Unrecognisable: It's hard to tell this is Depp as he takes in the 
view of Venice

Imádom, még így is elmenne uborkával, de valami fura átalakuláson ment keresztül Depp arca. Talán műtét, talán alkohol, de valamitől felpüffedt a feje, Angelinának meg visszakerült a műmelle?

Forog a Tourist.

 
Co-stars: Angelina Jolie and a youthful looking Johnny Depp 
filming more scenes for The Tourist in Venice yesterday

 

 
Relaxing: Angelina takes a break from rehearsals on the water taxi
 used in the scenes
Relaxing: Angelina takes a break from rehearsals on the water taxi
 used in the scenes

 

Címkék: jolie depp

A bejegyzés trackback címe:

https://chezdubarry.blog.hu/api/trackback/id/tr421968222

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

cicómicó 2010.05.02. 14:20:09

Mindkettő furán néz ki. Depp miatt nem bánkódom, ő sosem tetszett, így nem ráz meg, hogy most le van strapálva. Joliet a műmelle teszi furcsává, viszont a haj-smink kompenzál.

arisztotela 2010.05.02. 14:22:26

@cicómicó: Angelina hülyén néz ki az utolsó képen, de mindenkiről lehet szar képet csinálni.

cicómicó 2010.05.02. 14:39:10

@DuBarry: A napba nézős képek senkinek sem állnak jól. (még az amúgy mindig cuki babáknak sem.) Jolie haja meg van toldva, de ezzel a sminkkel jól néz ki.

arisztotela 2010.05.02. 17:35:57

@cicómicó: a frufrujá barom, olyna seventies hangulatú, amikor a nők még szépek voltak.

mici˙ 2010.05.03. 08:37:02

remélem johnny csak a szerep kedvéért vette fel ezt a külsőt. angi szerintem nem néz ki rosszul, pulcsiban még a műmell sem zavaró, inkább jó. de az arcán meglátszik már a kor és a sok gyerek vagy ő is olyan kalácskép, mint amilyen én vagyok

arisztotela 2010.05.03. 08:48:24

@mici˙: csak a műtétek látszanak, nekem idősebbnek látszik a koránál 2-3 évvel, egy jó karban lévő 38-nak simán elmenne.

mici˙ 2010.05.03. 12:24:18

@DuBarry: lestrapált 35-ös, többet mutat, igaz. de ezt a műtét dolgot nem értem. mit csináltak vele, és főleg miért, ha ilyen szétmálló, öreges arc az eredménye?

szerintem neki ugyanaz a baja, mint nekem: laza kötőszövet. ha nem erőltetné a csontsoványságot elég puha lenne ő is, de az arcot ezzel sem lehet kontroll alatt tartani. talán majd a tanaka masszázs! :))

mici˙ 2010.05.03. 12:37:50

az előbb írtam egy viszonylag hosszú eszmefuttatást, de a blog.hu cenzúrázott.

arisztotela 2010.05.03. 13:23:21

@mici˙: nem hiszem, hogy erről van szó. Egyszerűen 45 alatt nem szabad az archoz nyúlni, mert öregít, utána fiatalít. Ezért nézett ki Nicolette Sheridan jól konzervált ötvenesnek a sorozat eleje óta, amikor kábé 39-40 volt.
És ezért lett kortalan Kylie és Kidman. Ebben a korban jobb, ha kicsit fáradtnak hagyják az arcot (aniston, Julia Roberts talán, bár hozzá már hozzányúltak, ha nem is egyértelműen a ráncaihoz, inkább száj-orr), még mindig fiatalosabbak, mint akik meg vannak csinálva. 45-50 körül viszont már lehet kicsit varratni ügyesen, később pláne, egy Jane Fonda már sokkal fiatalabbnak látszik 72-nél a sok facelift után vagy Streisand is rommá van műtve, és kisminkelve egész helyes tud lenni, ez műtét nélkül nem menne, Streep is meg van műtve, nincsenek csodák). Csak a sztárok félnek a hirtelen ránctalanodástól, ezért korán kezdik, megelőzésként, de ez visszaüt, főleg harmincöt körül. Angelina köztudottan arcimplantátumot tettetett, orra, szája műtve van.

mici˙ 2010.05.03. 14:41:58

@DuBarry: így már értem, köszi.

arisztotela 2010.05.03. 23:48:08

Mindent visszaszívok. Ma láttam egy új filmet Kováts Adéllal, ha jól tudom, 47. Nem a hollywoodi botoxozott, lecsiszolt arc. Smink nélkül fotózták nappali fényben. Rémes. Nem is a ráncok, de az egész bőr textúrája, a szeme, ahogy a természet adja. Rájöttem, hogy azért még mindig jobb a természetellenes töltögetős-hámlasztós, bénított az arc, mint a valóság:(. És milyen szép nő volt régen.

cicómicó 2010.05.04. 10:41:24

@DuBarry: Az új vitorlázós filmben smink nélkül játszott? A természetes fény kegyetlen tud lenni. EGyébként ő tényleg igazi szép, finom nő volt.

