Sok ilyen dolgot eszem, ám.de kevés van közöttük, amely megváltoztatta az életemet.

Felsorolom azokat, amelyekhez ragaszkodom.

1. Pueraria Mirifica. Mert nőiesebb lettem tőle, jobban alszom, nem teszi egyenletessé a bőrt, tehát egyik sem kiváltható a másikkal.árzóbb a bőröm.

2. Hialuronsav. Ennek csak a bőrön érzem hatását. az egyszerűen hidratáltabb, mást nem csinál vele, és növeli a szájamat.

3. MSM. Tökéletesen rendben tartja a hajat és a körmöt, nekem semmi más nem hat ennyire ezekre. Minden allergiára jó, de nekem kevés volt. A bőröm érzékenységét is ez szüntette meg szerintem. Régen mindentől kiütésem volt, már nincs.

4. Csukamájolaj. Ettől meg zsírosabb a bőröm, de ez az enyémre rámfér, zsíros bőrre nem tudom, hogy hatna. És egyenletesebb a bőr színe tőle. Érdekes, hogy míg ez nem hidratál, a hialuronsav például nem teszi a színét széppé, tehát nem hagyható el egyik sem, ha tökélyre törekszem.

5. Maca gyökér. Ez hangulatot javít, energizál.

6. Zselatin. Jön a zacskóból. Használ. Ettől nem vizesebb, simább, hanem egyszerűen erősebb lesz a bőr.

 

Amit eszem még, de nem tudom, hat-e valamire, mert nem érzem: goji bogyó, chia mag, e vitamin, b vitaminok, spirulina, c-vitamin, kurkuma.

Amit ettem, de nem éreztem hatását, ezért már nem költök rá: Q10, vadjam, ligetszépe (illetve ez is altatott, de a pueraria kiváltja), halolaj.

Amit nem érzek nagyon, azt egy idő után elhagyom, és mással kezdek kísérletezni.

taking supplement pills for bodybuilding
 

Címkék: bőr maca gyökér msm hialuronsav mirifica pueraria csukamájolaj

A bejegyzés trackback címe:

https://chezdubarry.blog.hu/api/trackback/id/tr654455889

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

m.anna 2012.04.17. 09:37:56

hú de jó felsorolás! azt is megmondod nekünk, hol és mennyiért, vagy az nagyon intim info? :))

arisztotela 2012.04.17. 11:39:01

@m.anna: hialuronsav a patikában van, talán 3000 ft, napi négyet szedek, jó hamar elfogy (60 tabletta, ha jól emlékszem), a maca a Müllerben a legolcsóbb, az is 3000 körül talán 100 db, MSM magában nincs csak conhdrotin és glukozaminnal egyben sajnos, így az is elég drága, 4000 körül, de abból napi egy elég, szóval az kéthavi adag (patika), csukamájolaj, 100 db (jó sokáig elég) 3000 körül, DM, a pueraria pedig ebayről van, az 4000 ft, de az vagy fél-háromnegyed évig elég, mert egy kapszulát négy napig eszem, annyira erős a hatása (úgy árulják, hogy napi kettőt kell szedni, de az nekem halál, olyan erős ösztrogénsokkot csinál nekem). Ha még valami érdekel, kérdezz:).

brokeness 2012.04.17. 21:09:54

@DuBarry: a ligetszépe olajat hogy használtad?
Én heti 2 alkalommal esti arckrém helyett szoktam, és látványos a hatása, nagyon szép az arcbőr tőle. Ha nem külsőleg használja az ember lánya, akkor észnél kell lenni az adagolással, mert beleszól a női szervezet működésébe.
A Q10-ről szintén jó tapasztalataim vannak, másokon is láttam a hatását a kapszulának, és a Nívea Q10-es szemránckrémje is évek óta több éve kedvenc, ha ha másikra váltok, egyértelműen rosszabb a látvány a tükörben.

arisztotela 2012.04.18. 00:10:36

@brokeness: én csak ettem, arra volt jó, hogy szerintem az ösztrogénprogeszteron szintet haronizálta valamelyest, ezért engem jobb alváshoz segített, viszont amikor elkezdtem nekem kiütésem lett tőle, érdekes, hogy minden progeszteron növelő cucctól valami bőrproblémám lesz (vadjam szintén pattanásokat okoz), úgyhogy kenni nem mertem volna.

