If you want to stay slim on the Dukan diet, you can eat whatever you want, but you have to stick to the rules on Thursdays

A Mail és Perez Hilton is erről áradozik, megpróbálom összefoglalni. Egy francia diéta, ami úgy kezdődik, mint egy Atkins. Először négy napig csak proteint szabad enni, mellé egy órát naponta sétálni kell, meginni egy csomó vizet, és sokat aludni. Ha letelt a nagy szívó rész, el lehet kezdeni zöldséget enni, pár nap múlva gyümölcsöt, és megint pár nap múlva mindent. Az egyetlen kikötés, hogy ezután minden csütörtökön meg kell ismételni az első fázist. Tehát csak fehérje, séta, alvás. Hát nem tudom. Próbálják felfújni, mint ami az Atkinsnál és a South beachnél is jobb, mert csak heti egy nehéz nap van, de azt élete végéig be kell tartsa, aki meg akarja tartani a fogyást. Soha egyetlen csütörtöki torta!

Címkék: diéta dukan

A bejegyzés trackback címe:

https://chezdubarry.blog.hu/api/trackback/id/tr941939145

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Scala 2010.04.21. 14:57:52

az élete végéig nem is lesz nehéz betartani, mert szétcseszi a veséjét, máját a túlfehérjével.

Meg amúgy sem hiszem, hogy a nem kórosan dagadt embereken kívül valakit lefogyaszt a heti egy séta... Na hagyjuk is.

Viszont a no liszt, no cukor dolgot csinálom, de itt is igaz, ha nem sportolok annyit vagy nem koplalok legalább heti egy napot, igazán látványos nem lesz az eredmény.

Niurka_törölt 2010.04.21. 15:03:46

A no cukor, no liszt dologban én is hiszek, mert bevált (én csak és kizárólag azt ajánlom, amit kipróbáltam és bevált, legyen az krém, kaja, film, stb.). Sportolni amúgy is kell, aludni is tanácsos sokat. Ezekben a csak azt módszerekben én sem hiszek, arra jó, hogy soha többet ne egyél húst, vagy halat, vagy bármit, amit egy napig "kötelező" enni. Léböjt is egészségtelen szerintem, remekül gallyra teszi az ember gyomrát, szóval koplalni is tilos. Keveset kell enni, sokat mozogni és no cukor, no liszt (alapvetően no kenyér), és szerintem no krumpli is belefér.

katarocks 2010.04.21. 19:16:56

én no cukor, no kenyér alapvetően, sportolok is, de semmit nem fogyok. nekem az jön be, ami elég egészségtelen, reggel túró rudi (azt mindig eszem, csak azért írom :), ezt kb. 10 felé, utána 2-3-kor rendes ebéd, aztán már kb. semmi, max. vmi gyümi, néha nasi. sport nem sok, napi 1 óra séta kb. na, ezt addig tudtam csinálni még egyetemre jártam, mert későn keltem, de most, hogy gyakorlaton vagyok, fél 9-től 5-ig meló, hát muszáj enni.. de este így sem eszem, és semmi fogyás. grr :S

Scala 2010.04.21. 20:26:17

@katarocks: Az esti nem evés jó módszer, csak sajnos alvászavaraim voltak tőle... :-( bár akko egyáltalán nem ettem rendesen.

Niurka_törölt 2010.04.22. 00:43:32

a gyümölcsök tele vannak cukorral, ezt mindenki elfelejti. egy kis rudi, egy kis pogácsa, "ez-az", tessék felírni ki mit eszik, hogy az "alig eszem" dumát el lehessen kerülni. egyébként elég nehéz fogyni, pláne, ha az ember nem 20 éves, kőkeményen vissza kell fogni a szénhidrátokat, és alapvetően a mennyiséget is.

