Kin állt jobban?

 2010.05.12. 08:07

Jé, nem mindig a csinosabbon áll jobban egy ruha.

Mondjuk Megan Fox veri Mirandát a Martin Gantban az egyértelmű, de Demin jobb, mint Beckinsale-en ez a Zac Posen ruha. Victoria és Rihanna szerintem egál (Burberry), nagyjából Katherine Heigl és Shields is (Naeem Khan), míg a ronda Carla izgalmasabb a szép Amber Vallettánál ebben a RM by Roland Mouretcuccben.

 

  • VICTORIA VS. RIHANNA photo | Rihanna, Victoria Beckham

 


A bejegyzés trackback címe:

https://chezdubarry.blog.hu/api/trackback/id/tr201994256

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

katarocks 2010.05.12. 17:29:25

Cynthia, Demi, Rihanna. a körítés döntött.

brokeness 2010.05.12. 20:11:31

Igen: bal, jobb ,bal.Legalábbis a fotók alapján.

Scala 2010.05.12. 20:23:58

Carla? Nem látom...

arisztotela 2010.05.13. 14:37:12

@Scala: akárhányszor feltettem, eltűnt, basszus.

Scala 2010.05.13. 15:50:40

@DuBarry: sajtettem.

Nyáon megyek léöjtölni Hévizre, ha túl vagyok a mostani szar perióduson.
Cigivel nem tudtam leállni... :-( 3 a folyamatos égszakadás miatt nem voltam futni napok óta... az itthoni tornához meg kéne a gépem, amit szerelnek...

arisztotela 2010.05.13. 15:57:59

@Scala: látom, a ligetszépe nem dolgozik neked:).
Nincs más hátra, orbáncfűtea:).

cicómicó 2010.05.13. 16:03:34

@Scala: Ez a hévízi fürdőzés fogyitábornak is jó? Mert az rámférne.
Milyen otthoni kondigéped van? Én rohadt módon törölközőszárítónak és ruhafogasnak használom a lovaglógépet, szobabringát, LegMagicet. Mondjuk legalább bűntudato
@DuBarry: Írtad, hogy Te is inkább a szorongós kategória vagy. A ligetszépe hangulatjavítónak is bevált?

cicómicó 2010.05.13. 16:06:52

@cicómicó: lemaradt: bűntudatom van, hogy nem használom a gépeket.

@Scala: És arról már esett szó, hogy mi az oka a most már tartóssá váló szar periódusodnak? Munka?

Scala 2010.05.13. 16:14:04

@cicómicó: Ligetszépe: szedem, sztem jó.
Hangulatjavító: ha ébredés után vagy rosszul Orbáncfű tea vagy Remotív extra egy/nap.

Iszonyat vihar van, basszus!!!

Periódus: sok minden.

Hévíz: fogysz is, igen, de a tisztuláson a lényeg, test és lélek. Önmagad leszel, mint a szó klasszikus értelmében vett böjt után. :-)
Buchinger kúra, de még utána kell néznem, mert egy bizonyosra akarok menni, amiről olvastam.
Van egy Visegrádon is, drága, de elég jónak tűnik. Zöldséglevek, teák, egy teáskanál méz.

Könyök: bőrradír, dörzskesztyű, krém.

Scala 2010.05.13. 16:15:20

ha csak a teát iszod, napi sok filtert is nyomhatsz, csak ne menj napra.

cicómicó 2010.05.13. 16:23:36

@Scala: Otthoni kondigép? :)

Mindenesetre egy nagy adag kitartást és erőt a szar periódus átvészeléséhez.

vihar: Van egy négylevelű lóhere ültetvényem az irodám ablakában, megérzik a vihart, összecsukták a szirmukat.

