Ráncok ellen csak ez jó

 2009.11.09. 19:54

Nagyon bírom az arctornát. Keveset esik róla szó, mert nincs benne pénz. Ugyanis nem kell hozzá más, csak egy arc, meg két kéz. Ezen nincs mit marketingelni.

Igazából az arctornától sem fogsz évtizedekkel fiatalabbnak látszani, csak nem leszel ráncos. A fiatal külső az egy másik történet, az inkább hajon meg szerelésen múlik, de erről később. Viszont ha nincs sok ráncod, az már alapnak kiváló.

Hat pápája van ennek az arctorna dolognak, közülük egy magyar: Bojtor Márta.

Itt a weblapja, ha valakit érdekel http://www.arctorna.hu/. Nem ráncos ő sem, de én valahogy nem szeretnék így kinézni.

Viszont a többiek: Carole Maggio, Deborah Crowle, Louis Anette és Eva Fraser elképesztően néznek ki. Én csak azoknak a rendszerét figyelem, akik nekem tetszenek. Nézd meg az arctornáztatót, aztán válassz. Van egy angol nő: Carolyne Cleeves, na ő rémesen néz ki, de ő sem ráncos.

Viszont Carole Maggio nagyon szép hatvan évesen: https://www.youtube.com/watch?v=Zga_eQc3uxc&feature=related. Képzeljük el, milyen dögös lenne normális hajjal, mellimplantátumok nélkül.

A kedvencem Louise Anette, ő 46-7 éves, és elképesztően néz ki:

itt egy video róla

http://karen-ofacertainage.blogspot.com/2009/07/ageless-if-you-dare-please-try-this-at.html

 

és itt van Deborah Crowley: http://www.flexeffect.com/debpic.htm

 

Most nem megyek bele, melyikük milyen tréninget talált ki, csak azt szeretném megjegyezni, hogy az arcnak csakis jót tesz az arctorna, és nem keletkeznek új ráncok tőle, sőt kisimulnak a régiek! Ráadásul ugyanúgy, mint a testedzésben csak az igazán kemény torna használ, a kíméletes próbálkozások semmit sem érnek. Az is érdekes, hogy mindannyian egy kicsit mást találtak ki, de szerintem Louise Anetté (ő van a képen) a legfejlettebb változat, ami tényleg csodákra képes. A csak harmincas éveiben egy roncs volt, és 47 évesen jobban néz ki mint tíz évvel korábban.

és még egy videó: Eva Fraser, egy nyolcvanéves arctorna guru követőiről. Ez sem azt mutatja, hogy kárt tettek volna magukban az arcedzéseikkel:

http://www.evafraser.com/testimonials.html

A módszerekről később.

Címkék: eva crowley márta fraser maggio deborah carole arctorna bojtor carolyne cleeves

A bejegyzés trackback címe:

https://chezdubarry.blog.hu/api/trackback/id/tr781513585

Trackbackek, pingbackek:

Trackback: Ördög Nóra és Peller Mariann is kipróbálta már 2011.01.05. 15:37:16

Ördög Nóra és Peller Mariann is kipróbálta az arctornát az RTL Klub Reggeli című műsorában....

Trackback: Arctorna óra a Szegedi VTV-ben 2011.01.05. 15:25:58

A Szegedi Városi Televízió Körút című műsorában, Mayer Yvette látogatott el az egyik órámra, hogy közelebbről ismerkedjen az arctornával és az arctorna gyakorlatokkal. Mint utóbb kiderült, több meglepetés is érte őt, hogy pontosan mik, az kiderül a gya...

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

arisztotela 2010.04.21. 14:43:40

@Livcsy: én napi 2x 3 percet csinálom már csak, pedig sokkal többet csináltam, de nem volt elég eredményes. Arra jó volt, hogy ráncaim nincsenek, de az arcom fáradt volt, mert a szemem alatt karika van, és erősek a nevetőráncaim, és beesett volt az arcom.
Most a homlokgyakorlatot csinálom, meg a L. A. arcmarkolászó gyakorlatait, és a szájamat, meg a Facercise néhány nyakgyakorlatát. Az arcom ettől kitelt, és már nem nyúzott (remélem), a szemgyakorlatokat nem nagyon csinálom már, mert szart sem érnek sajnos.
De igazából azóta nézek ki jobban, amióta pár hete a Tanaka masszázst is hozzáadtam, mert az a nevető ráncokat enyhíti, amit az arctorna nem!
Az én konlkúzióm, hogy a Facercise jó a sok kis ránc megelőzésére, toka ellen, de a nyúzottság ellen nem, arra jó a Louise Anette, és a Tanaka együtt.
De nézd meg a videókat a youtube-on a Flexeffectet csináló nőkről, ők is ránctalanok, de fáradt az arcuk. Itt van az összes, Crowley is látható, aki húsz éve nyomja, de szerintem nem tökéletes az arca, lóg a nyaka és a homlokát ráncolja!
www.youtube.com/user/Facialbuilding#p/u

Ami Carole Maggiót illeti, ő jól néz ki, de biztos, hogy fel van varrva!
Remélem, érthető voltam.

