előrejelzés

 2012.05.20. 13:23

 Most nincs időm, de akarok egy highliter bejegyzést, egy ricinust, egy gua sha felvilágosítót

 és egy nude sminket csinálni, mert a kommentekből ítélve ezekre igény van, csak kis türelmet, pls

A bejegyzés trackback címe:

https://chezdubarry.blog.hu/api/trackback/id/tr754527348

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

cicómicó 2012.05.20. 23:08:54

Akkor majd kezd légyszi a hihglighter definiálásával. Most láttam pl. highlighter csavaros ceruzát(Catrice), ami első ránézésre olyan volt, mintha korrektor lett volna.
Nude-sminkre részemről nem vagyok vevő, én amondó vagyok, hogy bizony intenzíven hangsúlyozzuk azt, ami szép, legyen az száj vagy a szem, vagy akár a bőr.

Scala 2012.05.21. 15:53:25

@cicómicó: típusfüggő. Engem 12 évesen is öregített az erős smink, írtam már, utálják rajtam, én is magamon.
Zöld szemhez fehér bőrrel lehet az jobb, de nem véletlenül tolja úgy sok nő, hogy alig smink mínusz 5-15 év. A típust kell belőni, és onnan lesni. Neked Liv Tyler, nekem Teri Hatcher, hogy ne mindig a Jen Lopezt mondjam. Egyébként nézd csak meg, Eva Longoria is mennyire szarabbul fest erőssel, mint természetessel.
Plusz a férfiak utálják a rúzst nőkön, félnek tőle, ők legszívesebben ajakápolót látnának a szájon, és kész. :-)

Scala 2012.05.21. 15:55:49

@cicómicó: Ja, ami miatt belekezdtem a kommentbe lemaradt. A highlighter szerintem egy por vagy kompakt por, kérek kis magyarázatot (DB), hogy mitől lesz az ceruza... Thx.
Ami nekem kell, az a por szerintem, amit lehet az ezüst-fehér szemhéjfestékkel helyettesíteni.
Mentem epret venni, pussz!

Scala 2012.05.21. 16:24:20

@DuBarry: Ahá! És alatta a Smokey Eyes ecset. :-)
Hova teszem a cerkát, orca és szétkenem?
Na majd a postban elmondod.
süti beállítások módosítása