Elmondom, miket rendeltem

 2010.03.09. 22:57

 

Napok óta a különböző szépségfórumokat bújom, és rám jött a vásárolhatnék. Rendeltem egy Easy Eye Solutions nevű szemkörnyék szérumot, amiről különböző helyeken azt írják, hogy eltünteti a karikákat! Rohadt drága volt, 114 dollár a szállítással, de mivel erről még az Amazonon is azt írták, hogy működik, ahol őszintén lehúzzák az összes többi drága szemkrémet, most kipróbálom. Az állítás: nem lesz sötét karika és nem lesz táska sem. Ez utóbbi nekem nemigen van, de karika elég csúnya, úgyhogy muszáj volt megrendelnem. Eddig egyetlen dolog használt, az uborkaszelet, de az is csak olyan 20 százalékot vesz le a sötétségből, úgyhogy most nagyon szorítok. Ezt a gyártótól rendeltem közvetlenül, azonnal írt is, hogy honnan tudok a termékről, és ellevelezgettünk a karikáimról, nagyon jó fej, laza srác lehet.

Rendeltem továbbá egy szempillanövesztőt az Amazonról: RapidLash a neve, és elég olcsó: 26 dollár, a drágábbak száz körül vannak. A véleményezők szerint nagyon hosszú pillákat csinál, és nem annyira irritáló, mint a Latisse. Azt is kipróbálnám, de azt csak orvos írhatja fel, úgyhogy nem küldik postán, anyukám szemorvos barátnője, meg elküldte őt a fenébe, hogy a Lumigant nem írja fel nekem (pont ugyanaz a lötty, mint a Latisse, más néven). Elég közepes pilláim vannak, nem túl rövidek, de úgy 20 százalék azokra is ráférne.

A harmadik cucc egy kb. 30 dolláros dermaroller volt, ez is az Amazonról, na ezzel még nem tudom, mit fogok csinálni. A terv az volt, hogy a nevetőráncaimat megdolgozom vele, de még nem biztos, hogy az arcomra rá merem ereszteni. Ez a kütyü apró sebeket ejt a bőrön, ezzel a kollagéntermelést elősegíti. Jó ráncokra, pattanáshegekre, striákra állítólag. Hegem nincs, kis ráncom se, csak karikáim és két nevetőráncom, amikre nem biztos, hogy ez megoldás, de striám az van néhány a szüléstől, arra ráeresztem a kis gyilkos szerkezetet.

Kábé két hét múlva jönnek a kincsek, majd megírom, mi van.

 
 
 
 
 
 
 
RapidLash - Eye Lash and Brow Renewal Serum

A bejegyzés trackback címe:

https://chezdubarry.blog.hu/api/trackback/id/tr741827238

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Lee&a 2010.03.09. 23:20:45

Nagyon várom a tapasztalatokat!
Nekem szempillaspirált meg szemfestéket kellett beújítanom és fogalmam sem volt, hogy mi lenne a legjobb. Végüls e-bay-en lőttem egy csomó márkás (lancome, mac) cuccot. Art deco-t akartam, de azt ott nem lehet kapni.

Szóval, én nagyon örülök, ha írsz mindenféle szépítőszerekről, amiket kipróbálsz! :o)
Remélem, be fognak vállni! :o)

arisztotela 2010.03.09. 23:23:12

@Lee&a: Kaptam nemrég egy Estée Lauder vibrálós spirált, most nagyon megtetszett, előtte a Lancome ugyanilyenre esküdtem, de annak gyengébb a keféje, ez nagyobb pillát csinál.
Az Art Decót nem ismerem, de a MAc jobbnak tűnik, nem?

Scala 2010.03.09. 23:23:33

A dermarollerrel nagyon felcsigáztál! :-)

Scala 2010.03.09. 23:24:26

@Lee&a: Tudom sznob vagyok és szubjektív, de sztem az Art Deco baromira nem nagy szám.