Livcsy (törölt) 2010.04.22. 13:32:41

Beszereztem Louise Anettet és Tanakát is. Ma el is kezdem...

arisztotela 2010.04.22. 13:39:13

@Livcsy: az Ageless-t letöltötted? Én csak a kis videóján látható gyűréseket csinálom.

arisztotela 2010.04.22. 14:54:20

@Livcsy: majd értékeld, légyszi, lehet, én is letöltöm, nem egy vagyon:).
Remélem a Tanakáért nem fizettél, hanem megtaláltad a youtube-on!
Érdekes, hogy a nevetőráncra meg a jowls-ra (ez nem tudom, mi magyarul) kurva jó a Tanaka, de a karikákra azt sem:(.
Még elfelejtettem mondani, hogy a felső szemhéjat is csinálom napi kétszer, ezt az egyet: www.youtube.com/watch?v=X8xSelLsBZ8
ez is jó, megemelte a felső szemhéjat.

Livcsy (törölt) 2010.04.22. 15:33:37

Végig csináltam az Ageless-t.Van gyakorlata a szemkörnyékre, homlokra és nyakra is.Még nem igazán éreztem rá a dologra. Ezzel a markolászással ellen kell tartani a mozgásnak?

arisztotela 2010.04.22. 15:40:06

@Livcsy: karen-ofacertainage.blogspot.com/2009/07/ageless-if-you-dare-please-try-this-at.html

itt láthatod, ő hogyan csinálja.
Szerintem nem ellentart, hanem a markolástól megnő ott az arc (az övé kicsit ijesztő is , de nem kell ennyit csinálni), és ezzel telt lesz, nem nyúzott (mint a flexeffectelősöké, ha azt láttad).

Livcsy (törölt) 2010.04.23. 10:01:24

@DuBarry: Persze hogy elmesélem mi lesz a hatása. A végén van masszírozás is. Kicsit olyan a dvd minha a fürdőszobai tükörben egyedül csinálta volna a felvételt.
A Tanakáért nem fizettem.

Livcsy (törölt) 2010.04.23. 10:58:52

Másodszor is végig tornáztam LA-t. Bizony azokkal a markolászásokkal keményen ellentart. Ettől lesz sokkal nehezebb mint akiket eddig csináltam. Mint egy sulyzós edzés után, rendesen azt érzem, hogy megdolgoztattam az izmaimat. :))

Livcsy (törölt) 2010.06.23. 18:25:07

Nem pihentem azota, megszereztem a kovetkezoket:
Debora Crowley dvd-jet.
Senta Maria Runge Face lifting cimu konyvet 1961-bol! Mar akkor sem akartak rancosak lenni.
Cyntia Rowland Facial magic cimu vedot.
A tobbieket is begyujtom.

arisztotela 2010.06.23. 21:56:49

@Livcsy: Jézus Mária, remélem, nem a blog hatása! A Flexeffect Third Edition? Sajnálom rá a dellát, annyira drága. Az Agelesst letöltöttem, de video bőven elég volt, amit már korábban másoltam, nem sokat ad hozzá a duma. Azóta én beleszerettem a Tanaka masszázsba, nagyon jó. Lehet, hogy privátba küldök neked fotót, hogy átalakított.

Livcsy (törölt) 2010.06.24. 19:53:31

@DuBarry: Varom a fotokat. Nem a blog hatasara, ket eve uzom az arctornat Gyujtom oket, es persze szeretnek ranctalan maradni. 44 leszek. :( A ket szemoldokom kozott van ket hosszanti fuggoleges ranc, aokat nagyon szeretnem eltuntetni, de meg nem sikerult. Meselj meg a Tanaka hatasairol!

Scala 2010.06.24. 20:27:07

@Livcsy: nem akarok okoskodni de azok a ráncok, tapasztalatom és olvasmányaim szerint:
- szemüveg, napszemüveg hiánya (ha gép előtt sokat vagy a vibrálás kivédésére is kell egy - akár dioptria nélküli szemcsi)
- pszichiáterek szerint a depresszió ránc
Lehet rajta javítani ha dolgozolezen a két területen + kozmetikus masszázs és ultrahang + ezek a masszázsok

Livcsy (törölt) 2010.06.25. 19:48:01

@Scala: depresszios nem vagyok de gep elott sokat ulok. Megfogadom a szemcsit. koszi

arisztotela 2010.06.25. 20:39:03

@Livcsy: A Tanaka zseniális, főleg az orr-száj közti ráncra, amivel az arctorna nem sokat csinált nekem, a homlokom is jobb, bár ez az 11-nek nevezett ráncom ott nincs, csak keresztbe vízszintesek. A szem alatti karikákat a Tanaka se viszi le, de arra meg az akupresszúra egész jó. Az 11-re próbáltad a Frownies-t? Írtam róla valahol. Éjszaka felragasztod, reggelre kisimul, nekem van, de egyelőre idegesít, mert annyira nem vagyok jó alvó, hogy bírjak valamit az arcomon (ez egy tapasz), pedig megtanít, hogy ne ráncold, mert tudatosítja a mozgást. Hát meg a botox, az erre van kitalálva.

arisztotela 2010.06.25. 20:53:46

@Livcsy: visszadobt a démon a mailt, amit küldtem, megpróbálsz írni egyet az arisztotela@freemail.hu-ra, és válaszolok?

