A legnagyobb médiafigyelem Komár botrányait övezi, akit harmincas felesége bántalmazással vádol, amit Komár újabban tagad, sőt azt állítja, őt verte az asszony, mindenesetre csúnya a történet. Közben Maksa a Tabu tévében elsírta, hogy különköltözött nejétől, Gráf csilla színésznőtől. Köztük csak hét év korkülönbség van amúgy. Azóta Maksa állítólag visszament, de mivel évek óta problémáik vannak, nem valószínű, hogy ezek megoldódtak pár nap alatt. Múlt héten pedig Keveházi Gáborról derült ki, hogy lezárult a válása huszonkét évvel fiatalabb feleségétől, a Jóban-rosszbanos Fábián Anitától. Egy kislányuk van, aki hatéves. Keveházi hosszú ideig Bán Teodóra férje volt, de válásuk után sokkal fiatalabb nők felé fordult. Maksa még nincs ötven, de a másik kettő férfi hatvan körüli. Nehéz lesz az újrakezdés.

Címkék: komár

A bejegyzés trackback címe:

https://chezdubarry.blog.hu/api/trackback/id/tr261840814

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

cicómicó 2010.03.15. 12:09:54

Szerintem max. az elhagyott nőknek lehet nehéz az újrakezdés. A pasik pénze, renoméja megmarad, tuti találnak újabb friss húst. Viszont az elhagyott nő 40-éven felül fele annyi eséllyel találhat korban hozzá illő párt.

arisztotela 2010.03.15. 12:11:19

@cicómicó: nem negyvenesek még (Maksánét kivéve), és ők hagyták el a pasikat.

cicómicó 2010.03.15. 12:14:56

@DuBarry: Az újrakezdés akkor is nehéz. (Legalábbis nekem az még mindig :( )
A Keveházit egyáltalán nem féltem. Komárt sem a kora miatt, inkább a pia és következényei miatt.

arisztotela 2010.03.15. 12:21:51

@cicómicó: persze, a nőknek sem könnyű, főleg, mert a férfiak igénytelenebbek. Utálnak egyedül lenni, és bárkivel összeállnak, aki hajlandó. A nők meg igazi társat keresnek, ami sokszor reménytelen.

Lee&a 2010.03.15. 13:27:16

Off topic:

Nah, meglestem a blogszerkesztőt.
Lehet a blog megjelenését szerkeszteni, de csak CSS és HTML tag-ekkel, ami azt jelenti, hogy programozni kell picit(?) tudni, hogy az ember átvariálja a külalakot.
Egy hozzártőnek, aki nagyon benne van, annak egy napi munka (annak fügvényében, hogy mit szeretnél), de akinek nem ez a szakterülete, annak sokáig eltarthat.

Niurka_törölt 2010.03.15. 14:15:18

Valószínűleg ezek a kapcsolatok már az elején sem voltak tökéletesek. Ki az az épeszű nő, aki leáll a Komárral? Vagy a Maksát megcsókolnátok? Szerintem ezek a nők elérték végre, amit akartak. Megszületett a gyerek, most már elég nagy, hogy egyedül is elbírjanak vele, le lehet lépni, a pénz meg jön ezután. Jövő bebiztosítva.

cicómicó 2010.03.15. 14:18:57

@DuBarry: Bingó! :) De azért az igazsághoz tartozik, hogy sok a kapcsolatfüggő, megalkuvó hölgy is, aki mindenáron pasit akar, mert milyen ciki, ha nincs senki mellette.

katarocks 2010.03.15. 15:37:27

Keveházi gyorsan össze fog szedni magának valakit, aki szintén annyi idős lesz kb. mint a lánya. Maksa meg, hát, találhat valakit.
Komár meg eléggé le van robbanva, inkább az egészségét kéne rendbe tennie, nem azt gondolni, hogy még mindig 30 éves.

