Hopp, megint lefogyott!

 2010.02.26. 08:12

 

kirstiereal__opt.jpg

Döbbenetes csaj Kirstie Alley: 170-edszerre is le bírt fogyni, és még mindig jól néz ki, amikor nem 120 kiló, pedig elmúlt ötven, és az elmúlt 10 évet jojóval töltötte. És most egy Organic Liason nevű fogyókúrás szert dob piacra, hogy mások ne jojózzanak. Étvágy csökkentő, állítólag. Meg természetes persze.

Címkék: alley kirstie

A bejegyzés trackback címe:

https://chezdubarry.blog.hu/api/trackback/id/tr131791421

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

cicómicó 2010.02.26. 08:53:06

Első blikkre azt hittem, hogy Fergie az. :) Hihetetlenül jojóeffektusozik a nő. Én nagyon bírtam őt fénykorában.

rori-j-18 · http://bertablogol.blogspot.com/ 2010.02.26. 09:38:43

Pont ő dob piacra jojóeffektus elleni szert? Ez kicsit fura. Nekem nem hiteles! Majd ha még 2 év múlva is tartja!

rori-j-18 · http://bertablogol.blogspot.com/ 2010.02.26. 09:52:37

Meg nem venném azt a szert, majd ha 2 év múlva is ilyen, akkor bizonyította, hogy hat.

rori-j-18 · http://bertablogol.blogspot.com/ 2010.02.26. 09:53:06

na jó, azt hittem nem ment el az első, bocsi ...

Lee&a 2010.02.26. 11:37:54

Imádom ezt a nőszemélyt! :o)
Fergie már most idősebbnek néz ki nála. :P
Remélem, hogy sikerül tartania az alakját és végre abbahagyja a sajtó a piszkálását, mert nem érdemli meg a folyamatos kritikát a kinézete miatt. A tehetsége számomra sokkal fontosabb, mint a súlya.

Niurka_törölt 2010.02.26. 11:42:57

Jó a haja és az arca. Egy jó arc elviszi a legrosszabb testet is, fordítva már nem igaz.

arisztotela 2010.02.26. 16:31:49

@Niurka: De, arra mondják, hogy Butterface. A pasik azt választják, az arc nem érdekli őket. A nők fordítva vannak vele.

Scala 2010.02.26. 17:28:59

@DuBarry: Na ja, mondasz ám valamit... :-(

Niurka_törölt 2010.02.26. 17:58:59

@DuBarry: Pedig most nincs igazad. Tizenévesen, vagy alkalmi szexre választják a jó badi-ronda fej kombót, de utána már nem.

katarocks 2010.02.26. 22:03:22

@DuBarry: nem tudom, engem annyira nem érdekel egy pasi arca. inkább, hogy milyen az összhatás, stílus. kövezzetek meg, de csak nem mindegy miben van :-)
Fergie és ő nagyon hasonlítanak, már régen is néztem. Fergie egyébként ki tudja hány éves, nem biztos, hogy olyan nagy a korkülönbség :-)

Scala 2010.02.26. 22:18:10

@Niurka: Ez az alkalmi szex dolog simán eltarthat 30-as pasiknál is, az általad oly találóan felcímkézett 'szexista geciknél'.
És az önbizalomhiányosok meg ilyet vesznek feleségül. Vagy a fordítottját.

cicómicó 2010.02.26. 22:21:45

@Niurka: Igen, én is ezzel vigasztalom magam...

Niurka_törölt 2010.02.27. 04:28:26

@Scala: Az önbizalomhiányosok járnak egy viszonylag jó csajjal, az kirakja őket, aztán ezek ezerrel elveszik a következő (lehetőleg) csúnya nőt. Aztán meg persze siránkoznak, hogy nekik egy jófej, belevaló nő kell.

Lee&a 2010.02.27. 11:28:18

Az önbizalomhiányosságot ki lehet nőni, de érdemes ezt még huszonévesen megtenni.
Aki hagyja, hogy a környezete összenyomja, az meg is érdemli a sorsát.

Uff, beszéltem.

arisztotela 2010.02.27. 11:47:47

@Lee&a: azért ez nem ilyen egyszerű:(.
A gyerekeiért sok mindent lenyel egy nő, neked még nincs, ezt nem értheted. Ha van már gyereked, nem mondhatod, hogy mindenki bekaphatja, mint előtte. És a az önbizalom elvétele úgy megy, mint amikor a békát hideg vízbe teszik, és lassan forralják fel.

Scala 2010.02.27. 11:55:42

@Niurka: Igen, ez a leggyakoribb előzmény, bizony. ;-) + még el is hagyják magukat, szétfolyósra...

Scala 2010.02.27. 11:56:24

@DuBarry: Most pasikról megy a téma, csak jelzem... önbizalomhiányos pasik! ;-)

Lee&a 2010.02.27. 13:16:45

@DuBarry: Tényleg nincs gyerekem. De 18 évig hallgattam naponta a válogatott negatív jelzőket(finoman fogalmazva) és tűrtem a lelki terrort.
Lehet mondani, hogy könnyen beszélek, de most azt mondom, hogy ha a férjem elkezdené a gyerekeim vagy az én lelki összetiprásom, valószínű párszor szólnék neki, hogy befejezheti, utána pedig vagy őt dobnám ki, vagy én mennék el a gyerkőcökkel.
Olyan vagyok, mint egy "Kelj fel Jancsi" ha kell és sosem hagynám, hogy a gyerekeim is lelkileg stikkesek legyenek és évekig/évtizedekig kelljen emésztgetniük a gyerekkorukat és újraépíteniük magukat nulláról.

