Mindkét Sarkozy félrejár?

 2010.03.09. 22:01

 

Wedded bliss: A day after the couple tied the knot at the Elysee Palace

A Daily Mail kapta fel a francia sajtóban napok óta terjedő hírt, hogy Carla Bruni belezúgott egy zenészbe, Sarko pedig egy karatés csajjal vigasztalódik. Carla állítólag már gyakorlatilag együtt él a 37 éves Bejamin Biolayval, Nicholas pedig a 40 éves Chantal Jouannóval csalja feleségét, aki a környezetvédelmi miniszere és karatebajnoknő. A házaspár mindkét tagja folyamatosan csalta korábbi partnereit, úgyhogy a hír ezért is életszerű, és azért is, mert a különböző veboldalak meglehetősen sok részletet tudni vélnek.

 
Chantal Jouanno

 Bejamin Biolay

Címkék: sarkozy bruni

A bejegyzés trackback címe:

https://chezdubarry.blog.hu/api/trackback/id/tr781827027

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Lee&a 2010.03.09. 22:20:02

Hát, az ízlésük nem fejlődik :o)

Scala 2010.03.09. 22:56:12

Ez de ciki... :-DDD
Majd eltusolják. Bruni gyereket akar még szerintem.

cicómicó 2010.03.09. 23:09:49

Ez a pasi 37 éves? Kb. 20-nak néz ki.

Scala 2010.03.09. 23:13:04

@cicómicó: de van benne valami ördögi... Kb. mint az a zenész, aki megölte Marie Trintignan-t + pár hónapja öngyilkos lett az ex-felesége, amikor ő is a házban aludt, magyar származású nő, Franciaországban... nem ugrik be a neve.

arisztotela 2010.03.09. 23:16:09

@Scala: Bertrand Cantat.
Nyilván Krisztinát is ő nyírta ki a lelki terrorral.

Scala 2010.03.09. 23:59:09

@DuBarry: Igen ő. Durva a fazon, sztem full zakkant lehet,

A tárgyaláson meg mindent megtett érte az ex-nej. Az egy elég durva story, sok félárva gyerekkel.

katarocks 2010.03.10. 08:37:44

@Scala: fúú, az tényleg durva sztori volt.
szerintem Bruni meg Sarko is alább adta. Sarko fiaiért odavagyok, de az egyik (23 éves talán) már meg is nősült :O

mici˙ 2010.03.10. 09:02:49

lehet, hogy nyitott házasságban egyeztek meg. bár kicsit furcsa így, ekkora nyilvánosság előtt

Scala 2010.03.10. 09:09:36

@katarocks: Bruni drágámnak nem nagyon megy a tartós kapcsolat, és biztos vagyok benne, hogy szeretne gyereket, de Sarkozy meg már nem.

Mártavaly lehetett látni, hogy ez inkább egy több éves csúcselit modell-protokoll-reprezentáció szerződés Bruninak, mint házasság. Valahogy a képekből ez jött le. (Mindig kétségbevonjátok ezeket a véleményeimet (cicómicó) :-D, de itt egy újabb.)

A nyilvánosság miatt elég rosszul jön ki, ezért gondolom, hogy el fogják tussolni, ameddig csak lehet.

Jóslataim:
- következő szakítás Justin Timberlake & Jessica Biel; Pink és férje, Fergie talán; Penelopé Cruz & Bardem nemsokára

Scala 2010.03.10. 09:11:04

@katarocks: Igen, a frissen végzett jogász srác megnősült pár hónapja, elvette a régóta barátnőjét.

cicómicó 2010.03.10. 09:38:42

@Scala: Ebben az esetben nem vonom kétségbe. Ugyan nem éltem még akkoriban, de a képekről annak idején Grace Kelly (mint szépséges színésznő) és a monacói Ranier herceg frigyéről sem gondoltam, hogy szerelmi házasság lett volna, hanem ahogy fogalmazod inkább reprezentációs szerződésről lehetett szó. Carla Brunit én is számítónak tartom.
Pink már elvált a férjétől, aztán újra összejöttek. Most megint válnak?
Szerintem Penelope és Bardem nem mennek szét, nekik annyira megy a spanyol Oscar-díjas büszkeség megtestesítői szekér, ebbe még egy gyerek bekívánkozik.

katarocks 2010.03.10. 10:14:15

@Scala: na igen, van már gyerek is.
Jessica Biel meg Timberlake tuti szakítás, de Pen és Javier terén nem vagyok biztos benne. Én még a Ben Affleck- Jennifer Garner (így hívják?) párosból is kinézem a szakítást.