cicómicó 2010.05.04. 10:44:29

És valamelyikőtök írta, hogy Eszenyi Enikő is ugyan baromi jól tartja magát, mégis hiányzik belőle a szexepil. Most láttam vele egy interjút (az új élettársával), és nagyon igaza van annak, aki ezt mondta. Szép, csinos, de nem igazi NŐ.
És ha már ráncok. Az RTL-es Erős Antónián döbbentem meg. A gyerekszülés óta valami elképesztően ráncos lett a szeme körül. Most is jól néz ki, de nagyon gyorsan el kezdett öregedni azon a tájékon. Pedig még nincs 40.

arisztotela 2010.05.04. 11:28:58

@cicómicó: igen, abban, a Szélcsendben, aztán a sajtájon már rendben volt.

Scala 2010.05.04. 11:42:33

@cicómicó: Kováts Adél: egyetértek, finom nő, gyöngy a disznók elé, az is felőrölhette (+ gyereke, tudom ezeket), talán... picit. Én bírom azért még most is. :-)

Eszenyi Enikőről én hosszú ideje azt hiszem, hogy leszbikus. Nem az? És állítólag drog (nem tudom milyen) függő (volt?). Ettől függetlenül bírom, bár egyre keményebb.

Scala 2010.05.04. 11:44:01

@cicómicó: Na Erőss Antónia tipikusan az a nő, aki megcsinálta magát intelligens, kifinomult, de számomra távolról sem az. Sosem bírtam.

Scala 2010.05.04. 11:44:44

mármint intelligens, kifinomultnak látszani akaró...

arisztotela 2010.05.04. 11:45:40

@Scala: Antónia szerintem nagyon szép, mostanában nem néztem a szemráncait, de nagyon szép alakja van, érdekes, nagy szeme, és nemcsak a fiatalság volt szép rajta, mint Várkonyin például.

cicómicó 2010.05.04. 11:49:41

@Scala: Szerintem is szép, bár egyik-másik frizurája borzalmasra sikeredett. A szemkörnyéke rettenetes lett, figyeljétek csak meg. Szerintem intelligens és kifinomult is, és nagyrabecsülöm a cukorbeteg alapítványáért tett igyekezetét+hogy még nem láttam meztelenül egy férfilapban.

mici˙ 2010.05.04. 12:01:50

@DuBarry: maga a film milyen lett? azért a kés a vízben után nagy merészség 3 szereplős vitorlázós drámához nyúlni. önkéntelenül is összeméri a néző, még akkor is, ha ez 3 nőről szól.

arisztotela 2010.05.04. 14:34:22

@cicómicó: rémes, Bergmanba oltott Dr. Csernus.

cicómicó 2010.05.04. 14:41:13

@DuBarry: :) Csak ezért megnézném, de nem fogom.

mici˙ 2010.05.04. 15:56:38

@DuBarry: közben én is megnéztem, elég sok rossz kritikát kapott.
imádom a balatont (bár évekig nem jártam, főleg mert rossz volt látni mi lehetne ott és mi a valóság), imádok vitorlázni és már ezért is fáj, hogy egy vackot hoztak össze egy hajó fedélzetén.

Scala 2010.05.05. 00:22:04

@DuBarry: Iszonyat volt az indexes kritika is! Valami olyasmi, hogy egyetlen hiteles szereplője a filmnek a virtorlás. Több jót, és többet kár is mondani. :-)))

Niurka_törölt 2010.05.05. 20:21:03

Erős Antónia smink nélkül szokott a Kaiser'sben flangálni, borzalmas ragyás a bőre, az orra olyan, mint a Bazilika kilincse és horgas is. Kováts Adélnak a hónaljában vannak a szemei. Eszenyi sosem volt jó nő, ő még mindig az "cuki kis parasztlány", aki volt, viszont túl sima az arca (igaz, nem szült). A Várkonyit utálom, nem olvad meg a szájában a jégkocka, no cici és tuti szalvétával fogja, az az igazi kényes, beképzelt mísz picsa. Nem is értem a Bochkort?

arisztotela 2010.05.05. 20:27:57

@Niurka: Mit nem értesz, úgy maradt a csaj:). B meg érzelgős, bevállalta, aztán már ahogy öregszik, elvan, mint a befőtt Andikával.

cicómicó 2010.05.05. 21:43:30

@Niurka: Egyre jobban imádom a kommentjeidet, bár 10ből 9-szer nem értek egyet. De ettől szép :))))

Scala 2010.05.05. 23:59:46

@Niurka: Ezt mondom! Erőss A. absz. nulla, a Várkonyi meg szóra sem érdemes + mindkettő sztem valójában buta. Várkonyi nagyon.

Niurka_törölt 2010.05.06. 12:19:17

@DuBarry: akkor egy papucs balfék, megvezették a nemlehetekterhes dumával

Niurka_törölt 2010.05.06. 12:19:55

@cicómicó: ha ilyen toleráns vagy, le a kalappal :))))

arisztotela 2010.05.06. 12:21:04

@Niurka: ja igen, persze! Mondjuk a Szellő nem cicózott, kirakta ikrekkel együtt a megesett csaját, de B. ezt nem merte megtenni.