Lee&a 2010.03.09. 23:27:00

@DuBarry: Jaj, akkor annyira nem nyúltam mellé a Lancome-mal...huh. :o)
Nekem art decoból szemfestékem van és imádom. Nem kenődik, egész nap kitart, nagyon kevés elég belőle és tök praktikus a mágneses kis tartója. :o) Nagyon szeretem, csak az én egyetemista tárcámnak iszonyatosan drága.
E-bay-en meg $1-ért vettem meg az eredeti cuccokat, kíváncsi vagyok milyen lesz.

Anyukámnak vettem egy Lancome ránctalanító krémet. Azt is $1-ért. Majd írok, ha megjön és oda tudom adni neki, hogy tesztelje. :o)

cicómicó 2010.03.09. 23:27:05

@Scala: @Lee&a: Én szeretem az ArtDecot. Pláne, hogy lecserélték Ördög Nórás kampányukat. Szerintem szép lány, de az ArtDecos plakátokon nagyon rondán volt kifestve.

arisztotela 2010.03.09. 23:28:14

@Lee&a: Kíváncsi vagyok, hogy igazi-e a krém 1 dolcsiért, de minden lehetséges.

Lee&a 2010.03.09. 23:28:44

@Scala: Miért tartanálak sznobnak a véleményed miatt? :o)
Én nem nagyon vettem még ilyen jó kategóriás cuccokat az art deco előtt. Nekem nagyon tetszenek. :o)

Örülök, hogy Ti képben vagytok, szívom magamba a tudást, amit megosztotok. :o)

Lee&a 2010.03.09. 23:29:34

@cicómicó: Jáj, de jó. :o)
Nem is tudtam, hogy az a förmedvény béka volt a reklámarcuk.

Lee&a 2010.03.09. 23:30:26

@DuBarry: Amerikában valami ruhacég adta a vásárlások mellé most a lancome termékeket...azokat adogatja el mindneki.
Nemsokára itt a cucc, meglátjuk milyen lesz. :o)

arisztotela 2010.03.09. 23:32:23

@Lee&a: És honnan tudtad, hogy Lancome eső van az Ebay-en?

cicómicó 2010.03.09. 23:32:29

@Lee&a: Valahogy megéreztem, hogy Ördög Nóra sem a nők kedvence. Szerintem kedves, bájos arca van, csak a hangját nem szeretem. És az intenzív smink, valamint a súlyvesztés nem áll jól neki.

Lee&a 2010.03.09. 23:38:20

@DuBarry: Igazából elkezdtem keresgélni mindenféle make-up cuccokat...aztán ár szerint tettem őket sorba. És mivel $1ekért dobálták őket, kíváncsi lettem, hogy mi baj van a cuccokkal. Aztán láttam, hogy valaki írja, hogy ruhákat vett és mellé kapta a termékeket. Utána google bácsi segítségével felmértem a terepet...aztán megnyugodtam, hogy eredetiek a cuccok és rendeltem. :o)

Kemény $4ből vettem spirállt, 4 színű szemfestéket, ránckrémet és szájfényt. :o)

Lee&a 2010.03.09. 23:40:06

@cicómicó: Szerintem kezd a csaj elmeroggyant lenni. Mindig fogyózik és már plasztikáztatni akar.
Furcsa nekem, hogy nem bírja magát elfogadni, miközben mindenhol azt harsogják, hogy micsoda szépség.

cicómicó 2010.03.09. 23:42:39

@Lee&a: Nem gondoltam volna. Normálisnak tűnt. Mely testrészét akarja plasztikáztatni?

arisztotela 2010.03.09. 23:45:19

@Lee&a: Annyira nem szép. Úgy van nagy szája, ahogy az nem szép, bamba a feje tőle.

Lee&a 2010.03.09. 23:45:44

@cicómicó: Ha jól emlékszem, akkor a nem létező ráncait akarja már most baszkuráltatni.

Lee&a 2010.03.09. 23:46:50

@DuBarry: Szerintem rusnya nőszemély. Semmi alakja nincs, egyszerűen gebe. A szája taszít, a szeme picike.
Jók a pr-osok körülötte. :o)

Scala 2010.03.09. 23:54:03

@Lee&a: Igen, az is külön taszító volt, Ö.N. feje a pulton.

