Mel Gibson kirakta a csaját

 2010.04.15. 07:44

 

 
hy

Öthónapos bébi mellől lépett le a nagy katolikus Gibson. Az ok a Mail szerint az, hogy Okszána Grigorjeva el akarta magát vetetni vele, és azzal vádolta, hogy félrelépett. Mondjuk Mel még mindig jobb pasi, mint az orosz ribi, bár utálom, mert hülye nézetei vannak, de meg kell hagyni, a vénség és az alkohol nem változtatta meg szeme szép kék színét.

Címkék: gibson mel

A bejegyzés trackback címe:

https://chezdubarry.blog.hu/api/trackback/id/tr461922621

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Scala 2010.04.15. 12:59:39

Nagyin helyes. Csak akorrektség kedvéért: felcsináltatta magát, majd el akarta vetetni.
Én Melnek adok igazat. + sztem nem rosszabb rendező, mint pl. Sophia Coppola. Sőt! :-)

A nő gááááz!

Niurka_törölt 2010.04.15. 13:40:50

@Scala: kicsit előbb is rájöhetett volna.

Scala 2010.04.15. 13:43:30

@Niurka: Pontosan! de az a Pánik ante portas volt! :-D

cicómicó 2010.04.15. 21:45:10

Hát igen, a nagy katolikus álca... A legtöbb ember nyakában ott lóg a kereszt, aztán a legromlottabbak közülük kerülnek ki. Persze nem ítélkezem.
Nálam nagyon leírta magát, bár, hogy elkészítette az Apocalyptot, sokmindent megbocsátok neki.Az egy szenzációs film, bár szerintem inkáb az "őslakos" szinészek miatt.
Szerintem bűnbánóan visszatalál majd a nejéhez.

Niurka_törölt 2010.04.15. 22:24:30

@cicómicó: szerintem elítélendő emberek mindenütt vannak. Láttam én vallásos zsidót, aki disznóhúst evett és csalta a feleségét, illetve muzulmánt, aki csalta a feleségét és ivott, meg rendes katolikust, aki 50 év után is könnyezve meséli, hogyan kérte meg a felesége kezét. Szerintem inkább az a baj, hogy aki ismert, arra rárepül a sok kiscsaj (híres, gazdag, stb. az vonzó), és nem bírt ellenállni.

cicómicó 2010.04.15. 23:02:38

@Niurka: Kétségtelen, csak azért írtam éppen a katolikusokról, mert Gibson is nagy mellénnyel hirdette, hogy mekkora hívő katolikus. Álszent emberek tehát világnézettől függetlenül léteznek.
Gibsonnál szerintem az a baj, hogy nagyon elkezdett piálni, asszony megelégelte, elengedte a gyeplőt+kapuzárási pánik, és elkezdett csajozni.

Niurka_törölt 2010.04.16. 13:25:09

@cicómicó: plusz fiatalon házasodott, ezért azt hitte lemaradt valamiről és most akarja kiélni magát.

Scala 2010.04.17. 00:27:18

@Niurka: Nem felejtettem el a filmet, csak őrülten fáradt vagyok bármihez mostanában, nem nagyon megyek sehova este... + alszom, minden szabadidőmben.

Niurka_törölt 2010.04.17. 02:30:51

@Scala: ok, ok, aludni kell, az a szem alatti karikák legjobb ellenszere (és a Lancome Genifique szemránckréme is szuper, most tesztelem)

Scala 2010.04.17. 13:35:32

@Niurka: a teljes arcszépség alapfaktora az alvás: kevesebb ránc, kisimult vonások, kisebb étvágy. :-)
süti beállítások módosítása