Scala 2010.05.06. 12:34:24

@DuBarry: Na ja, a Szellő. Bár tálalva úgy volt, hogy a csaj szakított...
Nem nekem való ez a magyar celebvilág.
Bochkor megérdemli Várkonyit, kiégett fasz kezdett lenni, épp időben jött a gyerek.
A nem lehetek terhes szenárió meg egyértelmű, hogy a szar házasság miatt volt, a lapok megdönthetetlen tényként tálalták a dolgot, majd jött Bochi a csodatevő örökítőanyagával... :-D Ne mondjátok már, hogy nem gyönyörű. :-DDD
Sztem megérdemlik egymást, és a Palik is a nejét. :-D
Szánalmas magyar szarhalom. Feszínes, műveletlen, pénzéhes köcsögök.

mici˙ 2010.05.06. 12:36:22

@DuBarry: engem kevés dolog akaszt ki, de ezek a véletlenül teherbe esett nők baromira. önző ribancok, akik a saját önös érdekeik miatt beáldozzák egy pasi és egy meg sem született gyerek jövőjét.
az a furcsa, hogy láttam pár ilyet a környezetemben, az egyik pénzéhes csaj 8 hónapos terhesen jelentkezett a pasinál, majd dns vizsgálat, házasság. a másik szintén egy málladozó kapcsolat utolsó pillanatában lett véletlenül terhes. volt egy harmadik eset is, és egyik ilyennek sem lett happy end a vége! közben látom azt is, hogy azoknak, akik valóban közösen döntenek a gyerekvállalás mellett mennyit kell küzdeniük...néha úgy érzem mégsem igazságos az élet

Scala 2010.05.06. 12:44:42

@mici˙: Pontosan, önző, buta ribancok. Ennél több szót nem is érdemelnek. A dolog pedig volt, van és lesz. A nők ilyenek.
+ az élet soha nem volt igazságos.
Sajnos, én is mindig várom a jóvátételt, szép nagy az igazságérzetem, de sosem voltam naív, az igazságosság nem egy emebröltő alatt habzik a felszínre...

Én ezeket a nőket lenézem, attól függetlenül, hogy megértem őket /komolyan/. Sztem te is röhögj rajtuk egy jót.

mici˙ 2010.05.06. 12:52:45

@Scala: röhögni nem tudok/akarok rajtuk, hiszen három életet tesznek tönkre, beleértve a sajátjukat is. tehát valahol a tettük visszaüt, de ettől még nem lesz pozitív a szaldó.
nekem egyik sem ártott, uh tényleg nem kellene ezen rugóznom, csak a posztfeminizmus korában meglep, hogy ilyesmi még mindig megy. de valószínűleg igazad van, ez olyan mint lenin :))

Scala 2010.05.06. 13:01:37

@mici˙: igen, az biztos, hogy az önzés szétcseszi mások életét is, a férfiak irányíthatók / vagy felelőtlenek, a gyerek ártatlan, mindenki - talán a nő is, csak szenved a végére.
De sok ilyen házasság is van, hogy már az elején világos, hogy nem akarnak még tíz évet sem lehúzni egymás mellett. Talán még ötöt sem.
Én hiszek abban, hogy mindenki olyan sorsra születik le a világba, amilyet választ, amit meg kell élnie, a korábbiak ledolgozására. Azok a gyerekek ezt akarják, egy ilyen helyzet kell nekik.

És a nőkről nem vagyok nagy véleménnyel, tízből nyolc ostoba, hülye picsa, akinek az életcélja, hogy mereszthesse a seggét, és dohányozzon, miközben Józsi, a vállalkozó, aki nem fizet adót finanszírozza a butikját. Kicsit túloztam, és szabadon behelyettesíthető...

arisztotela 2010.05.06. 13:10:56

@Scala: a férfiak meg maguktól nem csinálnának gyereket 40 éves korukig. Rengeteg olyan kapcsolatot láttam, ahol húzták a pofájukat, harmincas nő megunta, lelépett, egy másik csávóval gyereke lett, az otthagyott meg egész életében bánta, hogy nem annak a nőnek csinált gyereket, hanem a következőnek.

