Heather és a feltöltők

 2010.05.13. 08:51

 

Heather Locklear - freshfaced except for her cheeks

A lenti képen még csak az arca egy részébe fújatott ezt-azt Heather Locklear, a fentin már minden részbe. Ezt látva azt kell mondanom, hajrá ráncok! Pedig amíg Sambora nem dobbantott Denise Richardszal, remekül tartotta magát. Jewlzem max 1-2 évvel idősebb Hayeknél.

Way too much filler for Heather Locklear

Címkék: locklear heather

A bejegyzés trackback címe:

https://chezdubarry.blog.hu/api/trackback/id/tr491999149

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Scala 2010.05.13. 15:38:26

Meg Ryan 2.
És a buta szőkéket simán lenyomja egy Salma Hayek! ;-)

Niurka_törölt 2010.05.13. 15:41:43

Azért Salma Hayeken is motoroztak rendesen (mell, orr az tuti), plusz képes volt egy förtelmesen ronda emberrel összeállni a vastag buksza miatt.

Scala 2010.05.13. 15:47:30

@Niurka: Orr igen, akartam is írni ahhoz a posthoz. Persze a másikban is igazad van, de a francia férfiak abban a korosztályban rondák.
+ sztem illenek. Szép nőhöz nem annyira jó faszi.
De Edward Norton lett volna neki a tuti.
Tényleg mi van azzal a faszival?

cicómicó 2010.05.13. 16:12:54

@Niurka: Nekem sármosnak tűnik az a pasi, persze a pénz mindenkit megszépít, férfiasabbá tesz. Rohadt dolog ezt leírni, de így van.

Idáig, ha valakinek püffedt volt a feje, tutira a piára fogtam volna, de ezek szerint törvényszerű, hogy belepumpáltak valami löttyöt.

Denise Richardson meg nem a verekedős, alkesz Charlie Sheenhez dobbantott? Persze elváltak. Csakhogy bezáruljon a konferálásban leírt szerelmi sokszög.

brokeness 2010.05.13. 17:32:45

Nagyon megdöbbentem, hogy csak 49 éves.Idősebbnek gondoltam, márcsak azért is, mert már emberemlékezet óta benne van a köztudatban.Hayek igaz, hogy 5 évvel fiatalabb, de én pl. a Desperado előtt nemigen hallottam róla.Valahogy ,akit előbb ismerük idősebbnek véljük.
Pedig Nagyon szép volt.Az ő orra is műtött amúgy.Nem is kicsit nyúltak hozzá.Kár, hogy újabban csak a gyógyszerfüggősége okán lehet róla hallani.Anno ő volt Hollywood ügyeletes szőkéje Charyl Ladd-del együtt.

katarocks 2010.05.13. 17:57:06

@Scala: fúú Meg Ryan is egyre rosszabb. mikor kijött pár éve az az új filmje (Csajok?), meg sem lehetett ismerni.

Rocko- 2010.05.13. 19:44:19

2. kép: hát téged meg ki vert meg?

arisztotela 2010.05.13. 22:48:00

@brokeness: nekem sose tetszett ez a hiányarcú nő, csak két nagy buta kék szem. Ladd sokkal szebb volt, mert finom volt a képe legalább.

arisztotela 2010.05.13. 22:49:29

@katarocks: tényleg komikusan nézett ki a Womenben, főleg Eva Mendes mellett, de Meg Ryanben még mindig van valami báj, akárhogyis mindent megtesz azért, hogy eltűnjön.

arisztotela 2010.05.13. 22:51:29

@cicómicó: Sheen után állt össze Samborával. Locklear volt DR legjobb bnője, és elbaszta tőle Samborát, aki egy vicc, dagadt melírozott, fellvart majom. Mint Bon Jovi, de az legalább szép maradt:).

Scala 2010.05.15. 15:57:30

@DuBarry: Tényleg buta Locklear, ez egyértelmű. :-) De nem nézett ki zsarul, egy időben, persze nekem alacsony.

Meg Ryan: egyetértek, még mindig van benne báj. :-) Bár a férjemnek egyáltalán nem tetszett abban a filmben, ami egy élő Lexus reklám volt... Jaaaaj. :-(
Sztem tök jól volt öltöztetve, a vége felé, amikor talpra állt. :-)
süti beállítások módosítása