Livcsy (törölt) 2010.06.25. 23:32:00

@DuBarry: Kuldtem az emilt. Lenne meg a rancfeltoltes is. Az arctorna guruknak mind sima a homloka sehol a 11. Az is lehet hogy feltoltettek?
Mar ket eve rendszeresen arctornazom, de ott meg nem hatott. Mashol nem vagyok rancos, ami mar valoszinu a tornanak koszonheto.
L.A. tornaja a legjobb eddig. Reinhold Benz homlok es szaj gyakorlatai nagyon jok. A szaj rendes telt lesz tole. A homlok gyakorlatai pedig hasonlatosak a
tobbiekehez.
A tapaszt megnezem.

arisztotela 2010.06.26. 00:35:10

@Livcsy: amúgy a botox oda jobb, teljesen eltünteti, láttam nőkön élőben. Volt, nincs.

Scala 2010.06.26. 06:13:54

@Livcsy: nekem a szemüveg előtt és stressz meg rengeteg olvsás, tanulástól mély volt, de segített a szemcsi és nem fárad a szem.
+ kozmetikus, ultrahang
DuBarry: hány évesen botoxoztassam? Csak azt a homlok ráncot! És kivel?

arisztotela 2010.06.26. 09:58:38

@Scala: Azt harmincevesen is lehet, de én nem mondtam, hogy menj, csak hogy eltûnteti.

Livcsy (törölt) 2010.06.26. 16:51:33

En valahogy tartok a botoxtol, mereg. Meg nem tartos, felevente ismetelni kell. Mennyibe kerul?

arisztotela 2010.06.26. 17:54:03

@Livcsy: nálunk 80 ezer, Londonban biztos több. Tényleg méreg, de a feltöltő is kimegy félév alatt.

Scala 2010.06.26. 19:25:02

@DuBarry: csinálja? Ő benne megbíznék! ;-)
Még várok egy cseppet asszem... ;-)

Livcsy (törölt) 2010.06.26. 20:29:35

Biztosan nem adok ki valamiert 80 ezret amirol tudom csak fel ev. (mondom ezt most...) Akkor marad a Tanaka meg a tapasz es az arctorna. Dermaroller??
Most tanulanyozom az Ageless.. topikot ott is irnak errol, csak az angolom meg nem annyira jo.

arisztotela 2010.06.27. 09:46:47

@Livcsy: A dermaroller nem tudom, mit csinál, mivel hat hetente lehet csinálni, és a kollagén termelés x kezelés után fél évvel kezdődik, ezért a nyugdíj idején már kábé kiderül, hogy használt-e.
A botoxot amúgy egyre ritkábban kell használni, mert lebénulnak az izmok. De nekem is ijesztő.

Scala 2010.06.27. 10:41:32

@DuBarry: Igen, a botox valahol tényleg ijesztő! És valami kutatás is volt, hogy nem csak lokálisan hat... erről olvastál valamit? Magyarul láttam egy cikket az Indexen 2008-ban, de nem kattintottam rá, már bánom.
Lehet rákeresek... de lehet csak általánosságokat írtak, meg Brit tudósok kategória... :-)

arisztotela 2010.06.27. 12:16:29

Scala, a botox bemehet az agyba, vagy elbénít egy ideget és lemerevedik olyan arcrész is, aminek nem kéne, de ezek ritka szövődmények. Igazából, akik használják nagyon elégedettek, a leghatékyonyabb ránctalanító, de csak a homlokra jó meg a szarkalábakra a halánték mellett. Szem alá tilps tenni, az arc alsó részén meg nem hat valamiért. de a függőleges homlokráncok egyetlen ellenszere a frownies-on kívül. Ha nem karikás szemem lenne és száj-orr ráncom, én beadatnám, de mivel pont botoxráncaim nem nagyon vannak, nem kell.

