Napi rutinom vigyázva!

 2012.05.15. 13:27

Több komment jött, hogy piros lett az arcotok ettől-attól. Mindenkit figyelmeztetek, hogy amit én csinálok a bőrömmel, az egyéni, nem mindenki bír ennyit. Néha én is túlzásba esek. Múltkor reggel szárazkeféltem, után aszpirin, rózsavíz plusz argánolaj. Ez még elcsúszott, de este felkentem a Suiskin Aha-Bha hámlasztót, és ettől már égett a bőröm, sőt a homlokom piros is volt. Én ilyenkor bekenem aloe verával, és két napig csak kenek, de nem radírozok, mert érzem, hogy túlléptem egy határt. Ráadásul nekem már nem is olyan érzékeny a bőröm, mint fiatalon volt (akkor egy sima rossz minőségű alapozótól kis dudorok nőttek rajta pár óra alatt). Ez vagy a kortól van, attól, hogy sok mindent szedek belülről, nem tudom eldönteni. Tehát mindenki egyéni. Senkit nem akarok lebeszélni a módszeremről, mert abban biztos vagyok, hogy egy kis nappali meg éjszakai krémtől nem fog történni semmi, sem megelőzésre, sem ránctalanításra nem jó olyan rutin, amiben valamennyi hámlasztás, masszázs vagy extrahidratálás nincs, de akkor is kérlek titeket, óvatosan.

A bejegyzés trackback címe:

https://chezdubarry.blog.hu/api/trackback/id/tr294513412

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

cicómicó 2012.05.15. 23:11:26

Pontosan, mindent csak fenntartással! Vannak dolgok, amit sosem próbálnék ki, hiába zengsz róla ódákat. (Azt a szempillanövesztős hályog elleni szert.)

Ms. Dolorez Applepie 2012.05.16. 01:42:08

@cicómicó: Ó pedig az nagyon tuti. Nem mintha én próbáltam volna, de a Nagyimnak felírta az orvos és olyan pillái lettek mint Bambinak. Mondjuk a szemöldöke is megnőtt tőle, az határozottan Brezsnyeves lett.:)De idén úgyis a vastag szemöldök a divat.:)

arisztotela 2012.05.16. 14:16:41

@cicómicó: nem zengek ódákat, a Laisse lehetséges mellékhatásait is leírtam, pont azért, hogy mindenki döntse el maga.

arisztotela 2012.05.16. 14:17:24

@Ms. Dolorez Applepie: nekem a szemöldököm nem vastagodott, pedig kicsit túlszedtem itt-ott, nem ártana. Mióta csepegtet a Nagyi? Évek?

Ms. Dolorez Applepie 2012.05.16. 14:45:29

Egy három éve már biztosan használja. Ricinus olajat is ajánlják pilla és szemöldök növesztésre. Mindenesetre szemöldököt visszanöveszteni cudar egy dolog, kínlódtam már vele én is.

cicómicó 2012.05.16. 15:31:08

@DuBarry: Értem én, no problem.:) Ez a szer egy gyógyszer,azzal nem kisérleteznék pláne a szemem körül. (mindenesetre a szemorvosom lehidalt, mikor mondtam, hogy mire is használják hölgyek.)
@Ms. Dolorez Applepie: a ricinust használom, de inkább ápoló jellege van, mintsem növesztő.A szemöldök sokan nem gondolják, de szerintem a legmeghatározóbb az arcon, úgyhogy vigyázni kell az alakítással.

arisztotela 2012.05.16. 15:43:11

@Ms. Dolorez Applepie: Én is használtam ricinust, azért a közelébe nincs egy ilyen szempillanövesztőnek, meg nekem az olajozástól mindig gyulladt volt a szemem (az olajat a pillákra kell tenni, ezt a cseppet fölé, mint a szemhéjtust). Valamit vastagított, de nem hosszabbított se a ricinus, se más olaj, amit kentem.

