Mi lett ebből a nőből?

 2010.04.20. 21:45

 

wenn1771646jb.jpg

Ez Kelly LeBrock Steven Segal volt neje, aki gyönyörű volt, játszott néhány filmjében. Most azzal fenyegetőzik, hogy könyvet ír a ketrecharcosról, akit éppen durva szexabúzusokkal vádolnak volt kolleganői. Segalról mindent el lehet képzelni, ha ilyen roncsot csinált szegény feleségéből, aki lent látható szebb napjaiban.http://s11.bdbphotos.com/images/orig/e/g/eg6iwwgwfncfef6f.jpg

A bejegyzés trackback címe:

https://chezdubarry.blog.hu/api/trackback/id/tr461938297

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

cicómicó 2010.04.20. 21:51:34

Mi az a "szexabúzus"?
A feltöltött szájat leszámítva annyira nem gáz (bár nem látni a szebb napos képet).

cicómicó 2010.04.20. 21:57:08

@DuBarry: Oh, köszi. Ezt a szót még nem hallottam, de lehet hogy csak nem olvasok eleget. Most már látom a régi képet. Hát a sok szex elől a nő az evésbe és a szájfeltöltésbe menekült.

cicómicó 2010.04.20. 22:18:11

@DuBarry: Tényleg. A melle formája borzalmas még. A férfi alkoholizálást sem értettem soha, de nőknél méginkább, pláne, ha egy pasi miatt teszik.

Scala 2010.04.21. 12:10:37

Tegnap hajnalban futottam, és a Class FM-en az előző napi reggeli műsorból vágtak részleteket, pont ez volt a téma, mármint a színész letartóztatása... olyan rémületes szóviccek közepette, mint hogy 'Nem bír magával Segall, amikor a szeg áll.' :-)

cicómicó 2010.04.21. 12:19:54

@Scala: Hajnalban futni? Hős vagy. Utcán/parkban/futógépen?
Imádok mozogni, de délelőtt erre fizikailag képtelen vagyok. Kizárólag délután vagy később. Egyszer elmentem hajnalban úszni,mondván, hogy milyen jól felfrissít. Hát az esetemben nem. Nagyon jól esik a mozgás, de utána nem frissülök fel, kellemes-jóleső fáradság lesz úrrá rajtam, ami után másra már nem igazán vagyok használható.

arisztotela 2010.04.21. 12:22:28

@cicómicó: én is esti ember vagyok. Délután, mintha egy köd szállna fel az agyamról.

Scala 2010.04.21. 15:24:09

@cicómicó: @DuBarry: Én is esti, éjjeli vagyok, nem felkeltem, hanem el sem aludtam, úgy mentem futni! :-)

cicómicó 2010.04.21. 15:42:16

@Scala: Te sem vagy "komplett":):)

Niurka_törölt 2010.04.22. 01:07:03

Reggel nem lehet sportolni. Reggel ki kell maxolni az alvást, addig alszom, amíg lehet, utána viszont kipattanok és nekiesek a napnak. Sosem értettem a "szundisokat". Nyomogatják a telefont, minek? Én nem kínozom magam kis 10 percekkel, addig alszom, amíg lehet. Egyébként este, munka után sem móka a sport, az is elég önkínzás.

Scala 2010.04.22. 01:14:30

@Niurka: A szundi tényleg csak arra jó, hogy az ember elaludjon vagy frusztrált legyen egész nap.:-D
De én csinálom.
Az egészséges szundi időtartam 1.5 lenne, amúgy. Az egy teljes plusz ciklus. Ha amit alszol osztható másféllel (és egész szám jön ki), akkor nem leszel fáradt!
Nekem 9 óra az alvásigényem. De ha hetet alszom hüye vagyok, hatot vagy akár hármat sokkal jobban.

Scala 2010.04.22. 01:15:53

kieg. akarom mondani 1.5 óra.
Döbbenet: szerelőnél volt a gépem, és amiért küldtem, még mindig rossz, mást megcsináltak viszont. Mintha az autószerelőnél volnánk!

cicómicó 2010.04.22. 08:37:38

@Scala: Ez komolyan érdekelne, hogy miért csak akkor vagy kipihent, ha az alvásórákat 1,5 órával el osztva egész órát kapsz????

arisztotela 2010.04.22. 08:57:46

@cicómicó: Mert nem mindegy, melyik alvásciklusban ébredsz fel. Ha ébreszted magad, mesterségesen megszakítasz egy alvásciklust. Biztos veled is volt már, hogy egy tök pihentető részbe valaki beleüvöltött vagy szólt a telefon, akkor sokáig fáradt az ember utána. Míg ha magad ébredsz, akkor a tested akkor ébreszt fel, amikor nem vagy mélyalvásban, még akkor is, ha nincs meg a nyolc óra (mondjuk tudod este, hogy kelni kéne, és magadtól felriadsz). Azért Scala túlaggódja.

cicómicó 2010.04.22. 12:18:17

@DuBarry: Ez világos, de hogy miért kell egész órát kialudni?? Teljesen egyénfüggő, hogy kinek mennyi alvás kell. Én 7 órával+negyed óra lustálkodással kipihent vagyok. Többet nem is nagyon tudok aludni otthon.

Niurka_törölt 2010.04.22. 14:31:21

@Scala: ez az "osztható 1.5-lel" elmélet nagyon tetszett :)))

az autószerelők nekem is a kedvenceim, szerintem ebben az országban nincs jó autószerelő, aki alapos, tisztességes munkát végez.

Niurka_törölt 2010.04.22. 14:33:08

Én óra nélkül is fel tudok kelni. Beállítom az agyam, és akkor kelek. Sőt, ha ébresztőt állítok be, azt is megelőzöm kb. fél órával, tíz perccel.

Scala 2010.04.22. 20:19:06

@cicómicó: Egy alvásciklus 1.5 óra, ezt végig kell aludni, aztán jön a következő, mindegyik végén van elvileg álom... de ez sztem azért változó.
A nőstény macskám képes ezt rezni szerintem, mert sosem vert fel valaminek a közepén! :-)
Hét óra és egy negyed: hát nem tudom...
Én nagy alvó vagyok, mindig is az voltam.
Az ébresztés és a programozás működik nálam is, csak ne kelljen túl gyakran. Tényleg akkor kipihent az ember, ha magától ébred. :-)
süti beállítások módosítása