Ki nyerte a bikiniversenyt?

 2010.05.24. 13:56
 
Ready for my close-up: Jennifer Aniston and co-star Brooklyn 
Decker peel off as they film a scene for Just Go With It in Hawaii
Ready for my close-up: Jennifer Aniston and co-star Brooklyn 
Decker peel off as they film a scene for Just Go With It in Hawaii


A Just Go with it forgatásán, Hawain vetkőzött neki Aniston és Brooklyn Decker, a Sports Illustrated utolsó címlaplánya. 41 éves a 23-mal szemben. Egyik sem tökéletes, a maga kategóriájában Jen jobban néz ki, ráadásul Decker melle nem igazi.

Címkék: bikini aniston decker

A bejegyzés trackback címe:

https://chezdubarry.blog.hu/api/trackback/id/tr802027569

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

katarocks 2010.05.24. 14:04:26

azért Jen melle sem biztos, hogy igazi :) egyébként Aniston sokkal jobbal néz ki. a másik csaj felül túl nagy a lábaihoz képest.

Niurka_törölt 2010.05.24. 14:41:35

miért ilyen nagy Jen hasa?

Scala 2010.05.24. 14:42:59

Egyértelműen Aniston, a másik egy tehén.
És nem a komplexusaim beszélnek belőlem, mindig is zavart, hogy kilógok a felsőből, szóval ezt a fazont nem is hordom.
És Jen sokkal ápoltabbnak is tűnik, ami sztem nagyon fontos.

Rocko- 2010.05.24. 16:32:48

a két kép alapján Jen.
s ő bikinit visel, a Brooklyn csak monokinit. lent nadrág van.

@Niurka: ez nagy?

@Scala: valakinek tetszik a kibuggyanás.
a csaj pedig részleteiben ér pontot, de az összkép nem jó.

brokeness 2010.05.24. 16:59:57

@Niurka: Biztos az éhezéstől..

katarocks 2010.05.24. 17:19:31

@Niurka: szerintem csak a póz, kitolja a fenekét.
háromszöges bikinifelsőt sem a nagyon kicsi, sem a nagymellű nőknek nem lehet hordani. a Jen-féle mérettel rendelkezőknek áll a legjobban. kitölti, de nem esik ki belőle.

arisztotela 2010.05.24. 17:45:21

@katarocks: nem, ez egy nagy gyomor. RR-nek ilyen, és BA-nak is, a túledzett has ilyen, nem szabad folyton hasprést csinálni, mert ez a vége.

Niurka_törölt 2010.05.24. 20:06:11

@DuBarry: hát nekem ez nagy. a has és a vádli a két legnehezebben fejleszthető izom, szerintem még csinálhatna. ilyen még gyerekszülés után is gáz.

Niurka_törölt 2010.05.24. 20:06:49

@Scala: bizony, tehén, egyetértek

Niurka_törölt 2010.05.24. 22:53:41

@Rocko-: lehet, de egy nő, aki sportol (legalábbis ezt állítja magáról és még nem szült, nem rendelkezhet ekkora gyomorral, vagy hassal).

Rocko- 2010.05.25. 00:07:33

@Niurka: lehet csak havi egyszer sportol. :D

oké, persze, igaz amit mondasz, de lehet nem fektet annyi energiát hasra.

Niurka_törölt 2010.05.25. 01:10:01

@Rocko-: egyébként igaza van DBnak, ez nem has, hanem gyomor, de valahogy olyan fura, hogy nézmánki

cicómicó 2010.05.25. 12:59:51

Teljesen kislányos a felépítése Anistonnak. GYerekeknek szokott nagy "pocakjuk"' lenni a sovány alkatukhoz képest. És RR-nek is ilyen, igaz. Viszont Béres Alexandrának meglepően vastag volt mindig a dereka.

Scala 2010.05.25. 15:17:38

@cicómicó: BA sztem hormonzavaros...

cicómicó 2010.05.25. 15:28:30

@Scala: Lehet benne valami. Mondjuk elég férfias felépítésű (széles váll, vastag derékvonal), a feje sem nőies+a gyerek is nehezen jött össze. De még mindig bájosabb,mint RR.

