Nicollette Sheridan

Tegnap a híres los angelesi Ivy-ban vacsorázott Nicolette Sheridan, és nem számíthatott fotósokra,

mert nagyon randán öltözött fel.

 
Nicollette Sheridan
Nicollette Sheridan

 

 

Címkék: nicolette sheridan

A bejegyzés trackback címe:

https://chezdubarry.blog.hu/api/trackback/id/tr21835448

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Lee&a 2010.03.12. 22:03:57

Bakker, egy év alatt öregedett egy tizest.
Mi történhetett vele, hogy így lepukkant az arca?

cicómicó 2010.03.12. 22:57:36

Neki sosem volt igazán szép arca, viszont kompenzálta a bomba testével.
A ruhás képpel nincs sok bajom, bár egy melltartót vehetett volna.
Valami arcfeltöltéses beavatkozás nyomait is látni vélem az arc puffadásból ítélve.

Scala 2010.03.13. 02:10:59

Az orr grimasz miatt mondom (itt tanultam), hogy a botox befigyel. :-)

Már nem játszik a Szül. Fel-ben, ugye?
Én sosem bírtam, de elviseltem.

cicómicó 2010.03.13. 08:21:48

@Scala: igen, már kiírták, egy autóbaleset végzett vele.

Lee&a 2010.03.13. 12:41:33

Én nagyon csíptem, főleg amikor az öreg nőcivel szivatták egymást kedvesen. :o)
Hiányzik is ez minden szerda este...
süti beállítások módosítása