A Master Cleanse

 2010.02.21. 15:14

http://www.psychofweightloss.com/wp-content/uploads/2009/12/master_cleanse.jpgCitromlé, juharszirup, Cayenne bors vízben oldva. Ezt kell inni 10-45 napig. Más nem mehet be! Beyonce ezzel fogyott a Dreamgirls előtt, de hívek szerint nemcsak fogyaszt, de a legagresszívabban méregtelenít is, jó betegségekre, függőségek ellen.

Durva, nem csinálnám végig.

Címkék: master cleanse

A bejegyzés trackback címe:

https://chezdubarry.blog.hu/api/trackback/id/tr601778277

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Lee&a 2010.02.21. 20:01:39

Párom egyik munkatársa csinálta jópár napig. Először tetszett neki, aztán pár nap után szenvedett.
Azt hiszem, egy hétig bírta és 5 kilót fogyott is tőle. Ez mondjuk azért nem olyan rossz. ;o)

Scala 2010.02.21. 21:47:49

@Lee&a: Tavaly majdnem nekiduráltam magam, de sztem én nem bírnám az ízét.

Természetesen Angelina Jolie, a drágám 45 napig nyomta az ikrek szoptatása után... Pedig a Beyoncénak kéne visszaállnia erre.

Scala 2010.02.21. 22:09:11

Igen alaposan körbejártuk itt a témát, ekkor akartam megcsinálni:
csecsebecse.blog.hu/2009/03/31/nehany_mondat_a_juharszirupos_kurarol

Egy haverom két hétig nyomta, négy kg ment le, állítólag nem vagy éhes, a fodrászom (pasi) nem bírta az ízt. A kommenteket érdemes elolvasni...
Én egy zöldségleves léböjtöt akarok csinálni, ettől a cucctól besokallnék...

Niurka_törölt 2010.02.22. 06:12:34

Ezt mondtam már korábban is, hogy éhezni kell. Persze valamit eszik, vagy valami kevés kalóriát bevisz az ember folyadékban, és az tök mindegy, hogy mi, de csak koplalással lehet fogyni. Nincsenek csodák, nem a juharszirupos kombó fogyaszt.

Scala 2010.02.22. 07:05:22

@Niurka: gen, igen, tudom én, csak a legnagyobb bajom, hogy:
- ha / amikor koplalok nem tudok aludni, és ez katasztrófűlis szem alatti karikákhoz vezet
- nem vagyok Uma Thurman, szellemi munkavégzés jutott, és oda kell figyelni
- a meleg leves+saláta diéta viszont talán egy jó kompromisszum

Megjegyzem: Umát nagyon bírom, de megfigyeltem neki is épp olyan karikásak a szemei a koplalástól, és néha még a filmbéli sminkkel sem (akarják) eltüntetni, legutóbb Colin Firth-szel láttam egy házasodós, rádiós doktor, a tűzoltóba leszek szerelmes, mélyenszántó darabban. Csini volt, gebe, de látszott, hogy megviselt.
Ilyen már én is voltam, és nem sziporkáztam eléggé szellemileg...

arisztotela 2010.02.22. 09:54:41

@Scala: Szerintem nem ő szülte az ikreket, nézd meg a terhes képeit, sovány kar, ugyanolyan szottyadt fej, mint mindig, ikerterhes nő így nem néz ki. Béranya volt, biztos vagyok benne, Jolie-t meg kitömték. Még Madonna is úgy nézett ki terhesen, mint egy markotányosnő, pedig nyilván napi nyolc órát kocogott terhesen is, de a vízvisszatartás látszik a terhes nőn.

arisztotela 2010.02.22. 09:56:12

@Scala: Nekem csak akkor nem volt nyúzott a fejem, amikor a nyerskoszttal fogytam le több kilót, de nagyon unalmas menü, és nyershúst is kell enni:) (marhát meg pármai sonkát persze, nem disznót)

Niurka_törölt 2010.02.22. 13:42:27

Szerintem mindegy, hogy amikor fogyózik az ember, azt mivel teszi. Nyilván valamennyit érdemes enni, mert különben valóban zombi leszel (kell valami tápértéket bevinni, valami fűtőanyagot), de eredmény csak akkor lesz, ha keveset eszik az ember. Szerintem az édességből kell drasztikusan visszavenni, illetve valamennyire csökkenteni az addigi kajaadagot, akkor lesz eredmény is (igaz, nem egy hét alatt) és szendvedés sincs. Sajnos sok embernek nincs akaratereje, ezért aztán egy-két hétig ilyen baromságokat esznek-isznak, aztán kiakadnak (ami nem csoda) és újra zabálnak. Így sosem fogynak, vagy csak minimálisat és csak rövid ideig. Ingyen semmi sincs. Aki le akar fogyni, annak vissza kell vennie és utána azt tartani is. Persze akkor nincs torta, pia, csoki, fél kiló kenyér. Normál étkezések, csak sordino adagokkal. A sport pedig arra jó, hogy feszesít. Plusz masszírkesztyű, körömkefe, de keményen és rendszeresen. Ez kiképzés, aki eredményt akar, harcoljon. Az izom se a réten nő. Ezek vannak. Az sem baj, ha valaki rengő hájjal bír, ha úgy érzi jól magát. Csak hazudni nem kell, hogy "pedig alig eszem". Erős vagyok, vagy nem. Ilyen egyszerű.

