A Királynő szép

 2010.05.14. 08:24

http://farm4.static.flickr.com/3202/2813661795_b4ca937616.jpgTényleg Dobó Ágnes volt a legszebb a Királynőben, mondhatni az egyetlen szép lány. Megérdemelten kapta a koronát. Viszont nemzetközi mezőnyben nem valószínű, hogy megállja a helyét, sem a magassága, sem az arca nem lesz elég egy igazi kaliforniai szőke vagy egy egzotikus latin lány megveréséhez.

Címkék: királynő

A bejegyzés trackback címe:

https://chezdubarry.blog.hu/api/trackback/id/tr372001917

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

cicómicó 2010.05.14. 13:52:52

Persze vakok közt a félszemű a király.
Szégyenletesen gyatra volt a felhozatal. Minden második olyan volt, aki már tavaly is indult, és megpróbálta újra.
Ez a lány sem szép, teljesen aránytalan a feje is. Már írtam hogy szemből olyan mint Stella McCartney, ami ugye egyáltalán nem erény.
Próbálok megbarátkozni az első három ábrázatával, de nem megy. Ohne kisugárzás és szexepli. És még alacsonyak is.

arisztotela 2010.05.14. 14:03:51

a másik kettő télleg elég randa volt,
volt egy orosz csaj, az érdekes volt legalább, mert nem egyenhaja volt, de persze szép ő sem volt egyáltalán.

cicómicó 2010.05.14. 14:21:18

@DuBarry: Neki tényleg nem egyenhaja volt, de végig arra gondoltam, ha ő bekerült a döntőbe, kik jelentkeztek erre a versenyre?
Régen a rendszerváltás előtti/körüli szépségversenyek idején sokkal szebb nők voltak. A Molnár Csilla szexepilje Marilyn Monroe-s volt, Rába Tímea, Bálint Antónia nekem sokkal jobban bejöttek. Még Fásy is jobb nőket tudott összeverbuválni a versenyekre, pedig azért most sokkal jobbak a lehetőségek, hogy valaki széppé tegye magát.

Rocko- 2010.05.14. 14:31:35

nem tudom a többi csaj milyen, de ez nagyon jól néz ki.

látatlanban nyerne nemzetközin.

sose értettem amúgy, h miért átlagos csajok nyernek olyan versenyeket. közhely, de igaz: itthon az utcán találni 10 szebbet.

mosszka 2010.05.14. 15:23:37

Én láttam már párszor ezt a csajt és nagyon szép élőben, meg a fotói is klasszak. Szal én örülök. Bár mondjuk nem követem ezeket a versenyeket, én olyan alapvatő dolgokat sem értek miért indulhatnak többször. De mindeneste jó, hogy Ági nyert, gratulálok neki :)

Niurka_törölt 2010.05.14. 18:11:06

kis jelentéktelen falusi lány. A Velvetes képek alapján inkább Kövecses akárki tetszett.

katarocks 2010.05.14. 21:05:23

én is azt utálom, hogy 2 típust csinálnak ezekből a lányokból: a barna hullámos hajú meg a szőke hullámos... miéért?

Rocko- 2010.05.15. 00:11:22

@Niurka: "kis jelentéktelen falusi lány"
attól még jól néz ki.

"A Velvetes képek alapján"
jajj, megint majdnem abbahagytam az albinónál.

"inkább Kövecses akárki tetszett."
tök átlag volt imho.

brokeness 2010.05.15. 14:52:47

Annyira nem szép, hogy itt lenne a helye.Azt hittem, hogy csak vicc, mikor a legjobb 7-et kiszólították.Sikerült szinte a leggyengébb 7 lányt kikapniuk.A 12-es modell-lánynak kellett volna nyernie.Messze a legjobb volt.

Niurka_törölt 2010.05.15. 22:07:58

@Rocko-: de ez magyarország szépe választás, nem a faluvégi búcsúszépéé

Scala 2010.05.15. 22:22:01

Nincs tévénk... azt se tudtam, hogy már nem a Fásy Ádám szervezi ezeket a szarokat. :-D

katarocks 2010.05.15. 22:26:47

@Scala: most már próbálnak belőle valami színvonalasabb dolgot csinálni, de jelentéktelen lányok jelentkeznek. az alakjuk általában tényleg jó, de arcra semmi különös, ráadásul klónokat csinálnak belőlük. plusz szegényeknek a nagy része nem ért semmit a divathoz/szépségápoláshoz.

Rocko- 2010.05.15. 22:38:54

@Niurka: bárkit indulhatott, nem?

Scala 2010.05.16. 11:45:13

@katarocks: Ahá.
Hát én se jelentkeznék, aki valamit is ad magára, nem akar bikiniben flangálni rohadt dagadt pöcsök előtt.

cicómicó 2010.05.17. 14:07:48

@Scala: Pedig minden második "szépség" joghallgató volt. Vagy média-pszichológia szakos. (ezek nálam a büfé-ruhatár szakosok.)