Scala 2010.05.25. 15:56:43

@cicómicó: Jaja. Ezek miatt írtam.
RR: vicc. És tiszta hülye, hogy szétgyúrta magát.

cicómicó 2010.05.25. 16:13:20

@Scala: És közönséges, nincs tartása. A legcikibb az volt, mikor a férje könyvbemutatójára madzagtangában ment.

arisztotela 2010.05.25. 16:26:47

@cicómicó: kis koksz lehetett ott (remélem, nem olvassa ezt).

cicómicó 2010.05.25. 20:29:10

@DuBarry: Mármint drogosan ment a bemutatóra??? (Vagy megint nem értelek? )

Scala 2010.05.25. 20:52:06

@cicómicó: Jaaaaj. De sajna gyakran hordja azt a cuccot, csipkeruhával... Audiból szállt ki, Mammut I mélygarázs.
+ azok a ló fogak.
Vidéki csajszi, de Norbi előtt legalább volt benne valami kedves... most teljesen anyagelvű, vagy nem is tudom.
@DuBarry: Szted olvassa? Hűha.
A tény, pedig újdonság erejével hat. ;-)

katarocks 2010.05.25. 21:54:55

@cicómicó: @Scala: tesóm barátja mondta RR-ra, hogy cicanadrág, cicapóló, cicakaki :D hát ilyen az a nő, és szegény egyre rosszabb lesz.

Rocko- 2010.05.25. 22:15:37

@Scala: én szóltam neki. most már olvassa.

sőt, a gyerek nem hogy Szigetre se nem mehet ki, hanem DuBarryit se olvashatja.

cicómicó 2010.05.25. 22:51:15

@katarocks: A mértékletesség nagy adomány, kár hogy neki (sem) adatott meg. @Rocko-: :)

Niurka_törölt 2010.05.26. 01:42:37

@Rocko-: mondjuk a sziget egy koszos hippitanya, oda ne is menjen

Niurka_törölt 2010.05.26. 01:43:05

Véres Alexandrának műmellei vannak

Rocko- 2010.05.26. 07:08:49

@Niurka: szóval sose jártál kint, értem. :)

cicómicó 2010.05.26. 08:40:16

@Niurka: A Szigetre én sem kívánkoznék ki. Kosz, por, kilyuggatott fejű emberek, alkohol, drog. Nem az én világom. @Rocko-: Jár a pont.

mici˙ 2010.05.26. 10:18:04

@cicómicó: egyébként ez egy tévhit a szigetről, ami 10 éve még talán igaz is volt, de ma már egészen más. a sziget ma már egy szórakoztató komplexum, ahova főleg a nappal nyakkendős irodisták mennek este kicsit hajat rázni. amióta pedig trendi lett koncertre járni még többen vannak akik divatból kimennek, hogy elmondhassák utána, itt is voltunk.

Rocko- 2010.05.26. 10:34:25

@mici˙: igen.

ma már közel sem az a kifejezetten punktanya, mint amilyennek hiszik.

mici˙ 2010.05.26. 12:48:21

@Rocko-: ugye! nem is hinném, hogy a lézengő punkok ki tudnák fizetni a 12ezres jegyet.

Rocko- 2010.05.26. 13:22:07

@mici˙: de, összetarhálják.
volt erről 1-2 éve video indexen. v beúsznak.

de persze nem ez a jellemző.

cicómicó 2010.05.26. 13:23:50

@Rocko-: @mici˙: Nem az a baj, hogy punk vagy nem punk. Illedelmes úriemberek, iskolás gyerekek is ki tudnak magukból vetkőzni (lerészegedni) úgy, hogy nekem ne tetszen. Még egyszer sem éreztem késztetést, hogy oda kimenjek, ettől még persze lehet jó másnak.

Niurka_törölt 2010.05.26. 16:26:15

de voltam, pontosan azért, hogy tudjak véleményt nyilvánítani. Sorbanállás a bejutáshoz (no comment), bent dzsuva, por, húgyszag. Tiszteletbeli tagja lettem a feketelábak törzsének. Részegek, akik lökdösődnek is. Ez nem mindenkinek kurva vicces, azt is utálom, amikor a 7-es buszon mások hozzámérnek. Koszos ruhák, lábak, piercing-hegyek, tetkók, primitív, magukból kifordult emberek, akik itt élik ki magukat, mert sem otthon, sem a munkahelyükön nem tehetik meg. Olyan, mint Szilveszterkor, amikor a sok gátlásos balfék berúg és üvöltözik az utcán. Szánalmas. Szar kajáldák (rágós, inas, olcsó húsok), vizezett szar sör, soroljam? Nem az én világom, ennyi. És nincs ott egy úriember sem. A sok koszos külföldi hippi, meg a sátorból koszosan előbújó "kurvajófej" alakok. És persze, aki kritizál, az irigy, meg nem elég laza. Ha megnézed a hátterüket a nagy részével nem is foglalkozik a családja, egy jelentéktelen senki, de végre tartozhat valahová. Egészségükre!

