Az Essence-ről Csacskamacskának

 2012.05.18. 15:09

Mondtad, Csacskamacska, hogy írjak az Essence-ről. Gondoltam, leírom a mai sminkemet, ami szinte száz százalékig Essence (a szem).

Először is, az a jó ebben a márkában, hogy nagyon sok színt árulnak, olcsón, és tűrhető a minőség. Miért jó ez? Mert akár Bourjois-ból vagy L'Orealból órákig válogatsz, hogy megvegyél-e egy színt pár ezerért, és úgy nem lehet alkotni. Ebből meg pár százért veszel egy zsákkal, és nem esel kétségbe, ha nem volt jó az ötlet (már látom, hogy nekem is van szín, amit nem fogok elhasználni).

Eddig például nem foglalkoztam vele, hogy matt vagy fényes egy szín. Felkentem, amit kaptam (elég sok szemhéjpúdert kapok, de sosem a színeimet, hanem az újdonságokat), és nem voltam kreatív. Ma viszont csináltam egy sminket, ami erre a barnára alapszik, ami fényes. És rájöttem, hogy a fényes jobb, mint a matt (pár évbe beletelt:), de mentségemre legyen mondva, hogy eddig nagyjából lilával kentem magam minden nap, mindig ugyanúgy, néha ugyanazt zölddel.

De most a sok sminkvideo, meg az olcsón elérhető színek miatt más a helyzet. Szóval: végre volt otthon világos barnám (Essence Mono Eye Shadow 02 Dance), plusz ez a szépséges csillogós barna (Color and Shine 02), plusz barna kitekerhető szemceruza, plusz fekete kitekerhető szemceruza, és egy kék smokey Eyes paletta, ezelkből kutyultam a füstös sminkem (nem sok idő, két Lisa video után rá lehet jönni a Smokey Eyes lényegére), és rájöttem, hogy ha nem matt, akkor jobban áll a barna, amit korábban szinte sosem használtam (zöld szemre jobb a színes smink). Egyébként ma rohantam, nem tettem alá Eye Primert (az is Essence azt hiszem), attól egyenletesebb az egész, és elfelejtettem kanállal is göndöríteni, tehát nem tökéletes a smink, de negyed óra alatt megvolt. Szóval az Essence a kísérletezés szabadsága szemen, körmön is. Megveszel olyan színeket, amit drágábból nem mernél.

A bejegyzés trackback címe:

https://chezdubarry.blog.hu/api/trackback/id/tr294524462

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Scala 2012.05.18. 19:49:01

Ügyes! :-)
És olyan drága vagy, hogy így leírtad.

csacskamacs123 2012.05.18. 20:00:57

Nagyon köszönöm! Gyönyörű a sminked. Nekem is pont olyan zöld szemem van. Ez a krémes barna nagyon jó! Ha lesz nyugodt 15 percem két gyerek mellett(a legkisebb 4 hós) biztos kipróbálom!
Én is most lilát használok legtöbbször a szememre.

Scala 2012.05.18. 20:03:15

Négy nőnek van itt zöld szeme, kezd frusztrálni! :-D

arisztotela 2012.05.18. 20:05:14

@csacskamacs123: nagyjából a füstös szem Lisa Eldridge videót követtem, amit korábban kiposztoltam.

csacskamacs123 2012.05.18. 20:09:01

@DuBarry: Köszi! Beleásom magam Lisába!

katarocks 2012.05.19. 20:28:47

ez a szemhéjpúder régóta tetszik, de én nem festem a szemem ilyenekkel, és ahhoz képest már így is túl sok szemhéjpúderem van :(
süti beállítások módosítása