Jennifer Lopez makeup

 2012.05.22. 15:09

Ez itt egy On the Floor makeup video, amit azért is teszek be, mert szeretitek J Lo sminkjét, meg azért is, mert ez a Pixiwoos két csaj is nagyon jó sminkeket csinál (tesók). Egész mások, mint Elridge, nem olyan úriasok, de streetstyle-ban sokkal jobbak. Ők is elég frusztrálóak, mert  nagyon jól sminkelhető szemük van, ami megvezeti az embert, de jó nézni. Mondjuk engem az is kiborít, mennyi termék kéne még, hogy az ember dolgozhasson az arcán.

 

A bejegyzés trackback címe:

https://chezdubarry.blog.hu/api/trackback/id/tr404531887

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Scala 2012.05.22. 18:16:36

Mindjárt nézem, csak este oly trágya a korlátlan (!) itthoni net, hogy a highlighterhez se volt már türelmem írni, pedig a pasi valami csúcs! :-D Csak nem írja ki miket használ, így nehezebben belőhető.

Én is azt néztem, hogy mennyi tubus-krém stb. van csak egy alapozáshoz + korrektor feltéve, és a srácnak valami magic szivacsa tojás alakban, amit nem tudom hol lehetne beszerezni, de kell! És egy tükörlap is, amire az alapozót vagy mit folyatja!

pnünü 2012.05.22. 18:24:01

Scala,tavaly vagy mikor volt nagy favorit ez a rózsaszin csoda, ugy keresd, hogy beauty blender.
Tükörlap nélkül sztem primán elleszel :-))

arisztotela 2012.05.22. 18:29:25

@Scala: Igen, kikészít a pasi engem is (meg a Chapman nővérek), alapozó ecsetet akarok, de nyilván többezer a Macban.

Scala 2012.05.22. 18:45:50

@pnünü: Köszi! :-)
@DuBarry: Mac ecsetek a legjobbak, ha nem akarunk szívni a szálakkal, akkor az kell. De most megnéztem ezt a Chapman csajt, annyi ecsetet használ, hogy az egy kész vagyon!
Jó lett a sminkje, pedig alapból nem egy szép csaj. A szája nem tökéletes, se az adottsága, se ahogyan kikente, túl nagy lyukat hagyott fent, és én a műszempillát se tettem volna fel, nem muszáj. A szem és az orcák tökéletes lett, látványos a highlightertől a különbség. Nagyon kafa kis videó ez! Köszi!

pnünü 2012.05.22. 19:02:33

Sztem ecsetben vannak olcsóbb alternativák, akár magyar is, a Bősz ecsetek pld. Mondjuk én külföldről rendeltem, mikor meg voltam zakkanva gyesesként :-) és igaz, hogy nem olyan jók (talán), mint a mac, de még ha évente lecserélem az egész garniturát,akkor is óccsóbb..már csak használni kéne megtanulni :-) bár amig meg nem operáltatom, tök felesleges, mert ugye, az a lógó szemhéjam van, mittom, mi ez szaknyelven, de tök felesleges sminkelni :-((

De jelentem, hála néktek, kipróbáltam az eddig fiók mélyére süllyesztett highlightger puderemet, klafa :-)
na nem olyan szép, mint rajtatok, csak amolyan bénamódra :-)

Scala 2012.05.22. 19:12:07

@pnünü: Ebayről van (már rendelte) ecsetkészletem nekem is, de szálazódik, és most hirtelen nem is tudom az alapozót melyikkel kell felpakolni. Viszont legalább azóta kicsit festem a szemhéjamat.
Én sem tudom használni, projektbe volt véve, aztán elsodort a válság és a CHF árfolyamerősödés. :-D

Azt néztem, hogy Lisa Eldr. használ egy BodyShop highlightert, azt lehet meg kéne venni. Most van itthon Bodyshop tképpen? Mindegy, megyünk elvileg a nyugati határszélre, ha minden jól megy, és Grazban veszek, ott tuti van.

katarocks 2012.05.22. 19:24:08

@Scala: én láttam tegnap Bodyshopot az Allee-ban :)
Ecseteket meg tényleg a Bősztől érdemes, meg a Sigmát nyomják a bloggerek itthon.

