Már írtam, hogy általában pénzért ülnek be a divathetek bemutatóira a hírességek, de úgy látszik, addig sem tudnak uralkodni a vonásaikon, amíg fotózzák őket. Chloe Sevigny, Anna Wintour, Tavi Gevinson, a 13 éves csodablogger, és a Sarandor-Moore-Shields Cougar-sor egyaránt nagyon utálta az egészet. Sebaj, legalább tudjuk, hogy nem maradtunk le semmiről.

Címkék: fashion new york week

A bejegyzés trackback címe:

https://chezdubarry.blog.hu/api/trackback/id/tr571771733

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Scala 2010.02.18. 22:23:45

Jééé, itt Susan Sarandon tisztára az anyósom! :-D

Niurka_törölt 2010.02.19. 05:25:17

Ez a Chloe Sevigny iszonyatosan ronda, sőt, egyenesen visszataszító. Annak idején nem is értettem miért nem ő játszotta a fiú-lányt az "A fiúk nem sírnak" c. filmben Swank helyett.

rori-j-18 · http://bertablogol.blogspot.com/ 2010.02.19. 09:21:20

Niurka: :D
Bezzeg ha engem ültettek volna oda! Ámulatból, ámulatba estem volna!

Scala 2010.02.19. 14:39:16

@Niurka: Egyetértés, nekem is fura, de felsőbb szempontok lehetnek a háttérben, hogy így 'fut'. :-)

Scala 2010.02.19. 15:52:27

Egyébként itt Anna Wintournak nagyon gonosz, és ronda feje van. nem is vettem eddig észre, hogy ilyen nagy az orra. Nem szimpi, egyáltalán!

arisztotela 2010.02.19. 16:08:32

@Scala: Kőszívű nő, de én bírom, másképp ezt nem lehet csinálni, egyébként elég nagy szarban van, csak az eladása 20 százalékot esett a Vogue-nak egy év alatt, a hirdetésbevétel sosem korrektul van megadva, de 40 százalékra lehet saccolni, és már ezelőtt is le akarták cserélni a francia főszerkesztőre. Kiáll a rúdja, ez látszik a fején. megjegyzem, a francia csaj szarabbul fogja csinálni.

Scala 2010.02.19. 17:24:40

@DuBarry: Igen, a francia csaj ugyanez pepitában, csak még arrogánsabb, mert fiatal.
Hát akkor most A.W.-nak is szar lesz kicsit, azért majdcsak túléli. ;-)

És igazad van, ez lehet a fején, már hallottam, csak elfeledtem. Vagy itt nálad olvastam? Nem emlékszem.

katarocks 2010.02.19. 19:58:49

@DuBarry: @Scala: tisztára, mint az Ördög pradát viselben :-)

arisztotela 2010.02.19. 20:29:52

@Scala: csak 5-6 évvel fiatalabb, az nem sok, szerintem éppenhogy nem arrogáns, hanem az artisztikus vonalat képviseli a Wintouros bizniszwomanes helyett. nekem nem ellenszenves, de Amerika nem Párizs!

Scala 2010.02.20. 02:04:26

@DuBarry: Tényleg már annyi idős az a csaj? Nem mondtam volna...
Nekem nem jön be a farncia Vogue egy ideje, be kell vallanom. :-(
süti beállítások módosítása