mici˙ 2010.04.22. 09:28:58

@Niurka: igen! szerintem is becsapják magukat az emberek a kizáró diétákkal. én ezért hiszek 1000%-ig a kalóriaszámlálásban, ósdi, de ott nincs csalás és önámítás, nincs ez csak gyümölcs,minden megy a listára. csak az nem hízlal, amit nem eszünk meg!
nekem ez bevált, 10 éve rögzül 10 kilót adtam le vele, pedig attól sokkal nehezebb megszabadulni, mint a hirtelen felszaladt pár kilótól.

arisztotela 2010.04.22. 09:39:19

Megjegyzem én másfél éve lefogytam 10 kilót (stressztől, 2 hónap alatt kb), ez a 17 évvel ezelőtti súlyom, 168 centihez 54 kiló, és meg kell hogy mondjam, hogy minden ruha jobban áll rajtam, a rokonnőim, barátnőim irigykednek, azt mondják, hogy jól áll, és nem vagyok leaszott vénasszony, viszont a pasiknak kevésbé tetszem! Pedig saját érzetem szerint hülyén volt rajtam a súly, nem mellen, seggen, inkább arcon meg hason, amit kurvára utáltam, de a férfiak tényleg nem bánják, ha egy nőn van egy kis háj, basszus.

cicómicó 2010.04.22. 12:09:50

@DuBarry: Na én idáig csak az érzelmi megrázkódtatástól, sokktól tudtam csak lefogyni. (haláleset, szakítás).
Én viszont arányosan hízok mindenhova, egy szerencsém van, hogy hosszúkás a fejem, azon annyira nem látszik a többlet, a mellem alapból nagy tehát ott sem gond, ha nagyobbnak látszik. A has-deréktájon a felesleg viszont roppant mód idegesít.

Niurka_törölt 2010.04.22. 14:28:35

Az emberek nem a megrázkódtatástól fogynak, hanem attól, hogy olyankor NEM ESZNEK!!! Ébresztő, valóban csak attól nem hízunk, amit a tányéron, hűtőben hagyunk. A "ma még nem ettem semmit, ezért most bekapom ezt a kis.....-t (ide bármilyen keksz, csoki, műzliszelet behelyettesíthető, ami "fogyókúrásnak" van kikiáltva) önbecsapás. Akkor nem hízunk, illetve fogyunk, ha csak és kizárólag joghurton, zöldségen, halon élünk és ezekből is nagyon keveset eszünk. Már egyszer megbeszéltük, hogy a modellek is azért soványak, mert nem esznek. DB írta, hogy vattát, stb. tömnek le a torkukon. A sport pedig ahhoz kell, hogy a lefogyott bőr ne lógjon, illetve addig sem eszik az ember, amíg sportol :)))

arisztotela 2010.04.22. 14:57:23

@Niurka: senki nem mondta, hogy nem a nem evés fogyaszt, de normális esetben az ember eszik, főleg, ha nem kéne! Ha meg összeszűkül a gyomra, akkor nem eszik, nem figyel az egész szarra, csak egyszercsak leesnek róla a ruhái. Komplett új ruhatárat kellett vennem, legalábbis gatyát, szoknyát, mert 10 kiló az 1-2 ruhaméret.

Scala 2010.04.22. 15:09:06

Hát én nem tapasztaltam, hogy a férfiak szeretnék a hájat!
Nem tudm hány kg. vagyok most, egyáltalán nem vagyok kövr, de combban lehetne kevesebb, meg úgy általában, a minden nemű és rendű ember szerinti legjobb formám 17.5-ös testtömegindex körül volt: 170 cm-re 52 kg.

Scala 2010.04.22. 15:10:03

@Niurka: Pontosan! És én ma nyomtam egy parányi bio müzliszeletet. :-(((
de nem aludtam, és az fogyaszt.

arisztotela 2010.04.22. 15:20:42

@Scala: jó, vannak csávók, akiknek csak a nagyon sovány nők jönnek be, a többségnek nem.

