Szagos körömlakk

 2010.06.03. 09:12

revlon_scented_e.jpgA Revlon újdonsága, illatosított nail polish. Tekintve, hogy a férjem behány akárhányszor otthon lakkozom, ami nem sűrűn van, inkább szakemberre bízom, talán nem is rossz ötlet. de ahogy elnézem, csak száradás után illatos a cucc, előtte valószínűleg ugyanolyan büdös, mint a többi.

Címkék: körömlakk

A bejegyzés trackback címe:

https://chezdubarry.blog.hu/api/trackback/id/tr82052711

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

cicómicó 2010.06.03. 12:40:50

A türkizszínű tetszik. Mondjuk én nem sűrűn lakkozgatom magam, de nagyon tetszik egy szépen elkészített köröm.

Macsus 2010.06.03. 13:40:05

Nem igazán újdonság, kb. 10 éve volt az avonnál is illatos körömlakk. Nekem volt egy ananász illatú, hát kenéskor az is büdi volt az tuti!

Scala 2010.06.03. 13:57:29

Az én férjem is! :-))) Teljesen kikészülnek a lakk lemosó és lakk szagoktól.
Én is inkább megyek manikűröshöz, és max. havonta egyszer nyomom itthon.

Rocko- 2010.06.03. 14:32:07

épp ma írtam Scalanak, h mennyire emlékezetes tud lenni egy jó női parfüm/illat, a büdös, csöves szagú emberek után. ez jár a BKV-hoz. :(

cicómicó 2010.06.03. 14:41:56

@Rocko-: Én is imádom, mikor húzom magam után a parfümcsíkot. Az olcsó, ribancos illatokat nem bírom.
süti beállítások módosítása