Ez most egy enyhén amerikaias és nagyon gyakorlatias poszt lesz. Mivel nem vagyok romantikus alkat. Így ha valakit idegesít a párkapcsolati kérdés nem túl spontán és idealisztikus kezelése, el se olvassa.

Veriocs! Szerintem nincs olyan, hogy igazi! Ezt a gonosz húszas-harmincas évekbeli hollywoodi magyar zsidó stúdiótulajdonosok terjesztették el, hogy sok pénzt keressenek, de nem igaz. Olyan emberek vannak, akikkel jó együtt. Ezek közül egyet kéne megtalálni.

Először is legenda, hogy több nő van, mint férfi. Nem emlékszem pontosan, de kb. 55 körül borul fel lényegesen az arány. Negyvenesen kábé egyenlő. Tehát férfi van, és lehet, hogy mind 25 éves nőt akar, de úgysem jut neki. Sok 25 éves pasi meg negyvenes nőt akar, esetleg ezen is el lehet gondolkozni (bár van, aki ezt utálja). Miért magányosak mégis a negyvenes nők sokszor?

Mert nem realisztikusak az elvárásaik, és mert nem mennek el a megszokott környezetükből. Minden nő jómódú, családcentrikus, jóképű, szexis, figyelmes, jó szerető férfit akar. Valamelyiket el kell felejteni. Ha gazdag kell, lehet kicsit ronda, ha szép kell, és nagy szerszámmal, akkor ne várjuk el, hogy mindent fizet is, a világ legjobb apukája lehet, kicsit gyakorlatiatlan lesz. Az élet ilyen rossz. Azt hiszem, vannak nők, akik mindent megkapnak, amit akarnak, de ehhez két út van: vagy álomszépnek kell lenni, vagy végletekig manipulatívnak. Ezek nem járható utak, mivel átlagos nőkről beszélünk, akik átlagos férfiakat keresnek.

Nagyon fontos, hogy találkozni kell férfiakkal, amennyiben az ember párkapcsolatban gondolkozik. Lehet, hogy ez hülyén hangzik, de mindenki ott cseszi el, hogy ki sem lép otthonról. Sajnos, ahogy a Suzuki Swift sem gurul be magától a ház elé, el kell menni, megvenni, a pasi sem fog becsöngetni. És nem keveset kell menni. Egy középkorú nő vagy felmegy egy netes keresőre vagy nem netes irodába, vagy mennie kell, mint a gép. Heti minimum kétszer-háromszor. Kell valami mennyiség, hogy esély legyen normálisat találni. Ha 3x elmegyünk valahová, az még csak heti 20-30 pasi, abból kemény válogatni.

Vagy marad a kolléga, volt osztálytárs, szomszéd. Ezen kívül nemcsak menni kell, élvezni is kell. Az ismerkedést, a flörtöt, az egész életet. Bizony, a lányokba szerénységet nevelnek, minden flörtölő viselkedés kurválkodásnak számít, pedig lehet finoman csinálni.

Most egy nagyon durvát írok. Az önértékelést egy módszerrel lehet nagyon megdobni: egyszerre 3 férfival kell találkozgatni. Nem szexelni!!!! Az leviszi az önbecsülést, ha mindenkivel ágyba bújik az ember. Hanem csak találkozgatni. Ez azért jó, mert a nők, ha megtetszik nekik valaki, iszonyat rá tudnak görcsölni (én nem:), és ezzel a sírba viszik a férfit. Legyen a 3-ból kettő akármilyen béna, igenis menni kell velük. Ártalmatlan helyekre. Esetleg enni. Hol lehet 3 férfit találni? Lehet egy volt pasi, egy valami udvarló, aki komolyan szóba sem jöhet, egy meg csak barát. Mindegy, nem ők lesznek a komoly kapcsolat, de segítenek a férfiakat megismerni. A legtöbb nő még negyven évesen sem ismeri a férfiakat. Tehát muszáj gyakorlatot szerezni, mert különben nem leszel jó a párkapcsolatban.

 A kezdeményezésről: soha életemben nem kezdeményeztem (de, egyszer 22 évesen, tényleg, de abból sem lett semmi), tehát erről nem tudok okosat, viszont én nagyon nem hiszek benne. Csak a nagyon lámer pasik nem vadásznak, olyan meg kinek kell. Úgyhogy akármilyen idegesítő, meg kell várni valamilyen jelzést a férfitól. Utána már lehet aranyoskodni, de az más.

Tulajdonképpen: nagy számok alapján sokat kell menni, nyitottnak lenni, flörtölni, mindennek örülni, és nem rágörcsölni senkire. Szerintem ennyi, és nem kell valami eszeveszett bombázónak lenni mindehhez. Sőt, az nem is jó, mert ha mindenki meg akar kefélni, akkor valamit rosszul csinálsz. Respektre hajtunk, nem szexre, azzal tele a padlás.

Tévhitek: előbb kerülj magaddal harmóniába, aztán jön a szerelem - már kihaltunk volna.

A férfiakat a konyhában, ágyban - ökörség, akkor a kurvák és szakácsok lennének a leghepibbek.

