Gwyneth meghízott

 2010.02.21. 12:03
 
 
According to sources on the set of Love Don't Let Me Down, Gwyneth, 37, has been comfort eating and piling on the pounds

Nashville-ben forgat Gwyneth paltrow, miközben férje Londonban szitteli a gyerekeket. A szemtanúk szerint a magányos 37 éves színésznő sokat eszik bánatában, és Tim McGrow-al, filmbeli partnerével túl közel kerültek egymáshoz. Mindegy is, de Tracy Anderson módszere mégsem olyan tuti gy látszik. Paltrow többször nyilatkozta, hogy nem hízik a kis manótrénernek köszönhetően, de messzi földön úgy látszik, nem csinálja a kardió negyven percet, amit mindig utált.

Címkék: gwyneth paltrow

A bejegyzés trackback címe:

https://chezdubarry.blog.hu/api/trackback/id/tr731777777

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Lee&a 2010.02.21. 13:55:50

A nőt utálom, de Tim McGrow-val összesimulnék szívesen...over and over again lálálá :O)

katarocks 2010.02.21. 18:03:16

nem is kövér. csípőtájon kikerekedett, de lehet csak a ruha teszi.

Scala 2010.02.21. 22:00:07

@Lee&a: Én is utálom. Tök béna,alig tudott pasit szerezni, mindenki csak hülyére vette. Lehet -ha jól vettem ki ami a sorok között van - a házassága is rövid távon bedől. Bár lehet majd valami ultra kompromisszummal megmenti.
Már várom az albínó férj félrelépős sorozatát...

@katarocks: Hát magához képest meghízott, ez egy deszka volt. Lásd a rémisztő bikini jelenetét a Tehetséges Mr. Ripleyben... Áááááá.

Kardióznom nekem is többet kell, de kétnapja nem bírtam levonszolni magam úszni, az csinál csak nekem jó alakot ha tornával kombinálom.

Scala 2010.02.21. 22:01:02

+ utoljára novemberben úsztam, a hó miatt a futás csak séta volt, nem csoda hogy nem olyan ütemben alakulnak a dolgok, mint szeretném. Na de végre olvad a hó! :-)))

Scala 2010.02.21. 22:02:09

Egybként a mellékelt képen dögös Paltrow. El kell ismerni. És egyáltalán nem dagadt.

A feje mindig jól van sminkelve, anélkül hááát, elég gyászos.

Lee&a 2010.02.22. 13:30:44

@Scala: Pont olvastam valahol a férje nyilatkozatát, hogy Paltrow volt az első csaja, addig azt hitte ő is saját magáról, hogy meleg.
Úgyhogy lehet, hogy Chriss barátunk sorozatán nem egy tüzes kis menyecske lesz majd a szereplő, hanem egy helyes meleg hapsi. ;o)

Nem hiszem, hogy épeszű pasi Paltrowra rá tudna gerjedni. Teljesen üres ez a nő.

Scala 2010.02.22. 16:13:09

@Lee&a: na de akkor 27/29 éves koráig nem volt barátnője? Ööö.
Nem tudtam!!!! Én nem vagyok híve a korai kezdésnek, de ez elég hm. infantilis / meleg beütésre vall.

Amúgy Paltrowt terhesen vette el... naná.
süti beállítások módosítása