Missha Style korrektor vélemény

 2012.05.07. 22:32

 Elballagtam a Bartókra, hogy megvegyem, amit akarok koreaiéktól. A szerelmem, a Suiskin fermentált hidratáló - ami miatt úgy éreztem, hogy ez a koreai vonal valami más - persze elfogyott, Vettem viszont Aha-Bha szérumot, fermentált tonikot, csigakrémet és korrektort. Akkor most a korrektorról, mert Scala úgyis kérdezte. 

Nekem a numero uno gondom magammal a karikás szemeim, persze, hogy kipróbálom a korrektorukat, hamár koreai is és Missha is. Kicsit talán túl világosat vettem, de a verdict így is az, hogy jó. Mindig high end korrektort veszek, évek óta az YSL-t, előtte Diort. Ez a korrektor folyékony, tehát stifthez nem mérhető, de mintha sűrűbb lenne, mint az YSL. Ami fontos, hogy nem szívódik be pillanatok alatt, mint az olcsó folyékonyok. Sárgás, ami nekem jó, de karikája válogatja. icipicit racoon eyes effektusa van, ha túl sokat teszek, de majd vigyázok. 

Missha The Style korrektor szemkörnyékre

A bejegyzés trackback címe:

https://chezdubarry.blog.hu/api/trackback/id/tr334495075

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Scala 2012.05.08. 00:52:04

Szuper! Köszi. :-)

Mi a cím? Bartók Béla út hány szám?

Scala 2012.05.08. 13:43:35

Megtaláltam:

Viszonteladók:
Bio Egészség Biobolt
1113 Budapest Bartók Béla út 85.

Nyitvatartás: Hétfő-Péntek: 10.00-18.30; Szombat: 10.00-14.00
Email: info kukac bioegeszseg.hu
06/70-602-5911
Kipróbálási lehetőség: van

Scala 2012.05.08. 13:52:43

Ezt kerested, ugye?
bbkrem.hu/kozmetikum/arcapolas/suiskin-biologiai-fermentalt-hidratalo.html

Nem tudom, az ilyen 3 az 1-ben dolgok mennyire működnek, ha igen, engem ez érdekelne, majd, ha már lehet:
bbkrem.hu/kozmetikum/arcapolas/suiskin-biologiai-fermentalt-hidratalo.html

arisztotela 2012.05.08. 21:12:31

@Scala: Igen, ezt kerestem, de majd rendelek. A kipróbálási lehetőség annyi, hogy a kezedre kenheted a BB-ket, de abból semmi derül ki. Szerintem érdemesebb olyan bloggereket olvasni, akik befotózzáka színeket. Pont ott volt egy csaj, és képtelen volt dönteni, melyiket vegye. Az biztos, hogy a Missha a legjobb (még a Skin79 jön szóba, de azt nem ajánlom), de hogy abból melyik, az úgyis csak arcra kenve, és pár óra óta után dől el.

Mujza 2012.05.08. 21:20:25

@DuBarry: én is ott voltam, és bizony az arcomra kentem. Az eladó még tükröt is adott. Pár órát azért nem vártam, csak amíg körbenéztem, de el is jöhettem volna.

arisztotela 2012.05.08. 21:22:01

@Scala: Ez nem 3 az egyben. Ez egy hidratáló, ami szerintem jobban hidratál, mint más. A keletiek hidratálás függők, a nyugatiak inkább hámlasztás függők. Én mindkettő.

Mujza 2012.05.08. 21:34:35

@DuBarry: elrontottatok, na. :-)
Missha Perfect Cover 21-et. A Signature nem tetszett annyira az arcomon.

Scala 2012.05.08. 21:53:02

@Mujza: Na ezek szerint, akkor nekem is fel kell majd kennem.
@DuBarry: Missha, igen, a többiről nem hallani jót + nem szimpi. :-)
Asszem rossz linket tettem be másodiknak, erre gondoltam 3 az egyben alatt:
bbkrem.hu/kozmetikum/osszes-kozmetikum/suiskin-biologiai-fermentalt-panacea.html

arisztotela 2012.05.08. 22:12:45

@Scala: ez sem 3 az egyben, ez egy sima tonik valamilyen fermentált anyaggal. De a koreaiak például savyanyú káposzával is szépülnek, ami fermented cabbage:).

Scala 2012.05.08. 23:42:37

@DuBarry: Ahá! :-)))
Káposzta: igazuk van!
süti beállítások módosítása