Niurka_törölt 2010.04.22. 19:20:57

@DuBarry: mondjuk a fogyás esztétikus, illetve be lehet venni sok ruhából. Betoldani egy ruhába, na az gáz :))

Niurka_törölt 2010.04.22. 19:22:03

@Scala: Nem kell a dagi nekik, az tuti. Nyilván nem a csontkollekció, de a duckó sem. :))

Scala 2010.04.22. 19:46:53

@DuBarry: Nem a nagyon soványakra célzok. Persze van egy réteg, aki reprezentálni akar, azoknak csak az jöhet, szőke kiadásban.
Lehet csak miattam, vagyis az olyan alkatok, mint én, mert a mellem nem tűnt el vékonyan sem, csak törékeny voltam, de korántsem kórosan sovány.
Az szerintem egyébként nem esztétikus, pláne meztelenül + megfáradt, karikás szemek.

Az átlag Velvet kommentelőnek pl. a husi jön be, de egyesek mg Esz. Patríciát is sunáznák, úgyhogy inkább ugorjunk. :-D

Scala 2010.04.22. 19:49:55

@Niurka: mint tudjuk, elsősorban magunknak, egy ideálnak akarunk tetszeni, lehet én is bemagyarázom a dolgot, mert lényegesen nem csökkent a sikerindexem plusz 5-6 kg-val sem. Engem azonban zavart, és most is úgy lesz a legjobb, ha a Sinequanone méretem inkább a 36-oshoz tendál. A többi helyen mini méret vagyok, de az a vastagok miatt le lett számozva (Mexx, Benetton)

mici˙ 2010.04.22. 20:55:26

szerencsére van olyan férfi aki a vékonyakat és van olyan aki a teltebbeket szereti.

(sőt, van olyan is, aki a beth ditto típust hajtotta, de saját bevallása szerint is perverzióból, aztán elvett egy 180/40 kilós csajt, uh ez annyira nem mérvadó)

cicómicó 2010.04.22. 22:36:23

@Scala: Na a Szabó Patríciás tegnapi Index comment.com-on komolyan mondom szanaszét nevettem magam.
Te tényleg sovány vagy. @mici˙: igen, van, aki a telteket (a hájasokat tényleg kevesen) szereti.

Rocko- 2010.04.22. 23:52:04

@Scala: "Hát én nem tapasztaltam, hogy a férfiak szeretnék a hájat!"
van aki igen, _van mit fogni_ jelleggel.
"mg Esz. Patríciát is sunáznák"
nem gondoltam volna hogy látom Tőled leírva ezt a szót. :)

@DuBarry: írd le a nickemet nyugodtan. :D

Niurka_törölt 2010.04.22. 23:57:25

Az a fontos, hogy valaki hogyan érzi magát jól, mert a magabiztosság látszik rajta és akkor vonzó lesz a pasik szemében, függetlenül attól, hogy dagi-e, vagy sovány.

Scala 2010.04.23. 02:51:45

@Niurka: Ez teljesen így van! de a valódi magabiztosság, nem a hurráoptimizmus, meg a csajos vagyok, trendi vagyok bugyutaság. :-D
@cicómicó:
Iszoníúan röstellem, de hajnalban én is végigfutottam. Bár a felcsinálta a médicézár részt nem tudtam... Na mindegy. A videot nem néztem meg.
Nem, most nem vagyok kimondottan sovány, azért akarok fogyni. :-)

cicómicó 2010.04.23. 09:28:44

@Scala: Ne röstelld. Én végignéztem a videót. Mulatságos, de ugyanakkor elrettentő, hogy miért futattják szegény Patríciát ennyire. (Tényleg újabb Tüncikét akarnak belőle kinevelni.)
A megadott paramétereiddel az én mércémmel SOVÁNY vagy.