Szeresd magad, mások is szeretni fognak - ez igaz, de úgysem lehet erőltetni, és ha valaki megszeret, az segít magadat is szeretni.

A párkapcsolat kemény munka - szerintem nem, a jövője már inkább szerencse dolga, ez a poszt csak a lehetőségről szól.

Nem szabad első randin szexelni - ezen sem múlik semmi, csakis a rágörcsölésen. Első randis szexből is lehet házasság, és nagyon megszívhatja egy csaj akkor is, ha félévet vár a szexszel.

A férfiak a kedves nőket szeretik - szerintem nem:).

 

A többiek biztos írnak valami okosat még.

A bejegyzés trackback címe:

https://chezdubarry.blog.hu/api/trackback/id/tr524569697

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

mici˙ 2012.06.06. 17:38:12

Ez de jó! Még nem mondtam,de nagyon bejön, hogy mindenhez a végletekig gyakrolatiasan állsz hozzá.

Scala 2012.06.06. 17:56:18

Mindennel egyetértek! :-)
És igen, nem szabad kezdeményezni!

Én az ismerkedés részét speciális csoportokra is kiterjeszteném, mittudomén ilyen-olyan tréning, pl. Gordon-tréning (kommunikáció) vagy valami konditerem, Spinningre kimondottan vegyes gárda jár! :-)
A társkereső van akinek nagyon működik, szerintem azt ne. Valahogy nem hiszek a nagy számok törvényében, inkább menni kell!

A több pasival udvaroltatni dolog nagyon igaz!

És annyit tennék hozzá, ha van meleg fodrászod, vele menj nyugodtan programozni, csúcs pasik között fogsz mozogni, az megdobja az egódat, és ők is vegyes társaságba járnak! A normális buzik utálják a hisztis buzikat, de szeretik a heterókat! Ilyet keress!

Scala 2012.06.06. 17:58:06

Ja, és ha meg is van aki bejön, talonban tartani még kettőt, a görcsölés ellen az véd meg! Ez egy nagyon jó tanács, érdemes megfogadni!!!

Scala 2012.06.06. 19:27:40

@Niurka: Nekem ez a "segíteni" sose jött be. Béna vagyok, vagy annyira szarul éreztem magam tőle. Én inkább pillogok, vagy még azt se. :-)
Csak hivatalos szitukban tudtam ismerkedni, igenis vannak nők, akik nem bírnak kezdeményezni, és csak ront a helyzeten. :-D

Timea25 2012.06.06. 19:39:03

tényleg nagyon gyakorlatias ez az összefoglaló.
szex az első randin nyugodtan, nem azon fog múlni:)
és sajnos nagy adag szerencse is kell hozzá

brokeness 2012.06.06. 20:20:01

Ehhez nem lehet szinte semmit hozzátenni,minden egyes szavaddal egyetértek.
A pasik valahogy észreveszik, ha kajakra pasizni akarsz, mintha rád lenne írva. Nem jön össze. Ne félj, ha az jön le rólad, hogy nem akarsz pasizni, akkor viszont ragadnak rád.
Légy derűs,érdeklődő, kiegyensúlyozott, ne panaszkodj, mosolyogj,mosolyogj és mosolyogj! Öltözködéssel emeld ki azt, ami szép rajtad (vagy szép dekoltázs vagy csinos láb) Egy decens dekoltázs vonzza a férfiakat.

arisztotela 2012.06.06. 20:39:13

@Niurka: van akinek megy, nem vitatom. Ismerek nőket, akik azt szereznek meg, akit akarnak, a faszinak beleszólása sincs, ez az igazi vadász nő. Viszont egy alapvetően bizonytalan csajt nagyon haza tud vágni, ha nem jön be valakinek, azért kell ezzel vigyázni. És az átlagos nők prűdebbek, mint te (meg néha én:), ezért félnek rizikós szituba keveredni. Ha te kezdeményezel, akkor már be kell csicskulni, akkor is, ha közben kiderül, hogy nagyon gáz az ember.

arisztotela 2012.06.06. 20:43:11

@brokeness: ja igen, ezt elfelejtettem írni: kell valami, ami feltünő. Én nem a mellre, lábra szavaznék, mert az megint szexre felhívás, inkább egy kalap, egy bizsu, stb.

veriocs 2012.06.06. 21:05:59

Na ha ezek után sem pasizok be....!!! Köszi a postot Dubarry és nektek is a bíztatást lányok!!:-)
A három pasi talomban soha nem jutott volna eszembe.
És tényleg nagyon rá tudok görcsölni, és ugye ismerem magam ebből a szempontból volt már, hogy annyira tetszett a pasi, hogy teljes rágörcsölés, de totál így aztán inkább lemondtam a randikat. Ezzel persze a végeredmény ugyanaz lett, volt pasi nincs pasi...:-)
És igen ez milyen igaz, ha valaki megszeret, az segít magadat is szeretni.
Az ismerkedéssel nincs nagy gondom valahogy mindig elém sodor valakit a szél, és nem is rosszakat, de itt aztán hagyom elmenni.
És tényleg, a férfiak nem a kedves nőket szeretik. Én meg meg vagyok fertőzve kedvesség vírussal, mert rohadtul meg akarok felelni mindenkinek, pedig nem kéne.