Timea25 2012.05.16. 15:57:33

én is kenem már vagy 2 hete ricinussal, nem sok változást látok, viszont nemrég olvastam egy megszállott natúr rajongónál, hogy ricinusolaj és kókuszolaj 1/1 arányú keveréke nagyon jó szemráncok ellen. hát nem tudom, egypár próbát lehet, hogy megér

Scala 2012.05.16. 21:51:13

@Timea25: Ma vettem ricinusolajat és sűrű szövésű gézt a gyógyszertárban, az olajat felkentem ma estére.
Holnap írok részletesen külön a posztokhoz, ahová tartozik, hogy bevált-e, a japán lotion-ra rá vagyok izgulva. :-)

Ráadásul főzés közben rájöttem, hogy a nyerstészta kiszedő műanyag lap konyhai eszköz lesz a gua sha mutatvány szereplője, úgyse sütök évek óta csak túrós rétest. :-)

El vagyok havazódva, a héten próbálgatom a dolgokat és beszámolok egyben szombat/vasárnap!

Timea25 2012.05.17. 09:06:06

ja és a japán maszkhoz vettem fodrászkellékesnél 100-as csomag eldodbható maszkot és azzal csinálom.

a gua sha-nál mindegy az anyaga, a forma számít?

Mujza 2012.05.17. 09:09:43

@Scala: ez remek ötlet, el is fogom kobozni anyutól :-). Én is napok óta azon túráztatom az agyam, mi lenne a legjobb. A jégkaparót már leszavaztam :-D

arisztotela 2012.05.17. 11:40:35

@Timea25: ebayen egy dollárért árulnak kínait, jön Kínából, tehát három hét. Ezek vagy bivalycsontból vagy jádekőből vannak, esetleg jakcson (a tibeti). Nekem fekete van bivaly. Szerintem a kanál a legjobb helyette. Az azért is jó, mert kicsit élesebb, ezért leszedi az elhalt bőrt (mint a borotva), csináltam kanállal is, teljesen megfelel.

Scala 2012.05.17. 14:59:14

@Timea25: Köszi! :-)
Eldobható maszkkal tett fel pár hónapja kaviár pakolást kozmetikus, és nagyon szép lettem tőle.
Jó lesz ez gyerekek, egyre kevesebb szól a botox mellett. :-D

Scala 2012.05.17. 15:02:47

@DuBarry: Ígérem egyszer megnézem kanállal is!
Ebayn nem vagyok... nem is akarok, szerintem körbekérdezek, néha elképesztő dolgokat tart egy nő a boltjában a pedikűrös mellett.

A ricinusolajtól tök szép lágy lett a szalonképes és védett arcszőrzetem. :-D Köszi katarocks az ötletet, nekem bevált, a szempillámra is hat! :-)

candyparfumegirl 2012.05.17. 16:03:56

@DuBarry: a szemöldökömmel én is szenvedtem sokáig mert túl vékonyra szedtem és már a vastagabb jobban tetszene.
nemrég olvastam egy nagyon jó tippet, az alsóbb szálakat, ahol szeretnénk h nőjön és sűrűbb legyen pici borotvával kell borotválni, mert különböző időközönként nőnek a szálak.így egyszerre kezdhetnek nőni és erősödnek is a borotvától. utána formára szedhetjük :)

arisztotela 2012.05.17. 16:48:54

@Scala: ha igazán durvát akarsz, minden nap kell csinálni:). Ciszont a lotion maskot elég pár percre fennhagyni. Én erre mondjuk ált. lusta vagyok, csak ritkán vszem rá magam.

katarocks 2012.05.17. 22:44:47

@Scala: de jó, örülök! :) nekem is újra kenegetnem kell, mert elmúlt a régi kúra hatása.

Scala 2012.05.18. 08:42:50

@DuBarry: Jaja, csak olyan fáradt voltam tegnap estére is, hogy leszedtem a sminket BIODERMA Micellar oldattal (nagyon távolról rémlik, hogy elmagyarázták nekem egyszer kommentben ez mi, de anyutól kaptam, ajándék volt a napvédő krém mellé), aztán olvastam, aztán lemostam szappannal és langyos vízzel és krémezés. Nincs minden nap érkezésem a nagyrutinhoz. :-)
A ricinust felpakoltam, mert az gyors.