Livcsy (törölt) 2010.06.30. 18:20:26

Lattam az ebay-en a Frowniest, 3 es 17 font kozott van az ara.Jo az olcsobb is, vagy van kulonbseg?

sangonera 2010.07.17. 17:44:58

De jó!Én is 2 éve arctornázom,és a ráncaim el is tünedeztek,de valahogy az arcomat nem emelte meg,ugyhogy megprobálom ezt az arcmarkolászást,csak nem teljesen világos hogy markoljam meg a fejemet ugy ne csináljak máshol ráncot,és ne csesszem el a pofámat?Le tudnád irni kicsit részletesebben?

arisztotela 2010.07.17. 17:51:46

@sangonera: Nem nagyon, de a videón látszik, amit bekopiztam!. Keresd meg a Tanaka masszázs bejegyzésemet, az megemeli az arcodat. Én már az arctornát be id fejeztem, a masszázs és az akupresszúra annyival jobb eredményeket hozott.

sangonera 2010.07.17. 19:29:58

igen már probáltam megnézni,de valszeg én vagyok a hülye,mert akárhányszor próbáltam,nem tölti le a videot.A tanakát már megnéztem a youtube-on,még kicsit macerásnak tünik,az akupresszurához hasonló pontmasszázst csináltam régebben,de nekem nem jött be.Nekem az arctorna ült idáig a legjobban és a dermaroller kombinálva mezoval.De nyitott vagyok a tanakára is.

Livcsy (törölt) 2010.07.17. 20:51:22

@sangonera: Miket tornasztal eddig? En is 2 eve nyomom.:)

arisztotela 2010.07.17. 21:26:52

@sangonera: a Tanaka nem akupresszúra, az egy nyirokmasszázs. A száj, orr közti ráncokra nagyon jó, meg a száj melletti előreesésre. Az arctorna szerintem arra a legjobb, hogy finom ráncok nem alakulnak ki, ha csinálod, de a mimikai ráncok az arc feszültségétől vannak, és azt inkább erősítette nekem. De erre csak a Tanaka után jöttem rá, előtte nagyon hívő ardtornász voltam. Ja még a toka ellen is az arctorna a legjobb. Ezek a japán dolgok a nyakkal nem is foglalkoznak sajnos.

sangonera 2010.07.18. 12:17:33

@Livcsy: elég sokfélét.Én is az Arcszépitéssel kezdtem,aztán egy kis Maggio-val ötvöztem,de beszereztem más nem annyira ismert trénerek gyakorlatait is,Roteellar Emilio,Catherine Pez,és Isabel Morillo könyveit.Sokban nem különböznek a többitől sem a gyakorlatokban,sem az eredményekben.Louise Anettet nem ismertem,az ő gyakorlatai,elég ujaknak tünnek,majd megszerzem a cuccait.Neked milyen eredményt hoztak?:

sangonera 2010.07.18. 12:29:08

@DuBarry: persze azt tudom,h a tanaka nem akupresszura,rosszul fejeztem ki magam,én az akuhoz hasonló modszert csináltam ugy 1 évig ami annyira nekem nem csinált sokat.Az arctornánál inkább az elején láttam eredményeket,de mintha egy idő után megállna a hatás.El akartam menni egy tanfolyamra is,hátha ott többet tudnak,de egy barátnőmnek tönkre ment az alsó álkapcsa a jó nevű arctornaguru tanfolyamán,elég sokáig szájsebészhez járt utána,ugyh ez végképp elvette a kedvem.Tanakát probálm,majd jelzem milyen eredménnyel.:

Livcsy (törölt) 2010.07.18. 16:54:27

@sangonera: Arcszepites nekem is. Majdnem egy evig.Utana Maggio. Az Arcszepites jobb szerintem, a nyak, szaj, szem gyakorlatai nagyon jok. A 11 - re egyik sem. Most az L.A. csinalom, de meg nem latok kulonosebb valtozast. Szepen felfrissiti az arcom a vegere es olyan egeszseges lesz a fejem. Debora Crowley is meg van tobbek kozott, de hosszu es nagyon sok gyakorlata van, nincs idom ra. L.A. szimpatikusabb, de a 11 - re meg nem hatott. Vettem Frownies tapaszt par napja hasznalom, beszamolok rola kesobb. Megprobalom a Tanakat is de az arctorna marad.
En is azt erzem hogy az elejen van hatas aztan nem annyira. Es az is megfordul a fejemben hogy az arctorna guruk is elnek a felvarras feltoltes lehetosegevel.

sangonera 2010.07.18. 18:06:35

@Livcsy: Elvileg liftinggel nem lehet arctornázni,de én is azt hiszem h light-osabb kezeléseket igénybe vesznek,már csak a reklám miatt is.Ahova mezo-rollerre járok,állitolag oda is jár 1 arctornász.Én is megprobálom a tanakát,már végig néztem,jövö héttől elkezdem,de az arctornához én is ragaszkodom,annál is inkább mert engem meg is nyugtat,és valóban nagyon felfrissiti az arcot,sőt utána méf fél orára meg is emeli,csak sajna aztán visszamegy,ráadásul nekem alapban vékony arcom van.A héten erőt veszek magamon,és beillesztem a programba a tanakát,majd beszámolok.

