Julia barnán, miniben

 2010.08.10. 23:36
So chic: Julia Roberts paired her short shorts with a demure suit jacket
So chic: Julia Roberts paired her short shorts with a demure suit jacket

Kicsit sötét a haja és kicsit túl rövid a szoknyája Robertsnek, bár annyira nem gáz miniben, mint pl. Gwyneth Paltrow. De a filmet (Eat, Pray and Love bemutató fotók) meg fogom nézni, imádom, ha öreg csajok egyedül utaznak és zabálnak meg pasiznak a filmekben (ld. Napsütötte Toszkána)

Címkék: julia

A bejegyzés trackback címe:

https://chezdubarry.blog.hu/api/trackback/id/tr742213543

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Scala 2010.08.11. 12:21:22

Hülyéskedsz itt a szoknya hosszal! Tökéletes!!!

arisztotela 2010.08.11. 12:22:36

@Scala: nekem nem tökéletes, de nem szar:)

Scala 2010.08.11. 12:35:57

@DuBarry: az egy short, bí the way, és felül nem annyira gebe, de a lába teljesen rendben van, és magnetikusan elegáns, és bírjuk. :-)
A haja így a legjobb (szín, fazon etc.)

mici˙ 2010.08.11. 12:55:04

a szoknya, láb, cipő szerintem is nagyon oké, de azzal a zakóval nagyon próbál takargatni valamit, de nem igazán sikerül. de nem lehet megint terhes?

érdekes, hogy neki mennyire jól áll a hosszú hullámos haj. demi fején pl. úgy lógott az ilyen, mint egy koszos felmosórongy.

cicómicó 2010.08.11. 13:07:30

@DuBarry: Veled értek egyet. Kicsit hosszabb és egy árnyalattal világosabb jobb lenne. Az egyedül utazgató csaj feeling szintén bejövős.

katarocks 2010.08.11. 17:44:01

igen, az egy sort. szerintem elég jó a lába hozzá, és így hogy egy képen látom, nem utcán, nem is megbotránkoztató, plusz felül nem mutat semmit. a haja nekem nagyon tetszik így. szeretem még, ha vöröses, de szerintem a szőke nem áll jól neki.

katarocks 2010.08.11. 17:49:24

hm, most láttam, hogy Javier Bardem szerepel a filmben. ha azt a pasit játsza, akire gondolok, nagyon fura választás.

brokeness 2010.08.11. 20:34:26

Szép még mindig.Bámulatos kisugárzása van,s a legszebb lába Hollywoodban.Hány centi hosszú? Nem emlékszem már rá, pedig a Pretty Womanben elhangzott.Száztizenvalamennyi.

Niurka_törölt 2010.08.11. 21:51:52

Teljesen rendben van, bár szerintem is sötét a haja. Nekem szőkén jön be. A filmben is szőke. Az ilyen "magányos nős-utazós-zabálós" filmekkel csak az a baj, hogy az eredeti nők mindig tök rondák. A Napsütötte Toszkána írónője is ronda, míg Diane Lane szép. De mindegy, mert a film ettől még szuper, ahogy remélhetőleg ez is.
süti beállítások módosítása