Pici nő, hosszú ruha

 2012.05.29. 16:30
 
 
Charitable: Eva is the Honorary Chair of the fundraising initiative, which supports fostered children and empowers women

 

Most láttam a Született feleségek záróepizódját, és nagyon rossz, hogy vége. Nem voltam akkora rajongója, mint a SATC-nek, de akkor sincs most más sorozat, ami nőies, és le is köt, illetve semmi nincs. Még a Californicationt szeretem, de annak is lassan vége. Na mindegy. Csak azért mondom, mert ezért posztoltam be Gabyt, mert szerintem ő el fog tűnni a süllyesztőben sajnos, pedig nagyon vicces nő. De ez a ruha rémség. Ilyen alacsonyan nem szabadna ilyen merev, dekoltázs nélküli hosszó ruhát viselnie. Ez a nyak most nagyon megy, nyilván élvezik, hogy nem raknak ki semmit, de nem is áll jól senkinek.

A bejegyzés trackback címe:

https://chezdubarry.blog.hu/api/trackback/id/tr104553228

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

cicómicó 2012.05.29. 18:16:34

Alacsony nő eleve ne hordjon földigérő, zárt ruhát. Ez a ruha senkinek sem állna jól.

katarocks 2012.05.29. 19:03:08

@cicómicó: de ne ám! sajnos mégis van rá sok példa. nekem ez még képen elmegy, de élőben szerintem kiröhögném :)

Scala 2012.05.29. 23:45:28

@Niurka: igen, így nekem sem olyan gázos, a haj jó, a fej jó... Sztem nem tűnik el a süllyesztőben, ahhoz túlságosan nyomják. Valami műsorba már le is szerződött... jó, nem valami nagy dolog, de sztem nem kell félteni. Meg pár évet kivehet szülni is, nem árt az már ilyenkor.

arisztotela 2012.05.29. 23:54:53

@Niurka: Bree szebb, de Gaby nagyon cuki.

Scala 2012.05.30. 10:22:58

Nekem is hiányozni fog állatira a SzüliFeli. Azt a hétköznapi jó nőt, egy sokszor morbid vagy közegben, amit ők hoztak nagyon inspirálónak találtam (ápoltság, fifika, talpraesés stb.)

Még le vagyok a végéről maradva 6 résszel, mert émelygés miatt nem tudtam nézni.
A környezetmben lévő pasiknak Gaby jött be kivétel nélkül, vagy akinek a nordikus a típusa Bree. Bár férjem szerint Susan remekül tartja magát a korához képest, be is állította ott nekem a szintet. :-D

Niurka (törölt) 2012.05.30. 11:21:12

Bree olyan, mint egy bagoly. Nagy lapát fej, kampós orr (mint egy csőr) és kis, keskeny száj. Susan pedig Joker fejű. Kár volt szétműttetni a fejét.

katarocks 2012.05.30. 12:54:38

@Scala: igen, mert Gaby nézett ki egyedül természetesnek közülük, nem sminkre értem, hanem műtétre :)
De én nem vagyok mérvadó a témában, mert irtóztam ezektől a nőktől, és ezért sem néztem a sorozatot. A SATC-s csajok a sorozatban még nem zavartak, ott normálisan néztek ki, a filmben, Mirandát leszámítva, már ők is furák lettek.

bungics (törölt) 2012.05.30. 13:37:51

@katarocks: De tegyük hozzá, hogy vagy 10-15 évvel fiatalabb a többi csajnál, így nem nehéz sokkal jobban kinézni.