Livcsy (törölt) 2010.07.18. 18:28:57

Dubarry kérdeznék valamit. Nem furcsa hogy pl amikor L.A. grimaszol torna közben a homloka nem is gyűrődik meg egy picit sem?
Sangonera: miért nem lehet liftinggel arctornázni?
Botoxal?

sangonera 2010.07.18. 19:09:52

@Livcsy: Botoxal,nem tusz,mert le vannak bénulva az izmaid,és nem tudod mozgatni őket,liftinggel pedig azért,mert egyrészt mütét után sokáig nem lehet eröltetni az arcot mütéti hegek miatt,másrészt,egy felvarrt arcon a szövetek már természetes modon nem tudnak regenerálódni,hiszen tele van az arc vágásokkal,és igy a természetes módszerek mint a torna hatástalan marad.

Livcsy (törölt) 2010.07.18. 19:44:55

@sangonera: Ertem.
Maggionak es L.A.-nak sem rancosodik a homloka mikor rancolja a szemoldoket. Nyomtam egy Tanakat az elobb...Tok kipihent lett a fejem.
Elotte arctornaztam is. Arra gondoltam, hogy L.A. es Benz gyakorlatait kombinalom, + Tanaka es Frownies, aztan megatjuk.

arisztotela 2010.07.18. 21:11:19

@Livcsy: Frownies bevált? Tudsz benne aludni? Szerintem maggio fel van varrva, de mivel nincsenek kis ráncai a Facercise-tól, sokkal jobban néz ki, mint egy átlag felvarrt. Lehet faceliftel is tornázni, ami izom marad, az működtethető. Szerintem LA-ben még botox sincs, nem egy glamúros csaj, pénze sincs sok, van egy-két híve, de nem akkora a biznisze, mint Crowley vagy maggióé.

Livcsy (törölt) 2010.07.18. 21:55:13

@DuBarry: Ejszaka dolgozom es nappal alszom, fuldugoban es szemkotoben, egy tapaszt a homlokomon mar meg sem erzek :)
Par napja hasznalom, mikor leveszem teljesen sima, de visszaugrik, kb fel ora mulva. Azt irtak hogy kb 1 honap mire latszik. Szeretnek hinni nekik.
Lehet hogy L.A.-nak alapbol nem is volt ranc a homlokan, irtad hogy Neked sincs 11, ez lehet alkati.
De szerintem is lehet felvarrva es botoxal is.

arisztotela 2010.07.19. 08:02:57

@Livcsy: vízszintes van, csak az 11 nem jelentős, de nekem is ilyen benőtt homlokom van, mint LA-nek, nem magas, azért sem látszik olyan ráncosnak.

sangonera 2010.07.22. 16:42:48

@Livcsy: Igen az nekem is feltünt h Maggionak nagyon mű a feje,de én feltöltésre gondoltam.Lehet h tévedtem,és lehet felvarrva tornászni,csak azt tudom h,botoxxal és liftinggel nem vállalnak el a trénerek azért amit irtam.Én is probálom a tanakát,még nem áll rá a kezem.Te mennyi idő alatt csinálod végig?Sajnos elég szarul alszom,ezért a tapasz nálam nem müködik.Én még a dermarollerre és az Imeedenre esküszöm.

Livcsy (törölt) 2010.07.24. 20:51:15

@sangonera: 10 perc alatt vegzek. Szerintem a fogfeherito sinben alvas rosszabb.
Csinalok meg acupressurat is. Dubarry mondta hogy jo, es tenyleg.
Valamelyik csak hasznal vegre. Nem tudom mi az Imeeden, meselj! Dermaroller hatasairol is..

Scala 2010.07.25. 05:16:56

@Livcsy: Fogfehérítő sín: de azt nem kell csak max. három hetet(ha kétnaponta rakod be akkor is).
Ami hardcore-abb: most éjjeli fogszabályozót kaptam. :-)

Livcsy (törölt) 2010.07.25. 14:37:02

@Scala: Az durva lehet, mit meg nem teszunk mi nok!!

sangonera 2010.07.25. 15:27:17

@@Livcsy: Nekem nagyon bejött a dermaroller.Régen tűs mezora jártam de kozmetikus rábeszélt,h kombináljuk dermarollerrel,és igy sokkal jobb,és tartósabb kb 5-6 hétig nagyon kipihent az arcom.Az imeeden egy táplálékkiegészitő,nem tul olcsó de jó,1 dán gyógyszergyár gyártja és messze a legjobb a piacon.A története az h vmelyik polinéz szigeten az emberek bőre nem öregszik,el kezdték kutatni h miért,és kiderült h a fő étkük egy csak ott élő halfajta,és a tabletta ennek a kivonata.Én évek ota szedem,és tényleg sokkal szilárdabb az arcom,és amiota szedem ujabb ráncom nincsen.Csak ajánlani tudom.:

Livcsy (törölt) 2010.07.25. 18:18:42

@sangonera: Kozvetlen dermaroller utan milyen az arcod?

sangonera 2010.07.25. 18:36:15

@Livcsy: egy kicsit piros,de ez hamar elmulik,pedig többször átmegy rajtam,kb 1 óráig még,utána elmulik,és olyan mintha napoztam volna.Általában délután megyek,másnapra teljesen ok.

