Álmatlanság ellen magnézium

 2012.03.23. 20:42

Aki nehezen alszik el, rágjon el egy magnézium tablettát negyed órával elalvás előtt.

ilyen egyszerű, mert akkor el fog aludni.

Én például sokáig nehezen aludtam el. Tipikus felspannolt agy, mindenféle gondolat jön-megy, de minek, nem tud az ember letekeredni róluk. Aztán persze sokféle szer van altató hatással (például a gojitól is jobb az alvás), de messze a legprimitívebb idegnyugtató és főként izomlazító magnézium.

Ha valaki nem híve a narancsízű rágótablettának, természetes úton is bevihető, pédul egy marék tökmag formájában (nem pirított), de én mondjuk eléggé utálom a pirítatlan tökmagot, így inkább rágcsálom a szintetikus cuccot. 

És alszom tőle nagyon jól, tudom ajánlani. A spenótban is van, de azt tényleg enyhe túlzás lenne enni esténként.

Nőknek 312, férfiaknak 400 milligram a napi ajánlatos adag (megjegyzem egy marék tökmagban csak 175 milligram van, szóval inkább tabletta)

A bejegyzés trackback címe:

https://chezdubarry.blog.hu/api/trackback/id/tr24335921

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

cicómicó 2012.03.23. 22:12:46

Maggnéziumot B6-tal rendszeresen szedem. Jótékony hatását én a hangulatjavuláson+ úszás alatti vádligörcsök eltűnésével észlelem.

arisztotela 2012.03.23. 22:24:02

Szia Cicó:)
Érdemes este szedni, mert hamar ürül

cicómicó 2012.03.24. 08:01:01

@DuBarry: Szia, jó hogy újra beindultál. Mg csakis este. Kalciummal együtt fokozza az idegnyugtató hatást.

Scala 2012.04.15. 15:46:12

Schüssler-sóban vittem be, de most elfogyott, pedig fog kelleni a lábamra, asszem most az a rész következik... Nem tudtam az alvásjavító hatásról! Thx!

Gizike57 2014.06.02. 09:15:45

Én itt (naturkozmetikumok.weebly.com/blog/almatlansag ) olvastam a citromfű hatásáról, nekem álmatlanság miatt kellett valami, és tanúsíthatom, hogy bevált szerencsére!
süti beállítások módosítása