Kaptam képeket egy csomó magyar celebről, amint McDonalds krumplit árulnak, és mindezidáig érdektelennek tartottam, míg meg nem találtam az elmés akció eredetijének friss los angelesi képeit. Megint egy amerikai ötlet, amit lemásolnak a multik Kelet Európában. Jótékonysági akció: sztár krumplit mér, szegény ember kap az árából pár fillért. Hálaadás alkalmából, ami nálunk nem is ünnep, úgyhogy nem is értettem a dolog lényegét, amíg nem jöttem rá, honnan jött.

Címkék: cindy horváth éva crawford

A bejegyzés trackback címe:

https://chezdubarry.blog.hu/api/trackback/id/tr41558137

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása