Már megint még soványabb

 2010.05.02. 23:37

Ahogy újra fotózzák Zeta-Jonest, napról napra soványabb. És rémes ez a lila-rózsaszín ruha rajta, főleg, hogy szemmel láthatóan évek óta nem ment napra. De a feje nekem még mindig tetszik.
Not so fabulous in fuchsia: Catherine Zeta-Jones looks washed out and skinny as she leaves her Manhattan apartment yesterday

Címkék: zeta jones

A bejegyzés trackback címe:

https://chezdubarry.blog.hu/api/trackback/id/tr721970009

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

cicómicó 2010.05.03. 20:39:02

Itt most nem látom annyira soványnak (vagy inkább csak stagnál. Ha nem írod oda, hogy ez Zeta-Jones, nem ismerem fel.

Scala 2010.05.03. 23:13:15

Csontos vén szipirtyó, és a feje mintha dohányozna!!!
Nem tetszik egyáltalán.
Ajkát fel kéne tölteni, injekció, valami... :-(

arisztotela 2010.05.03. 23:41:17

@Scala: dohányzik, már írtam:). Nem is kicsit, azért van magángépük, mert a menetrendszerintin nem lehet blázolni. Nekem tetszik, van akinek J. Lo a gyengéje, van akinek Zeta-Jones:).

cicómicó 2010.05.04. 10:46:28

@DuBarry: @Scala: Dohányos nő is lehet szép. :)

Scala 2010.05.04. 11:37:14

@DuBarry: Jó, nem vitatom, hogy Te szépnek látod! Magángép: vicces. :-)

arisztotela 2010.05.04. 11:44:03

@cicómicó: voltaképpen szerintem 45-50-ig nem jönnek ki a súlyos dohányos jegyek (puffadt, oxigénhiányos arc, száj körüli ráncok, erős nevetőránc), utána meg már átlagnőnél mindegy, úgyis megrondul:).
A napozás durvább, a folyton napozók-szolizók már harmincas éveik végén sok apró ránccal, pergamenszerű bőrrel küszködnek.

cicómicó 2010.05.04. 14:22:34

@DuBarry: Persze itt is a genetika. Bár szerintem befigyelhet az is, hogy fogamzóképes korukig (maradjunk 40-évesben) a nők jelentős része fogamzásgátló tablettát szed, ez pedig köztudott, hogy megszépíti a bőrt. Tehát ha emellett bagóznak, lehet, hogy még kompenzál a hormon.
(Közeli ismerőseim közül senki sem bagózik, úgyhogy konkrét adat nem támasztja alá ezt az állításomat, csak egy fikció.)
Mondjuk én tablettaelhagyás után rohadtul megszenvedtem a bőrömmel. :((((

Niurka_törölt 2010.05.05. 20:12:42

Szerintem egyszerűen baromira lefogyot, no torna, így lötyög a bőre, plusz cigi, plusz nem barna (és a barnabőr csinosabbnak és fiatalosabbnak mutat mindenkit). Plusz túl öreg férj, mellette ellustult. Így járt, kellett a zsozsó, itt az ára.

Scala 2010.05.06. 00:16:02

@Niurka: Pontosan.

Egyébként a liszt és cukormentes diáta miatt aranyba legyen foglalva a neved, mert még 80%-osan betartva is működik és nem vagyok éhes! :-)))
süti beállítások módosítása