A Vanity Fair magazin az Egyesült Államok legelegánsabb szórakoztató magazinja. Királyok, mágnások, sikeres művészek sztorijait hozza hónapról hónapra. Eddigi legnagyobb eladását 2006-ban produkálta, amikor Jennifer Aniston először nyilatkozott arról, hogy mit érzett, amikor Brad Pitt faképnél hagyta. A lap ritkán mászik bele bulvártémákba, amikor Paris Hiltont tették a főoldalra, hatalmas botrányt csaptak az olvasók, hogy ez azért mégis csak túlzás. De pénz beszél, a döglődő Conde Nast kiadó okosai most magas eladást akarnak (tavaly bejelentették, hogy a cég a dolgozók egynegyedétől válik meg a válság miatt). Februárban úgyis kevés a hirdető, megkockáztatják, hogy Tigerrel kaszálnak egy nagyot. A dolog vissza is üthet. A nem túl elegáns Woods-sztori a sok sztripperrel és koktélpincérnővel lehet, hogy elijeszti a lap prűd olvasóinak egy részét.
Tiger Woods a szupersznob magazin címlapján
2010.01.04. 18:38Címkék: tiger woods
A bejegyzés trackback címe:
https://chezdubarry.blog.hu/api/trackback/id/tr771645865
Kommentek:
A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.
Nincsenek hozzászólások.