veriocs 2012.06.06. 21:10:08

Na prűd az nem vagyok, de bizonytalan az igen.

brokeness 2012.06.06. 21:19:01

@veriocs: Akkor valóban a három pasi szimultán a megoldás.-)Játéknak fogd föl. Amúgy a férfiak számára is egyfajta játék ez (ami akár komolyra is fordulhat).

brokeness 2012.06.06. 21:24:39

@veriocs: Miben vagy bizonytalan? Higgyél magadban, ez alap.Oké, néha az ember meginog, de akkor arra a sok jóra kell gondolni,ami azért eddigi életed során történt veled.A pozitív élményekből építkezünk, a negatívból tanulunk, és hagyjuk elfelejtődni azokat.

veriocs 2012.06.06. 21:25:43

@brokeness: Igen ez a jó hozzáállás, hogy játék, nagyon igazad van!!!

veriocs 2012.06.06. 21:28:37

@brokeness: Abban, hogy sikerülhet.

arisztotela 2012.06.06. 21:35:38

@Niurka: nem vagyunk egyformák. Én sem pillogok, úgy érzem, átlátszó lenne.

brokeness 2012.06.06. 21:49:05

@Niurka: Tudod, én értem,mire gondolnak a lányok.Nem mindegy a sakkban sem, hogy ki a nyitó játékos,mert az határozza meg a taktikát..
S a pillogásnál azért vannak rafináltabb trükkök is.-))

brokeness 2012.06.06. 22:00:09

@DuBarry: A kalap és a bizsu.-))
Apropó,imádom a kalapokat, jól is áll, de csak az öreglányok hordják a kánikulában.Lovira meg nem járok.

arisztotela 2012.06.06. 22:03:31

@brokeness: nekem iszonyúan áll, úgyhogy csak másoknak javaslom, de inkább keménykalap sok sminkkel, estére

veriocs 2012.06.07. 03:38:19

@Niurka: Tökéletesen megfogalmaztad, amit én is gondolok!!

bungics (törölt) 2012.06.07. 08:47:34

Hát nem tudom, ha nem kezdeményeztem volna soha, még most is szűzlány lennék. Pedig normális embereim voltak. A kezdeményező pasi mind ősbunkó tahó.

És, ő izé, házasságban élni 17 éve az nagyon gáz? ;)

BertaBlogol (törölt) 2012.06.07. 08:50:40

A rágörcsölés dolog a legfontosabb. Azt kell elhagyni szerintem. Nem kell a szétesést játszani, de tényleg kb egy hónapig nem kéne teljesen átadni a szerelemnek magunkat. Én mondjuk 14 évesen ismertem meg a párom, és 16 évesen jöttünk össze, azóta is dúl a love. Szóval mázli, mivel osztálytárs volt. De igen, ha nem megy az ember lánya sehova, vagy csak discóba, akkor rossz helyen keresgél. Ha megtalálod a hobbit, és mondjuk ott néz szét az ember, nagy esélye van, hogy a hozzá illő társat találja.

veriocs 2012.06.07. 09:20:58

@BertaBlogol: Igen, általában a munkám kapcsán ismerek, ismertem meg embereket, akik hasonló érdeklődésűek.

Mujza 2012.06.07. 09:26:14

Egyik ismerősöm az éjszakában ismerkedett, aztán kesergett, hogy csak k..-val találkozik. Hja, aki a szemétdombon keresgél, ne csodálkozzon, ha csak sz@rt talál. Megfogadta intelmem, azóta boldog házas.

Scala 2012.06.07. 09:38:45

@brokeness: Nem hiszem hogy egy kalap lenne a megoldás, olyannak, aki béna a kezdeményezésben, de tényleg SOSE gondoltam volna erre magamtól, nagyon megleptél! :-DDD
Bizsu talán már akkor inkább...

Scala 2012.06.07. 09:40:58

@Niurka: Te jól öltözöl, maximálisan illik az egyéniségedhez, és a haj-bőrhöz. Nőies, de fiatalos, sőt fiatalít. Egyenes üzenetet küld, nem is illene hozzá(d) egy keszkenő. :-)

Thor vagyok 2012.06.07. 09:52:41

Nagyon profi poszt mint szokás szerint :)

BertaBlogol (törölt) 2012.06.07. 11:20:05

@Niurka: :) azzal nehéz lesz.

arisztotela 2012.06.07. 12:28:41

@Niurka: egyébként ez a hova lesz a séta duma kurva jó:). Még be is jöhetne.

katarocks 2012.06.07. 13:25:46

@DuBarry: azon én is akkorát röhögtem, elképzeltem, hogy odamegyek valakihez, és ezt mondom, haláli :D

Scala 2012.06.07. 14:42:32

@Niurka: @DuBarry: @katarocks: Jaja! A "hova lesz a séta?" duma nálam is tízpontos! :-)))