arisztotela 2012.04.18. 00:14:49

@brokeness: ja, és welcome back!
Mit láttál a Q10-től?

mia... 2012.05.13. 21:12:08

@DuBarry: Szia!
A konkrét márkaneveket is beírnád?Úgy könnyebb lenne keresni és megvenni :)
A zselatin port megeszed??? vagy hogyan veszed magadhoz? Ez mit csinál a bőrrel, szervezettel?
Gotu kolaval próbálkoztál már? (Puritan's Pride)

arisztotela 2012.05.13. 21:56:20

@mia...: a gotu kolát még nem ettem, de kedvencem, David Wolfe azt is nyomatja.

Sophie R. 2013.03.10. 12:36:22

@DuBarry: Szia!
Nekem annyi kérdésem lenne, hogy amikor külföldről rendelsz, pl. a PM-t, azt milyen küldeményként adják fel? Rendelnék, de előfordult már párszor, hogy a kedves postásunk zsebében landoltak a dolgok...

arisztotela 2013.03.11. 20:41:54

@Sophie R.: iherbről dhl, azt nem postás hozza, de az ebay az postásos.

Mujza 2013.03.12. 08:51:50

@Sophie R.: @DuBarry: nem feltétlenül. Az iherbesnél te választhatod ki, és a legolcsóbb változatot a postás hozza, annak ellenére, hogy a vége by dhl.

Mujza 2013.03.12. 08:52:32

@Mujza: kieg. csomagos postás, nem a leveles, hiába pici a doboz

arisztotela 2013.03.12. 11:02:12

@Mujza: 100 dolcsi fölött nem ad postás opciót, és én általában afölött rendeltem, most utoljára nem, postát kértem, nem is jött még meg két hét alatt. A DHL egy hét alatt itt van és azt saját futár hozza.

Mujza 2013.03.12. 21:14:43

@DuBarry: lehet, én a vám elkerülése miatt mindig 60 dolcsis egységekre daraboltam a rendelést, és hát igen, pár hét amíg ideér

Ms.Dolorez Applepie 2013.03.13. 20:24:33

Csak szólok, hogy az iHerbről a január 8.-án rendelt DHL-es csomagom a mai napig nem jött meg. Kerestem égen-földön, nincs. Az iHerb nagyon sajnálja, de különösenbben nem érdekli őket. Sosem tűnt még el csomagom a postán, mit ne mondjak, kicsit ideges vagyok miatta, főleg mert az 5-htp-m és a Tyrozinom volt benne.

arisztotela 2013.03.13. 21:27:11

@Ms.Dolorez Applepie: velem sosem volt ilyen. A DHL mit mond? (az nem a posta)

Ms.Dolorez Applepie 2013.03.14. 00:15:02

A DHL azt mondja, hogy ez nem regisztrált csomag, ők csak Németországig viszik, onnan a Posta hozza be Magyarországra. Beszéltem a Posta vám részlegével és a helyi postával is. Innentől kezdve bárhol eltűnhetett a csomagom. Bár a zuglói posta mostanában egy dráma, erősen gyanakszom rájuk. :)

Ms.Dolorez Applepie 2013.03.14. 00:17:38

Ez a legolcsóbb postázási opció volt egyébként, de a 20$-os cuccomhoz, nem akartam a drágábbat kérni.

mici˙ 2013.03.14. 07:56:30

@Ms.Dolorez Applepie: nekem is nagyon sokáig tartott (de azért nem ennyire), mert elakadt a vámon. Nem volt a dobozra ragasztva a számla és a vám nem bonthatta fel. Előbb küldtek egy levelet, hogy küldjem el nekik a számlát. Utána küldtek egy ímélt, hogy rendben, most postára adják, és így kicsit több mint 2 hónap alatt sikerült is ideérnie a cuccnak.

Mujza 2013.03.14. 09:26:21

@mici˙: érdekes, nekem egy ebay-es rendelést simán felbontottak. Visszapecsételték, és beletörődtek, hogy tényleg 3 db szappan.

Szürkéskék 2013.05.20. 16:21:39

Itt van egy tök jó táblázat:www.multivitaminok.com/vitaminok
(Ha esetleg még nem ismernéd)
süti beállítások módosítása