Mi az a BB krém?

 2012.03.31. 12:07

 Nem próbáltam egyet sem, így most ne számítson senki tőlem olyan tanácsra, hogy melyik, hogyan fed, ilyesmi. De BB krém jelenség nagyon jó. Nagyon ritkán van manapság, hogy valami erős új trend bekerül a kozmetikai iparba. És még ritkább, hogy az valami jó.

A BB krém lényege, hogy a lézer kezelések után a bőr piros, kivan, tehát beteg és csúnya egyszerre. Ezért lekenik gyógyalapozóval, ami a BB krém.

A neten korábban is lehetett ilyeneket kapni pattanásos bőrre, de csak tavaly robbant be az amerikai kozmetikai bizniszbe a BB krém. A BB annyit tesz: Blemish Balm. A blemish durván valami bőrhiba, amit takarni kell és ápolni. Logikus, hogy ha beteg, kicsinált bőrt gyógyít egy ilyen termék, akkor az egészségeset is egy nagy fokkal feltolja minőségben.

A németek fejlesztették ki, Koreában terjedt el, az ottani celebek használták, majd a rajongóik, aztán egész Ázsia, majd az USA és most Európa is BB krém lázban ég. Nagyon nagy üzlet és hisztéria. Az összes nagy cég (Clinique, L'Oreal) kidobta már a piacra a magáét, de az eredeti koreaira sokan esküsznek.

Nem olcsó, hatezer körül van, de ha nem olyan palacsintatészta szerű, mint a legtöbb alapozó, és még gyógyít is, megéri. Azért tetszik, mert a kozmetikumok nagy része azért nem hat, mert minden hatóanyagot lebutítanak benne, hogy ne ártson (nem egyforma a nők bőre, különbözően reagál, ezért ezek az egyen krémek senkinek nem használnak), és végre egy termékcsoport, amiben van valami. Igaz, az ázsiai piacon erősebbek, mint az amerikain.

Címkék: bb krém garnier

A bejegyzés trackback címe:

https://chezdubarry.blog.hu/api/trackback/id/tr184351844

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

cicómicó 2012.03.31. 22:46:17

Nem tudtam, mi a BB-krém. A Garnier is nyomul az új BB kampányával, de nem jöttem rá, hogy mi az a BB. Köszi. :)

cicómicó 2012.04.04. 00:55:55

A Garnier BB-je arckrém?

arisztotela 2012.04.04. 12:10:16

@cicómicó: úgy tudom, a Garnier féle nagyjából egy színezett hidratáló. Szokás szerint lebutítanak mindent. A BB rajongók szerint az eredeti koreait kell venni (van itt is netes árulása)

Scala 2012.04.15. 15:08:15

Én is úgy hallottam, hogy a japánt vagy ázsiait kell venni!
Révész Andival voltam kapcsolatban, nagyon segítőkész, ő írta nekem mailen:
"Itt láthatod az árakat is, a Signature 7890 Ft. m.blog.hu/bb/bbkrem/image/110726_kremvalaszto.jpg
Sajnos ebből nincs kis próbakiszerelés, a termékskálát itt találod bbkrem.hu/bb-kremek/osszes.html

A BB krémek arra lettek kifejlesztve, hogy a lézeres arckezelések után segítség a gyógyulást, és közben elfedjék a műtét nyomait is, tehát érzékeny, irritált bőrre valók, gyorsítják a sebgyógyulást, gyulladáscsökkentőek, megelőzik a hegképződést, a friss hegeket pedig halványítják. Ez az alaptulajdonság mindegyikben megvan, a fedésben, és az egyéb összetevőkben van különbség, hogy melyik milyen bőrtípusra és bőrszínre jó.

A BB krémeket lehet akárhova kenni, de mivel színezettek, összefoghatják a ruhát, ha olyan helyen van a problémás rész. Létezik egy férfiaknak való BB krém, abban is megvan minden gyógyító dolog, csak nincs fedése, még az is alternatíva lehet."

Scala 2012.04.15. 15:10:32

Még amit írt:

"Igen, nappalra használatos mind, még a fiú is elvileg. Egész arcra éjjelre semmiképp ne tedd fel, én bevallom ha kijön egy pattanás van hogy rápöttyözök éjjelre, de elvileg nem erre való.
A fiú változatról csatolok egy képet pár nap és lesz róla poszt is, az ára 5300 Ft.

A pigmentfoltokat halványítják, de mindenképpen hónapokban kell gondolkodni. A friss foltokat pár hét alatt világosítják, de a régebbiekre kell idő.
Egyébként a női változatot is kenheted akárhova, és nem biztos hogy két külön termékbe ruháznék.

