Ez Ice T neje, Coco, akinek a seggében szilikon van. Szép hosszú hegei vannak. Nagyon durva. Persze tagadja.
coco butt implant scars picture
coco butt implant scars picture

A bejegyzés trackback címe:

https://chezdubarry.blog.hu/api/trackback/id/tr552437597

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Niurka_törölt 2010.11.10. 13:22:26

Hát igen, gyúrástól csak hosszú idő és sok szenvedés árán lett volna ilyen. Ez kényelmesebb, drágább, gyorsabb. Kíváncsi vagyok, hogy fog ez mutatni 50 fölött?

Scala 2010.11.10. 22:23:09

undorító ez a nő. A combról való zsírleszívás is ilyen heget hagy, nem?
Akkor inkább a csakra harmonizáció + diéta + spinning, ellipszis tréner.

arisztotela 2010.11.11. 07:54:23

@Scala: dehogyis, miért hagyna? az csak egykét szúrásnyom. A masszázs a legjobb. Menj el.

Scala 2010.11.11. 09:04:09

@DuBarry: Tényleg csak szúrás? akkor rosszul mondták, nem néztem utána, csak amit valaki mondott.
Masszázsra jártam egy időben, igen.
Vagy cellulit masszázsra gondoltál?

arisztotela 2010.11.11. 10:34:20

@Scala: van ilyen alakformáló brutál masszázs, két kolléganőm több centivel lett kisebb torna nélkül. Én nem járok, mert magamnak gua sházom, de ahhoz más úgyis lusta lenne.

brokeness 2010.11.11. 21:53:23

Nem tetszik, nagyon nem.Szép szilikon mellet sem gyakran látni.Az igaz, hogy J.Lo-nak is fenékimplantja van?

Scala 2010.11.11. 22:49:15

@DuBarry: igen, én is hallottam hogy 12 kg-t lemasszíroztak egy nőről, de diétáznia is kellett + sok folyadék. Utána adták egymásnak a kilincset a barátnők...
Cellulit masszázs volt, de jártam már másmilyenen, az tényleg mint egy szobrász a vésővel. Hiányzik. :-)
Csak most annyit sportolok... + másra kell a lé. Hetente el bírnám viselni egyszer/kétszer. Simán. :-)
A cellulitra heti 3szor kell járni, azt tudom.

Scala 2010.11.11. 22:50:38

@brokeness: most már simán, eleinte nem volt neki, csak miután ikonikussá vált. De nem vagyok biztos benne, Kardashiannak mondták, de neki csak harisnya volt, állítólag...

cicómicó 2010.11.12. 10:09:33

Ez borzasztó. És beavatkozás után lett ilyen? Látszik, hogy a nő soha nem sportolt.
süti beállítások módosítása