Scala 2010.05.13. 17:16:07

@cicómicó: Köszönöm az együttérzést.
Kondigép: nincs hely.
Lóhere: fantasztikus! :-)

arisztotela 2010.05.13. 19:23:48

@cicómicó: én most jól vagyok, de tudj isten, melyiktől.

arisztotela 2010.05.13. 19:24:59

@Scala: szerintem a reggeli öngyilok hangulat vérnyomástól van, amíg fel nem megy, nincs az agyban seratonin átmenés.

cicómicó 2010.05.13. 21:10:32

@DuBarry: Örülök, hogy jól vagy! És a reggeli depi-vérnyomás összefüggésre utalással sokat segítettél. Köszi.

arisztotela 2010.05.13. 22:39:25

@cicómicó: ez teljesen saját ötlet, nem orvostól hallottam:). De megfigyeltem hosszú életem során, hogy reggel rossz gondolataim vannak, minden, ami eszembe jut negatív, idegesítő- És azt is megfigyeltem, hogy ez nem olyan, mint a mensi előtti agybaj, amikor ölni, halni, ütni és szenvedni akarok:). Szal a reggeli cucc legalábbis nekem nem hiszem,hogy hormonális, és ahogy egyre jobban felébredek, elmúlik. Nekem min. 1 óra kell, hogy magamhoz térjek. Nagymamám is mondta jóval túl a klimaxon, hoyg reggel minden szörnyűnek látszik, aztán kitisztul, benne tuti nem a hormonok dúltak már. jelzem, most hónapok óta nincs szar kedvem reggel sem. Ez nem azt jelenti, hogy baromi energikus vagyok (bagoly néni, max 8 után van fogyasztható állapotban@Scala: ), de kellemesen tenni tudok mindenre. Hogy ez melyik vacaktól van amit szedek, nem tudom, de azóta van, mindent beszedek, amit a patikában árulnak melasszal és almaecettel lelocsolva:). Még csoda, hogy élek.

arisztotela 2010.05.13. 22:42:31

@Scala: Vigyázz, öreg kollegina talán pont Visegrádról tért haza egy hatalmas herpesszel a seggén. A léböjt még elcsúszik, de ne hagyd, hogy még masszírozzanak is. A méregtelenítés nagyon fura dolog, csak egy ayurvédikus orvos felügyeletével szabadna csinálni, aki megmondja, mit kell csinálni, amikor a sok förtelem távozik.

cicómicó 2010.05.13. 23:21:55

@DuBarry: Mindenesetre jó tudni, hogy biológiai oka van a reggeli nyomottságnak, borúlátásnak. Napközben ahogy múlik az idő, általában úgy javul a hangulat is.

Off: A megválasztott szépségkirálynő fejformája az Stella McCartneyra hasonlít.

Scala 2010.05.15. 15:44:39

@DuBarry: Igen, ezt már írtad. Észben tartom! :-)
Most én is sok mindent nyomok:
- ligetszépe,
- vitaminok
- Bach virágterápia csepp
www.viragterapia.hu
- Süsser só Kalium phosphoricum
- orbáncfű tea és Remotiv extra (hétfő óta, orvosi kérésre)
Sztem a remotív hat, vagy most indult be a többi, mert mára vagyok jobban... Mondjuk...
amúgy a cigit letettem tegnap hajnal... de még sztem nem véglegesen.
@cicómicó: nekem is nagyon alacsony a vérnyomásom, DuBarrynak igaza van, kell a koffein. Azért próbáld ki a ligetszépét.

Hideg van!!! Befűtök.

Scala 2010.05.15. 15:46:10

jav. Süssler só, és az almaecet lemaradt.
Azt mindenkinek ajánlom, bőrt, emésztést rendberak, asszem. Bár már nem tudom melyik a sok közül, de az ecet óta szép vagyok, a cigi ellenére is.

arisztotela 2010.05.15. 15:48:52

@Scala: Vettem keserűsót, ma abban fogok fürödni egyet este, hogy még szebb legyek:). Kihúzza a mérgeket a bőrből. Még nem próbáltam.

Scala 2010.05.15. 15:51:28

@DuBarry: Asszem én sem próbáltam otthon, csak fürdőben. Lúgosít, igen, a bőrön keresztül.
Télen szódabikarbónát nyomtam talpfürdőnek, nem is oltattam be magam sertés ellen. :-)

katarocks 2010.05.15. 21:58:40

@Scala: @DuBarry: húha, csajok mennyi mindent szedtek/csináltok. nekem annyira nem megy az ilyen fajta rendszeresség. az egyetlen, amit be tudok tartani, hogy minden este lemosom a sminket, minden esetben. a többi dolog csak időszakos.