Scala 2010.05.06. 13:21:34

@DuBarry: Ezt is akartam írni, csak kitöröltem, hogy a férfiakra meg ezt nem lehet rábízni! :-)
Szóval egyetértek, igazad van.

mici˙ 2010.05.06. 13:44:42

@DuBarry: de ez még mindig nem menti fel azt a nőt, aki a férfi tudta vagy belegyezése nélkül dönt a terhességről

arisztotela 2010.05.06. 14:37:46

@mici˙: Én nagyon életpárti vagyok, mindenkinek jobb megszületni, mint nem. Én is véletlen gyerek vagyok, bár nem verte át anyám apámat, de nem akartak volna, ha átbeszélik, és abszolút nem bánom, hogy megszülettem:). Sőt utálnám, ha nem születtem volna meg:).

cicómicó 2010.05.06. 14:46:30

Én hiszek az eleve elrendeltetésben. Van amelyik léleknek testet KELL öltenie, meg KELL születnie abból a két örökítőanyagból, amely számára ki lett jelölve; van amelyiknek a megszületés lehetősége (büntetése/jutalma) nem adatik meg. Ez számomra az alaptézis, innentől meg lehet rágódni azon, hogy csonka vagy teljes családban nőjjön fel a gyerek.

mici˙ 2010.05.06. 15:46:53

@DuBarry: nyilván én is csak a saját nézőpontomból látom a helyzetet és nem tudom beleképzelni magam annak a nőnek a bőrébe, akinek minden vágya egy gyerek (vagy férj vagy társ) és ezért talán még szerinte is tisztességtelen lépést tesz. de amit írsz már, mert véletlenek vannak, de abban az esetben egyik fél sem kényszeríti bele a másikat semmibe. ketten döntenek egy váratlan szituációban.

@Scala: @cicómicó: érdekes ez a fatalista hozzáállás, de tőlem nagyon távol áll.

mici˙ 2010.05.06. 15:48:02

megint nem látom a kommentemet...de talán kár is volt ebbe a témába belekezdenem. :)

Scala 2010.05.06. 21:27:22

@cicómicó: Igen, így gondoom én is. :-)
@mici˙: Semmi gond, tíz éve még olyan voltam mint te. :-)))

Niurka_törölt 2010.05.07. 13:45:13

@DuBarry: B. valószínűleg egy balfék, ezért is voltak mindig ilyen határozott barátnői, most megkapta

Niurka_törölt 2010.05.07. 13:50:44

@cicómicó: háááát, mi van a sorozatgyilkosokkal? a súlyosan fogyatékosokkal, akik tényleg csak szenvednek? vagy csak a szomszédommal, aki nő létére egy fasz? szóval nem KELLETT VOLNA mindenkinek megszületnie

Scala 2010.05.07. 14:10:24

@Niurka: Ők azért születtek, mert most szenvednek a korábbi szemétségeikért, amit nem tudtak megérteni, azt meg kell élniük, egy teljes életen át.
És én már azt is tudom az ultraköcsög szakmaibeli nexusok során megismert, végzetesen immorális, üres és valagnyaló férfiak hogyan töltik következő leszületésüket. Láttam a metróperonon a gyerekével guggolt, koldultak. Semmi sem történik véletlenül. Szép lesz, csak évszázadok, amíg kiegyenlítődik.
A saját korlátaimat ismerve, sajna azt is sejtem én mi lsezek, ha nem fejlődök. :-D

Másik példa az 'ártatlan' hat-nyolc éves aki a Haiti földrengésben megsérült, meghalt is hoz valamit korábbról, az öngyilkosoknak pl. le kell élniük, amennyi hátra lett volna még nekik.
Azért vagyunk állítólag most ennyien a földön, mert nagyon sok alkalom van a megélésre, jóvátételre, egyre többen akarnak jönni, pedig még nem is lenne indokolt. Azaz sokkal hosszabb időnek kellene eltelnie két leszületés között, pl. 1000 évet is olvastam. De ez megdőlt, mert nagy helyzetek vannak, rengeteg kihívás, probléma, mindenki jönni akar.

Zárszóként: a férjem egyáltalán nem hisz ebben, de türelmesen végighallgatta. Kérek hasonló elbánást itt is. ;-)

cicómicó 2010.05.07. 14:24:15

@Niurka: Hát mint írtam,az élet nem feltétlen emberi értelemmel felfogható jutalom. Nem az élet minőségéről, hanem magáról életről (megszületésre) gondoltam. A megtapasztalásról, a tudásról. Tudom nehéz elfogadni, hogy Isten (vagy tetszőlegesen behelyettesíthető) hova néz, amikor beteg, nyomorék gyerekek születnek, fiatalon meghalnak emberek, megölik őket, földrengés, stb. Ők ilyen sorsra születtek és arra, hogy a körülötte lévőkre hatással (pozitív/negatív) legyenek. @Scala: Hol olvastál erről? Én teljesen "megértelek".

Scala 2010.05.07. 17:20:42

@cicómicó:
szellemtudomány -
dubravszky.hu/index.php?p=antropozofia

hu.wikipedia.org/wiki/Antropoz%C3%B3fia

20. A halál utáni élet és a reinkarnáció
Már a 16. pont legvégén említés történt arról, hogy ha az Én-en és asztrálon kívül az étertest is elhagyja a fizikai testet, beáll, amit halálnak neveznek a Földön. A három nem látható léttagozat tehát kilép a fizikai testből és megkezdi halál utáni életét.