Scala 2012.06.07. 14:49:25

"A férfiak azért nem akkora erkölcscsőszök, ők a formaságokat telibeszarják (amelyik nem, az komplexusos balfasz, annak mankóként kellenek a modoros dolgok, de titokban azok is lazaságra vágynak)."
Ebben van igazság, de máshogy kezelik a nagyon laza nőt, van akit idegesít. Tudom nem erre gondolsz, hanem a megjátszósokra, de most jövünk vizsgálatról, és elég sokat kellett várni, megcsúszott a doki, volt előttem egy rövidebb hajú (!), szemüveges, széles hátú (OK. Várandós) csaj a "jó dumája van" rádiós hangú fajtából. Nem velem beszélt, de hallottuk. Affektált (az ilyeneknek nem lenne szabad!), állandóan beszélt és poénokat mondott (pl: olyan régóta tart, hogy lehet már gyerekkel együtt jönnek ki). Nem szeretem ezt a típust, férjem is mondta amikor jöttünk el, hogy mennyire nem tetszett neki, de elviselte.
Na ezek szokták magukról azt gondolni, hogy lazák és jófejek. Nem, nem azok.
Én a varázslatos nőkre szavazok. Férfiként is olyan kéne.

brokeness 2012.06.07. 18:37:31

@Niurka: Tudod,Niurka, ez neked egyszerű, mert mindezt természetesen adod elő. De erre születni kell.Nem mindenkinek van ilyen egyénisége. Ha én adnám elő, kilógna a lóláb, nem ugyanaz a hatás lenne.

Thor vagyok 2012.06.08. 09:02:11

Köszönöm, ez most sok szempontból jó volt. És egyvalamire rádöbbentett sajátmagammal kapcsolatban.

Scala 2012.06.08. 09:36:25

@Niurka: Igen, fiatalabb változata marketinges vagy píár vagy valami ilyesmi, szdsz-hívő (most épp nem tudom, talán lmp/gyurcsány, de nem azokat tolják kamerába).
És kurvára irritáló, ja!

Scala 2012.06.08. 09:38:13

@Niurka: Mindig rondák, mindig! :-) És jópofaság valóban, nem jófejség! Ezt megjegyzem!!!

arisztotela 2012.06.08. 10:23:05

@bungics: dehogyis, Veriocsnak is férjet keresünk, nem szeretőket:).

arisztotela 2012.06.08. 10:24:45

@Thor vagyok: a poszt? Szívesen, elméleti tanácsokkal mindig tele vagyok:).

Thor vagyok 2012.06.08. 11:13:11

@DuBarry: Azért nagyjából mind a gyakorlatban jól kipróbált elméleti tanácsaid vannak :)
Ez a hárompasis+hogyanszeresdmagad tipp annyira ott van, csak míg esetleg van akinek csak öntudatlan és tétova próbálkozásai vannak erre, aztán egy-kettőre bűntudatot lehet benne kelteni, te remekül a tudatában is vagy annak, hogy mit miért csinálsz, és ez jobb mint a kókuszvaj az orr-száj gyűrődésre :)

arisztotela 2012.06.08. 13:44:28

@Niurka: azt mondja, tud ismerkedni, utána szúrja el.

veriocs 2012.06.08. 21:43:07

@Niurka: Rajta vagyok már a pszichológuson.
Egyébként a zárójelben mindegyik. :-)

arisztotela 2012.06.09. 00:36:12

@Niurka: Mi? Pasija? Valami külföldi, azt mondja, de nem mutiból készült. Sztem kamu, csak a lemezét promózta vele pár
hónapja.

arisztotela 2012.06.09. 00:38:03

Nagyon nem hiszek a pszichókban. Teljes átverés az egész. Majd egyszer erről is írok. Többször próbálkoztam, elég vicces kalandok voltak.
Csak egy-két alternatív módszer jó. Nagyon jó emberekkel.

Mujza 2012.06.09. 01:01:49

@DuBarry: Pszichót is meg kell válogatni, kb mint a plasztikai sebészt (hogy maradjak a blog profiljánál). Ismerek egyet, iszonyúan képzett, egyetem óta eltelt több, mint 10 évben csak szakirányú oktatásokon vett részt. Barát, ezért kizárt, hogy gond esetén mehetnék hozzá, és ezt nagyon sajnálom, de benne tudnék hinni.

arisztotela 2012.06.09. 01:22:16

@Mujza: Igen, erről hallottam már:). A jó pszicho max. nem árt. Nagyon sok ismerősöm járt évekig, imádott terapeutájához, és kicsit másképp jött ki, mint ahogy bement, de semmivel sem boldogabban. Párkapcsolati, életvezetési dolgaik nem oldódtak meg.
Az én esetem más, mert nem bízom bennük, de ők hittek az egészben.
Az egész önismeret mantra káros, akkor is ha ezotér vonalon megy (akkor nagyon), de akkor is, ha állítólagos szakemberekkel. Csak az élet ehalogatása holnapra, nem más.
Szembe kell nézni a problémákkal, megoldani azokat és élni.

arisztotela 2012.06.09. 01:26:20

@Mujza: Azért is nagyon jó az In Treatment, mert pont azt tárja fel őszintén, hogy mennyire kezelhetetlen az emberi lélek.

arisztotela 2012.06.09. 01:55:33

@Niurka: állítólag nagyon rég egy gazdag pasi tartja ki.