Livcsy (törölt) 2010.07.27. 17:22:12

@sangonera: Mit jelent hogy tonkre ment az alkapcsa?

sangonera 2010.07.29. 09:33:54

@Livcsy:A tanfolyam alatt is erős fájdalmai voltak,csak nem mert szólni.Utána alig tudta kinyitni a száját,elment szájsebészhez,és kiderült h 1 állkapocsizülete kiugrott.a mai napig kattog és nem tudja rendesen terhelni.Az a vicc h utána kiderült h mások is éreztek fájdalmat,csak nem lett ilyen súlyos következménye.Akkor elálltam h résztvegyek a tanfolyamon.

Livcsy (törölt) 2010.07.29. 16:34:24

@sangonera: Azonkivul marha draga, es elhiteti hogy ezt csak trenerrel lehet csinalni. Nekem az sem tetszik ahogy kinez, 50 eves B.M. es pont annyinak nez ki.

sangonera 2010.07.29. 17:13:33

@Livcsy: Ugye azt állitja magáról h ő találta fel az arctornát,amiről tudjuk h nem igaz,mert Maggio cuccai pont a felfedezése elött jelentek meg,és az arctorna ennél sokkal régebben elterjedt,de ha igy is lenne,magának mond ellent,mert ugye akkor ő is magán gyakorolt tréner nélkül.Sztem is 1 perccel nem néz ki fiatalabbnak a koránál.

Livcsy (törölt) 2010.07.29. 19:55:03

@sangonera: Egyetertunk! Van egy arctorna konyvem 1961 - bol Senta Maria Runge irta.

Scala 2010.07.30. 08:35:22

@sangonera: Állkapocs izület és ami történt: áááá!
Nekem is kattogott amikor ásítottam, a fogszabályozás helyrerakta. Valószínűleg éjjel csikorgatok, csikorgattam, és amiatt lett ilyen, vizsgaidőszakban alakul ki a legtöbbeknél, és aztán onnan folyamatosan...

sangonera 2010.07.31. 16:56:20

@Scala: Hát nekem emlékeim szerint a vizsgaidőszak alatt más alakult ki!!!viszont sajna igy 40 fölött max a koronáinkat lehet szabályozni...

Scala 2010.07.31. 17:58:11

@sangonera: Koronákat macerás(abb), tény. :-)
Mi alakult ki?

sangonera 2010.08.06. 16:10:55

@Scala: Spontán idegrángás....És azóta tart folyamatosan.És ezt még szabályozni sem lehet....

Scala 2010.08.06. 21:43:14

@sangonera: Értelek. Teljesen!
És hol? A szemem szokott néha tikkelni, de akkor fáradt vagyok, meg valami ásványi anyag hiány...

Katanya 2010.08.09. 10:37:01

Sziasztok!Lehet nagyon béna vagyok,de sehol nem találok L.A. videókat:(.Esetleg meglehet valahol vásárolni a cd-t? Most vetem bele magam az arctornába,mert elég sokat stresszeltem,fogytam az elmult időszakban,és rettenetes lett a fejem.Köszi

arisztotela 2010.08.09. 11:14:55

@Katanya: kb 2000 ftért le tudod tölteni a könyvét ebookban, és a végén ott a videó is. keress rá a nevére, kiadja a lapját. Ageless if you Dare a könyv címe. de a tanaka masszázs videókat a youtube-on melegebben ajánlom nyúzottság ellen. Az ingyen is van.

Katanya 2010.08.11. 06:41:28

@DuBarry: Köszi!Szerinted a szem alatti árkot és ráncokat is el lehet arctornával tüntetni,vagy azon csak a szike segít?Ott a legborzalmasabb:(.Kb.5 évet öregít rajtam az,hogy csúnya a szemem alatt (38 leszek jövő hónapban).

arisztotela 2010.08.11. 12:05:06

@Katanya: Nekem az akupresszúra meg a Tanaka sokat csökkentett a szem alatti karikákon, nem volt túl ráncos, csak egy-egy karika, de mostmár egyáltalán nem ráncos, mindjárt belinkelem a videókat, amiket csinálok, várj.

Katanya 2010.08.11. 13:00:17

@DuBarry: Azt megköszönném:).Hátha megúszom a szemhéjplasztikát:)

Katanya 2010.08.13. 07:34:26

@DuBarry: Köszönöm:)Végig csináltam,nagyon jó!!Látványra persze még semmi,de egész jól felfrissített.Remélem hamar látszik is majd az eredmény.