Normális morálú ember esetében a halál után kb. három és fél napon keresztül a halott saját földi életét látja nagy és egyre nagyobbodó éteri tablóban, amiben az egész élet, ahogyan lefolyt, benne van. Ilyen éteri tablót látnak katasztrófák vagy hasonló hirtelen életveszélyes pillanatok részesei is a Földön, akik a krízis szerencsés átvészelése után beszámolnak arról, hogy egész életüket egy pillanat alatt egyetlen képben élték át. A halál után normális esetben az éteri tabló kb. három és fél nap múlva szétfoszlik, s visszaadatik minden tudás- és emlékezettartalmával a világéternek, amely ezáltal minden legkisebb földi történést megőriz magában. Ebbe képesek a földi ún. ’beavatottak’ betekinteni, s ez az ún. Akasha Krónika.

Kivételes esetekben megrögzött materialistáknál és gonosz morálú embereknél az étertest leválása nem megy ilyen simán, sokkal hosszabb ideig tart, sőt néha még az is előfordul, hogy az étertestet valósággal le kell tépni a magasabb léttagozatokról, hogy azok túlvilági életüket megfelelően folytathassák (’A második halál’).

Az étertest leválása után az ÉN és az asztrál maradnak csak meg, és ezután kezdetét veszi a halott földi életének átélése megfordított sorrendben (a haláltól kezdve visszafelé a születésig), éspedig nem a tényleges történéseké, hanem az, hogy az élet minden mozzanata: cselekedetei és mulasztásai más emberekben milyen hatást keltettek. Ez az igazi purgatórium, ami a halottnak óriási lelki kínokat okozhat, amikor lemeztelenítve látja utolsó földi életének tényleges értékét: hogy mit épített és mit rombolt embertársai lelkében; s ugyanakkor módja van látni, hogy leszületése előtt a túlvilágon milyen karmát vállalt és azt milyen mértékben teljesítette. Ilyenkor a halottat nagyfokú jóvátételi vágy fogja el, hogy rendbe hozza azt, amit előző életében elrontott. Ez a visszatekintés kb. egyharmad része az utolsó inkarnáció időtartamának. Ezután az asztráltest is feloszlik és visszaadatik a világasztrálnak.

A szellem, az ÉN pedig egyedül folytatja útját a Nap-, Mars-, Jupiter- és Szaturnusz-szférákba, amit Alsó Dewachan-nak neveznek, és itt már teljesen szellemi életet él. Az ÉN fejlettségi fokától függ, hogy ezekben a szellemi szférákban meddig tudja öntudatát megőrizni. A gyenge, fejletlen szellemek esetleg már a Nap-szférában elvesztik, van, amelyik a Marson nem tud öntudattal túljutni. Az emberiség mai fejlettségi fokán még kevesen jutnak öntudattal a Jupiter- és Szaturnusz-szférákba, és csak egészen különlegesen magasfokú emberszellemek az állócsillag-szférába, amit Felső Dewachan-nak neveznek.

Szférák alatt nem szabad térbeli távolságokat és helyeket érteni, hiszen a fizikai test megszűntével a tér is megszűnik (az idő nem! hiszen a lélek élményeinek egymásután-következése is időt jelent), hanem a szellemi vagy a lélek feltisztulási, azaz finomsági fokát, ami a magasabbrendű lényekkel való kapcsolatbajutás lehetőségét adja meg.

A földi létben az ÉN hajlékony; befolyásolható, nevelhető, a túlvilágon nem! és ugyanaz marad, amilyen a halál pillanatában volt. Ugyanaz marad földi embertársaival való viszonyával is. Változtatni, jóvátenni, kibékülni, karmát kiegyenlíteni a túlvilágon nem lehet, e célból megint vissza kell jönni a Földre.

Tehát amikor a szellem saját minőségének, fejlettségének megfelelően a legmagasabb fokra jutott a halál után a túlvilágon (Mitternachtsstunde des Daseins), hatalmas vágy fogja el, hogy ismét reinkarnálódjék a Földön további fejlődése és az utóbbi inkarnációk folyamán létrejött karmája kiegyenlítése céljából. A hierarchiák közreműködésével alkotja meg leendő inkarnációjának vázlatát, hogy milyen korban, milyen országban, milyen családban szülessék újra és hogy nagyjából milyen sorsfordulatokon fog keresztül menni, milyen személyek körében, akikkel neki, vagy akiknek vele karmikus tartozásokat rendezni, karmát kiegyenlíteni kell. Rudolf Steiner kiemeli, hogy az ilyen reinkarnáció-előkészítés rendkívül bonyolult művelet, mert nagyon sok szempontot és emberi inkarnációt kell összehangolni.

Ebbe a nagyvonalú vázlatba épül bele azután a földi élet folyamán a részletes karma, amely annak függvénye, hogy az ember az új földi élete alatt hogyan fejlődött, illetőleg visszafejlődött. Ezt a részletes karmát az ember állandóan az alvás alatt dolgozza ki a túlvilágon a hierarchiákkal együtt.