Scala 2010.05.15. 22:18:11

@katarocks: smink le: bavallom én néha elalszom...

Niurka_törölt 2010.05.17. 17:23:18

@Rocko-: pedig legutóbb az Andrássyn, mintha.... rosszul láttam?

Rocko- 2010.05.17. 19:26:05

@Niurka: ott pláne nem sminkelek. :D

Rocko- 2010.05.17. 22:33:27

@Niurka: komolyan, ilyen téren elég önmegtartoztató vagyok, személyes higiéniai áppoláson felül szépítkezésileg annyit tudok felhozni, hogy kb. 10* volt zselézve a hajam. életemben.

Scala 2010.05.18. 11:39:15

@Rocko-: Megint nem értetted a humort, szerintem. :-D Pedig jó! :-DDD

Rocko- 2010.05.18. 14:44:30

@Niurka: @Scala: na most nem tom.
vagy tényleg nem értem, és van egí másodlagos humor itten, vagy pedig az egyszerűbbik eset van: erre nem veszem a lapot. világosítsatok fel pls.

Rocko- 2010.05.18. 19:59:05

@Niurka: @Scala: hát tessék elmagyarázni!

Niurka_törölt 2010.05.22. 01:21:33

@Rocko-: azt írtad "én se sminkelek", erre írtam rém poénosan, hogy az Andrássyn nem úgy láttam (a melegfelvonuláson, hiszen a melegek sminkelnek), most már megvan?

Rocko- 2010.05.22. 10:08:04

@Niurka: igen, meglett közben.

de nagyon nem tartom viccesnek. ezt nem, bocs.

Rocko- 2010.05.22. 13:33:26

@katarocks: belülről nézve nem. hidd el.
pont.

cicómicó 2010.05.22. 22:51:25

@Niurka: @katarocks: @Rocko-: A fiúk nem szeretik a buzis célzásokat lányoktól. Egymás között mehet a poénkodás, de ha nő utal rá, vagy viccelődik, akkor nagy tud lenni a sértődés. (Konditermi tapasztalat, plusz ma a szaunában).

Rocko- 2010.05.23. 04:00:32

@cicómicó: igen, eléggé sértő tud lenni.

és semmi primadonnáskodás, ameddig valaki maga nem kezd bele ebbe, addig igenis fájó pont tud ez lenni. na, de túl tárgyaltuk, lépjünk tovább.
csináltátok már zongorán? :D

cicómicó 2010.05.23. 08:26:29

@Rocko-: Kérdésedre a válasz: Neeeem. A buzis dologra pedig, akinek nem inge nem veszi magára. Egyébként érdekes, hogy ha egy nőre mondanák azt, hogy leszbi, szerintem egyáltalán nem sértődne meg, semmilyen körülmények között. (De csinálhatunk belőle körkérdést.)
Általában a pasik felizgulnak két nő enyelgésén, az nem tud sértő lenni nekik, mígha ugyanezt két pasi teszi egymással, akkor okádni tudnának.
Szóval ez, hogy sok pasi megsértődik a buzizáson, eléggé álszent. Ennyit szerettem volna mondani a témáról. :)

Scala 2010.05.23. 11:22:44

@cicómicó: Sztem a leírtak helytállóak, azzal, hogy ez egy hülye kompenzáló, kakaskodó hozzáállás.

Az Üvegtigris szar.

Niurka_törölt 2010.05.23. 13:06:48

@Scala: bizony, ezért kérdeztem az Üvegtigrist, mert aki azt viccesnek tartja annak hiába magyarázhatok bármit is a humorról.
- Üvegtigris vicces?
- Igen.
- OK, ennyi,

Scala 2010.05.23. 14:46:36

@Niurka: Igen, tudom, hogy azért írtad. Dettó így gondolom. :-)

katarocks 2010.05.23. 15:25:19

@Niurka: @Scala: én szeretem az üvegtigrist, de szerintem ez is vicces volt :-) azért ebből az egy poénból jó hosszú sztori kerekedett ki.

