Gaga jól lefogyott

 2010.02.23. 20:39

 

 
Lady Gaga poses in little but a pair of spiky trousers and metal chains around her neck in the new issue of Q magazine
 
Gaga's exhaustion, which led to a concert being cancelled in Indiana, was already in evidence during the interview
 
Lady Gaga shows off her toned figure as she poses with some Edward Scissorhands-style PVC gloves

A Q magazinban megjelent sorozatban gaga csúcsfomában va. Hol vannak már a Just Dance hatalmas combjai.

Címkék: lady gaga

A bejegyzés trackback címe:

https://chezdubarry.blog.hu/api/trackback/id/tr311785041

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Niurka_törölt 2010.02.24. 03:39:35

Durván lógnak a mellei.

arisztotela 2010.02.24. 09:07:14

@rori-j-18: sosem volt melle, az az aguilera:)

Scala 2010.02.24. 15:25:13

@Niurka: Na azért ne túlozzunk, ha van akkor az egy picit 'gravitál'. Folyton kiakadnak a kismellűek, hogy lóg a másé, csak a lufi nem lóg, sokan azért rakatnak lufit egy bizonyos kor felett. Én nem fogok, itt is a tornában hiszek.

Drága bloggazda majd kereshetne melltornász gurukat is. :-)))
Vagy majd én leszek az, without nude pictures. :-DDD

Niurka_törölt 2010.02.24. 17:27:00

@Scala: Egy nőnek ilyen fiatalon ne lógjon már a melle. Nem szoptatott, akkor csak úgy lóghat, ha amúgy dagi, de kőkemény diétával soványan tartja magát. Egyébként ezen a torna nem fog segíteni. Olyan, hogy nem lóg egy mell nincs. Kicsit lóg, vagy nagyon, olyan létezik. Azért is raknak bele sokan implantátumot, mert attól kifeszül és akkor olyan, mint normál állapotában.

Scala 2010.02.24. 19:15:11

@Niurka: Höööö, akkor nem is tudom, legyen az, hogy kicsit lóg.
Egyébként ciklustól is függ, amikor beindulnak a hormonok és a vízvisszatartás, akkor kifeszül.
Én sokat tudok rajta tornával javítani azért... de most elgondolkodtam, hogy dagi vagyok-e? :-D
Implantáum, igen, írtam fentebb, ezt értettem lufi alatt. ;-)

Gaganak jobban lóg, azért, bár ez ps-elt sorozat.

Niurka_törölt 2010.02.25. 01:25:21

@Scala: Hogy lóghat neki az életben, ha már dolgoztak rajta (fotós, ps). Én igen, Gaga ronda! :)))
süti beállítások módosítása