg, mert ő akkor már nyugdíjas volt. Ő is kikészült tőle.
Nálunk senki nem ment otthonba, max. felvettünk ápolót (egy nagynéni mellé, akinek nem volt senkije), plusz látogattuk. Az szerintem egészségesebb. Nem kell átplántálni a környezetéből. Saját egyeneságit sosem küldenék otthonba. Persze van, akinek nincs pénze ápolót fogadni, de szerintem az otthon sem ingyen van.

Scala 2012.07.11. 15:32:40

@DuBarry: Igen, az egyéniségbeli változások szerintem is jellemzőek.

bungics (törölt) 2012.07.12. 09:18:31

@DuBarry: "Saját egyeneságit sosem küldenék otthonba. Persze van, akinek nincs pénze ápolót fogadni, de szerintem az otthon sem ingyen van. "
Egy rövid mondat erejéig ugyanezt írtam le, és jött a hülyevagyokcunami.

Scala 2012.07.12. 09:30:09

@bungics: Én se küldeném otthonba, és egyeneságin kívül nincs is más idős rokonom.
Szóval akkor teljes az egyetértés.
Annyit szerettem volna - és talán Dubi is - , hogy az önfeláldozó, rokon általi ápolásnak több kára lehet, mint haszna. Van erre szakszolgálat, egy rakás. Pénz kell az élethez, naná.
süti beállítások módosítása