Fogom csinálni, bár nekem Zsellengér J. azt mondta, hogy a napi radír túlvékonyítja a bőrt. Háromnaponta fogok, és megrendeltem az Ilcsi dolgokat a kozmetikustól, kökény tonik, rózsa tonik és szőlőmagos arctej (ezek lesznek a lotion szereplők, egyenként). :-)))
Piacra jövő héten jutok el, vagy talán ma, anyu szemét műtik szombaton (elvileg nem lesz vészes, ambuláns).

Scala 2012.05.18. 08:45:24

@katarocks: a gyógyszertáros hölgy is felfigyelt, kérdezte mennyi kell, mondtam, hogy mire. Terjed az ige! :-)))

arisztotela 2012.05.18. 13:32:47

@Scala: Nem kell mindennap radírozni, én is tartok pár nap szünetet néha. Negyíven alatt főleg nem kell.

csacskamacs123 2012.05.18. 14:09:57

Van egy buta kérdésem: mennyi kókuszolajat kenjek magamra?
Lehet tőle zsírosabb a bőröm?
A szódabikarbóna, almaecet, kókuszolaj hármast csinálom.
És neked nem áll össze a kókuszolaj pár nap után zsírrá?

csacskamacs123 2012.05.18. 14:10:29

Vagy rakjam kis tégelybe és zsírként kenjem magamra?

Scala 2012.05.18. 14:10:31

@DuBarry: OK.

Aszpirinről szeretnék kérdezni: összetöröm, és kis vízzel, szintén? Rajtahagyom többet mint a bikarbóna? Radírmozdulatokat is csinálok? :-)

arisztotela 2012.05.18. 14:13:38

@csacskamacs123: én nagyon keveset kenek szét, kábé egy zöldborsónyi:). Testre nem kenem. Nem tudom, nekem száraz a bőröm, és nem lett zsíros tőle.
De, összeáll, egy kiskanállal kell kiszedni.

csacskamacs123 2012.05.18. 14:14:02

Scala milyen szappant használsz?
Olívást lehet?

arisztotela 2012.05.18. 14:14:20

@Scala: Pár másodpercig hagyom fent. Ha nem akarsz radírozni, hogy ne vékonyodjon el a bőr, akkor nem kell a radírmozdulat:).

csacskamacs123 2012.05.18. 14:17:52

@DuBarry: Hú köszi,akkor sokat kentem magamra.
Férjem vegyész ő mondta, hogy mindig zsír lesz belőle szobahőmérsékleten.
Akkor a tégelyes megoldás lesz a nyerő.
Vettem Essence szempillaspirált, tényleg jó! Van olyan jó mint ami több ezerbe kerül!
Írsz majd még az Essence-ről?

Scala 2012.05.18. 19:23:58

@csacskamacs123: Bio-natúr szappant, sztem az olívás nem jó erre, zsíros, de ha olyat veszel, akkor gyógyszertár, vagy még inkább bio bolt.
A koreai oldalon is van egy rakat szappan. Én Ilcsi zöldszappant is használtam, folyékony, nem feltétlenül éri meg. Tömbszappan, ami natúr a jó. :-)
Korea:
bbkrem.hu/kozmetikum/osszes-kozmetikum/zamian-camellia-handmade-soap-kamelia-szappan.html

bbkrem.hu/kozmetikum/osszes-kozmetikum/zamian-cacao-handmade-soap-kakao-szappan.html

Ez kimondottan arctisztító:
bbkrem.hu/kozmetikum/osszes-kozmetikum/sulwhasoo-gyogynovenyes-szappan.html

arisztotela 2012.05.18. 19:47:50

@Scala: Scala, te terhesen nehogy csukamájolajat egyél!

Scala 2012.05.18. 19:51:11

@DuBarry: Nem, nem! Eszembe se jutott. A belső rutinodat nem követem, csak a külsőt, azt is mértékletesen.

Viszont, ami azt illeti, Charlene de Monaco nem ártana, ha olvasná a blogot, megöregedett a bőre egy év alatt, tuti boldogtalan:
www.dailymail.co.uk/femail/article-2146417/Princess-Charlene-sports-blonde-crop-attends-Jubilee-lunch-Windsor-Castle-husband-Albert.html

Az esküvői képen jó a highlighter az orcán.

arisztotela 2012.05.18. 20:00:34

@Scala: Na, a highlighterről eszembe jutott még egy poszt, mindjárt megírom.

csacskamacs123 2012.05.18. 20:06:21

@Scala: Hú jó sok évvel tűnik öregebbnek!
Gratulálok a babához!

