Aniston vs. Jolie

 2010.08.17. 08:55

 

 
 
Over here, Ange! The actress looks up towards the cameras as she signed autographs for her fans outside the premiere

 
Jennifer Aniston
Angelina Jolie

Két vörös szőnyeges fellépés a napokban. Aniston önbarnítós egészséges amerikai stílusban nyomta (igaz, a szerelés Lanvin, de Donna Karan vagy Ralph Lauren is lehetne), Angelina pedig sápadtan klasszikus estélyiben (Amanda Wakeley). Pitt büszke lehet a csajaira.

Címkék: jolie aniston

A bejegyzés trackback címe:

https://chezdubarry.blog.hu/api/trackback/id/tr842227274

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Scala 2010.08.17. 09:05:01

Totális OFF, de jól jöhet:
"Másrészt, nem konkrétan erre az esetre,de erre is részben igaz:
ha van idős hozzátartozótok és otthon kezdi gyengének érezni magát és kezd zavart lenni, és más egyéb orvosi ellátást igénylő baja nincs, NE vigyétek kórházba. Háziorvossal megegyezni (rábeszélés vagy érthető módon a külön szolgáltatásért pénzzel meggyőzni), két zacsi infúzió (többnyire kiszáradás a baj), vérvétel otthon. A kórházba beszállított 80+ betegek nagy része zavart lesz, a nyugtatókat nehezebben tolerálják, emiatt gyakran nem tudja már a hozzátartozó haza vinni. Volt részem belőle bőven a neurológián."

Niurka_törölt 2010.08.17. 13:54:23

@Scala: időskorban a kórház egyenes út a temetőbe

Niurka_törölt 2010.08.17. 13:55:38

Aniston olyan semmilyen, de mindig nagyon jól néz ki (ruhák, haj, test, mosoly, stb.). Angelina túl sovány, valahogy olyan leharcolt. A frufru felejtős, nem tudom miért erőltetik ennyire.

arisztotela 2010.08.17. 14:00:51

@Niurka: Ez nem a legjobb kép, de Angelina ezen a sorozaton gyönyörű. Mindjárt beteszek még egyet.

Scala 2010.08.17. 18:37:33

@Niurka: Sajnos igen... de mi számít idősnek? 80+
Én 90 évet szeretnék élni, és nem gyatrán-gyagyán...

A post: Jolie gyönyör. :-) Még a haját is megbocsátom.

cicómicó 2010.08.17. 20:03:37

Én szeretem a frufrut (nekem is van), Jolienak meg szintén magas a homloka, így tudja hordani. Jó a sminkje nagyon. Aniston is jól néz ki.

Jaj, a nyugtatózás... Most nagyon rossz emlékeim lettek..:(((

katarocks 2010.08.17. 20:32:24

@Scala: a nagymamám fél évig feküdt a pszichiátrián... tudnék mesélni. már magától a helytől beteg lesz szerintem az ember. itthon tartani nem tudtuk, manapság sajnos nem megy az olyasmi. mindegy, kikerült onnan nagy csoda folytán. agylágyulása volt, Alzheimer-hez hasonló, nem ismer meg senkit, stb., aztán egyszer csak tudott magáról. de hogy mi volt a javulás oka, nem tudni, nem hiszem, hogy a töménytelen mennyiségű gyógyszer.

Rocko- 2010.08.17. 20:57:18

@cicómicó: Én is szeretem a fru-frut (nekem nincs).

cicómicó 2010.08.17. 23:10:46

@Rocko-: Felváltva hordom, hol van, hol nincs, de talán előnyösebb, ha van.
Mi van az új képeden?

cicómicó 2010.08.17. 23:13:45

@Rocko-: Ja és fiúknak nem áll jól (a frurfru). Van az a tájszólásos meteorológus. Bírtam, mert egyedi volt a megszólalásával és még jól is nézett ki. Valami nagyeszű stylist mostanában kezelésbe vette, előrehúzta a pasi haját a homlokába, bemelíroztatták. Most mint egy rossz buzi, úgy néz ki. Ja és még beszédtanárhoz is járatják, mert gyengül a palócos tájszólása.

arisztotela 2010.08.17. 23:23:36

@cicómicó: pont ma láttam én is, hogy szegénnyel mi történt. Nem elég a neve, a tájszólása, még ezzel hajjal is veri az ég.

Scala 2010.08.18. 05:19:12

@cicómicó: @DuBarry: Nincs tévénk since 2006. de sejtem kiről van szó! :-) Nem lehet őt elfeledni, ha egyszer láttad. :-)
Az a haj minden pasiból szopott gombócot csinál. Pardon.

Rocko- 2010.08.18. 07:08:08

@cicómicó: én sehogy se hordom, mert nincs. :D
csak arra céloztam, h szeretem jányokon. ;)
a képen cucu van: www.kulonbensi.hu/audi/cucu.jpg
ha érdekel, elmondhatom az iszonyatosan belterjes változatát h miért az van ott.

cicómicó 2010.08.18. 08:51:43

@DuBarry: @Scala: tv24.hu/images/gallery/206/2686_270x225.jpg.
Reisz (!!) Andrásnak hívják, ezen a képen még jól néz ki. Az új frizkójára már nem kerestem rá.
Miért kell egy okos, jóképű pasit így beégetni ilyen külsővel?

Scala 2010.08.18. 11:12:56

@cicómicó: IGEN! Már a név is egy külön tanulmány.
Van egója, hogy kiállt képernyőzni. :-D

katarocks 2010.08.18. 22:26:04

@cicómicó: jaj szegény, azzal a hajjal! visszament 10 évet az időben. én csak tigrishajnak hívom az ilyeneket.
süti beállítások módosítása