Scala 2012.06.09. 18:50:20

@DuBarry: Először tőled olvastam ezt 2009-ben vagy '10, hogy a pszichoterápiának semmi értelme (mert az ismerőseid példájából ezt szűrted le), azóta egyre inkább osztom a nézetet.
Egy veszélyesebb dolog van a pszichoterápiánál, a túl korán abbahagyott pszichoterápia, amikor azt gondoljuk, hogy mennyire letettük a puttonyainkat, csak éppen még van vagy 10 terem a kastélyunkban tele puttonnyal.

Férjem egyébként tavaly abba is hagyta az egészet, némileg egy szkeptikus tartalmú megjegyzésemre reflektálva... pedig szerette a hölgyet, de valahogy nagyon kezdte már látni a módszer korlátait.

Scala 2012.06.09. 18:51:20

@DuBarry: Mint ahogyan mindig is... nem? Max. más-más.

veriocs 2012.06.10. 09:32:40

@Niurka: Én is próbáltam a pozitív gondolkodást, agykontrollt stb., de fizikailag rosszul lettem tőle!! És a mai napig, így van. El kell fogadni, hogy igenis vannak negatív gondolatok, időnként többségben. Bár abban van valami, hogy a gondolkozásodban van a sorsod.
Igazából nekem most "csak" egy mankó kéne. Meglátom mit tud vagy nem egy szakember. :-))

arisztotela 2012.06.10. 12:59:12

@veriocs: az agykontroll nagyon jó! Pedig a pozitív gondolkozásban én sem hiszek, írtam is erről. De az agykontroll olyan, mint az nlp. Az nem gondolkozás, hanem vizualizáció, és az más.
Konkrét, reális célok elérésére (egy probléma megoldása, legyek én római pápa, keressek tízmilliót, stb) remek. Lelki gondokat nem lehet vele megszüntetni! Aki szar kedvű, nem fog nekiállni agykontrollozni.

arisztotela 2012.06.10. 13:11:54

@veriocs: a te helyzetedben abszolút segíthet egy jó pszicho.
Akikről jót hallottam:
Néveri Emese
Bánki György
Bódog Gyula
Ők áterek, de nem gyógyszereznek, csak beszélgetnek.
Szerintem jobb az áter, mint a lógus, mert az orvosin más a képzés.
Saját tapasztalat, hogy jobb az azonos nemű. Főleg, ha párkapcsi gondod van, mert férfival játszmázik az ember, nővel kevésbé. És nem túl fiatal.

arisztotela 2012.06.10. 13:16:06

@Scala: Befejeztem a pszicho szidást, mert felelőtlenség! Van, akin segíthet!

veriocs 2012.06.10. 16:13:04

@DuBarry: Szar kedvvel tényleg nem lehet agykontrollozni. Már az nem ment, hogy lemenjek alfába, pedig konkrét sikerem is volt. Igaz tanfolyamon és csak a Domján Laci hatására sikerült lemennem alfába, de amit próbaként vizualizáltam, mindenféle görcs nélkül (és olyat, aminek nem volt nagy realitása), az abban az időpontban, és úgy be is következett. A lelki egyensúlyt valóban nem billenti helyre, hiába mantráztam, hogy napról-napra jobban vagyok és hasonló pozitív állításokat. Na ettől lettem rosszul.
Köszönöm a neveket!!! :-)
@Niurka: Hát, nem tudom, én már egy jó gyógyszerrel is kiegyeznék. :-) Egyébként van egy közeli ismerősöm, akinek gyógyszert írtak fel jó ideje szedi és olyan jól van, hogy ég és föld a különbség. Persze még ehhez is szerencse kell, hogy valaki nagyon jól reagáljon és éppen ez segítsen.

Nannii 2012.06.10. 19:34:17

@veriocs: Gyógyszert nehogy beszedj!!! Nekem fél évig kellett volna szednem (Velaxint), de 2,5 év lett belőle, mert nem tudtam leszokni. Szedj inkább Vegepát! Teli van Omega 3-mal, és nincs benne DHA. Azt írják, épp ezért jó hangulatjavításra, depresszióra. Nekem nagyon bejött.

arisztotela 2012.06.10. 20:03:01

@veriocs: Nincs jó gyógyszer! Nagyon szét tud szedni a pszichotikum. Iszonyú dolgokat csinál. Ha konkrét megoldásra váró gondod van, menj el pszichóhoz és mellette kineziológushoz. Ez a kettő együtt változtathat a dolgokon. Ha általános rossz hangulat, akkor csinálj olyan dolgokat, amihez nincs merszed. Napi egyet, bármi legyen az. Ez ad önbizalmat, ha feszgeted a határaidat. Plusz Maca, B vitamin komplex és halolaj. És mozgás.

veriocs 2012.06.10. 22:54:33

@Nannii: @DuBarry: @Niurka: Köszönöm lányok, nagyon jók a tanácsok! :-) Erre most szükségem volt!! :-))
Maca-t ki akarom próbálni és most a Vegepát is megnéztem ígéretesnek tűnik, a halolajat úgyis be akartam már iktatni.