Niurka_törölt 2010.02.22. 13:45:13

Egyébként Uma Thurman ronda (ilyenkor sosem a kisminkelt, photoshopolt hazug képekre gondolok, hanem az orig fejére. Karikák ellen aludni kell. Sokat és éjjel. Éjfél előtt.

arisztotela 2010.02.22. 14:54:51

@Niurka: Ha valaki szült, utána meg kell tanulni kicsit éhesen felállni az asztaltól, ennyi.

Scala 2010.02.22. 16:17:23

@DuBarry: Milyen igazad van, nekem is olyan fura volt a karja, az egész alak, és tény, hogy a francia magányban sok mindent meg lehet rendezni... És igen, Madonnára emlékszem, de ő Lourdesnál elengedte magát rendesen, a fiánál nagyon fitnessbe nyomta, nem? Akkor nem követtem ennyire a dolgokat, mint most, de kimondottan emlékszem, hogy vártam, hogy jól kikerekedik her Madgesty, aztán semmi...

Scala 2010.02.22. 16:26:05

@DuBarry: Csináltad a nyers kosztot? Mennyi ideig? :-)
@Niurka: Hát ezzel az a baj, hogy én orvosilag / közbízlésileg nem vagyok kövér, de igazán csinos és még törékenyebb néhány kiló mínusszal lennék. Nem zabálok édességet vagy kenyeret, illetve amikor elszántan diétázom nem. Viszont amikor tartósan tetszett önmagamnak az alakom, és esküszöm neked, hogy nem ettem rendesen, azaz nem csak az említettekből vettem vissza.
Állítólag még a sajt és a hís is nagy ellenségek.
De alapvetően igazad van, hogy a megvonásos diéták hiányhoz s zabarohamhoz vezetnek sokaknál. A sport amúgy segít beszabályozni a kívánt kaják minőségét és mennyiségét.

Próbáltátok a Cefamadar hoemopátiás tablettát (ez kivételesen nem golyó), étkezés előtt fél órával kell elszopogatni, elveszi az étvágyat, pontosabban szabályozza, és sokkal kevesebbet kívánsz. Nyáron csináltam, bizonyítottan működik, és eme azent pillantban úgy döntöttem újra kezdem.

arisztotela 2010.02.22. 16:58:00

@Scala: 1 hónapig csak normál tejtermék (nem pasztőrözött), nyers zöldség, nyers hús, gyümölcs. csodálatos volt a bőröm, lefogytam, és a karikák sem erősödtek a szemem alatt.
De nagyon meguntam, mert mivel nincs szénhidrát evés (csak méz, gyümölcs), a fehérjével laktam jól, és egy idő után rá sem tudtam nézni a túróra és társaira. De baromi könnyű, energikus is voltam.
A megvonásos cuccok (atkins, testkontroll), nálam is isazonyatos tésztazabáláshoz vezetnek mindig.

Scala 2010.02.22. 20:04:09

@DuBarry: Akkor hasonlít ahhoz amit átküldtem? :-)
Nem hangzik rosszul... a meleg kaja nem hiányzott? Hideg volt az idő, vagy ez egy tavaszi, nyári program?

brokeness 2010.02.22. 20:48:55

@DuBarry: A szenhidratmentes dieta savasitja szervezetet.Mar csinaltam; de ujra nem vagnek bele. Az a baj, hogz sokat dolgozom, s a szervezetem pedig azonnali energiabombet kivan(szenhidratot),az agyam pedig at kene erre allitani.De nehez.

Niurka_törölt 2010.02.22. 21:13:29

@DuBarry: Bizony, 35 fölött már nem lehet annyit enni, mint korábban.

Niurka_törölt 2010.02.22. 21:15:29

@Scala: Én ha fogyni akarok a kajaadagokat kicsit visszaveszem, illetve nem eszem édességet. Ami nem nagy kaland, mert alapból nem vagyok oda érte. Nem iszom cukros üdítőket, fehér kenyeret nem eszem vagy alig (ezt se szeretem egyébként).

Scala 2010.02.22. 21:46:09

@Niurka: Ez alap, de én ilyenekt amúgy sem fogyasztok... na jó, édességet keveset, pl. keserűcsoki annak számít? Ilyeneket...
Ettől még nem fogyok sajnos. :-(((

Scala 2010.02.22. 21:47:46

@brokeness: A fehérjediéták úgy ahogy mondod nagyon károsak.

Niurka_törölt 2010.02.23. 00:25:18

@Scala: Gondolom nem is vagy hájas. :)))

arisztotela 2010.02.24. 14:00:13

@Niurka: én 27 évesen szültem a második kölköt, azóta nem ehetek rendesen sajna.

Scala 2010.02.24. 15:04:28

@DuBarry: Nem is tudtam, hogy vannak gyerekeid! :-)))
@Niurka: egy pici van, nőies helyeken, de hagyományos mércével nem vagyok az, persze. :-)

cicómicó 2010.02.28. 11:31:34

Hú de jó kommenteket írtatok! :)
Én ettől a juharszirupos cucctól két éve szépen fogytam, mondjuk közrejátszott még egy szakítás hozzá, amitől totál idegbeteg lettem, és az is "besegített" a fogyáshoz. (Minden rosszban van valami jó!)
Sajnos önmagában a sok mozgás fogyáshoz nem vezet csak alakformáláshoz, feszesítéshez. Nem szabad sokat (pláne szénhidrát) enni. Ez viszont ördögi kör, mert éhesen meg nem tudok sportolni.
süti beállítások módosítása