Ami egyéblnt nem éri meg az árát, pedig én nagy bizalmat előlegeztem neki, a Dr.Hauschka. Ne legyetek olyan botor, mint én (korrektor, szemhéjtus). :-(

Art Deconál jobb ha már az Isadora.
De nekem Lancome, Dior is csalódás, drága sminkben - ami nem natúr - Chanel. Mindig is attól voltam a legszebb.

Scala 2010.03.09. 23:56:41

ÖN fogyott? Nem vagyok képben... Sztem a magyar mezőnyben még okés, de nem györnyörű + agyban igen gyenge.

cicómicó 2010.03.09. 23:59:06

@Scala: Az ArtDeco birodalomhoz tartozik még a BeYu is. A Chanel nekem már megfizethetetlen. Ha rázni akarom a rongyot, akkor Estée Lauder.
Voltam ma egy Douglasban krémes arcpirosítót keresni. Volt egy Guerlain 12 ezerért, meg egy még drágább. Ki is jöttem.

Scala 2010.03.10. 00:01:11

@cicómicó: Nos, nekem is csak nagy álmom, hogy minden Chanel.
+ alig sminkelek, úgyhogy nem feszít a téma. :-D
És szeretnék végre jó bio-natúr sminket, ha már a Dr.Hauschka nem vált be!

Niurka_törölt 2010.03.10. 03:35:10

A Sephoranak is vannak sajátmárkás termékei, nagyon jók.

katarocks 2010.03.10. 08:41:09

Ö.N. iszonyatosan vékony már, csak szerencsétlen körte alakú, egyre jobban látszik a csapott válla és már nagyon zavaró számomra az aránytalan csípője is. 10 kilóval nehezebben nem tűnt fel.
ráncai?? bolond ez?? 28 éves vagy hogy.
úgy imádom nézegetni a sminkcuccokat, de alapvetően annyira minimálisan sminkelek, hogy megteszi az olcsóbb is.

Scala 2010.03.10. 09:12:55

@katarocks: Aha, csapott váll, az ciki. Most nem merülök bele a képeibe, de valami rémlik a csípőjéről is.

Csinálja, amit harmat agya kitalált, mindenkinek joga van tönkretenni magát, pláne ha nekem nem szimpatikus. :-D

Lee&a 2010.03.10. 11:02:29

@Scala: "mindenkinek joga van tönkretenni magát, pláne ha nekem nem szimpatikus."

Felsikítottam a röhögéstől. :o)

arisztotela 2010.03.10. 12:55:24

@Scala: A Hauschka szar márka? Nem próbáltam, de nagy a hype körülötte.

Mother of Invention 2010.03.10. 15:21:25

sminkszerekbol nekem egyertelmuen a mac cuccok jottek be..viszont az idealis arckremet evek ota keresem szaraz-erzekeny bor kategoriaban nem sok sikerrel...

brokeness 2010.03.10. 19:07:19

@Scala: Szerintem sem.Szép név, ötletes csomagolás, de az átlagnál gyengébb minőség.Végre valaki egyetért velem.-)))

brokeness 2010.03.10. 19:32:59

@Scala: A Diornak a rúzsai jók.Magas pigmenttartalmúak, sokáig látszódnak, s nem kell ajakápolót használnom mellé.Márkás dekorból egyedül a Dior rúzsainál ragadtam le évek óta.A szempillaspirálok (Lancome, Dior felejtős, az Oriflame is van annyira jó.)Alapozóra nincs szükségem,korrektor pedig Dubarry után választottam kipróbálás céljából:Miss Sporty.Bejön, köszi Dubarry.-)
A karikákra megoldás amúgy az antihisztamin (mondjuk esemény előtt, mert a májnak állandóan szedve ártalmas).Állítólag a karikás szemnek az allergia az oka.Nálam bevált.
Na és a krémek.A sztárolt Clarins a lehető legrosszabb választásom volt.Pedig fájt a pénztárcámnak nagyon..-)Mocsok drága, és semmit sem ér.A kozmetikusom a megmondhatója.
Most egy egyszerű olcsó krémcsaládot használok, s nemcsak az ár-érték arányt nézve jó, hanem valóban remek.Egyelőre úgy néz ki, hogy nem cserélem le.Használtam már a gyöngyös, a kollagén-elaszténos krémjüket,s most a retinol-hya savas szuper.A krémek szavatossági idejét nagyon nézzétek meg, mert életem legnagyobb szépségmelléfogása egy lejárt szavatosságú L'Oreál szemránckrém volt, amely úgy elcsúfított, hogy még fél év után is láttam nyomát.Úgyhogy nagyon nézzétek meg,mit kentek magatokra.