Scala 2010.05.26. 16:56:00

@mici˙: Pontosan! Bár én csak egyszer voltam, de akkor egy hetet. 2000-ben. DOLGOZTAM. ;-)
Azért nem minden része nyakkendős. :-D De kulturáltnak mondhtaó, azért...
+ akkor éppen a koncertek elég jók voltak, és azóta is néha.

cicómicó 2010.05.26. 17:39:03

@Niurka: A szigetes leírásoddal 100%-ig egyetértek.

katarocks 2010.05.26. 17:55:52

nekem az emberekkel nem szokott gondom lenni a szigeten, se más fesztiválon. szigetre mindig csak 1 napra megyek, többet nem bírnék, ahhoz már túl nagy. jobban szeretem a voltot, efottot. de mindig van 1-1 koncert, ami miatt a szigetet muszáj meglátogatnom.

Scala 2010.05.26. 19:46:08

@katarocks: Tök jó, hogy jársz! :-)

Rocko- 2010.05.26. 22:40:34

@cicómicó: nem kell késztetést érezni. csak nem kell zsigerből elítélni.

az emberek gátlásainak levetése pedig helyfüggetlen. tök midnegy, hogy az a Sziget, a fürdőszoba, diszkó vagy a villamos.

amúgy amikor én fiatalabb koromban, aktívabban jártam szórakozóhelyekre, akkor sose értettem azt a mentalitást, hogy "húú, most este megyünk és iszonyatosan szétcsapjuk magunkat". minek? azt lehet otthon is, nem kell ehhez bevonni mást. válasz: de hát jó lesz a zene. na, azt otthon is tudsz hallgatni.
szóval nem tudom ilyenkre mi szükség van.
persze mondjuk én azért valamennyire mértéktartó vagyok.

cicómicó 2010.05.26. 22:48:01

@Rocko-: Aha, akkor sem bírom a Szigetet.
A kötelező jókedvet meg az állandó bulizhatnékot (már ez a szó is annyira elhasznált) sem preferálom.

Rocko- 2010.05.26. 22:51:47

@Niurka: " Sorbanállás a bejutáshoz (no comment)"
hogy átvizsgáljának. gondolom nem örültél volna, hogy ha valaki bejön és hátbaszúr, csak mert úgy tartja kedve, aztán sneki nem nézte meg, hogy van-e nála szarumáj kard. imho simán elvislehető a sorbanállás. inkább itt, mint boltban.

"bent dzsuva, por, húgyszag."
szabsdtér az valamennyire ezzel jár. :)

"Tiszteletbeli tagja lettem a feketelábak törzsének. Részegek, akik lökdösődnek is"
ezen most csodálkozol?

"Ez nem mindenkinek kurva vicces, azt is utálom, amikor a 7-es buszon mások hozzámérnek."
én se szeretem, de lehet tenni ellene. :)

"akik itt élik ki magukat, mert sem otthon, sem a munkahelyükön nem tehetik meg."
de, megteheti. csak eltanácsolják.

"magukból kifordult emberek"
ehhez nem a Sziget kell, lásd fent. nem osk kapcsolata van a kettőnek egymáshoz.

na, a többire nem reagálok részletesen, legyen annyi, h drasztikusan eltúlzod. van benne igazság, de hidd el, nem a pokol hetedik bugyra, elvégre szórakozni járnak oda az emberek.

"És nincs ott egy úriember sem"
igen, jó ideje nem voltam már kint.