Niurka_törölt 2010.05.23. 18:59:12

@katarocks: @Scala: nekem a kakapisi az nem humor. Chaplinen sem tudok nevetni. Ellenben a Family Guy bejön. De amikor az ápolatlan pronyók nyomatják a seggberhelő segédmotoron és üvöltenek, hogy ízírájder, abban mi a vicces????? az csak szar.

katarocks 2010.05.23. 20:17:49

@Niurka: a nagyon elhíresült poénokat mondjuk pont nem szeretem belőle :)
Chaplint én se bírom, a Family guy-t meg még sose láttam, az megy a Comedy central-on? Mert akkor majd belenézek egyszer.

Scala 2010.05.24. 05:58:11

Family Guy? Never heard...

cicómicó 2010.05.24. 08:01:18

@Niurka: Én humorban mindenevő vagyok, de az Üvegtigris nagyon izzadságszagúra sikeredett, a második része pedig nézhetetlen szar volt. Tényleg nem bírtam végignézni.Szórakoztató magyar filmet talán Tímár Péter tudott készíteni. Csapd le csacsi nagy kedvenc volt.
Én Monthy Pythonon "nőttem fel", aztán Jóbarátok, most Dharma és Greg (Comedy Centralon) és persze Simpson család. Ja meg Borat és Brüno.
@Scala: egy kövér pasiról szóló rajzfilm a Family Guy.

Scala 2010.05.24. 09:56:22

@cicómicó: Üvegtigris: már az elsőt sem tudtam végignézni. ;-)
Felsoroltakból Jó barátok ezerrel, a többit vagy nem ismerem vagy oké, oké, de egy kicsit sok(k)- Brüno, Borat.
Joey pl. nagyon bejött. + Tudom én ilyen klasszikus vagyok, de Csengetett my Lord nekem feküdt...

katarocks 2010.05.24. 11:16:48

@cicómicó: a Csapd le csacsit imádom!! az egyetemi barátnőimmel a kedvenc filmünk, állandóan megy belőle az idézés. "Géza, ez méééz" :-)) de a Csinibabát is bírom, ha már Tímár Péter.
Az Üvegtigrisben nekem a két kedvenc karakterem Betti és az anyja, Joli, őket nagyon eltalálták.
a Jóbarátok alap, szerintem azt mindenki szereti. a How I met your mother-t is nagyon bírom/bírtam(a mostani 5. évad már nem tetszik), de az első 4 az nálam felért a Jóbarátokkal.

Rocko- 2010.05.24. 11:50:52

@cicómicó: ápropó, mit kerestél Te a konditerem fiúöltözőjében? :D

Rocko- 2010.05.24. 11:58:24

@cicómicó: a nem inge dolog igaz. de itt kicsit már erőltetésszagú volt, én meg iszonyat hamar felkapom arra a vizet, ha olyat állítanak rólam, ami határozottan nem igaz.

"Egyébként érdekes, hogy ha egy nőre mondanák azt, hogy leszbi, szerintem egyáltalán nem sértődne meg, semmilyen körülmények között"
mert az más.

"Általában a pasik felizgulnak két nő enyelgésén, az nem tud sértő lenni nekik, mígha ugyanezt két pasi teszi egymással, akkor okádni tudnának."
mert a férfiszemnek izgató két szép női test látványa, amihez egyébként is vonzódik.
ha utálod a rántottát, akkor csinálhatnak neked 4 tojásból is, csak jobba fogod rühellni, mint az 1 tojásosat.

és nem, nem álszent.

@Scala: szó sincs ilyenről.

@Niurka: egy darab filmről általánosítani más humorára igen nagy butaság lenne. kérlek te se tedd.
ha elkezdenék mesélgetni hogy kollégámmal, barátokkal miket össze marhulok, akkor fél órági csak kapkodnád a levegőt, és nem látnál a sírástól, úgy röhögnél.

Rocko- 2010.05.24. 12:03:07

@cicómicó: na a Brünot én nem bírtam végignézni.
amennyire vicces volt Ali G annyira nem ez.