Scala 2012.05.18. 20:10:03

@csacskamacs123: Ugye? Szegénynek vetélése volt asszem, lehet amiatt... Azt írják, hogy nem jön össze, de szerintem terhes volt, mert amikor én is az lettem néztem a DailyMailt, DuBarry még szunyókált ezzel a bloggal, szóval napi szinten DM-t csekkoltam. És Charlene dereka amit takartak ruhával, a feje rosszullétektől kicsit eltorzulva... Lehet belemagyarázom, mert szarul voltam, de nekem úgy tűnt.

Köszönöm! Még sokat kell nőnie. :-)

brokeness 2012.05.18. 20:21:30

@Scala: Most jól néz ki, az esküvője előtt liftingje volt. Szegénynek napkárosodott bőre volt, ráncos.Most szép. Nagyon tetszik, ahogy öltöztetik. Csinos nő. Az a kék ruha,amit a polgárin viselt, az gyönyörű volt. Szerintem is boldogtalan,szomorúság van a szemében, mint annó Dianának.

katarocks 2012.05.18. 22:33:03

@Scala: "nem ártana, ha olvasná a blogot" :DD ez nagyon tetszett.

arisztotela 2012.05.19. 12:26:18

Gyerekek, ez egy ragyogó fiatal nő! Kicsit frusztrált max.

Scala 2012.05.19. 21:07:13

@DuBarry: Tetszik, a kosztüm, de enegm nem győzött meg. Pár nappal az esküvő előtt ügynökök hozták vissza a reptérről, hogy szerződést kössenek, mehet, ha szült örököst. Azért borult ki, mert újabb szerelemgyereke született, derült ki a hercegnek, ami a kapcsolatuk alatt fogant. Lehet kamu a történet, de nekem nem százas az a házasság, az a nő totál ki fog készülni szegény.

brokeness 2012.05.19. 22:10:51

@DuBarry: kicsit boldogtalan. De hát az ő választása.

arisztotela 2012.05.19. 22:40:07

@brokeness: nem értem azokat a nőket, aki érdekdől házasodnak, aztán kivannak. Mint Diana, tényleg. Wendy Murdoch bezzeg bírja a nyolcvanas férjével. Jó sok szex lehet ott.

brokeness 2012.05.20. 06:54:38

@DuBarry: Szerintem semmi,legalábbis együtt.De az ő esetükben a csaj a férj kínai befektetéseit vezeti, tehát dolgozik, nem csak egy csinibaba a férj oldalán.
Diana érdekből ment-e férjhez? Nem tudom.Kinézem belőle, hogy nem.19 éves volt, nem túl okos,naiv, akkor még nem is valami szép lány nem túl sok érdeklődő udvarlóval.Majd jött a herceg, no nem fehér lovon:-)))Inkább a férj részéről volt ez érdekházasság.
Ami azt illeti Charlene-t sem tartom nagy észnek, és ő is érzelmileg labilis.Az újságok szerint valami szerződés köttetett közöttük.Biztos átgondolta a nő,de alighogy aláírta, kiderült a leendő férj újabb balhéja.Elég felkavaró lehetett a leendő ara számára.
Amúgy alapvetően mindenki érdekből házasodik.Azt ítélem el,ahol csak és kizárólag a vagyon a motiváció, érzelmek nincsenek.No, ők nem is szoktak sírni, annál keményebbek.Azok bömbékelnek, akiknek érzelmeik is vannak/voltak.
Az érzelemmentes érdekházasságra itthoni példa is akad szép számmal.

katarocks 2012.05.20. 09:55:05

most jutott eszembe, hogy van ez a no shampoo módszer amerikában, elég menő most, és ott is azt csinálják, hogy szódabikarbónát kevernek vízbe, megmossák vele a hajat, majd ecettel öblítik. ez a kombó úgy látszik máshol is beválik :)
sőt, anyukám össze szokta keverni a kettőt, és cif helyett használja.