Rocko- 2010.05.26. 22:55:50

@katarocks: az igaz, lehet ott kapni masszív emebrundort. de mindig túlélik az emebrek. :)

@cicómicó: a "kötelező" jó kedvet rühellem.
szilveszteri bulizást dettó. nekem az egy ugyanolyan éjfél, mint a többi. nem kell hozzá külön alkalom h az ember szórakozzon v a barátaival összejöjjön.
sztem olyasmi túlmarketingelt felhajtás, mint a Valentin-nap és mostanság a karácsony.

cicómicó 2010.05.26. 23:05:25

@Rocko-: Mint az irodalmi műveket, mondatról-mondatra elemzed a kommenteket.)

Rocko- 2010.05.26. 23:44:51

@cicómicó: "Mint az irodalmi műveket, mondatról-mondatra elemzed a kommenteket.)"
( :D )

ja, megártott az érettségi. :)
mondatelemzés, az író lelkivilágának megértése, rímképletek.

Niurka_törölt 2010.05.27. 00:31:45

Nekem egyszerűen nem ez a szórakozás, ennyi. Régen még sok öltönyös is kijárt, mert drága volt a Sziget, ma már tele van koszos prosztókkal, jönnek a gandzsás franciák a VW kisbuszukkal, azt hiszik ez Woodstock, ha szabad akarok lenni kimegyek az erdőbe, nem egy lármás, részegekkel teli porfészekbe. Az átvizsgálásról az a véleményem, hogy felesleges, ugyanis láttam anno a BS-ben hogy megy ez. Fiúk tapi, lányok semmi, "bocs benézhetek a táskádba?" és a csaj vitt be mindent. Lényeg, nekem a Sziget nem szórakozás, ahogy a Gödör sem, amúgy sem szeretem a divathelyeket. Mert most "ki kell ülni a Liszt Ferenc térre", vagy ha nem mehet valaki a Gödörbe, akkor ő már egy senki. Igen, én egy senki vagyok és inkább feltekerek bringával a Szabadság-hegyre, mint ezt a drogos-koszos-kurvamenő-lármás csürhét nézzem, szagoljam, hallgassam.

Scala 2010.05.27. 07:15:13

@Niurka: Ha valami, a Gödör taszít.

mici˙ 2010.05.27. 14:19:15

hah! most olvasok vissza, hát így kell megtudnom, hogy a nemzet fitnessanyukája minek köszönheti szálkás izomzatát? :D
hát, ahogy a barátom mondja, a kitartó kokszozásnál semmi nem szálkásít jobban, elég csak megnézni a vén iggy pop-ot. az öreg 60+ és szálkásabb,mint norbika valaha volt.

Scala 2010.05.27. 16:41:42

@mici˙: Engem is meglepett! :-D

Niurka_törölt 2010.05.27. 21:01:24

@mici˙: de gondolom nem úgy, hogy otthon ülök és csak nyomom a szteroidokat.

Rocko- 2010.05.27. 23:25:10

@Niurka: ez pont nem Szigeten készült.

jobb lenne ha ezt akárhol máshol (kiskosztümös, céges karácsonyi bulin) tenné? nem. ugyanazok az emberek csinálják. csak máshol.

Niurka_törölt 2010.05.28. 01:22:17

@Rocko-: ja, ezt csak példának linkeltem be. Ezek sosincsenek kiskosztümben.

Rocko- 2010.05.28. 07:27:07

@Niurka: persze, de mondom, az hogy az embernek nincs tartása, az szociológiai pozíció és geológiai helyzettől független.

mici˙ 2010.05.28. 08:30:44

@Niurka: azt hiszem DB kokainra célzott a koksszal, én meg úgy értettem, hogy ezek a cuccok szépen zabálják le a zsírt a húsról. azért szálkás, mert súlyzózik és az izmot nem fedi egy deka zsír sem.

Scala 2010.05.28. 11:56:12

@Rocko-: Hát ezzel látod teljesen egyetértek! :-)

katarocks 2010.05.28. 15:42:38

@Rocko-: @Scala: ezzel én is, csak szerintem a tartás nem szociológiai, inkább pszichológiai pozíció. az végül is nem függ a társadalomtól nem? esetleg szocpszicho?