Livcsy (törölt) 2010.08.16. 22:34:31

Szeretnek beszamolni a Frownies hatasarol! Kb 1 honapja hasznalom es semmi hatasa. Egy picit sem lett kisebb a ket szemoldokom kozotti ket ranc. :(
Vettem ricinus olajat es azzal kenegetem a szempillamat. Az sem nott meg semmit, de kivalo szemkornyek apolonak bizonyult.

arisztotela 2010.08.16. 23:50:35

@Livcsy: Sajnálom, a Frownies-ra mások esküsznek, én nem bírom használni (már írtam, h zavar). A ricinussal viszont talán még érdemes próbálkoni, mert még a profi pillanövesztők is csak 6-8 hét után kezdenek hatni, mert annyi a pillacserélődési idő.

Livcsy (törölt) 2010.08.17. 09:57:41

@cicómicó: @DuBarry: Nem adom fel még a Frowniest se, még próbálkozom....

Livcsy (törölt) 2010.09.21. 17:59:23

Kicsit csalodott vagyok, mert nem latom magamon az arctorna eredmenyet. Mar tobb mint ket eve csinalom, es rendszeresen.
Bar nem probaltam meg Eva Frasert es Carolyn Cleavest..
Sikerult letoltenem Sanford Bennett konyvet, most azt olvasom hatha..
BuBarry nem ismered Frederick M Rossiter Face Culture c.konyvet?

sangonera 2010.09.21. 18:17:29

@Livcsy: Ne legyél csalódott,mert nem tudod hogy néznél ki ha nem csinálnád.Nem csinál csodákat,d sztem karbantartja az arcot.Hányszor csinálod egy héten és mennyi ideig?

Livcsy (törölt) 2010.09.21. 18:24:44

Lealabb hetente haromszor negyszer 20 perc.
De igazad lehet. Te meg csinalod?

sangonera 2010.09.21. 19:16:08

@Livcsy: Persze,még csinálom és nem is akarom abbahagyni.Nekem használ,de én négyszer 1 héten,de minimum 45-max 60 percet.Nekem kell annyi,h végigcsináljam miden arcterület gyakorlatait,és állandóan váltogatom a gyakorlatokat,h az izmok ne szokjanak hozzá.Nálam müködik.

Livcsy (törölt) 2010.09.21. 19:25:20

@sangonera: En a teljes programmal vegzek 20 perc alatt (Ageless, Carole, Reinhold)
Miket csinalsz most?

sangonera 2010.09.21. 19:47:47

@Livcsy: Kb én is kiegészitve Morilloval és Kaherine Pez-zel,azonkivül a youtube-ról is leszedtem nagyon sok gyakorlatot,sőt van amikor a torna köben nekem is eszembe jutnak jó ötletek.Persze végig lehet csinálni 20 perc alatt,de azt mondják,h fokozatosan emelni kell a gyakorlatok számát,különben egy idő után hozzászokik az arc.Probáld meg,hátha nagyobb sikerrel jársz.

Livcsy (törölt) 2010.09.21. 21:12:25

@sangonera: Meddig emeled a gyakorlatok szamat? Azt sem lehet a vegtelensegig, mint az edzesnel, mert akkor mar ellenkezo hatast ersz el. Inkabb az intenzitast kell emelni.
Utana nezek Pez-nek es Morillonak...

sangonera 2010.09.22. 09:59:43

@Livcsy: Persze,igazad van Livcsy,ezért nem lehet mindennap tornászni.Én speciel érzem meddig terhelhetem az adott területet,és ha mondjuk nagyon rádolgozok,a következő alkalommal sokkal lightosabb gyakorlatokat iktatok be.Nálam müködik.Viszont akkor Louise Anette sem tett csodát?

Livcsy (törölt) 2010.09.22. 18:29:02

@sangonera: nekem nem, nem nott meg az orcam sem. Sot en azt vettem eszre hogy a szemem alatt meglazult a bor, amit eddig nem tapasztaltam. Neked hogy valt be az Ageless?

sangonera 2010.09.23. 17:10:57

@Livcsy: Őszintén szólva nem nagyon csináltam mert féltem h megnyujtom nagyon a bőrt,kicsit brutálnak tünt,inkább maradtam régieknél,annál is inkább mert nem tudtam az arcon a bört helyben tartani ugy h ne csináljak ráncot.Sztem az én gyakorlataimtol jobban megnőttek az orcáim.

Livcsy (törölt) 2011.02.19. 20:42:33

Egy kis Frownies beszamolo.
Fel evig hasznaltam, a 11 es rancaimra.Egy doboz eleg volt fel evre.
Nem vettem eszre sok valtozast. Elfogyott es kb 2 hete nincs. Es igen melyultek a rancok, szoval a tapasz hasznalt!
Mondhatom hogy kb a felere redukalodott rancok melysege.
Meg is rendeltem a kovetkezo adagot.

arisztotela 2011.02.23. 15:43:44

@Livcsy: Köszi Livcsy a beszámolót!. Én elajándékoztam, mert idegesített alvás közben.

delinke 2012.03.23. 09:07:05

@DuBarry:
Kedves DuBarry,
Elfelejtetted elküldeni amit kértem, azt írtad itt figyelmeztesselek:)
Nagyon szépen köszönöm előre is.
Kriszta

H-Product 2013.10.16. 16:49:53

SZIASZTOK.
ABSZOLUT KEZDŐ VAGYOK, LENNÉK, DE FOGALMAM SINCS, MI A KIINDULÓPONT. LÉTEZIK MÉG EZ A FÓRUM, ÉL MÉG?
A BLOG ÍRÓJÁT HOGY LEHET ELÉRNI?
TUD VALAKI SEGÍTENI?
Mailcímem: hajduzsuzsa@gmail.com

Előre is köszi, bárkinek.

