Hajszín nyomor

 2010.08.13. 09:03

 

Julia Roberts (Pic:Splashnews.com)

Akkor elmondom, miért nem tetszik Julia haja. Nem mintha nem lenne jó az arcához, mert az. Viszont utálom a festett barna hajat. Született barna vagyok, de 29 éves óta festeni kell a hajam, mint sok más született barna nőnek, mivel a szókék későbben őszülnek. Namármost. Festre jó a vörös, mivel a vörösek 99 százaléka festett, a szőkék 110 százaléka, ugyebár, legalábbis Skandináviától délebbre. Ami valahogy mutat, az a festett szőke, a festett vörös, és a festett fekete. Mert ezek alapból természetellenes hajszínek (a fekete necc, mert szinte senkinek nem áll jól, de akonek igen azon okés festve is, persze az eredeti fekete sokkal szebb). A festett barna viszont a rémálom. Egy természetes szín természetellenes változata. Sosem olyan, mint volt. Olyan, mintha egy vödör kávé ömlött volna a fejedre. Nem úgy fénylik, nem úgy keretezi az arcot. Nézzétek csak meg a festett barna faszikat, rajtuk a legfeltűnőbb, azonnal üvölt, hogy nem eredetei, akkor is, ha még tűrhetően fiatal az arc alatta. Úgyhogy örülnék már egy jól festett barna hollywoodi képnek, mert az bizonyítaná, hogy nemcsak a fodrászom béna, de nem láttam még olyant.

Ezért most például klasszikus krumplihéj színű a hajam, mivel a szőke öregít (ilyen is van), a barna leugrik a fejemről, vöröset meg nem akarok, mert kidobhatnám a ruháim felét - vöröshöz nehéz öltözni, és túzst választani), marad a krumplihéj, amit gyűlölök persze, mit is szeretnék rajta.

A bejegyzés trackback címe:

https://chezdubarry.blog.hu/api/trackback/id/tr132218398

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

mosszka 2010.08.13. 20:03:10

szőkével egyetértek (bár az sárgul),de szerintem a festett vörös is sokszor gáz, hamar kopik és jujjj, a barnába nekem az aranybarna tetszik,meg amelyikbe nincs vörös fény, olyat festéket veszek mindig anyuéknak. nekem eredeti fekete vagy nagyonnagyon sötét barna a hajam van, tesómnak is ilyen volt, de ő nagyon hamar őszült és már festi vagy 5 éve. de vhogy nem volt az igazi, ezért áttért a sötétbarnára, de ez sem az. előrre rettegek én mit csinalok majd, ha nálam is durvul a helyzet..

Niurka_törölt 2010.08.13. 20:03:44

A csontos archoz túl szigorú ez a szín, de a legrosszabb a középen elválasztott haj (ami most nagy divat). Jobb a melírozott neki, ami oldalt van elválasztva. www.shoppinglifestyle.com/gallery/celebrityhairstyles/photo/index.asp?370

Livcsy (törölt) 2010.08.13. 20:40:56

Én is őszülök. Hennázom a hajam...

arisztotela 2010.08.13. 21:37:17

@Niurka: ez sem az igazi, ez is krumplihéj, csak kicsit rafináltabban, de egy mosás után az, és nem lehet hetente festetni. Az első képen meg egy fakult vörös, egyik sem tetszik. A barna nekem tetszene, csak ezen a képen nagyon hülye fejet vág, és mereszti a szemét, mint Rzbint Réka (vagy felsőszemhéj plsztikáztatott).

cicómicó 2010.08.14. 00:25:33

Bármit is plasztikáztat magán, nagyon jól sikerült.
Ez a hajszín neki túl sötét, egy árnyalatt világosabb nyerőbb lenn. Hajszínválasztás nehéz, én már nem is kisérletezek, nekem a sötétbarnán/feketén kívül semmi nem fogja meg teljesen a hajam, mindig csak a töve szineződik el. Fekete szemöldök, kékeszöld szem, sötét haj. Jó ez így.

Scala 2010.08.14. 01:41:03

@Niurka: ez a melír jó! :-)
nekem sose lesz, mert nem elég hosszú, meg sokat kell vele fodrászhoz járni, de Julianak tök szuper, és a választék is.