Rocko- 2010.05.28. 20:33:11

@katarocks: annyiban függ a társadalomtól hogy az egyén viselkedését a környezet is alakítja. nyilván egy "kiskosztumös" hölgyet ritkábban fogsz így látni (mivel nem ezt látja evidanciának a környezetében), mint mondjuk egy őő, nem tom kit. (nem mondom a lakótelepet, mert én is az vagyok.)

ahhoz tudnám hasonlítani, mint amikor a szülőt lehordják a sárga földik, hogy milyen rossz a gyereke, mert kirakatokat dobál be, de hát istenem, ő csak neveli. viszont az egyéb környezete kifejezett hatással van rá, és értelemszerű hogy nem az apjával robálóznak, hanem a bandával rosszalkodik.

(persze a fentiekre is vannak ellenpéldák, ritkák és ezek csak erősítik a szabályt.)

@Scala: örülök neki :)

Niurka_törölt 2010.05.28. 21:20:48

@Rocko-: lehet, én éveken át kiskosztümös voltam és sem én, sem az ottaniak nem voltak ilyenek. Ellenben a bölcsészlányok pl, meg más alteros szakmák képviselői inkább kivetkőztek magukból. Talán eleve az választ öltönyös-kosztümös munkát, akiben van némi tartás, akitől nem idegen.

Niurka_törölt 2010.05.28. 21:22:03

@mici˙: én meg doppingszerre gondoltam.

katarocks 2010.05.29. 08:03:09

@Rocko-: igaz, amit írsz, csak én a szülői környezetet nem veszem szociológiainak, az nevelés meg pszichológia. de lehet már beszűkült az agyam az egyetem miatt :) van egy nagy ellentét a szociológia meg a pszichológia között, de próbálom mindkettőt figyelembe venni.
mindent összevetve engem ugyan nem zavar, hogy öltönyös-e vagy hétköznapokon is farmerben jár-e, aki kinn van a fesztiválokon. buliban, koncerten nem izgat, hogy ki mit csinál, max. ha engem inzultál, és nem kopik le :)

Rocko- 2010.05.29. 12:03:13

@Niurka: :)
na, akkor miért éppen a Szigethez akarod kötni ezeket a dolgokat?

@katarocks: ne járj egyetemre, csak elbutulsz. :D
(egyetemről lassan sajnos mindig az jut eszembe, amikor jövök haza. én, buta, csak érettségivel rendelkező meg sem próbálnék átrohanni a 3 sávos úton a Goldman György térnél [Petőfi híd, budai hídfő, van arra pár egyetem], ellenben az "okos" egyetemisták megteszik, az aluljáró és a zebra ellenére. majd az okos egyetemisták nem jönnek rá, hogy ha felszállnak a villamosra és ha csak nem egy megállót utaznak [mint a Corvinusos, kertéseztire járók 61-esen. egy megállót villamosozni, fiatalként? pfá!], akkor bezony beljebb kéne menni, mert bezony jönne a csúnya gonosz emebrek, és kíméletlenül lerugdalják őket ha az ajtóban állnak meg.
persze én nem vagyok egyetemet végzett személy, én képes vagyok erre rájönni magamtól.)

katarocks 2010.05.29. 16:25:31

@Rocko-: simán lehet, hogy elbutít. egyébként is sok primitív ember jár oda. én tényleg azt vettem észre magamon, hogy amióta egyetemre járok, egy csomó dolog nem érdekel, ami régebben igen, és szűkebb az érdeklődési köröm. lehet, hogy szimplán csak változtam, de az tuti, hogy beleette magát az agyamba :)

Rocko- 2010.05.29. 17:35:36

@katarocks: ugye-ugye? nem késő otthagyni! :D

amúgy azt hiszem most nem rég olvastam egy cikket, meg anno egyik iskolában az egyik tanár - teszem hozzá egyre inkább tapasztalom magamon, hogy - jogosan felháborodott, hogy iszonyat túlképzés van, ellenben jó szakemberek pedig sehol.

katarocks 2010.05.29. 20:02:12

@Rocko-: én meg azt olvastam most, hogy pl. Izlandon a 8 általánost végzettek munkanélkülisége 5% (az ideális szám), foglalkoztatottságuk 80% feletti. Mo-n ez úgy néz ki, hogy 50%-os a munkanélküliségük, és 5%-os a foglalkoztatottság, vagy vmi ilyen horribilis szám. szerintem mindent elárul arról hogy ezeknek az embereknek lehetne egy jó szakmája, de a szakmunkásokban sajnos nem jó oldalról közelítik meg az oktatást.