brokeness 2010.03.10. 19:38:06

A parfümök esetében viszont tényleg a márkás jöhet:Yves Saint Laurent,Estée Lauder.Ott lejön a minőség.Bár a Naomi C.első illata nagyon tetszik a hétköznapokra.Pedig nem márkás, de jól sikerült, finom illat,és tartós is.

arisztotela 2010.03.10. 20:29:06

@Mother of Invention: Jaj, írtam erről egy hosszú bejegyzést, vagy elveszett vagy csak én nem látom. Röviden: Lancome, Guerlain drága szar, próbáltam. La Prairie kurva drága, kurva jó. Erno Laszlo szintén, bár az előbbi jobb, Estée Lauder, Clinique L'oreal kategória arany dobozban. Shiseido, Dior jók még krémben. Többit nem próbáltam. Bioderma, Vichy a legjobb olcsóbb kategória.

katarocks 2010.03.10. 21:25:18

@brokeness: mi ez a nem túl drága márka, amit használsz? (anyukámnak érdeklődöm :-)) nekem nem karikásak a szemeim, hanem annyira vékony a bőr a szemem alatt, hogy átlátszanak az erek, így kékes-lilás. hát, már megszoktam, rákenem az alapozót, aztán okés. de anélkül mondjuk nem megyek el suliba/munkába.
@DuBarry: nekem a Clinique bejön, kipróbáltam pár cuccukat, mert vettem anyukámnak alapozót, és kaptam néhány mintát. az egyik egy arcradír, amit nagyon imádok, utána iszonyat puha az arcom, mint kozmetikus után.

Scala 2010.03.11. 00:34:31

@DuBarry: Hauschka: Sminkben szemhjtus és korrektor nem jó, saját tapasztalat. Az ajakstiftjük elég szuper. Lehet a kéremek is...
Hype: túl nagy.

Scala 2010.03.11. 00:36:15

@brokeness: Szolgálatodra, pedig sok reményt fűztem hozzá! :-(
@Mother of Invention:
lehet próbáltad, és akkor biztos nem volt szerencsés a 'találkozás', de Ilcsi?

Scala 2010.03.11. 00:39:25

Ilyen kontakt ekcmám nekem is volt, de a lábszáramon. :-(
Leírtam kommentbe, aztán elveszett. :-(

Dubarry, a Vichy, Biodermában egyetértés. Nem írsz a lézeres bőrbaszkurálásról? Érdekelne...

Scala 2010.03.11. 00:40:27

@katarocks: Clinique jó, semmi baj vele! YSL nagy csalódás sminkben.

Ha akartok olcsó, de jó alapozót /mást nem próbáltam, de nem tűnik rossznak/ Yves Rocher!!!

arisztotela 2010.03.11. 07:52:18

@katarocks: Clinique-ben csak a krémre értettem, azt használtam vagy hármat, nekem nem tetszett, tényleg bírja az érzékeny bőr is, de ennyi.
A sminkszínei nem tetszenek, de éppen szájkontúrom az szokott lenni, mert nem hegyezős.

