Van második és harmadik is

 2010.03.25. 08:31

http://blog.zap2it.com/thedishrag/Melissa-Smith.jpg

Jesse James második szeretője is rommá van tetoválva. és persze sztriptíztáncosnő. Azóta előkerült egy harmadik is. Jesse munkatársát szexuálisan zaklatta, sikerrel. Ő nem tetovált. Szegény Bullock, ebből nehéz lesz élve kijönni.
Jesse James' Third Alleged Mistress: Click to View!

Címkék: sandra bullock

A bejegyzés trackback címe:

https://chezdubarry.blog.hu/api/trackback/id/tr71866959

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

cicómicó 2010.03.25. 15:01:19

Rettentően utálom a tetoválásokat, nálam ez összefonódott a közönségességgel.
Mindig vannak hírességek, akiknél borul a bili, és előkerülnek a szeretők. Tigris, Beckham, stb. Szánalmasak ezek a nők, a diszkrécióról még nem hallottak?
Lehet, hogy naív vagyok, de Sandra B. nem fogja kirúgni a pasit. (persze, lehet, hogy már megtette.)

arisztotela 2010.03.25. 19:50:16

@cicómicó: elköltözött, se ő szerintem nem is fogja visszacsinálni.
Bullock nagyon olyan, mint Madonna, control freak, de ezt benézte, tetkós, motoros rockerből nem lesz szalonna, még ha naggyon, naggyon, naggyon akarja is a néni.
Amúgy bírom Bullockot, és hogy mindent elér, amit akaraterővel el lehet. csak a párkapcsolat nem akarás kérdése.

katarocks 2010.03.25. 21:04:00

ezek után azt nem értem, hogy a pasi mit evett Sandra Bullockon..

Scala 2010.03.26. 11:08:25

@DuBarry: Így igaz, azt nem akarni kell.
De most ő komolyan szerette a faszit? Már tavaly is deprós feje volt, sztem tudhatott ezt-azt...
Nem kell belehalni, ilyen csajok, hát n ezen csak röhögni tudok + vissza nem fogadom az tuti!
Asztalra csapni, és gyors válás. Minden alapja megvan arra, hogy egy szál gatyában penderítse ki a vén idiótát.

arisztotela 2010.03.26. 11:56:11

@DuBarry: Szerintem szerette, a volt nej azt mesélte, hogy a csávó elbűvölő sármőr, és mindent elhitet a nőkkel. Szerintem jól is néz ki, nekem bejön:).

MissStrawberry 2010.03.26. 12:21:42

@DuBarry: Szerintem is jól néz ki, és sajnos én is mindig beleesek a csapdájukba...:/
süti beállítások módosítása