A szellem hosszú szellemvilági tartózkodás után természetesen mindent szellemi szempontokból ítél már meg a túlvilágon és így minél nehezebb karmát akar magára vállalni, hogy a következő inkarnációja alatt minél többet törleszthessen, valamint, hogy minél többet fejlődhessen (11. pont). A reinkarnáció célja a karmaadósság csökkentése, de a gyarló ember emellett még újabb karmákat is létesít s még jó, ha többet törleszt az élet folyamán, mint amennyi újat kreál.

Az újabb földi élet kereteinek meghatározása után megindul a reinkarnációs proceszszus: az ÉN az új földi élet kitűzött céljainak megfelelő minőségű asztrál-, majd étertestet kap és végül megszületik a Földön megfelelő időben, helyen és családban.

A reinkarnációs intervallumok koronként hosszúak (sok évszázad), koronként rövidek, például jelenleg, amikor óriási tragikus földi civilizációs összeomlás előtt állunk, ebben minél több emberszellem akar részt venni, mert odaátról látják, hogy a csapásokkal teljes időkben lehet legtöbbet fejlődni. Ezért van ma ilyen egészségtelenül sok ember inkarnálva a Földön, s a túlvilág mintegy kiürült az emberszellemektől. Később megint széthúzódnak a reinkarnációs intervallumok és a földi népsűrűség ismét normális lesz.

Az egyének reinkarnációs intervallumait befolyásolja az inkarnáció kitöltésének milyensége is. A kívánatos a kevés, de jól kihasznált inkarnáció. Ilyen esetekben elég lenne egy világhónap alatt (2160 esztendő) két inkarnáció, egyszer mint férfi, egyszer mint nő. De hol van ma, a materializmus idején, jól kihasznált inkarnáció? Tehát az intervallumok csökkennek és sokszor kell reinkarnálódni.

Minden inkarnáció fejleszti az embert, s mivel mindenki reinkarnálódik, lassan az egész emberiség fejlődik a Teremtés által meghatározott irányban. A fejlődés azért nehéz, mert az ember tudatában még mindig nem világos itt a Földön, hogy mit miért kell tennie: de ha már a mostani fejlettségi fokán látná ezt az ember, az élet rideg ’adok-veszek’ vagy ’teszem, hogy kapjak’ elvek szerint folynék, holott az embernek magának kell rájönnie arra, hogy a helyeset és jót önmagáért kell cselekednie. Végül is erre jut rengeteg tévedés, csalódás, szenvedés és erőszakosság után.

Az így lassan felfejlődő emberiségre állandóan, észrevétlenül hatnak a hierarchiák (7. pont), de minél nagyobb tudatra tett szert az emberiség, annál kisebb mértékben. (Ilyen a Földön a szülők viszonya a felnövekedő gyerekeikhez, ha az emberiséget úgy lehet tekinteni, mint az érettségi előtt álló gyereket.) Egyúttal az emberiség is hat a hierarchiákra, hiszen az új princípium gyakorlati eredményeit az emberek most kezdik csak sugározni a hierarchiák felé. Ennek a folyamatnak kell a jövőben mindjobban erősödnie, hogy a hierarchiák megkapják gyümölcsét az emberiség eddigi fejlesztésére fordított áldozatos munkájuknak és hogy a Teremtés célja is megvalósuljon. Ehhez az szükséges, hogy az egyes ember a Földön egyre tudatosabb, egyre szeretetteljesebb és egyre inkább önmagára állított Mikrokozmosz legyen.

cicómicó 2010.05.07. 18:29:42

@Scala: Köszi, hogy bemásoltad. Ez így egyszerre sok, még emészteni kell. Kicsit azért mennyország/pokol feelinget is érzek ebből. Annak eldöntése, hogy mi a JÓ és a ROSSZ elég bonyolult.

Azért vicces, hogy DuBarry idiótán kinéző Johnny Deppjétől kiindulva megváltottuk a világot. :)

arisztotela 2010.05.07. 18:47:41

@Scala: Hát hallod:).
Nekem sajna az az érzésem, hogy eccer élünk.

Scala 2010.05.07. 19:55:12

@cicómicó: Sok így egybe, tudom. Sorry. :-) Nekem is jó volt újra olvasni, kezdő vagyok... azokat írtam, amire emlékeztem...
Mondjuk amikor alszunk sztem is baromira történik valami velünk, én magamon érzem... egy jó ideje.