@katarocks: mindegyiknek jelentéktelen feje volt, az alakjuk jó, de alacsonyak. (A Velveten olvastam egy rosszindulatú (de ettől még vicces) megjegyzést, hogy az egyik nyertes arcát mintha baltával faragták volna ki.)

katarocks 2010.05.17. 17:57:32

@cicómicó: tényleg mindegyik joghallgató volt :) de szerintem a pszichó azért nem olyan könnyű.

Scala 2010.05.17. 20:49:45

@cicómicó: @katarocks: Évtizedes szokás, hogy minden szépségversenyen joghallgató csajok vannak... Na ja.
Még az Elite modell válogatáson is. A szakmában nem nyüzsögnek, azt garantálhatom!

Niurka_törölt 2010.05.17. 21:50:45

Múszakis lányokat az ilyen nem érdekli (mondjuk nem is túl szépek), közgáz dettó, kétkezi munkások dolgoznak, maradnak az ilyen habiszti helyek mint kommunikáció, média, jog, hr. Ráadásul az ilyen csajok igen erősek önbizalomban, kis dirigálós picsák. (sorry Scala, de Te tudod, hogy nem vagy egy született jogász, törtető megmondónő)

cicómicó 2010.05.17. 21:51:33

@katarocks: A pszichológiával az a bajom, hogy sikerszakma lett, de nagyon sok nem hiteles ember űzi. Vagyis, aki még magával sincs rendben, az ne ossza másnak az észt hivatalból. Észosztásban én is jó vagyok egyébként.
@Scala: gondolom egyik sem az ELTE-n joghallgató. Jogi szakok között óriási a minőségi különbség. (lásd: PP vs. ELTE)

katarocks 2010.05.17. 22:11:28

@cicómicó: ez igaz, hogy mindenki arra akar menni. nem tom minek.. szerintem azok, akik nem nagyon vannak jóban magukkal.
ált. a Károlira járnak szerintem.

cicómicó 2010.05.17. 22:20:36

@katarocks: Pontosan ezt mondom én is. Felhígult az egész.

Scala 2010.05.18. 11:36:09

@katarocks: @cicómicó: Jaja! Egyetértek teljesen.
A pszichológusok meg sztem szarok. Orvosi egyetemmel az a tudás oké, anélkül nulla. Nem a diploma, az intelligencia és a hozzáállás miatt. Szvsz.

Niurka_törölt 2010.05.18. 15:51:51

@Scala: bizony, sok diplomás van, aki ostoba, mint a föld, míg szántanak-vetnek olyan arcok, akik logikában verik a diplomásokat. józan paraszti ész, így hívják, nos, ez sok lánynál hiányzik (igaz, vizsgán sikeresek, mert a "jaj, pedig tudtam, csak most nem jut eszembe" mondtattal kisírnak maguknak egy hármast)

Scala 2010.05.19. 17:02:59

@Niurka: Meg a magyar rendszer, a tanulós, magolós lexikális, tényanyag és számonkérés nem kedvez egy normális értelmiség felnövéséhez...
+ fúrás a legmagasabb szinteken, azaz neurózis a köbön,tanszéken belül a két vezető oktató életre szóló ellenség, állítólag az akadémiai tagság is ilyen... azaz önző dögök, a hímsovinizmusról nem is szólva.
Tisztelet a kivételnek.
Amúgy pénzes 'humán' területen a legrosszabb a helyzet: politológia, jogbölcselet, jog, hr, amerikanisztika, nemzetközi kapcsolatok, külügy stb.

katarocks 2010.05.19. 21:39:05

@Scala: nálunk a szociológián a tanárok nagy része nő (mondjuk most egész sok pasit odavettek miután mindenki elment szülni), és van egy prof. aki állandóan tanszékvezető akar lenni, de szerencsétlen mindig leszavazzák. ott aztán dúl a feminizmus (nem a túlzásba vitt, visszataszító fajtája).

Scala 2010.05.19. 22:11:05

@katarocks: Haha, igen, néhány szakmában és területen a fagyi visszanyal. Pl. elsőfokú bíróságok. ;-)

cicómicó 2010.05.19. 22:16:00

@Scala: Na mesélj, mi van az elsőfokú bíróságokon.. Szeretem az ilyen sztorikat.

Scala 2010.05.20. 00:17:19

@cicómicó: Sok nő, és egy-egy fiú, akiket gyengébb eredménnyel is akár, de felvesznek... rengeteg nő között kell dolgoznia, de általában nem bánják, gyorsabb az előrelépés is nekik...

cicómicó 2010.05.20. 08:22:47

@Scala: Basszus, ezt én is hallottam egy bíróságon dolgozó kolléganőmtől. A fiúkat tényleg előnyben részesítik. De miért??

Scala 2010.05.21. 20:00:05

@cicómicó: Mert kevsen vannak viszonylag, pláne a bíróságkon! Ügyvédnek mennek, és csak 55 felett ha kifáradnak, bíróságra.
Tisztelet a kivételnek, akit premizálnak. Valahol érthető. Engem nem frusztrál. :-)

Azelőtt a szóbeli felvételin egy vagy két ponttal többet kaptak, mert...

Niurka_törölt 2010.05.22. 01:16:11

@Scala: eleve a jogon kevesebb a fiú, könnyebben fel is veszik őket
süti beállítások módosítása