Gaga narancsbőre

 2010.07.09. 10:21
 
Lady Gaga spotted arriving at the Tracy Anderson Gym

24 éves, sovány, de ott a fenekén a cellulitisz. A DM szerint bejelentkezett Tracy Andersonhoz.

 

 

A bejegyzés trackback címe:

https://chezdubarry.blog.hu/api/trackback/id/tr672140397

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Niurka_törölt 2010.07.09. 14:35:59

elsőnek inkább egy fejátültetést javasolnék

mosszka 2010.07.09. 14:57:21

Szerintetek nem fake? azért elég sokat edz/mozog..

mosszka 2010.07.09. 16:46:35

@Niurka: uristen de durva, azonnal tornaztam egyet :D:D

Scala 2010.07.09. 21:51:12

mivel tök jojós a súlya (most is felszedett, a gebe énjéhez képest), sztem nem fake!

Scala 2010.07.10. 08:25:22

DB: egy fiatal ismerősömet érdekelnék a zöldhályog szer bejegyzések, a képek stb. összet tudod gyűjteni, hogy hány volt, és mikor Kb. El kell küldenem neki a linkeket.
Ha nagy gond, majd én szöszölök vele, de ha esetleg a szerkesztőben könyebben látod, akkor nagyon köszi. :-)

arisztotela 2010.07.10. 10:57:24

@Scala: nem tudok keresni, de inkább elmondok mindent újra a szempillanövesztésről,kérdezzen.

Niurka_törölt 2010.07.10. 12:12:32

@DuBarry: tényleg, hogy áll a szempillanövesztés, dermarollerezés, csodaszemkrémezés?? Mert már minden egyebet kitárgyalunk, de ezek elfelejtődtek, de engem érdekelne.

arisztotela 2010.07.10. 12:20:00

@Niurka: pilla megnőtt, azzal tök elégedett vagyok. dermarollert ritkán merem használni, mert brutál, így nem igazán tudom, használ-e. Melyik csodakrém? Hyaluronsavasat használok nappalra, szerintem jobban nézek ki vele, mint nélküle:). Az aktív hatóanyagokat csak a hasamra kenem, mert pattanást okoznak, úgyhogy a hasam egyre fiatalabb:).

arisztotela 2010.07.10. 12:21:56

@DuBarry: arról meg már áradoztam, hogy a masszázs és az akupresszúra a legjelentősebb, amit elkezdtem. Sokkal relaxabb a pofám, a Vass Virág típusú fáradt arcra a legjobb, de valamelyest a ráncokra is jó (homlok pl, ami nem kifejezetten nyúzottság, hanem mimika függő)

Niurka_törölt 2010.07.10. 23:59:08

@DuBarry: köszönöm a beszámolót. A szem alatti karikákra rendeltél két csodakrémet, azokra gondoltam.

Scala 2010.07.11. 08:08:41

@DuBarry: Írok mailt, a csaj címével, a képek is kellenénk a leírás mellé, tudod az a kettő-három.
Ha megoldható...

arisztotela 2010.07.11. 16:55:16

@Scala: Pilla update:). Kéne új, mer már hosszabb, de olyan macera magam fotózgatni. Én nem a Lumigant használom, hanem a Rapidlas nevűt, ami enyhébb, de veszélytelenebb. ha lumigant akar rendelni: alldaychemist.com, ls careprost a neve a generikus változatnak, ugyanaz, mint amit itt kapni, csak itt nem írják fel a szemészek akárkinek. Viszont a Rapidlasht az ebayen talál legolcsóbban. 40 dollár körüli, kb. 5 hónapig kitart, utána meg nem kell naponta, úgyhogy a második adag tán egy évig is. De magyarázd el neki, hogy bármelyiket használja, ha eleinte nem naponta csinálja, nem nő meg, és amint leáll, viszzamegy az eredeti méretre!!!!

Solid214 2010.07.12. 09:41:35

@DuBarry: A Latisse (Lumigan / Careporost)szempillanővesztőről csak annyit, hogy a húgom kapott egy free sample-t (mázlista kis dög, egy ny-i szépségklinikán gyakornokoskodott) még decemberben. Elkezdte használni, 1 hétig szempirosság, ami elmúlt. A szempillái szépen megnőttek, bár nem sűrűsödtek be. A szemhéján kialakult egy kis lilás elszíneződés. Aztán 3 havi haszálat után annyira elkezdett pirosodni és viszketni a szeme, hogy mindenki azt kérdezgette, h beteg-e, mi baja van. Ezért aztán abba is hagyta a használatát. A szempirossága megszűnt, de minden egyes mosakodásnál hullottak a szempillái. Úgyhogy szépen visszaállt minden az eredeti állapotára, elég hamar. Ezt csak azért írtam, hogy felhívjam a figyelmet, hogy a Latisse / Lumigan / Careprost nem éppen ártalmatlan, ha valakinek érzékeny a szeme / bőre. Persze egy darabig majd megvesztem,hogy én is kipróbáljam, de így inkább valami mást fogok tesztelni a saját bőrömön.

arisztotela 2010.07.12. 11:58:14

@Solid214: Igen ezekről a mellékhatásokról mind írtam, és pont ezért nem is akarom ezt próbálni, nekem bejött a Rapidlash, amiben valószínűleg ugyanaz a hatóanyag van csak kevesebb. Abban igazad van, hogy mindegyik növesztő időnként hullást okoz, de ha nem hagyod abba a használatát, akkor hosszabban nő vissza. A Lumigan a szem színét is megváltoztathatja. Viszont mivel a glaukomások évtizedekig a szemükbe csöppentik, valószínűleg hozzá lehet szokni, és komolyabb problémát nem okoz hosszú távon.

Anja R. (törölt) 2010.07.12. 15:21:07

Bocs h belepozázok a szempilla-növesztésbe, de én azt hallottam, h a glicerin erősíti a szempillákat, azt nem tudom növeszt-e:-)

arisztotela 2010.07.12. 16:13:15

@Anja R.: csak bátran! Minden olajozás, zsírozás erősíti, és valamennyit növeszti is, de ezek a szerek még jobban:). Olajok kb 15, ezek 50-60 százalékot tolnak a méreten. Én olajozom is a Rapidlash mellett, mert az a sűrűségben annyira nem sokat számít, az olajok jobban.

cicómicó 2010.07.12. 21:23:53

@Anja R.: Én ricinusolajat nyomok a szempilláimra. Az is jó.

Anja R. (törölt) 2010.07.13. 10:40:13

@DuBarry: :-)
@cicómicó: bassz, igen ricinusra gondoltam, de akkor a glicerin is okés:-)
süti beállítások módosítása