Timea25 2012.05.20. 10:31:03

a szódabikarbónát lassan 1 hete használom (nem minden nap) radírozásra és szuper, illetve a lotion maszkot minden reggel és az is. tulajdonképpen nem tudom melyiktől, de szebb lettem, az tuti:)

Scala 2012.05.20. 11:27:49

@brokeness: Én is így látom, Diana szerintem nem érdekből ment hozzá, azért is lehetett neki rossz, amikor már belülről jött rá mi a szitu. Charlesnak volt érdeke, hogy elvegye szerelem nélkül.
A gyerekek egész szépen sikerültek ahhoz képest.

Scala 2012.05.20. 11:31:49

@katarocks: Igen, a bikarbóna tképpen alapszer, nem rossz, hogy kezdünk visszatérni hozzá.
Azt azért fontos tudni, hogy a nagy kiszerelésűt, amit a "100 forintos" háztartási boltban árulnak a testünkre ne kenjük, még a hajra se, arra a gyógyszertári menjen.
Mosogatógépbe is lehet tenni, ha elfogyott a tabletta, én az éjszakai fogszabályozót is abban áztatom heti egyszer. Nagyon jó cucc, nekem a gyógyszertári van itthon, azt öntöm mindenhova, ipari mennyiség még nem kellett.
Épp ma van a díványon szó a hajmosós trendről:
divany.hu/eletmod/2012/05/20/mocsok_olcso_testapolas/
A miteszer lehúzó maszkot meg kéne próbálni, a végén keressétek.

Scala 2012.05.20. 11:33:43

@Timea25: Szuper! :-)
Kétszer csináltam a héten arcra a bikarbónát. Egyszer összekombinálom a lotion maszkkal, hogy egy napra essenek.
A maszk nagyon jót tett, pláne alvás után éreztem, hogy milyen hidratált a bőröm.

katarocks 2012.05.20. 13:20:58

@Scala: én egyszer próbáltam, más blogon olvastam róla, de nem jött be, semmit nem szedett ki. Lehet valamit rosszul csináltam, és sajnos ezeknek ilyenkor nincs kedvem újra nekiállni.

arisztotela 2012.05.20. 13:25:24

@katarocks: szerinetm a zselatinmaszkra gondol. Az sem szedi ki!

katarocks 2012.05.20. 13:47:51

@DuBarry: a zselatint csináltam :) és ráadásként még gusztustalan is volt.

arisztotela 2012.05.20. 22:52:56

@Scala: Nagyon fontos! Ricinust most nem szabad használnod! A népi gyógyászatban megindítják vele a szülést! Igaz, belsőleg, de akkor is! Majd lesz egy ricinusposzt, mert nagyon nyomjátok, ezért vettem.

cicómicó 2012.05.20. 23:04:08

@DuBarry: Leginkább hashajtásra használják.
Én már tavaly is (már akkor kommenteltünk róla) használtam pillákra, szemöldökre. Hosszabbítani nem hosszabbítot, viszont a szőrnövekedést serkentette (pici pelyhes szálak).

arisztotela 2012.05.20. 23:32:31

@Timea25: Gratula, én a lotionra nagyon ritkán veszem rá magam az egyértelmű fantasztikus hatás ellenére.

arisztotela 2012.05.20. 23:33:27

@cicómicó: én most megnézem bőrre, annyira ajánlja itt mindenki.

Mujza 2012.05.20. 23:36:45

@DuBarry: MICSODA????? A T. háziorvosom ricinust írt fel, amikor terhes voltam, és hogy is mondjam, a simaizom-működésem túlságosan lelassult. Ki is próbáltam, se íze, se szaga, de amikor az az állag beért a számba, majdnem kiadtam mindent, így nem is próbáltam többet. (Na, itt is kiderül, hogy terhesen is ösztönös az ember, undorodik attól, ami nem jó neki.) És megadtad a végső lökést a háziorvos-cseréhez...

Mujza 2012.05.20. 23:58:02

@DuBarry: köszi, elolvastam. Fel vagyok háborodva az orvosomon. És még azt magyarázta, hogy nekem csak ez való, mert minden más szer görcsöltet, ez meg nem is hajt, csak beolajozza. Még jó, hogy nem szedtem!