cicómicó 2012.06.11. 09:15:37

@Niurka: Az első olyan tanács hangzott el, amit személyes tapasztalatommal is alá tudok támasztani, hogy pozitív irányba változtat az emberen. Az intenzív mozgás(nem a maszatolásra, meg a csak barátnőkkel lemegyünk a konditerembe dumcsizni típusú "edzésre" gondolok) hatására nemcsak az ember teste, de lelke is átalakul.

arisztotela 2012.06.11. 09:26:44

@Niurka: az igazi bipolárisok azért hiába sportolnak. Ágika, a cég edzője (hát ő nem csak ide-oda teszi magát, tiszta izom, gumilabda ötvenes) full depressziós és Zsiga barátom is, aki napi 5 km-t fut (néha sírva).
Ez is olyan, hogy egy nyomott hangulat ellen remek, de fel sem kelek, miden mindegy típusúaknak halottnak a csók. Viszont ha csak éppen jaj, én mennyire béna vagyok, senki sem szeretben valaki, akkor nagyon jót tesz.

Scala 2012.06.11. 10:52:46

@DuBarry: Pontosan! Nincsenek univerzális módszerek. Minden szinten mást kell próbálni.
A gyógyszer is van akinek már muszáj... bár szerintem is kiszámíthatatlan.
Állítólag a PROZACot amerikai katonáknak adták először, gerillaharcok előtt.
Irakban már heavy metallal kombinálták a pszichotikumot (azóta van jobban bepörgető szer, már nem szerotonin hanem dopamin és noradrenalin ingerületátvivő anyagokkal lép kölcsönhatásba). Az ún. friendly fire veszteségek nem csak a kapkodás és rossz navigáció számlájára írhatóak...
Aztán ezek lecsurognak a gyógyszeriparba.

veriocs 2012.06.11. 11:59:17

@DuBarry: Sportolok hetente 5 napot. És jó, de aztán jön, amikor képtelen vagyok bármire a legjobb szó erre az energiahiány. :-( És ilyenkor a sport se megy.

arisztotela 2012.06.11. 12:06:32

@Scala: Nem muszáj a gyógyszer. Nem segít. Ahogy sokszor semmi, de a többi legalább nem árt.
Nagyon sok embert láttam: beszedte, kicsit jobban lett, még jobban visszaesett, áter emelte az adagot, ugyanaz, még többet, erősebbet adnak, végén egy roncs jött ki a kezelésből.
Maximum nagyon hiszékenyeknek, alapvetően nem depresszióra, csak pánikra hajlamosoknak segíthet a placebo effekt miatt. Semmi több.

Scala 2012.06.11. 12:06:40

@veriocs: És ez a "képtelen vagyok bármire" periódus mennyi ideig szokott tartani?

Scala 2012.06.11. 12:12:20

@DuBarry: Jaja! Egyetértek!
Bár szerintem pánikra nem is a pszichotikus, hanem a Xanax típusú nyugtató segít. Ha a Xanax elérhető közelségben van, már az megoldja sokszor.

Olyan esetekre céloztam, mint skizofréniára, depresszióval kevert demenciára, itt alapból rengeteg gyógyszert adnak, sokszor akár a hozzátartozó, nem a beteg kifejezett kérésére... Mindegy, ebbe ne menjünk bele, szerintem erre is van más módszer, de mit lehet tenni... ha egészségről van szó, aki orvosra-kórházra gondol, az fogadja el, hogy azt az utat járja.

Scala 2012.06.11. 12:13:56

@Niurka: Igen! Saridon és társai, egy valamirevaló fejfájásra nem hat, még ha duplázod sem.

cicómicó 2012.06.11. 12:30:54

@Scala: Te már ismered.:) Nekem szerintem azért múlt el az iszonyatosan fájdalmas és rendszeresen visszatérő migrénem, mert találtam rá tüneti (tehát nem megelőző) gyógyszert. Lórúgás, drága, ideggyógyász írta fel, de a tudat, hogy van gyógyszer a fájdalomra, nyugalommal töltött el. Már a szavatossága is lejárt, de a tudat, hogy van egy gyógyszer a fájdalomra, megnyugtatott. (Egy kollégának szintén ilyen gondja volt; ezzel megoldottam az övét is.)

veriocs 2012.06.11. 12:46:42

@Scala: Legutóbb 6 hét volt, aztán visszatér a lelkesedés.

Nannii 2012.06.11. 20:25:53

@veriocs: Vasad rendben van? Vashiány is okozhat depressziós tüneteket, az energiahiányról nem is beszélve. Valamiért a pszichiáterek, pszichológusok mégse azzal kezdik, hogy "Kedves, hogy áll a vérképe? Eszik-e elég Omega 3-at, meg nyers céklát, vitaminokat?" Van egy olyan sejtésem, ha ezzel kezdenék, 1 hónap után eltűnnének a páciensek. (a Macát még nem próbáltam, de ha DuBarry mondja, elhiszem, hogy az is jó :) )

Scala 2012.06.12. 06:02:54

@Nannii: egyetértek a leírtakkal. Kórházban fekvő beteg kap egy belgyógyász kivizsgálást, azért... elvileg, De én ambulánsan is kötelezően elrendelném.
Inkluzíve pajzsmirigy vizsgálat.