Lee&a 2010.03.10. 11:12:45

Én Pitt-Jolie szakítást jósolok..és várom. :o)
Ferginek ha van egy kis esze, vagy csöpp önbecsülése, akkor a következő nyílvános félrekufirc után kivágja az urát. Bár, ő is öregecske ( nem hiszem, hogy csak 34), nem biztos, hogy meg meri lépni a dolgot.
Clooneynak meg a csajának sem adok túl sok időt.

Scala 2010.03.11. 11:12:04

@katarocks: @Lee&a: Garner-Affleck nem, ők megérdemlik egymást + még majd szül egyet (lehetőleg fiút) Jenny.

Eva Longoria - Tony Parker már inkább válnak, sztem, majd, néhány év...

Pitt-Jolie: nem, laglábbis idén tuti nem.

Cruz - Bardem: nem jön össze se a házasság, se a gyerek. És azért azt vegyük figyelembe, hogy nem ártana sorrendben, ha már nagyon spanyolok, és nagyon katoliusok vagyunk.

Scala 2010.03.11. 11:13:52

@Lee&a: Fergie lehet tényleg nem 34. :-DDD Igazad lesz! :-DDD
És amekkora hévvel tálalták Clooney mostani nőjét, én sem érzem stabilnak. :-DDD

Scala 2010.03.11. 11:17:56

@cicómicó: Sztem Grace Kelly fiatalabb volt, és naívabb, kevésbé számító. Az apja pénze meg jólkisegítette a csóró arisztokrata Rainert. De tény, hogy nagyon kiült az arcára Kellynek már öregen, a nem-harmónia.

Bruni durvább szerintem, a meglepetés után kb. nyomban lejött miről szól ez az egész, + rövidebb távon sem tudta tartani a látszatot. Mindkettőnek kellett valami, megkapták, végülis miért ítélnm el őket.

arisztotela 2010.03.11. 14:46:36

@Scala: 27 volt, és utálta Hollywoodot, és boldog volt, hogy hercegnő lett, aztán viszont utálta azt is szegény. Meg Rainier bezárta, nem játszhatott. És nyilván nem volt egy igazi férfi.
Bruni kalandornő, nekem amúgy rendkívül vonzó. Olyan, mint Dubarry volt:).
És olyan, mint egy kejfeljancsi, mindig talpraáll. És elegáns kalandornő, nem egy Heather Mills.

Scala 2010.03.11. 18:41:30

@DuBarry: Igen! Igazad van, Grace Kellyben is, és Bruni valóban más dimenzió, mint Mills. :-D

Ez a keljfeljancsi jó szó, azóta agyalok rajta, mikor Courtney Cox Arquettere írtad, hogy én vajon az vagyok-e, de nem tudom a választ. Én elég sokat rágódok a kudarcaimon.

cicómicó 2010.03.11. 18:59:58

@Scala: @DuBarry: Heather Mills hogy jön ebbe a körbe?
Ja, egyik legnagyobb gondom, hogy először magamban keresem a hibát, úgyhogy én is rágódom rendesen.
Ha hazaérek rákeresek a Courtney Coxos bejegyzésre, hogy milyen összefüggésben írtatok róla.

Scala 2010.03.11. 19:03:34

@cicómicó: Mills, mint kalandornő. :-)

Courtnex Cox nyami-jami fogyása a címe a postnak. :-)

Scala 2010.03.11. 19:04:07

lehet jami-nyami, Yummie-Mummie valami ilyesmi. :-D
süti beállítások módosítása