Timea25 2012.05.21. 09:24:15

@DuBarry: én kenem most a szemkörnyékemre kókuszolajjal együtt és sztem jó. rájöttem, hogy nem is voltam olyan ráncos, inkább csak nem volt hidratált az a rész (hiába kenegettem EL Advanced night repairrel évek óta)és ettől ráncosabbnak nézett ki

Timea25 2012.05.21. 09:26:27

@DuBarry: mióta megvettem az eldobható maszkokat új világ tárult fel előttem:)

arisztotela 2012.05.21. 14:01:03

@Timea25: nekem is van, nem ezen múlik:).

Scala 2012.05.21. 14:15:21

@DuBarry: Értem, köszönöm, mindjárt elolvasom a cikket is! Vigyázni fogok, abbahagyom teljesen.
Én is a székrekedés elleni hatását tudtam... akkor rákenem a férjemre.

@Timea25: Én is agyalok az eldobható maszkon, mert tegnap elhasználtam a férjem fejére a gézt. Írsz valami márkát? Tudom, fodrászkellékesnél kell venni, a pedikűrös mellett van egy a Nagymező utcában, bemennék megkérdezni. Köszi! :-)
Én is észrevettem, hogy jót tett a szemráncoknak a ricinusolaj! Ami ezek szerint abbahagyok, de a lényeg, hogy a szemránckrémek semmit sem érnek, még a drágábbak se. Szérumok már inkább, mert van benne olaj.

Scala 2012.05.21. 14:35:09

@katarocks: @DuBarry: Erre gondoltam:
"A mitesszerrel küzdőknek ajánlott kencéhez 1ek zselatinpor 1 aszpirin (csak aszpirin jó, más fájdalomcsillapító nem). 1 ek méz 1 ek. Forró víz kell. Érdemes először a zselatint feloldani, és utána beletenni a többi összetevőt. Ha nincs otthon aszpirin akkor sincs baj, kihagyható. A felkenés után érdemes megvárni a teljes száradást, amitől kifeszül az ember arca, és utána le kell húzni. Tökéletesen pótolja a korábban kapható mitesszer eltávolító tapaszokat."

Ezek szerint nem műkszik?

arisztotela 2012.05.21. 14:47:15

@Scala: Együtt nem kentem, csak külön aszpirint, mint mondtam, és külön zselatint. Nem vagyok túl mitesszeres, az orromon egy kevés, és iszonyú szűk pórusaim vannak. Ez nagyon jó egyébként, de nem tudom, hogy tág pórusú bőrnél nem könnyebb-e kiimádkozni a mitkókat.

Timea25 2012.05.21. 14:52:23

@Scala: A Tama-ban vettem a Hegedűs Gyula utcában, de szerintem nincs márkája, egy sima átlátszó nejlonzacskóban 100 db maszk

Scala 2012.05.21. 14:53:30

@DuBarry: Aha, köszi. Nekem csak az orrom mellett tágabbak a pórusok, miteszer van-volt-lesz? Orron főként.
Most azt tervezem, hogy megyek június 1-én kozmetikushoz, aztán a szódabikarbónás radír-tisztítással megnézem, hogy lehet-e elérni olyat, hogy ne telítődjön újra.

Scala 2012.05.21. 14:54:32

@Timea25: Rendben! Megkérdezem ahol útbaesik is, hátha.

Scala 2012.05.21. 15:30:57

@DuBarry: Elolvastam, köszi! Teljesen lefagytam a kommentektől! Ugyanannyi hülye nő van ott is, sőt! 23 évesen az 5-ik gyerekét várja, a legidősebb gyereke 8 éves. Grat!
És a kedvencem, aki a 35. héten fontolgatja, hogy megindítja magának a szülést a ricinus olaj + narancslé kombóval, mert már elege van. Borogass!

pearlszem (törölt) 2012.07.01. 14:08:34

Én most szeretgetem a lenmagot, megfőzöm, elvileg zselés lesz, felkenem,a maradékot megeszem, aztán jelentem! Egyébként amit pakolok az arcomra, azt a kézfejemre is... kipróbáltam a Lotion pakolást, jó! De lehet vegyítem a lenmaggal óóóó, ez most jutott eszembe:-)
süti beállítások módosítása