Scala 2010.04.23. 10:27:20

@cicómicó: Értem. :-9 Tünci 2., komolyan ez kell a népnek? Vagy csak lenyomják a torkán?
A blogját törölte a csaj, pedig Noorinál olvastam, hogy korszakalkotó mélyrepülések tárháza volt. Egyetlen példa: szerkesztőség helyett 'szeri'. :-)

Niurka_törölt 2010.04.23. 13:06:09

Ez a Sz. Patrícia borzalom. A külseje, az agya és a viselkedése is. Milyen lehet az, aki felcsinálta?

cicómicó 2010.04.23. 13:15:06

@Scala: @Niurka: Elvetette a gyereket? Merthogy szerintem nincs neki.

Scala 2010.04.23. 13:50:11

@cicómicó: Ha engem kérdezel, igen. Nem csinált botrányt, de megkapta a főszerkesztőséget... ezt vettem ki a kommentekből.
@Niurka: Öreg és pocakos. Plusz a széles körű közönség szerint a hölgy bevállalós és jó a deep throat technikája.

Sztem ő annyira rút kiskacsa, h. nagyon kellett a pasiknál igyekeznie, aztán a malőr miatt elindult a szekér, és elhitte, hogy ő jó.
/Mint a Lipton (copyricht at Rocko) Claudia, aki elhitte, hogy DD elveszi feleségül, és hátsó szándék nélkül szereti./

Amilyen alacsony az általános kertévé-média színvonal (tiszetelet a kivételnek), valahol meg is értem...

Rocko- 2010.04.23. 13:58:07

@Scala: "Vagy csak lenyomják a torkán?"
csak le.

arisztotela 2010.04.23. 14:00:27

@Scala: Nem éppen. Fiatal, jóképű és kurva okos a pasi:).
Komolyan. Nem linkelem ide, mert az már pofátlanság lenne, de semmi baj vele.
Sz. P, meg nem gáz életben, főleg régebben dögös csaj volt.
Egy szertelen lány, de jóindulatú. Ebbe a videóba nagyon belevitték szegényt.

Scala 2010.04.23. 14:00:50

@Rocko-: Jómagam is így vélem, de a marketing stratégia stb. szakmákban semmi esélye nem lenne az ízlésemnek.
Az ízlésnek úgy általában. :-DDD

Niurka_törölt 2010.04.23. 15:32:24

@DuBarry: viszont buta Sz.P., hogy bele lehetett vinni egy ilyenbe és egy főszerkesztő ne legyen buta (bár a Cosmoban mindegy).

mici˙ 2010.04.23. 16:03:58

@DuBarry: én nem ismerem, csak a nyilvánosság előtti énje alapján tudom megítélni, de az alapján semmi jót nem tudok elképzelni róla. tipikusan olyannak látszik, aki kapaszkodik, fut, nyüzsög egy jobbnak hitt élet után, csak közben elfelejti, hogy az élet mégsem egy hollywood-i mese, és főleg azt, hogy még a mesében is nevetségesek voltak a 40-es partycicák

mici˙ 2010.04.23. 16:12:02

@DuBarry: oh, azt hittem.. olyan régóta porondon van már

Niurka_törölt 2010.04.23. 21:16:53

Azért egy kis sejtetést a lapigazgató úrról szívesen vennék.

Rocko- 2010.04.23. 22:00:18

@Scala: hát a bulvár és az (jó) ízlés általában jó messzire kerülik egymást.

Scala 2010.04.25. 01:35:18

@mici˙: állítólag 34-35 éves, de van aki szerint fake a dátum, és '69-es.

arisztotela 2010.04.25. 10:28:35

@Scala: 36, tényleg annyi 12 éve ismerem, nyilván 24 évesen nem volt 31, azt észrevettem volna.

Scala 2010.04.25. 13:39:43

@DuBarry: Oké.
Nos ő többnek néz ki, számomra. Vagyis nem egy jól karbantartott 36 éves.
De kell ilyen is. :-)
süti beállítások módosítása