Mujza 2013.10.17. 09:50:02

@H-Product: kezdd ott, hogy kikapcsolod a caps.lock-ot...

H-Product 2013.10.17. 10:13:12

@Mujza: Hűha! Milyen igazad van! Most már sokkal közelebb kerültem a témához!
"Kösziiii."

(Mellesleg azóta megvannak az infóim, ne aggódj. És köszönöm a "segítő" válaszod.)

Neked is minden jót.
Zsuzsa

Mujza 2013.10.17. 12:57:25

@H-Product: egy csoporthoz nem ordítva szokás csatlakozni...

A "kezdő vagyok" és "mi a kiindulópont" számomra értelmezhetetlenek voltak.

Ha van konkrét kérdésed, néhány vissza-visszatérő, reménykedő olvasó biztosan segít, így "szoktuk".

brokeness 2013.10.26. 18:20:16

@Azon a reggelen, mikor: elég promo íze van.
Jó lenne tudni használ-e .

Azon a reggelen, mikor 2013.10.26. 22:08:16

@brokeness: ja persze, az, promo. De milyen a termék? Senki nem tudja. vagy pont nem jár erre, aki tudná.

elea 2014.02.03. 22:15:37

@DuBarry: Sziasztok! szeretném elkezdeni az acupressure masszázst, de az itt linkelt videók ( www.youtube.com/watch?v=CKcthwadUNo

www.youtube.com/user/fine39mucho#p/u/25/Nzs0H417jUc
www.youtube.com/user/fine39mucho#p/u/26/LXWkw8RsKQ0
) már halottak:( valaki tudna nekem új linkeket adni? előre is köszi

arisztotela 2014.02.04. 20:31:12

@elea: nem igazán értem, mit szeretnél

Thor vagyok 2014.02.07. 01:25:28

Én meg nem tudom hova írjam a legújabb revelációmat: sheavaj!
Natúr, vödrös, finomítatlan. Rendeltem egy kicsinek kinézőt, jött egy kb kilós vödörrel, de két nap alatt beláttam, hogy el fog fogyni.
Kicsit nehezen kenhető és a szaga-állaga olyan, mintha a kecske csont nélküli részeit darálták-passzírozták volna le, de hihetetlen dolgokat tesz. Felére veszi a nazolabiális ráncot, eltűnteti a könyökpikkelyt kb 2 nap alatt, a szétesett hajból értékelhetőt lágyít és hajmosás közben-után is tök jó érzés a hajban turkálni, szóval részemről sheavaj for president

Timea25 2014.02.07. 13:57:20

@Thor vagyok: én is imádom sheát. mindenféle drágább kencét is használok, de ha vmi csúnyaság kezd előjönni az arcomon, vagy pms rettenetesen nézek ki, ez egyből segít.
hajra még nem próbáltam

Ellyzon 2016.06.16. 11:48:36

Carole Maggio egyáltalán nem néz ki jól, és pláne nem szép. Egy borzadály, szinte ijesztő, az arca már torzult a nem kevés botoxtól, és a plasztikától. Azon kívül, meg kell róla nézni több videót és képet, nem mindegyiken egyformán sima a bőre, néhány videón, ahol nincs agyonsminkelve csupa-csupa ránc, gyűrött az arca. A képeken csak ott mutat talán jól, amelyik retusálva van, és jó a megvilágítása.
Megnéztem a többi felsorolt nevet is, mit mondjak tőlük sem vagyok elájulva, korukhoz képest lehet, hogy jobban néznek ki, de náluk is az a helyzet, hogy ha jó a megvilágítás, akkor még ok, de egyébként...........akikről meg azt írtad, hogy rémesen néznek ki, szerintem nem, csak természetesek, és talán rossz fotók, de még így sem csúnyák.
Bojtos Márta, ő is természetes, és jól néz ki. Korához képest akar jól kinézni, és nem egy természetellenes, ijesztő viaszbábut csináltat magából.
Az pedig, hogy te, hogy szeretnél, vagy nem szeretnél kinézni, nagyban függ a genetikádtól. Mármint, hogy mit tudsz magadból maximumot kihozni.Mennyire vagy ráncosodó típus, mennyire hatnak rád a kezelések, stb. És hát nem utolsó sorban, hogy szépnek, átlagosnak, vagy netán csúnyának születtél. Szóval ez nem igazán kívánságműsor,hogy milyen akarsz, vagy nem akarsz lenni.
süti beállítások módosítása