Megvallom, rengeteg kozmetikumot kapok, ám nagyon nagy része teljesen használhatatlan számomra. Ritkán fordul elő, hogy olyasmi esik be, aminek igazán örülök. Ez a Mac szempillaspirál olyan. Már csak azért is, mert vasárnap beestem a Macbe a Westendben és két dologgal szemeztem, egy Zoom spirállal, amiről nagyon jókat olvastam a makeupalley-n, meg egy szemhéj primerrel. Ha nem is Zoom, de Mac spirálom lett. Így legyen meg minden kívánságom.

Hogy milyen? A szempillaspirál olyan, mint a kölni, mindenkinek más jön be, ezért csak a személyes véleményemet adhatom át. Először is nagyon szép. Trükkös a formája, és a keféje is közepes, és csinos. Én mindig két spirált használok, tehát az egyik réteg egy spirál, a másik réteg egy másik. Ezt azért teszem, mert az első mindig egy szétválasztós típus, a második meg egy rápakolós típus. Mondok egy példát: a Lancome-ok mindig rápakolósak. Túl sűrű masszájú a festékük, ha első rétegben ezt kenném, összeállna csoportokba az egész társaság. Tehát most egy Essence-szel választok szét, erre jön a Hypnose Drama. Ez a Mac mindenképpen a szétválasztós típusba tartozik, nem túl sűrű a festék. A színe jó fekete, azzal nincs baj, de szerintem inkább hosszabb, mint sűrűbb pillákat ad. Igazából meg kellett volna várnom, amíg kiszárad a két hete vett Essence, mert így mindkettő ki fog száradni egy idő után, de nem bírtam ki, és kinyitottam.

A pillákról jut eszembe, hogy a Shiseido Primert sem bántam meg. Minden nap használom.

Ha lesz erőm, csinálok primer nélküli, és primeres fotót ugyan abból a szögből.

A bejegyzés trackback címe:

https://chezdubarry.blog.hu/api/trackback/id/tr104543923

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

arisztotela 2012.05.24. 18:12:16

@Niurka: semmit nem dobok ki, nemcsak én kapom, hanem a kollégák is, sőt, egyesek százszor jobb cuccokat kapnak, de nem sajnálom tőlük. Effektíve ezt a Macet is a kolléganőmtől kaptam, tehát levetett áru:).

cicómicó 2012.05.24. 21:47:05

@Niurka: Kaphatja a kollégáitól is, mint ahogy írja is. Ha esne az ajándékeső, én sem tartanék esernyőt magam fölé.

arisztotela 2012.05.25. 00:01:51

@Niurka: újságnál dolgozom, azért kapom, és hidd el, szinte mind használhatatlan. Ami kell, megveszem. Azért ujjongtam, mert eza Mac most jó. De a jó cuccokota tényleg a felelős kolleginák kapják, csak néha megszánnak.

Scala 2012.05.25. 03:23:35

A csomagja szép a MACnek! :-)
Rájöttem akkor, hogy ezen kategóriák alapján a szétválasztós spirálokat szeretem! Tegnap is ajánlgattak egy duci kiszerelésűt az Yves Rochernál, majdnem megvettem, de a csaj mutatta, hogy rajta hogy áll: nem volt alatta primer, és nem volt szétfésülve. Háklis vagyok tudom, na de a kerekebb fejű Chapman nővér (Pixidoo) is úgy csinálja, utókezeli!
Jól tetted a pillaprimert! Várom a fotókat. Ha lesz türelmem a Douglasban megkérdezem Isadoranak van-e.

arisztotela 2012.05.25. 12:15:57

@Niurka: Nem a márkával van gond, de pl. van, hogy hónapokig csak testápoló és napvédő érkezik. Na én ezeket soha nem használok! Oké, szétosztom, meg az újságírók anyukája is kap, csak azt magyarázom, hogy az látszat, hogy ennek sok értelme van. Ill. annyi, hogy néha beesik egy Mac vagy YSL. De pl. tegnap kaptam egy piros Mac rúzst is, amit sosem használnék (a látszat ellenére a piros rúzst kerülöm, mert az tényleg öregít, mindegyik rózsaszín mindenféle árnyalatban). Kölnivel ugyanez, évi egy márkásat kapok, de tuti büdös, és szépen megveszem, amit szeretek. Inkább azért szoktam ezt a kaptam dolgot hangsúlyozni, mert megtesztelek olyan dolgokat ia a blogban (pl. Yves Rocher fogyasztózselé), amit azéletben meg nem vennék, és ne nézzetek már hülyének:).

katarocks 2012.05.25. 20:54:07

én is a szétválasztós, műanyagkefés spirálokat szeretem, valahogy a dúsítás nem is annyira izgat. az essence-mel most nagyon meg vagyok elégedve.
süti beállítások módosítása