Scala 2010.03.15. 17:52:28

@Niurka: Van benne valami. :-DDD
A Kevin Costner házasságát is így látod?
Komár durván néz ki, egészségtelen a köbön, ki akarhat ilyentől bármit?
Keveházi mindig is tehetségtelenebb volt a nőinél, legalábbis Bán Teodóra tudott táncolni, a pasi egy öntelt energiavámpír.

katarocks 2010.03.15. 18:44:36

@Scala: "öntelt energiavámpír" - hú de jól eltaláltad :D

arisztotela 2010.03.15. 19:15:45

@cicómicó: őket szedik össze a magányos pasik:). Figyeld meg, ha egy 45 fölötti pasi egyedül marad, mert elhagyják, vagy megözvegyül, két hónap múlva lesz egy élettérsa, tök mindegy milyen, sokszor nem is fiatal, mert nem válogatnak, az első nőbe belekapaszkodnak. A nők viszont hetven százalékban maguk lépnek ki a kapcsolatból (ez statisztika), aztán vagy megbánják, vagy nem, de általában bátortalanok újat keresni vagy nem alkusznak meg és egyedül maradnak. Akiket elhagynak, az más ők különösen nehezen gyógyulnak, de nem igaz, hogy a nőket szokták elhagyni, sokkal gyakoribb a fordítottja, ha már van család. A pasik félrelépnek, persze, de kevés borít egy nő miatt.

arisztotela 2010.03.15. 19:19:08

@Niurka: Nem hiszem, hogy ilyen számítóak, ezek nem is pénzeszsákok. De egy húszéves nőnek érdekes lehet egy negyvenes pali, a harmincasnak viszont sokszor kevés lesz az ötvenes, a negyvenes nő meg már szexuálisan nem kapja meg a hatvanas férfitől, amire vágyik általában, aki már nem olyan élénk. Sok ilyen kapcsolat megy szét, mert az asszonyka unni kezdi magát.

katarocks 2010.03.15. 19:27:23

@DuBarry: így van. egy pasi akkor lép ki egy kapcsolatból, ha már van másik nő a képben, vagy esetleg, ha már tényleg nagy gáz van.

Niurka_törölt 2010.03.15. 21:12:28

@DuBarry: Ha kevés a harmincasnak az ötvenes, akkor mi a fenét csinál egy hatvanassal? Egyébként pedig egy olyan csaj, aki a proli nyomorból jön, annak egy ilyen kis pénzeszsák is lehetőség. Egy gazdag barátom mondta, hogy a nők egyszerűen működnek: bedobod a pénzt, kijön a nemi inger.

arisztotela 2010.03.15. 21:52:29

@Niurka: nem tudom, sose volt idősebb férfival dolgom:(. Csak ezt látom, hogy előjönnek a korkülönbség feszültségek tíz év után. Szerintem a tíz év kk tök jó, de a tizenöt plusz egy idő után összedől. Persze nem mindig, vannak tök jó ilyen kapcsolatok is.

Scala 2010.03.15. 22:04:42

Én max. hét év korkülönbséget tudok elképzelni, azt is alkatilag fiatalnak kinéző pasassal.
Azt, hogy a nők lépnek ki a kapcsolatból megerősítem! A férfiak nem szeretik a nagy változásokat. Többször szakítanak a nők, sokkal többször.

katarocks 2010.03.15. 22:37:32

@Scala: nálam is 7 év a max.! nem tudom miért, ezt gondoltam ki :)
sokaknál hallottam, hogy később jött ki a 10 év, amikor a pasi mondjuk már 55 évesen nyugira vágyott, a nő meg még pörgött volna.

Rocko- 2010.03.15. 22:56:07

@katarocks: akkor még beleférek. :D @Scala: val már nem. :( :D

Niurka_törölt 2010.03.16. 13:39:28

Szerintem ezek kezdetben sem voltak komoly kapcsolatok. Kapuzárási pánik, a vén majom összeszed vmi kis pénztelen csajt (illetve azok látják, hogy a fickó kétségbeesve keres vmi fiatal pipit), lecsapnak rá, házasság, gyerek, lóvé, aztán amikor minden ki lett pipálva, olaj. Szerintem ezek nem a korkülönbség miatt mennek tönkre, komolytalan kapcsolatok kezdettől fogva. Az eredeti házasságot összetartani, az melós, arra lusták, úgy gondolják úgy kell "felfrissíteni" egy házasságot, hogy a nőt fiatalabbra cserélik. Ron Wood, Mel Gibson, de itthon is vannak ilyenek. Csak az ilyenek csalódni fognak, nem a nő korával van a baj, de addigra már van új házasság, gyerek. Így újra elválnak.
süti beállítások módosítása