In treatment

 2012.06.07. 12:25


Van egy nagyon jó sorozat: In Treatment. Most leforgatták magyarul is terápia címmel. Az eredeti izraeli volt, ha minden igaz. Lényeg: egy pszicho üléseit látjuk 4 évadban, ha jól emlékszem. Neten láttam, de talán a HBO-n ment. Nagyon érdekes dolgok vannak benne. nem klisészerű, nagyon intellektuális. Sajnos interroprus volt, mert gondolom, nem nézték, ezért nem fejezték be a gyártását. Engem izgat a pszichológia, sokat olvastam is a témában, mégis voltak benne új dolgok. Néha annyira felzaklatott, hogy szüneteket kellett tartanom. Főleg azoknak ajánlom, akiket érdekel az apa-anya téma nem freudiánus, ödipális elcsépelt elemzése. Byrne remek. A magyarban, ha jól tudom, Dörner lesz. Hát kíváncsi leszek.

A bejegyzés trackback címe:

https://chezdubarry.blog.hu/api/trackback/id/tr344571382

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

bungics (törölt) 2012.06.07. 14:01:56

Én tegnap előtt fejeztem be a Sírhant Műveket (Six Feet Under). Kb. három hónap alatt végzetem vele, de az utolsó évedot 3 nap alatt, az utolsó 3 epizódot egyben.
Lélegzetelállító, katartikus élmény volt a vége, nem tértem magamhoz. Amúgy is végig imádtam minden epizódot, igazi intellektuális mű.
Tudom ez már régi, de nagyon ajánlom, annak aki szereti a lelkizős, filozofálós történeteket.
Ezt a terápiát megnézem, mert nagy most az űr bennem a "Nate" nélkül, már pont nézegettem mit töltsek le.

Scala 2012.06.07. 14:33:05

Köszi az ajánlást, engem érdekel. Ha nem is most rögtön, de amikor már lehet. Erősebben hatnak rám a dolgok, meséket kellene néznem. :-)

BertaBlogol (törölt) 2012.06.10. 21:00:57

Nézegettem az általam ismert oldalakon, de nem találtam. :( Hol tudnám megnézni? köszi!

BertaBlogol (törölt) 2012.06.10. 21:15:27

@DuBarry: köszi!
süti beállítások módosítása