Scala 2012.05.22. 19:42:21

@katarocks: Az Allée jöhet, útbaesik.
Ha minden igaz jön holnap zsé, és a npokban elvánszorgok a Fény utcai piacra, a koreai BB boltba, vagy felhívom Andit, hogy lőjük be a színt, és akkor megnézem az Allée-t, köszi!
Csak fel kell írnom a termékneveket, és ezt a szivacsot is.
Hol veszek/látok Bősz ecsetet?

Azt kell tudni, hogy rosszabbul látok(gyakrabban hordom a szemüveget), amióta várandós vagyok, és lényegesen kevesebb a vér az agyamban, minden lement az alhasba. Tájékozódásomra nagyon kihatott. :-)

katarocks 2012.05.22. 19:57:28

@Scala: Bősz ecset: Budapest, Vág u. 13., 13. ker., szóval jó messze. De a honlapjukról lehet rendelni is, ha jól tudom.
www.boszecset.hu/main_hu.html

arisztotela 2012.05.22. 20:05:38

@katarocks: jó, akkor eddig c vitamin szérum, bőszecset, meg tejsav vár rendelésre. Kell nekem bologlni.

Mujza 2012.05.22. 20:31:05

@DuBarry: hidd el, a mi listánk hosszabb, szóval kell neked blogolni... :-)

Scala 2012.05.22. 21:43:13

@DuBarry: A tejsavval NAGYON vigyázva, pls!

Scala 2012.05.22. 21:44:12

@katarocks: Köszike, ezt holnap leírom papírra, akkor még tán belövöm hova kommenteltük. :-D

katarocks 2012.05.22. 22:13:29

@Scala: hát, elég húzós, valóban, szerintem emelkedtek az árak. Régen volt egy pdf, abból kiírtad a nevet, és elküldted nekik emailben.

Ms. Dolorez Applepie 2012.05.23. 00:06:03

@DuBarry: Szerintem a Bősz ecset nem olyan jó és nem is olyan olcsó. Nem vagyok sznob ilyen téren, mert az Essencetől kezdve a MAC-ig mindenféle ecsetet használok. Szerintem a legjobb ecsetek ár érték arányban a Sigma ecsetei. Nekem munkaeszköz, nem csak magamat sminkelem vele, sokat használom és tisztítom őket és néha sokkal jobbak mint a MAC ecsetei. Ha valaki elhatározza, hogy szeretne ecsetre beruházni akkor szerintem szettben éri meg a legjobban megvenni. Ami nagyon jól kihasználható szerintem az ez a 12 db-os ecsetkészlet 89 dollár+posta.
www.sigmabeauty.com/Complete_Kit_p/ck001.htm
Egy szépséghibája van csupán, 50 dollár felett vámot kell fizetni és lehet, hogy hetekig fogsz a vám miatt várni rá. Ezzel egy profi sminkes is simán ellene, nekem teljesen más okból van több mint 50 ecsetem.:) A másik amit jónak tartok még, ha valakit nem zavar, hogy ezeknek az ecseteknek egy picit rövidebb a nyele az ez:
www.sigmabeauty.com/Make_Me_Classy_Travel_Kit_p/tkblk.htm
Ez még jó eséllyel a vámon is átcsúszik és nagyon szuper tokot adnak hozzá, én is ilyenben tartom az ecseteimet.Ha valakit nagyon érdekel tudok 10%-os kupon kódot szerezni, amit az ecsetek árából vonnak le.

Timea25 2012.05.23. 09:15:48

@DuBarry: végülis melyik tejsavat szerzed be?
süti beállítások módosítása