Nem kell benne hinni, én sem vagyok hardcore, hat éve olvastam ilyet először, aztán egyáltalán nem foglalkoztam vele, októberben újra... Lehet túl sok a szabadidőm. :-D

Niurka_törölt 2010.05.08. 13:12:30

@Scala: a szomszédom korábbi szemétségeiért nem ő szenved most, hanem én

Niurka_törölt 2010.05.08. 13:17:28

@Scala: a férjed nagyon szeret, szóval ne panaszkodj :))) (és még végig is hallgat)

Niurka_törölt 2010.05.08. 13:24:04

@cicómicó: :))), minek ide kisjézus, ez a blog... tele ránctalan, bombatestű, vékony, boldog nővel, nem is értem mi a bajunk? a konyhásnénikarú, férfihajú, arrogáns faszicsajok közben boldogabbak. igaz, nem a mi fogalmaink szerint, mert nekünk más a boldogság, ők addig szépen elveszik, amit akarnak, ők érzéketlenül erőszakosan lenyúlnak mindent és mindenkit, ahogy a Sparban is nyomakodnak

Niurka_törölt 2010.05.08. 13:25:21

@Scala: azért én baromira örülnék, ha nem szöcskeként reinkarnálódva kapnék elégtételt

Scala 2010.05.08. 20:24:21

@Niurka: Na ja, van aki mindent elér, csakhogy nekem az úgy nem kell.
Nem leszel állat, az baromság, ember embernek születik, vagy ha nagyon fejlett, akkor nem születik le többet, megy a nagy fényességbe. :-) Az a tuti.
Az állatok ha fejlettek, fejlődnek (márpedig egyre több az erre utaló jel), kapnak egy plusz testet (sose bírom megjegyezni) és akkor embernek születnek le... állítólag.
Bár a macskáim helyében nem törném magam, meglehetősen király dolguk van.

Te tényleg ismersz? :-)

cicómicó 2010.05.09. 13:32:55

@Niurka: Szerintem a konyhásnénikaru asszonyságok ugyanigy gondolkodnak rólad...
Faszicsaj, férfihaj. Ezeken most jókat derültem.(sok smiley Neked). De ne legyen előítéleted, a plázacica, kitartott ribik is tudnak arrogánsan viselkedni.

Scala 2010.05.09. 14:53:55

@cicómicó: Persze, a plázacicák is nagyon közönségesek, és lehet alattomosak + sok mindent láttak már ugye...

Niurka_törölt 2010.05.09. 18:15:49

@Scala: hát nekem már a nagy fényesség a következő lépés, az tuti :))

Niurka_törölt 2010.05.09. 18:21:14

@cicómicó: így van, mindenki tud, de azért egy rusnya nő nem boldog (ebben eddig egyetértünk), ha nem boldog inkább arrogáns, ugye? szóval a pénz nem boldogít, a kövérek boldogabbak, a csúnya nők vidámak és egyéb közhelyek HAMISAK (de ezt már írtam, csak mindig én vagyok egy témánál az utolsó kommentelő, ezért a "dörgedelmeim" talajtalanul repkednek :)), nem, a jószívű szegényember, aki nem irigy, csak a mesében van (ha 1 millóból egy ilyen létezik, akkor az valami tévedés, tehát lehet általánosítani). A maradéktalanul boldog kövér nő is mese. Ha valamelyikőtök kifejezetten dagadt és azt mondja, hogy ha ma meg kéne halnia, boldogan hal meg, akkor meghajlok, de kötve hiszem. Nem, a jó anyagiakkal megáldott szép emberek boldogabbak (nyilván 24 órás hepinesz nincs), többször boldogok (és akkor azon is vitázhatunk, mi a boldogság). Jézusom, de sok vagyok!!!

arisztotela 2010.05.09. 18:55:34

@Niurka: Hát ez érdekes. Azok a lányok, akik tizenhat-húszévesen nagyon szépek, nem élik át a kamaszkor idétlenségét, általában később rábasznak és boldogtalanul végzik. Sok ilyet ismertem. Nem tanul meg mással érvényesülni csak a szépségével, nem kell bájosnak lennie, okosnak és rafkósnak, mert mindent megkap, és harmincöt után nem érti, már miért nem kap meg mindent, mint korábban, és depressziós lesz. Az igazán rondák sem boldogok, mert ha még ki is kupálódnak, a gyerekkori osztály rondája trauma örökre bennük marad, és kisebb-nagyobb gonoszság formájában manifesztálódik. Ugyanakkor a külsővel lehet érvényesülni, az átlagosnál kicsit jobb külsejű, okos és kellemes embereknek több minden sikerül, előbb kapnak állást, jobban respektálják őket, sikeresebben ismerkednek. Persze egy ronda-ronda házasság a legtutibb boldogság, hány ilyen van:).

mici˙ 2010.05.09. 20:41:08

@Niurka: @DuBarry: tudom, én vagyok a blog idealistája és elég giccsesen hangzik ez, de szerintem az boldog, akit szeretnek és -a természetes kisebb bizonytalanságokkal együtt- alapvetően elégedett magával.

Scala 2010.05.10. 01:13:31

@Niurka: Alapvtően veled értek egyet!
@DuBarry: a kamaszkor idétlensége és amit írtál a 35 felettiekről valószínűleg szintén igaz. Sztem mindenki fejlődőképes lelkileg és testileg, vannak traumák, és azt hordozza, de fel kell tudni dolgozni, na ez nem megy sokaknak, és máson élik ki. Nem megy a többségnek a 'leszarom nagyság' (Sharn Stonera írtad, nagyon jó kifejezés), pedig akkor lenne mindenki a helyén, ha nem mástól szívná az energiát, meg máshoz viszonyítaná magát.

