Kié a tetkó?

 2010.02.23. 21:49

Pamela Anderson


A bejegyzés trackback címe:

https://chezdubarry.blog.hu/api/trackback/id/tr201785328

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Scala 2010.02.24. 15:21:42

Utálom, nagyon hülye divat. Borzalom.

Scala 2010.02.24. 19:11:24

@pobeda: És döbbenet, hogy tartja magát, terjed. Az emberek önként csúfítják magukat, azt hiszik egyéniségek lesznek tőle, és hogy ez önkifejezés.
Mintha azt így lehetne elérni... Anyuci borogass!

katarocks 2010.02.24. 20:44:27

én is utálom. ezek közül is egyik rondább, mint a másik. fújfújfúj.

cicómicó 2010.02.24. 22:28:13

Én sem csináltatnám semmi pénzért. A mostani operabálról készült képeket láttam, ami "civil" bálozókról készült. A legocsmányabb számomra az a nő volt, aki vállat teljesen szabadon hagyó báli ruhában volt, és hatalmas egész vállát, felkarját betakaró förtelmes tetoválás volt rajta.
Valami azt súgja, hogy ez is olyan igazi magyar sajátosság lehet.

Scala 2010.02.24. 23:54:38

@cicómicó: Ne is mondd az Operabált és képeit, az már nem vizuális környezetszennyezés, az egyenesen felhívás emigrációra!!! Nekem ki kellett hevernem, pedig csak egyszer pörgettem végig. Emlékszem az említett tetovált nőnemű kocadisznóra is.
Két dolog még:
- a magyar divattervezőknek üzenem, van élet a míderen túl is
- a háton tapintható túlsúllyal rendelkező, pláne 40+-os hölgyeknek üzenem, nagyon ciki a hurka a háton. Nagyon.
- megfejelve tetoválással, zubbonyt és jeges vizet érdemel.

cicómicó 2010.02.25. 08:16:53

@Scala: Sajnos én is küzdök a háton tapintható túlsúllyal 40+osként. Cikinek azért nem mondanám önmagában a túlsúlyt, azt sokkal inkább, ha valaki olyan ruhát vesz fel, ami ezt kihangsúlyozza.

Nekem is a legnagyobb kihívás olyan ruhákat találni, amivel palástolni tudom, és emellett ezerrel tornázom.

Scala 2010.02.25. 11:54:58

@cicómicó: A hurkát itt Opelabálra értettem, estélyre amikor a míder felnyomja és lesz belőle szép szabályos... Úh.

MissStrawberry 2010.02.25. 12:54:45

Én szeretem a tetoválásokat, főleg a pasikon (Johnny Depp beerdrinkingreport.files.wordpress.com/2009/05/johnnydepp1.jpg) Viszont Pamela nonfiguratív szögesdrótja eléggé közönséges...

arisztotela 2010.02.25. 13:23:28

@MissStrawberry: Johnny Deppen én is mindent szeretek:).

cicómicó 2010.02.25. 13:52:46

@Scala: Igen, és hogy fog majd 20 év múlva, szottyadt testtel kinézni?
Nyáron "szeretem" még a halásznadrágos, klumpás, tüsihajú tenyeres-talpas asszonyságokat, vádlijukon egy hatalmas festménnyel. (Ez valószínű együttjár a delfinmotívumos dekoltázzsal is. ) Nem értem.... (Mint ahogy azt sem, hogy a reggel 8-kor meggyújtott levendula illatú teamécsesem miért ég még mindig du. 2-kor. 4 óra az égésideje)

Scala 2010.02.25. 14:00:47

@cicómicó: Ne is mondd, a tüsihajú, hatalmas testűek ráadásul oly közönségesek, hogy az már ütnivaló! Pedig nem vagyo egresszív fajta. És a móriczi széles lábikrán még egy "festmény"...

Levendula mécsesem nekem is volt, Butlerstől, MOM Park, de hamar elfogyott, tornakor gyújtok.
Most gyertya van, ha vgre kijutok az IKEAba veszek egy nagy adagot.

Férjem szerint a levendulának tömjén illata volt, tény, hogy nem az igazi. Egy méregtelenítési elmlet szerint nem is szabad ezeket használni, mű.

Egy másik aspektus: azt olvastam, hogy ha a védőangyalod, vagy egy angyal van a szobában, egyik jel, amiből észreveheted, enyhe tömjén illat... :-) többször tapasztaltam, sokáig nem is tudtam mire vélni, és (materialistáknak) nem égett semmilyen mécses, nem fújtunk parfümöt, még nem is olvastam ezt, azóta egyszer tapasztaltam. Általában a hálóban...

cicómicó 2010.02.25. 14:09:09

@Scala: Igazán szemléletesen írsz. :) Ezt a teamécsest a DM-ben vettem. A többi teamécses pont 4 óra alatt ég el, ez meg már több mint 6 órája húzza. Tömjént nem érzek, mert már lassan második hónapja be van dugulva az orrom, de a sprituális dolgokban én is hiszek. Mondjuk vicces elképzelni, hogy a munkahelyemen az irodában mögöttem "figyel" a védőangyalom.

Scala 2010.02.25. 14:15:08

@cicómicó: Pedig biztosan előfordul. :-)
Igen, én hiszek a láthatatlan lényekben, persze látni úgy nem látom őket. A kozmetikusom igen, de neki az apukája is. Konkrétan éjjel felébred arra, hogy valaki ott van mellette, vagy az ágy végében, de csak van, mozog, nem beszl. Ezek szellemek.
Állítólag vannak tündérek is, ez nekem mondjuk új, de egy aranyos leírás:
ezoterikus.hu/hir.php?id=7794

És mielőtt ránk fognák, hogy infantilisek vagyunk, kedvenc íróim, akiket sokkal korábban szerettem meg, mint elmélyedtem volna a témában, szóval ők is beleszövik a nagyon is realista könyveikbe: Gabruel García Márquez, Salman Rushdie

cicómicó 2010.02.25. 14:21:42

@Scala: Igen, a LÁTHATATLAN léleklényekben hiszek. De abban hogy látható formában manifesztálódnának, és úgy lennének köztünk, úgy nem.
De ez már nagyon OFFtéma, nem akarom újoncként a bloggazda esetleges rosszallását kihívni.
A teamécsesem is kipurcant.
Meg muszáj lenne most már dolgoznom is... Majd még este visszanézek.
süti beállítások módosítása