Scala 2012.05.30. 13:39:25

@katarocks: Gabynak 8-10-15 év előnye van a többiekhez képest.
Én a Szex és New Yorkot riasztóbbnak találtam, mint a SzüliFelit. Utóbbi sokkal cukibb. A nagyvárosi dolgok ideje lejárt a Vészhelyzettel és az Ally McBeallel. :-)

Scala 2012.05.30. 13:40:01

@Scala: vagyis hátránya, fiatalabb, na. :-D

katarocks 2012.05.30. 13:46:50

@Scala: persze, ez igaz. Ki tudja, hogy fog kinézni 15 év múlva.
Nekem ez a kisvárosi vonal annyira nem jön be mostanában, max. ha nagyon bugyuta lakók vannak, lásd Gilmore girls. Nagyon sok sorozat játszódik most "falun", ez igaz, de én követelem vissza a nagyvárost :)

arisztotela 2012.05.30. 15:26:15

@Scala: Így van, a fiam is mondta, hogy mit keres ez a jó kis csaj a banyák között:). De szerintem 45 évesen ő nem lesz olyan, mint Susan meg Bree. Bár engem Susan nagyon idegesít, elismerem, hogy a maga módján jól néz ki ő is, és nekem mozgásban nem joker csak fotón. És korához képest isteni alakja van, bár az igaz, hogy ő fiatalon modellalkat volt, míg Bree nem (emlékszem rá a Melroseból).
Tehát Hatcher romlott, Marcia Cross javult a korral, és ezt értékelem.
Nekem Vanessa Williams öreg plázacica, viszont az utolsó évadra Hoffmannt egész jól összerakták. Az arca reménytelen, de neki nagyon jól áll, hogy le van szálkásítva, ami ötven körüli nőknek sokszor már nem pálya.

arisztotela 2012.05.30. 17:36:18

@Niurka: nem tudom, nekem nagyon bejön Bree, főleg, hogy olyan porcelánszerű. Meg mindig olyan jó csávói voltak a sorozatban, a rendőr különösképpen:).

katarocks 2012.05.30. 18:19:16

@Niurka: tényleg olyan, ezt nagyon jól eltaláltad :) Nekem sem tetszik.

cicómicó 2012.05.30. 21:00:52

Felicity Huffmann is tipikus példája, hogy a ronda nőkön kevésbé fog az öregedés.
Ha nem Hegyi Barbara szinkronizálta volna T.Hatchert, jobban bírtam volna azt a karaktert.
Vanessa Williams érdemtelenül sokat szerepelt, és csúnya volt. (Na tessék, ő fiatalon szépségkiránynő volt és csúnyán megöregedett.) Ronda fej, jó body kombinációnak kiváló volt Sheridan.

arisztotela 2012.05.30. 21:06:02

@cicómicó: azért Vanessa nem annyira rossz, csak vulgáris.

cicómicó 2012.05.30. 21:11:39

@DuBarry: Szerintem meg férfiasan öregszik. Az a kopaszodás...

Scala 2012.05.31. 00:20:26

@katarocks: Ja, a Szívek szállodája, azt is néztem, de csak pár évadot. Cuki, csak a Lorelay NAGYON fárasztott, a játéka, a szövegei... nem is értem hogy hagyhatták változtatások nélkül azt a karaktert.

Scala 2012.05.31. 00:24:59

@DuBarry: Igen, Huffman elég jól fejlődött, és ő a legjobb színésznő köztük.
Bree megcsinálva jó nagyon, az a szájfény is tökély, de az életben rohadt fád, három óra csiszatolás és nagy adag póthajjal hozható csak az a formája.
A pasik jók voltak igen, és sok volt. Férjem meg is jegyezte, hogy ahhoz képest, hogy micsoda úrinőt játszik, számszerint ő és Hatcher (bugyuta kislányt játszik) padlógázon pörgették a pasikat. :-D

Scala 2012.05.31. 08:38:41

@Niurka: Ez tény! Az elején erőlködtek valami kamu magas, izmos, fiatal pasival az oldalán, aztán gyorsan hamvába holt. Igazad van, nem stimmel ott valami.

katarocks 2012.05.31. 08:40:47

@Scala: tényleg idegesítő tudott lenni, de a lány is, de azt hiszem a magyar szinkron miatt. Én ezen valahogy azért túlléptem :)

arisztotela 2012.05.31. 12:17:32

@Niurka: nem kell annak pasi. Azért találna, hidd el.
süti beállítások módosítása