Amanda az Esquire-ben

 2010.03.15. 10:24

 

amanda-seyfried-sexy-pic-04.jpg
amanda-seyfried-nude-photo.jpg
amanda-seyfried-nude-0410-l.jpg

Amanda Seyfried, a Mamma Mia felfedezettje sütkérezik a hírnévben. A Dear John is nagyon jól ment a mozikban, és jön a Mamma Mia 2. Közben kicsit Scarlett Johanssont játszik az Esquire férfimagazinban. Ideje vetkőzgetni, ezek a lapok úgyis tönkremennek öt éven belül. Az írott sajtón belül a fiúlapok szenvednek talán leginkább.

Címkék: seyfried

A bejegyzés trackback címe:

https://chezdubarry.blog.hu/api/trackback/id/tr181840634

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Lee&a 2010.03.15. 10:32:47

Kövezzetek meg, de számomra semmi vonzó nincs ebben a lányban.
Jó alakja van, de valahogy ezt se látom, amikor PS nélküli képeket közölnek róla. Nagyon koravén a feje és olyan kis semmilyen az egész. Nincs kisugárzása.

De a képek szépen meg vannak csinálva. :o)

katarocks 2010.03.15. 10:53:48

nekem se jön be egyáltalán ez a csaj.
lesz mamma mia 2? minek, szerintem az első is nagyon béna volt.

arisztotela 2010.03.15. 11:39:51

@katarocks: hatalmas kasszasiker volt, ezekt folytatni szokták.

cicómicó 2010.03.15. 12:11:21

Tényleg semmilyen. @katarocks: Én csak egy pár részt láttam belőle, de ez nem motivált, hogy végignézzem, pláne moziban.

Lee&a 2010.03.15. 13:29:34

Én se láttam a filmet, pedig Meryl Streep nagy kedvencem. Valahogy mégsem bírom rávenni magam, hogy megnézzem a "műalkotást".

Scala 2010.03.15. 18:01:12

Én láttam, vicces. :-) Streep nem végig jó, a vgn jobb, a pasik tök viccesek. A kiscsaj Amanda jó benne.
Ezek a képek tényleg Johansson. :-D
süti beállítások módosítása