De alapvetően Niurkának igaza van, az élethez pénz kell, és a jó kinézet igenis nagy előny, adomány, de sztem a lélek ül ki az arcra, és a körülmények. Beleértve milyen stresszes volt a kedves mama, amikor várta a gyermeket vagy mennyire volt eltelve szeretettel + a szülői gének + életmód: azaz ronda szülőknek csak egy idő után csesződik el a gyereke... vagy nem... most eszembe jutott a szomszédomék... nem tudom ez utóbbit akkor. :-)

cicómicó 2010.05.10. 08:15:56

@Scala: Vannak alapvetően ronda gyerekek, akit még a gyermeki báj széppé tesz, de ez 3 éves kor után eltűnik, és marad a csúfság. Aztán persze jöhet még a tinédzser kori pzitív változás lehetősége.
@Niurka: A kövér ember mindig kitalál egy ideológiát arra, hogy megmagyarázza, miért jó a kövéreknek. (Boldogabbak, önfeledtebbek, stb.) Ez is hülyeség,de az is, hogy ha valaki azt hiszi, hogy soványabban boldogabb lesz.

Niurka_törölt 2010.05.10. 14:49:22

a nevelés fontos, hogy ki mit hoz otthonról. hány gyönyörű lány van, akit otthon fikáztak, nem kapott egy jó szót, így tudatában sincs annak, hogy milyen szép. Míg a Miss Hungaryn mennyi idomtalan testű, fénylő, zsíros pofájú, teleszart búvárruha-testű lány van és nem érti, hgoy miért esik ki, hiszen otthon ő a kiskirálylány és neki mindig azt mondták, hogy szép. Vagy a Megasztár, baszod, süketek ezek? Milyen hangok, arcok, ruhák? Hát mi van veletek emberek???? Fátyol van a tükrön???

Scala 2010.05.10. 20:57:10

@Niurka: Ez így van, otthoni hozzállás rengeteget számít. Rengeteget.
És az elkényeztetés nem vezet jóra... csak nem tudom, mit fogok tenni, ha a gyerekem az anyósomra hasonlít majd. :-DDD
Valószínűleg nagyon szeretni fogom, és elfogadom olyannak, amilyen... ha bírom. :-D

Scala 2010.05.10. 20:57:45

@Niurka: Ja, és 2006. óta nincs tévénk, sokkal jobb így. ;-)

Niurka_törölt 2010.05.11. 13:30:05

@Scala: meg sem kérdezem mivel telnek az estéitek :))), nem baj, majd ha lesz gyereketek, akkor vesztek tévét, ordít a gyerek, akkor az ember saját élete ugrik (ok, lehet okoskodni, hogy nem úgy kell alakítani, de valójában a gyerek 24 órás szolgálat, ha tisztességesen csinálod)

arisztotela 2010.05.11. 14:07:54

@Niurka: így igaz, ha gyerek van, bedeszkázták az eget, senki ne higgye el az ellenkezőjét.

Niurka_törölt 2010.05.12. 12:49:18

@DuBarry: ja, akkor az elkövetkezendő kb. 26 évben nem vagy nő, csak anya, utána van pár szabad éved (hogy lezavard a válást, mert 26 évig nem tudtál foglalkozni a férjeddel), majd nagymama lehetsz,amíg mozogsz, utána pedig mehetsz paradicsomnak a Kálvin János Evangélikus Szeretetotthonba.

arisztotela 2010.05.12. 13:44:05

@Niurka: nem ez a gond, amikor tíz körül vannak, már van szabadidőd, de az egész élet egy kibaszott aggódás, és akkor is, ha huszonévesek, harmoncasok, soha többé nincs életed, minden nyugalomnak vége az első gyerekkel, komolyan mondom.
Amit te írsz, arról írt Beauvoir könyvet, a Második nem címmel. De azért a mai nők már nem tyúkanyók, nincs ez a teljes elhülyülés, mint a kispolgái századeleji családokban volt. Csak a parahegyek. Nem véletlen a szülési ösztön, reálisan végiggondolva nagy szívás a gyereknevelés:).

Niurka_törölt 2010.05.13. 01:08:00

@DuBarry: jaja, azért 10 évesen sincs szabadidőd, mert ha nem jólkereső férjed van, neked kell összelapátolnod a zsét (este 8-nál előbb ritkán vagy otthon), vacsora, alvás, hétvégén, alvás, kis regenerálódás. hol a szabadidő???

arisztotela 2010.05.13. 14:39:41

@Niurka: az oké, de melózni még mindig jobb, mint otthon hímezni, meg szidolozni, mint a régi csajoknak. Ha nincs gazdag férjed, gyerekkel, gyerek nélkül gályáznod kell.

Niurka_törölt 2010.05.14. 02:42:07

@DuBarry: én inkább otthonit választom, mert akkor legalább pluszban nem kell melózni (mert az otthonit mindenképpen meg kell csinálni)
süti beállítások módosítása