@katarocks: csak várd ki Jed Moselyt.

katarocks 2010.05.24. 14:01:12

@Rocko-: láttam már, vicces volt :-) volt 1 pár jó rész ebben az évadban, de összességében nem történt benne semmi, főleg Teddel, de Lily-vel és Marshallal se sok.

katarocks 2010.05.24. 14:02:18

ja igen, ez a Brüno, Borat, Ali G -vonal nekem egyáltalán nem jön be.

arisztotela 2010.05.24. 14:30:03

Ali G kurva jó volt, Borat is bár inkább a sorozatban, mint a nagy filmben. Brunót már elbaszta Cohen, de nagyon tehetséges faszi, és nekem mint pasi is bejön, szép nagy állat.

Niurka_törölt 2010.05.24. 14:43:52

@Scala: Joey, Jóbarátok igen, jöhet.

Niurka_törölt 2010.05.24. 14:47:26

@Rocko-: volt egy informatikus pasim, aki képes volt kislányhangon vihogni és saját bevallása szerint ő baromi vicces, a kollégái dőltek a nevetéstől. Érdekes, hogy a fantasztikus humora arra a mikrokörnyezetre korlátozódott (ja és ő is megsértődött, amikor a humorát kritizálták). Imádom a hisztis pasikat. Lenne velük kapcsolatban még néhány általánosításom, de nem folynék bele.

Scala 2010.05.24. 14:57:49

@Niurka: El tudom képzelni...
Rocko: ne érzékenykedjünk, itt szeretnek. :-)

Rocko- 2010.05.24. 16:29:25

@katarocks: viccesnek vicces a HIMYM, de korántsincs annyi szufla benne, mint az elején volt, ez igaz. persze ettől még élvezhető, én élvezem.

@Niurka: idzéném magamat: @Rocko-: "és semmi primadonnáskodás".
soha a büdös életben nem fogsz találni egy heterot, aki örülni fog annak, ha lebuzizod.
"ja és ő is megsértődött, amikor a humorát kritizálták"
nem sértődök. :)
sőt, tisztában vagyok azzal hogy néha idegesítő a humorom. van önkritikám, köszönöm.
de ez nem humor, mint fent említettem.

"saját bevallása szerint ő baromi vicces, a kollégái dőltek a nevetéstől. "
ennek örülök. :)
s nem hazudok, tényleg sokat röhögünk, amennyit mi így szórakozunk, az már túl megy azon a határon, amikor az ember illedelemből nevet a másik viccein.
élőben, pár találkozás után (miután valóban ismernél) elhinnéd ezt, de neten keresztül nehéz átadni.

"Imádom a hisztis pasikat. Lenne velük kapcsolatban még néhány általánosításom, de nem folynék bele."
én rühellem, iszonyatosan próbálom magamtól távoltartani a szeszélyes embereket. nőből pláne.

szóval drága, szeretem a humort, de ez nem az. hidd el kérlek. :)

@Scala: neked is csak ezt tudom mondani: Rocko- · autofilia.blog.hu 2010.05.23. 04:00:32

cicómicó 2010.05.24. 16:53:58

@Rocko-: Ki mondta, hogy a fiúöltözőben voltam? A konditeremben általában egyedüli lány vagyok.

Borat a legjobb Cohen film (aki tényleg egy szép nagy fériember civilben), Brüno is bejött pláne, hogy rájött, hogy csak heteróként lehet boldog, sikeres, de nem tudta elnyomni a melegségét. Ezért sem tetszik sok férfinak.

Rocko- 2010.05.24. 18:18:34

@cicómicó: Brünorol nem tudok nyilatkozni, sokadik nekifutásra se bírtam végginézni.

a Boratnal is az volt a problémám, ami Brünonál csak elhatalamsodott: nem látta a határvonalat a humor és komoly rész közt. ezek most beépített szereplők? vagy nem? de akkor miért hagyják magukat szivatni?
nekem nem gyere be.

"Ki mondta, hogy a fiúöltözőben voltam? A konditeremben általában egyedüli lány vagyok. "
hát hol máshol beszélnének ki ilyeneket, mint az öltözőben. ahovab eszöktél. gondoltam. :D

Niurka_törölt 2010.05.24. 20:11:09

@Rocko-: jujjujjjujj, mintha egy ilyet már megéltünk volna

Rocko- 2010.05.25. 07:15:36

@Niurka: szerintem zárjuk le. :)
süti beállítások módosítása