arisztotela 2010.03.11. 07:58:43

@Scala: Írtam már a Fraxelről, mire gondolsz? Azt nem próbálom ki, mert nem vagyok ragyás, és kis ráncom sincs, csak nevető, az undorító, meg szem alatti karikák, arra meg szart sem ér. Viszont egy ragyás kollegina megy októberben kezelésre. Csak naptalan szezonban lehet, 3x csinálják neki, és az ígéret, hogy megszűnnek a pattanás hegek. A Fraxel olyan, mint a dermaroller, kis sebeket csinál, és a gyógyulással termelődik az új kollagén. Azért Fraxel, mert frakcionális, tehát nem az egész bőrt hámozza le, mint a többi lézertechnika, hanem célzottan tolják a problémás területekre. Azokat mostanában hátraszorította. Mit mondjak még? A Realself.com-on nők vallanak, hogy szebbek lettek-e. Némelyik nagyon elégedett, sokan nem, de a Thermage-nál hatékonyabbnak tűnik. Ja, és 150 rongy egy kör. Tehát ez 3x.

Scala 2010.03.11. 10:43:04

@DuBarry: Clinique krémet én sem próbáltam, nem is akarok.
Érteem! Köszi.

Elmondom mi érdekelne: heg eltüntetés + pigmentfoltok halványítása.
A nem durvától haladva a drága és brutál felé...
Ground zero: relaxációs, önszuggesztív technikák :-DDD, aztán gondolom a mikrodermabrázó vagy hogy kell írni...

Pattanások, ragya nincs, ránc nincs, a heg sem az arcon. Pigmentfolok vannak az arcomon, de nem májfolt, hanem pötty, you know.

De csak ha van időd, mint ezt a Fraxelt, felfogtam, köszönöm. :-) Egyébként a dermaroller - már írtam - abszolút érdekel, van használati utasítás is hozzá?

Scala 2010.03.11. 10:47:39

Ja, és NB nevetőráncod: nekem Jokeres, ha szélesen nevetek, s most a fogszabályozómmal elég érdekes kép született a szülinapomon... az orca oldalán van ez, nem az ajak feletti háromszög.
Szem alatti sötét karika: term.gyógy. arcelemzésben asszem az a vese területe: vesetisztító tea, rengeteg folyadék, és kevés só, de abból is a hegyi kristály, az a jó drága (ez hosszú, majd egyszer talán elmesélem), sok alvás. Nekem is volt,és ha nem alszom még most is lenne, bizti.

arisztotela 2010.03.11. 14:41:59

@Scala: Mikroderm. IMHO nem tüntet el semmit, csak felfrissíti a bőrt, babább lesz és ragyogóbb. Nem mondom meg, hány éves vagyok, de nálad több:). 2 nővel beszéltem, akik csinálják, rám néztek, és azt mondták, nem kéne, mert szép a bőröm alapállaga. A lézerről annyit, hogy a hagyományossal megcsináltatta egy barátnőm a nagyon pigmenetes bőrét (talán valami elbaszott korai napozástól van neki, de elég durván barna foltos fiatalkorától), és egy darabig jó volt, de visszajöttek teljesen, pedig neki full lehámlasztották az arcbőrét. Nem vagyok a hámlasztás híve, szerintem rövidtávon szépet csinál, hosszú távon elvékonyítja a bőrt. A dermaroller talán más, és a fraxel is, mert csak pici sérüléseket csinálnak. De a fejemnek lehet, hogy dermával nem esnék neki. Én a stretchmark miatt rendeltem, már írtam. Szerintem lesz használati, de van az essentialspa.com-on három többezres hozzászólásos fórum, azon minden rajta van róla. Majd megnézem, pigmentre jó-e.

arisztotela 2010.03.11. 14:44:20

@Scala: alszom sokat. Nekem ilyen a fejem, a csontozat miatt van, apámtól jön. Ha a csont a szem alatt nagyon lent van, akkor ott egy üreg van, amit nem tölt ki az arcizom csak kötőszövet és bőr, és ha az vékony, akkor karikás a szem. A vesebajtól inkább táskás, meg vizes, az nekem nem. Pedig az szépen operálható, az enyém nem.
Azért a nyerskoszttól jobb volt, az igaz, de el nem tűnt, a most rendelt csodakrémtől sem, de ha halványabb, akkor szépen sminkelhető.

arisztotela 2010.03.11. 15:34:23

@Scala: rosszul írtam, essentialdayspa.com!

Scala 2010.03.11. 18:46:45

Értem, értem, köszi! :-)

Oxigénes terápia?