DuBarry: a Notting Hillben a legszebb barna haja van Julianak, ott sem tetszett? Bájos, természetes, és kihangsúlyozza a szemét.
Én festett barna vagyok, sötétebb, mint a sajátom (ami mondjuk gesztenye). Mindent utálok, aminek vörös stichje lesz, most kávébarnában nyomulok, szeretem. és jól keretezi az arcom sztem...
Ami szörnyen áll, az a szőke, a mahagónit az általad leírt ruha és rúzs dolog miatt hagytam abba.

Krumlihéj :-))) szörnyen állt.
Kicsit gondban is vagyok, mit kezdek magammal 50 felett, mert akkor már meg kell fontolni a szőkét.
A legjobb hajszíne, mégpedig évtizedek óta, szerintem Catherine Deneuvenek van. Olyan fifikás festés kéne nekem is öregen.

katarocks 2010.08.14. 13:25:52

@cicómicó: @Scala: tényleg ott volt jó. asszem olyan színű a hajam, mint neki ezen a képen. ráfestettem a múltkor kb. ugyanolyan barnát a hajamra, mint az eredeti, jó volt, akkor láttam különbséget, most már semmit, szóval majd jövőre talán megismétlem. nem akarok hajat festetni soha. elképzelni nem tudom mi lesz velem, ha majd muszáj lesz, a sötétbarna nem jó idősebb korban. a szőkét meg el sem tudom képzelni, annyira meghatározó pl. a szemöldököm is.
egyébként szörnyű hajszíneket látni az utcán, normális vörös színt még nem láttam, meg szőkét sem.

Niurka_törölt 2010.08.14. 22:26:21

@katarocks: nekem ezért van melírozva. A szemöldököt pedig a hajjal azonos színűre kell festeni.

cicómicó 2010.08.15. 23:07:47

@Niurka: Elárulod, hogy ha melíros a hajad, milyen színű a szemöldököd? Egyébként a megállapításod helytálló.

Rocko- 2010.08.15. 23:51:10

@cicómicó: hát az is melírozott. :D

Niurka_törölt 2010.08.17. 01:29:23

@cicómicó: mint a hajam alapszíne. De szerintem az a lényeg, hogy ha full fekete, akkor világosítsd (vagy a kozmetikussal csináltasd meg) ki.

cicómicó 2010.08.17. 08:19:09

@Niurka: A szemöldököt világosítani???? Hát olyat soha nem tennék.

Niurka_törölt 2010.08.17. 13:58:56

@cicómicó: pedig szénfekete szemöldököt úgy kell, ha világosabb a hajad. Nyilván nem platinára, de a fekete szálakat nem fogja be a világos festék (a hajat sem), ezért kell világosítani. Pár perc és szuper.

cicómicó 2010.08.17. 20:08:16

@Niurka: Mivel világosítod? Nekem a hajam sem fogta meg normálisan egy festék sem. Egyszer egy tincset hidrogéneztünk, nem kihullott, leesett a hajtincs.

Niurka_törölt 2010.08.18. 12:29:11

@cicómicó: hát nekem elég sötétbarna a hajam, mint fent Julianak, de mindig akartam melírt. Azt hittem befestem és ok, de a fodrász elmagyarázta, hogy előtte hamvasítani kell (blanche-olni), de ezt fodrásszal kell csináltatni (akkor nem esik le a hajad). Aztán lehet festeni. Én megkaptam a fodrásztól a festékkódokat, illetve a keverési arányt, így néha én is be tudom festeni. Melírozásnál lehet is, mert ott egy hónap melír, egy hónap tőfestés (na, azt tudom magamnak is) és azzal a festékkel be tudom festeni a szemöldökömet is, illetve a kozmetikus festi be nekem. De nekem is szénfekete a szemöldököm és az hülyén áll a melírozhott hajhoz, muszáj.

cicómicó 2010.08.18. 14:36:48

@Niurka: Fodrász festette, úgy "esett le" a hajam.
És ahogy nő le a festék a szemöldöködről, nem néz ki hülyén? Nekem baromi hülyén nézne ki, naponta kell utánaszednem a szemöldököm, olyan gyorsan nő.