A Missha Perfect Cover is nagyon jó, annyi hogy az nem bio, viszont tartósabb és jobb a fedése (és olcsóbb is).

Vannak raktáron a krémek, a webshopból bármikor tudsz rendelni."

arisztotela 2012.04.15. 17:26:55

@Scala: Igazából kéne egyet venni, csak kicsit sajnálom rá a lóvét, főként, hogy közben megrohad a sok méregdrága alapozó amit vettem (dior, shiseido), mire azok meg elfogynak, meghalok.
Viszont most láttam egy érdekeset melasmára: MSM megadózis, van, akinek minden foltot eltüntetett, másoknál persze meg nem. Nem próbáltam, mert pigmentproblémám nincs.

Scala 2012.04.15. 19:19:43

@DuBarry: Kéne egyet venni, igen! :-)
Dior alapozó neked bevált? Nekem a korrektor nem volt annyira frankó csak az illata. Ami nagyon szar, az az ELLE által istenített YSL Touche éclat korrektor.

arisztotela 2012.04.15. 23:38:03

@Scala: Hát, nekem a Touche Eclat egy must have, sőt a krémest is veszem, rá meg stiftet is kenem, szóval abszolút autista kapcsolatban vagyok vele, a gatyám is rámegy. Igen, az alapozó elég jó, előtte Cliniqu-em volt (illetve még az sem fogyott el), de ez jobb. ínekem aza cél, hogy fedjen pancake effektus nélkül. Midig beleesek abba a hibába, hogy kicsit sötétet veszek, és ami egy hajszállal is sötétebb a bőrömnél, az borzalamas, úgyhogy belenyugodtam, hogy én már a hullaszínnél kell ragadjak, és ez a Dior ilyen:).
AAmúgy hagyományosan a Diornak vannak jó alapozói, ahogy a Lancome-nak jó spiráljai és az YSL-nek jó rúzsai, szerintem ezek lepacsizták egymás között, felosztották a piacot. ADior rúzsok unalmasak, az YSl spirálok nagy semmi, a Éancome meg semmiben sem jó, csak pillában. A krémjeiket is utálom.

Scala 2012.04.16. 09:53:00

@DuBarry: A felosztásban nagyon egyetértek, rúzsban nekem is bevált az YSL, bár néha az is egy kicsit száraz volt. Én a Lancome-ot, mint márka nem annyira... van porpúderem, az okés.
Alapozóban nekem Chanel Translucide vagy mi a csúcs, de amióta nem fizetik ki a melókat, csak dolgoztatnak, nem vettem, szóval sajátom még nem volt, csak kentek vele, lehet rosszul írtam le a nevét.
Most színezett hidratálókrémet nyomatok, ahogyan tavaly is, Vichyvel, de legközelebb La Roche-Posayt akarok venni.

A túl sötét dolog nagy csapda, sajnos jól ismerem, úgy oldottam meg, merthogy smúr vagyok kidobni, szóval azzal készítettem a színezett hidratáló krémet. ;-)

arisztotela 2012.04.16. 12:22:05

@Scala: A La Roche Posayt nem ajánlom, a legtrébb termékcsoport a L'Orealnál, mindent ott hasznosítanak újra, amit már nem tudnak a többi márkanéven eladni. Annál a cégnél csak a Vichy és a Kerastase jó (az nagyon), se a Lancome, se a L'Oreal, se a La Roche.

Scala 2012.04.16. 15:38:37

@DuBarry: Rendben, thx. Akkor marad a Vichy, csak ezúttal megkísérlem eltalálni a színtónust. :-)

katarocks 2012.04.20. 21:12:03

Nekem van BB-m, nem Garnier, hanem a Missha Signature, ami az egyik legdrágább. Én angyon szeretem, pont jó a fedése, egy icipicit kifényesedik tőle a homlokom, ami smink nélkül egyáltalán nem, szóval ez mínusz, de amúgy összességében pozitív a tapasztalatom. Egész nap tart is. Pirosságok halványítása, pattanásokra: nekem pattanás nem múlik el tőle, azaz nekem csak menstruáció előtt van, és azt semmi nem mulasztja el, kisebb valamikre tényleg jó. A foltok halványítására meg azt hiszem még várnom kell 1-2 hónapot, mert csak másfél hónapja használom. Legközelebb ebay-ről rendelek majd, azért ott jobban megéri. Szerintem neked a színe miatt jó lenne, mert kiválóan igazodik. Amúgy a Garniert is próbáltam, semmit nem fed, és csillog tőle a száraz-normál bőröm.
süti beállítások módosítása