Niurka_törölt 2010.03.11. 20:09:21

Lézer ránctalanításra: széndioxidost az am. plasztikai sebészeti oldalak dicsérik és hatékonynak tartják.

Folthalványításra: az IPL (villanófényes akármi) jó, bár legalább 6-szor el kell menni. Nekem az arcomon van/volt egy szinte fekete folt és teljesen kivilágosította.

Karikák: szintén am. plasztikai sebészeti oldalak, alkati dolog, aludni kell sokat és nem éjjel, hanem már este le kell feküdni. A csodakrémek csak a fénytörést változtatják, ettől látszik halványabbnak.

Táskák: valóban veseproblémákat jelez, illetve a szemránckrémek, ránctalanítókrémek okozzák, mert azok úgy ránctalanítanak, hogy kicsit puffasztanak.

arisztotela 2010.03.11. 20:18:59

@Niurka: ez a krém egy feszesítő, a képek szerint nagyon jó (civilek töltötték fel fórumra, nem promófotók) a normál krémektől tényleg csak rosszabb, feketébb, mert a nedvesítés még sötétebbé teszi ott a bőrt. Akármikor alszol semmit sem számít.

Niurka_törölt 2010.03.12. 00:52:33

@DuBarry: Én hiszek, ráadásul kívánom is, hogy működjön. Nekem is karikás egyébként a szemem, szóval, ha beválik Neked, akkor kipróbálom szívesen.

Az alvás nálam bejön. Egyébként valószínűleg ezért van ennyi vélemény, mert minden ember más és talán az a legjobb, ha mindenki maga kísérletezik saját magán, hogy neki mi jön be. De attól még jó, hogy itt megbeszéljük.

Lee&a 2010.03.12. 11:58:12

Jelentem, megjöttek a cuccok! :o)
A spirál ( Lancome Définiclis) isteni! :o) Festék nélkül is hosszú és sok szempillám van, de mostmár ölni lehetne velük. :o)
A krém (Lancome Rénergie) kellemes illatú, hatásról majd beszámolok. :o)
A szemfestéknek (latte, waif, mannequin, the new black)nagyon szép színe van...tartósságról még nincs tapasztalat.
A szájfény (Liplicious cherry vanilla) illata és íze meg szuper :o) Desszert helyett ezentúl csak a számat nyalogatom. :o)

Scala 2010.03.12. 12:41:42

@Niurka: Villanófényesre akartam tavaly menni, ki is néztem az Andrássy úton, de nem vették fel a telefont!
www.laderma.hu/Budapest/Standort.htm

www.laderma.hu/Budapest/Licht-und-Lasersysteme.htm

Te hol voltál?

A szemránckéremek engem is puffasztottak, nem is használok, csak a normált vastagabban.
Dubarrynak sejtem hogy a csont és a mélyedés zavarhat be, nekem olyan ady endrés kun karikáim vannak, arra remek az alvás és a méregtelenítés (pl. máj és vesetea).

Niurka_törölt 2010.03.12. 14:40:40

@Lee&a: Lancome Renergie-t használtam sokáig (az olajmenteset, mert a másikat nem bírta a bőröm), szerintem jó.

Niurka_törölt 2010.03.12. 14:43:59

@Scala: Én a kozmetikusomhoz jártam. Hetente egyszer nála volt a gép (egy gép 15 milla, ezért a vállalkozó, aki vett ilyet forgószínpadszerűen körbehordja Bp-en a kozmetikusok között). Szőr ellen is szuper, bár tényleg az ajánlottnál többször kell nyomatni (ami ugye, máris drágítja, pedig amúgy sem olcsó). Kipróbáltam a ránctalanítást is vele (szerintem nulla), a fogyasztást is (nulla). A kozmetikus ez utóbbiakat már nem is csinálja, mert szerinte sem hatásosak. Szőr és foltok, azokra ok.

brokeness 2010.03.13. 07:54:33

@DuBarry: Sanjos nekem is pont ilyen csontozatú arcom van.-(((( meg ilyen karikáim
süti beállítások módosítása