arisztotela 2010.08.18. 15:02:14

@cicómicó: Ez hajfajtától függ. Az én hajam sem bírja a szőkítést egyáltalán, ha fodrász csinálja, ha se. Borzalmas lesz a textúrája tőle.
Nem értek egyet Niurkával a szemöldök festésben, a Monroe-nak például sötét volt a szőke hajához, mégis nagyon jól nézett ki. www.softpedia.com/progScreenshots/Marilyn-Monroe-Screenshot-51848.html, Grace Kelly is
morenismoyanis.files.wordpress.com/2007/05/grace_kelly_03.jpg
és sorolhatnám a festett szőkéket: deneuve, siatal pfeiffer, fiatal, szőke Kinski. Később világosították, de rosszabb lett.

Livcsy (törölt) 2010.08.18. 18:37:29

Egyet értek Dubarryval.
Azt mondják a hozzáértők hogy a szemöldök egy árnyalattal legyen sötétebb mint ahaj. Ismerek egy lányt, lilára ven festve a haja és a szemöldöke is. Szerintem nagyon gáz.

cicómicó 2010.08.18. 22:57:03

@DuBarry: Harmonikus, ha ugyanolyan színű a szemöldök, mint a haj. Lásd fekete haj, fekete szemöldökkel: topnews.in/light/files/Elizabeth-Taylor11.jpg

Viszont tény, hogy látványosabb,dekoratívabb, ha egy árnyalattal még sötétebb, mint a hajad színe, de itt nem a fekete hajra kell gondolni. Ekkor szigorúan csak egy árnyalattal lehet sötétebb. És itt jöhetnek a Te példáid.

Niurka_törölt 2010.08.19. 10:31:51

@cicómicó: nem, mert azért arról nincs szó, hogy szőkére festi. Világosíttatni, majd festetni jó fodrászhoz kell menni. Ez nem sznobság, a sarki KTSZ-ben sajnos nem olyan felkészültek. Ők nem saját ötletekből dolgoznak, hanem amit kér a vendég, bármi legyen is az. Egy jó fodrászatban (igen, sajnos ezek a drága szalonok) nem csinálnak meg mindent, mert ott client care van. Mary Zsuzsi kislánya is befestette otthon a barátnőjével a haját feketére, majd másnap (sic!) elcsámpázott a Hajashoz, hogy szőkítsék ki. Komplett fodrászkongresszus volt a feje körül, megtagadták, mondták legfeljebb többszöri világosítással lehet megcsinálni, kislány hisztizett, felhívták a Hajast, aki közölte, hogy legyen, de írassanak alá egy nyilatkozatot, hogy csak saját felelősségére, mert leeshet a haja.

Niurka_törölt 2010.08.19. 10:34:38

nem mondtam, hogy szőke legyen a szemöldök, de a szőke haj fekete szemöldök kombó felejtős, az nagyon falusi. Világosítani kell a szemöldököt a hajszínének megfelelően. Egy vörösesszőke hajhoz sem lehet szénfekete szemöldök, ott is kell némi alkalmazkodás. Tehát a lényeg, hogy harmonikus legyen a kettő.

cicómicó 2010.08.19. 11:56:34

@Niurka: Külvárosi fodrászhoz járok, vagy 30 éve űzi az ipart, úgyhogy bizonyára van tapasztalata. Egy próba volt a szőkítés 18 évesen. Egyébként sem vagyok egy szőke típus.....

Niurka_törölt 2010.08.19. 12:43:27

@cicómicó: ok. Nem mondtam, hogy béna, csak a régi motorosok hajlamosabbak mindent megcsinálni, amit a vevő kér, akkor is, ha az nem túl előnyös. Egyébként szerintem az a fontos, hogy ki hogyan érzi jól magát. Ha valaki kékre festi, mert úgy érzi jól magát, legyen. Persze nem azt értem "jól érzi magát"-on, hogy valami lelkisérülése van, ezért lázad, vagy nincs pénze fodrászra és kényszerhaja van.
süti beállítások módosítása