Én már nem hagyom magam és azokat sem, akiket szeretek.

arisztotela 2010.02.27. 13:20:25

@Lee&a: Ne menjünk ebbe bele, de hidd el, nem ilyen egyszerű:). Viszont ha meg tudod ezt tartani, akkor gratula, és sok szerencsét.

Lee&a 2010.02.27. 14:16:57

@DuBarry: Tudom sajnos, hogy nem ilyen egyszerű. Látom magam körül.
Persze, kívülről az ember mindig okosabbnak hiszi magát.
Én emelem kalapom mindenki előtt, aki képes lépni.

És köszönöm, igyekszem. :o)

Scala 2010.02.27. 18:36:39

@Lee&a: @DuBarry: A dolog ott kezdősdik, hogy sokan évekig-évtizedekig magyarázkodják maguknak be, hogy minden szép, minden jó, mert így tudják csak elviselni a maguk (relatív) kudarcát. Kognitív disszonancia redukció. Az ilyenek az életben nem lépnek, max. ha rájuk szakad, hogy a másiknak lett elege.

Niurka_törölt 2010.02.28. 01:02:36

Én is úgy gondolkodtam, mint Lee&a. Az ember még fiatal, lelkes, ő nem hagyja, aztán szép lassan belsodródik dolgokba. Eleinte csak egy-két dolgot tűr, aztán egyszer csak arra eszmél, hogy nyakig benne van. Olyan ez, mint a rulett. "Na, még ennyit felteszek!", aztán már ott tartasz, hogy "Basszus, már ennyit beleöltem, akkor inkább megpróbálom valami módon visszanyerni." És itt követi el az ember a legnagyobb hibát. Mert NEM lehet visszanyerni. Ha lehetne, nem fajult volna idáig. Ugyanis egy kapcsolat két ember munkája és én hiába gályázom, ha a másik nem akar. Én mindig azt mondom, hogy egy kapcsolat olyan, mint egy szekér, amit ketten tolnak. Néha elegem van, akkor tolja a másik, néha ő unja meg, akkor tolom én. Csak időben kell észrevenni,hogy a másik SOHA nem akarja tolni, sőt, még fel is ül és nekem kell tolni még őt is. De az ember mindig vár, hogy "Majd egyszer ő is tolja, csak most....". Nos, ez mindenkinél más időtartam, mármint amíg ráeszmél, hogy a másik egy potyautas. Ha rájön, akkor még mindig nem biztos, hogy ki tud szállni. Van, aki nem mer, nem tud, szóval nem olyan egyszerű. Van, aki a legkisebb veszteségnél képes van, aki a végsőkig elmegy. De hát ilyen a rulett is. Van, aki feltesz 1 zsetont, veszít és otthagyja, van, aki a vagyonát is elbukja. Ilyen ez. Ahogy öregszik az ember sok mindenre rájön. Ha a mai eszem lenne a régi testemben.... Ahogy Cartman felhívja a jövőből önmagát a jelenben. "Figyelj én vagyok te a jövőből. Hallgass rám".

rori-j-18 · http://bertablogol.blogspot.com/ 2010.02.28. 11:38:02

aztaa. Hirtelen egy sztárhírek-szépségápolás-divat témájú blogból mi lett!!

Lee&a 2010.02.28. 11:59:57

@Niurka: Pontosan ezt a szitut éltem át pár hónapja. Most már tudom, hogy képes vagyok azt mondani, hogy elég és mindent hátrahagyva is tudok lépni.
Mondjuk, gyerek nélkül biztos könnyebb...de 5 év az 5 év.

arisztotela 2010.02.28. 13:56:07

@Lee&a: Gyerek nélkül sima ügy:):

Niurka_törölt 2010.02.28. 14:19:18

@Lee&a: A legnehezebb, amíg elszánja magát az ember. A nőket arra trenírozzák, hogy férfi nélkül képtelenek élni, dirigál nekik az apjuk, bátyjuk, férjük, főnökük és ezt el is hiszik a nők, ezért (is) lépnek nehezen.

arisztotela 2010.02.28. 14:29:24

@Niurka: mga zért, mert az ilyen férfiak kifelé a legjobb partnernek mutatják magukat, csak négy fal között szemétkednek. A nőnek senki nem hisz, nem tudja kiönteni a szívét, azt hiszik, csak nyavalyog, nem becsüli meg azt a rendes embert. De ez csak házasságra igaz persze, amíg nincs házasság, nincs akkora prés, ami benntart ilyen kapcsolatban.

Niurka_törölt 2010.03.01. 02:25:34

@DuBarry: Mert ezek a pasik sokszor vezetők, megtanultak kussolni, így mindenki azt hiszi, ezek csendes, rendes "jófiúk". Otthon pedig - és ebben tökéletesen igazad van csak házasságban - ők élet-halál urai. És nekik minden jár. Te meg örülj, hogy egyáltalán szóba áll veled, mert az nagy kegy ám! :))
süti beállítások módosítása