@veriocs: a lelkesedés meg nem hat hét gondolom, max. kettő? Csak a bipolaritás miatt kérdezem...

veriocs 2012.06.12. 09:21:42

@Nannii: A vasam rendben van, mert a munkahelyemen rendszeresen kell vérvizsgálatra mennem és elvileg a pajzsmirigy is rendben, mondjuk ezt már régebben nézettem.
@Scala: A lelkesedés szinte napra pontosan 3 hét szokott lenni. Sokáig azt hittem amúgy, hogy jellemhibás és lusta vagyok aztán igazából mostanában kezdtem rájönni, hogy ez tőlem független. Régebben valahogy nem volt ennyire erős, de most már nagyon zavar, hogy nem bírom elérni a céljaimat.

Bocsánat, hogy itt "siránkozok", de nagyon sok mindenre kinyílt a szemem hatásotokra, szóval sokat segítettetek eddig is! :-)

Scala 2012.06.13. 08:26:35

@Niurka: Pl. az én ex-háziorvosom sem... :-(
Mit kellett magyarázkodni, hogy miért akarok egy teljes vérképet + szérum vas, pajzsmirigy adatok... aztán megírta a beutalót.
Két évig ment ez, előtte nem nézettem. Tavaly elkértem a kartonjaimat, most nincs háziorvosom, mert lusta voltam eddig menni az újhoz. Majd a védőnővel együtt elintézem szerintem.

Scala 2012.06.13. 08:29:28

@veriocs: szerintem ez nem siránkozás.
A lelkesedés az nagyon intenzív (korán kelsz, mindenre van energiád úgy érzed, érzelmileg fel vagy dobódva - egy szóval hypománia)?

cicómicó 2012.06.13. 11:02:28

@Niurka: Elszántság hiány, félelem a változástól, illetve valójában kényelmes a helyzet, amiben van. (Saját tapasztalatokat írok.) Ezek is problémák. Nem betegség, hanem probléma, amire valóban psziho segítség kellhet.

arisztotela 2012.06.13. 11:54:44

@cicómicó: voltál már pszichológusnál? Nagy depresszión nem segít pszicho. Nekem mondjuk nem volt, de körülöttem sokaknak. Nem múlt el semmitől, se gyógyszer, se pszicho, se edzés, semmi.
Szerintem ez olyan, mint a hízás, el kell kapni az elején. Ha érzed, hogy valami nem stimmel, akkor a végére járni, mert ha elhatalmasodik, kész.

veriocs 2012.06.13. 19:43:45

@Scala: Azt nem tudom, hogy hypománia-e, de stimmel, amit leírtál.

veriocs 2012.06.13. 19:55:10

@Niurka: Nincs probléma, rajta vagyok a megoldáson. :-)

veriocs 2012.06.13. 21:57:56

@Niurka: Vigyázz, kész, rajt! :-)

Scala 2012.06.14. 08:42:57

@Niurka: ha valaki bipoláris, akkor jobb, ha tudja, hogy mi a két fázis, ami végigmegy rajta, ha csak simán vannak depressziós epizódjai, akkor meg máshogy kell magára figyelnie. Nem mindegy hogy elüt a vonat, vagy te magad vagy egy ideig a gőzmozdony, kisvártatva a vonat végigmegy rajtad.

Scala 2012.06.14. 08:44:36

@veriocs: Köszi a válaszokat. Érdemes lenne naplózni, és bipolaritásról beszélj az -áterrel.

Abban azért Niurkának igaza van, hogy nagyjából egy tőről fakadnak ezek, még a skizofrénia is... de ez most messzire vezet.

Scala 2012.06.14. 08:45:56

@Niurka: de azért összességében egyetértek, tényleg nincs nagy kül. ;-)

arisztotela 2012.06.14. 13:28:44

@Niurka: minden kornak megvan a betegsége. Amit éppen megkutatnak. Freud szerint minden nő hisztérikus volt, a múlt század elején nagyon elterjedt volt, hogy mindenki Napóleonnak képzelte magát. Most egy ideig a depi ment, aztán a pánik, az anorexia jött divatba, most a sezmélyiségzavarok a legmenőbbek:). Én is felszálltam a bandwagonra:).

katarocks 2012.06.14. 20:31:04

@Niurka: én is teljesen egyetértek.
Marhára utálom, hogy emberek kijelentik magukról, hogy depressziósak, pánikrohamuk volt, utóbbi a kedvencem, dobálóznak a nagy szavakkal, az nagyon megy.

veriocs 2012.06.15. 00:38:14

@Niurka: Ez nem igaz, hogy senki. Kb. 18 éves koráig az ember foghatja a szüleire, de utána csakis magát okolhatja, ha elba..ta az életét! Többé már nem foghatjuk senkire és semmire. Mindenkinek vannak lehetőségei, persze könnyebb valakit vagy valamit okolni saját magunk sikertelensége miatt, mint bevallani, hogy igen, én vagyok a hunyó. De az emberek többsége soha nem látja be ezt valóban!
A környezetemben inkább férfiakat ismerek, akik ilyenek, soha semmiért nem vállalják a felelősséget és azt hiszik a hazugsággal, amit maguknak is bebeszélnek, felmentik önmagukat!! A nők inkább bevallják, hogy hülyék voltak.