Rocko- 2010.05.29. 20:50:58

@katarocks: őő, ez az 80-5% valahogy nem jön össze matematikailag. :)
de a megoldás: hozzunk ide sok izlandit! :D
ja nem, hanem dolgozzunk, szépen, és adjunk lehetőséget a szakmunkásoknak.

katarocks 2010.05.29. 21:47:39

@Rocko-: azok elvileg inaktívak. nem dolgoznak, nem is munkanélküliek. rokkantak, GYES-en vannak, ilyesmi. Mo-n nagyon sokan vannak ilyenek, sajnos.

Rocko- 2010.05.29. 23:40:36

@katarocks: ja hogy úgy. érthető.

Rocko- 2011.07.08. 20:31:43

ilyen régi ez a képsorozat? most nézem a filmet. :)

cicómicó 2011.07.08. 22:05:15

@Rocko-: És visszakerested az egy évvel ezelőtti posztot??? Egy hős és időmilliomos vagy :)

Rocko- 2011.07.08. 22:09:48

@cicómicó: nem volt egyszerű, mert sok Anistonos írás volt.
de Aniston bikinis ruhájára emlékeztem. :)

cicómicó 2011.07.08. 22:18:07

@Rocko-: Beírtad a keresőbe, hogy Jennifer Aniston, vagy szűkítetted a keresést valahogy? Bevallom, még egyszer sem használtam ezt a funkciót.

Rocko- 2011.07.08. 22:38:59

@cicómicó: beírtam, majd megnéztem hogy melyik posztban vannak ezek a képek.

Scala 2011.07.09. 03:22:41

@Rocko-: :-)
Jól nézett ki Jen, nekem a magas csaj nem jött be bikiniben, csontozat, tehén mellek... valahogy a filmen se jött át, hogy ez miért olyan nagyon jó nő.
Úgyhogy ez ott volt Aniston részéről, az tény!

cicómicó 2011.07.09. 08:22:33

@Scala: @Rocko-: Nekem tetszett ez a film. A szétműtött emberek bemutatása kimondottan vicces volt. Sandler is jó volt benne, bár én Ben Stillert jobban szeretem a vígjátékokban. Anistont a feleségszerepben nagyon jól felöltöztették.
A magas szőke nő arca Ann-Nicole Smith-re hasonlított, csak nem volt annyira kurvás.

Rocko- 2011.07.09. 08:42:23

@Scala: hát azért volt jó nő, mert a sztereotípiák szerinti bombanő alakja volt.
most, így a film után kettőjük közül a fiatal csajt választanám - fiatalon. idősebben meg Jent.
persze azért nekem se jön be Brooklyn teljesen.

@cicómicó: annak ellenére tetszett a film hogy Sandler a fingós humoros vonalat képviseli? ;) (általában, nem ebben a filmben.)

Ann-Nicole Smith? neki inkább "közérthetőbb" arca van, hogy Niruka szavaival éljek.

Scala 2011.07.09. 08:52:46

@cicómicó: Ben Stiller sztem is jobb!

cicómicó 2011.07.09. 11:56:32

@Rocko-: A filmben Sandler épphogy nem a fingós vonalat vitte, azt másra írták most meg. De ahogy írtam Stiller jobb az esetlen, ronda szerepekben. @Niurka: Brooklyn Decker. Oké megjegyeztem. Nekem az tűnt fel a nőben, hogy alacsony homloka volt.

Scala 2011.07.09. 13:00:08

@cicómicó: @Niurka: Ja, homloka, fogai szarok, és legfőképpen vastagcsontú, abban Ursula Andress volt jó, amúgy nem szeretem.

Rocko- 2011.07.09. 16:34:01

@Niurka: haha, így már vicces lett a szitu, hogy Cameozott.
pedig direkt rákerestem utána, hogy ki ez a figura (Wentworth Millernek hittem), de nem írták imdbn h ki a felesége.

Scala 2011.07.09. 16:58:09

@Niurka: Tényleg! Nem tudtam! Köszi!!! :-)
@Rocko-: El a kezekkel Wentworth Millertől, milliószor jobb arc, csak sajnos meleg. :-(

Rocko- 2011.07.09. 17:02:20

@Scala: én hozzá se nyúlnék. sehogysem. :P
süti beállítások módosítása