Nannii 2012.06.15. 00:53:23

@Niurka: A depresszió nem a kudarc elismerésének hiánya, mivel nem kell hozzá kudarc. Mint ahogy veszteség se, meg szar nap se, meg az se, hogy bármi el legyen baszva. Amikor szar napom van dühöngök, amikor elcseszek valamit, verem a fejem a falba, amikor hülye voltam, elmondom, hogy hülye voltam, amikor otthagynak bőgök, lehet, hogy hónapokig, de ezektől nem egyenes út a depresszió.

Thor vagyok 2013.03.02. 22:25:52

@veriocs: Nekem továbbra is ez a legjobb, amit olvastam itt :) Tényleg mi van verioccsal? Találtál már, veriocs?

veriocs 2013.03.04. 19:46:41

@Thor vagyok: @Thor vagyok: Drága Thor, igazán jól esik, hogy megkérdezted!! Igen, találtam! Találtam olyat, aki szeret engem és én is őt, de... mindketten cipeljük a múltunkat, még én nem is annyira, de ő sajnos iszik!:-(
Nem erőszakoskodom vele, hogy leszokjon, de próbálok neki segíteni azzal, hogy mellette állok mindenben. Meglátjuk mi lesz, mert még friss a dolog.

Thor vagyok 2013.03.05. 10:30:20

@veriocs: Örülök :) Ilyenből épp nemrég láttam sikertörténetet, pedig pár éve nagyon nem bíztam volna benne. De azért tényleg figyelj, mert valóban sok nőt tesz tönkre a terézanyuság.

veriocs 2013.03.05. 14:06:11

@Thor vagyok: Bízom benne, hogy ez is sikertörténet lesz!
Nem vagyok én olyan terézanyú, 40 fölött már az is fontos lett számomra, hogy én is jól érezzem magam. :-))

Kiskece Lányom 2014.03.02. 14:47:24

Én nagyon szeretem ezt a posztot, és még eddig semmihez nem szóltam hozzá, de most regisztráltam. Én negyven elmúltam, gyereket nem akarok, már van két lányom. Elváltam. Csinos vagyok, nagyon adok magamra:sportolok, ápolt vagyok. Van humorom, van eszem. Nem bírom még egyszer rászánni magam, hogy regisztráljak egy társkeresőn. Ugyan egyszer volt már ilyen,és annyi levél jött, alig bírtam válogatni. Egy sem volt, aki érdekelt volna. Én is az elmenős módszer mellett tettem le a voksom: heti kétszer biztos hogy valami új helyen vagyok. Akár egyedül, akár barátnővel. Színházba, moziba, kiállításra, koncerteke megyek. Budapesti vagyok, közel vannak a jó programok, és szerencsére meg is tehetem. Most jön, amiért voltaképpen írtam: ezekre a helyekre a pasik a feleségükkel mennek. Hiába mereszti rám a szemét, persze semmit nem csinál, ott az asszony. Negyven körüli szabad pasi nem megy egyedül vagy a haverjaival ilyen helyre. Nem tudom miért. Megy fiatalabb, akinek vagy nem én kellek vagy már akkor unom, mikor megszólít. Bárba, táncolni elmenni minden szombaton ahhoz már öreg vagyok, sokszor volt már, már túl vagyok rajta. Mindenben egyet értek DuBarry-val, de én évek óta megyek heti kétszer legalább, és semmi. Nem, nem kell nekem, hogy gazdag és jóképű és okos legyen. Gazdagnak például nem kell lennie, engem nem kell eltartani. Legyen vonzó és érdekes. Hát most úgy csinálom az elmenéseim, hogy csak jól érzem magam, és nem foglalkozok a vadászattal. Ez az új stratégiám.

arisztotela 2014.03.02. 16:29:15

@Kiskece Lányom: De aranyos vagy, köszi:). Hát kiállításon vagy színházban szinte lehetetlen egy idegent összeszedni:). Nem vagyok ismerkedős fázisban, de ahol az elmúlt egy évben érdeklődésre találtam az két baráti társaság volt, munkahely és sajna diszkóklub:))). Azért kell, hogy kerete legyen, hogy két ember beszélgetni kezd. Olyan hatalmas akadályt, mint egy vadidegen megszólítása egy koncertteremben csak valami hatalmas szépség törhet át esetleg, de olyan szép én például nem is szeretnék lenni, mert túl sok nemkívánatos figyelemnek lenne kitéve az ember. De a fent említett helyeken simán kerül olyan helyzetekbe az embre, hogy már csak neki kell eldönteni, mihez kezd vele. Kérdés, eldöntötted-e, mire kell neked valaki, és mekkora a toleranciád.
süti beállítások módosítása