Marokkó, akarom mondani, Agadir

 2011.10.05. 21:50

Minden kedves marokkói olvasómtól előre is elnézést kérve bátran állíthatom, hogy Agadir a simán kihagyható nyaralóhelyek egyike. És még kedvelem is a muzulmán országokat, de akkor is.

Az Atlanti hideg (áramlatok miatt), valamint szürke (nem kék, mint a képen). Ezen kívül, ha sétálsz a parton, menten jön kedvenc, fogatlan hasisárusod, aki egyfolytában még ölelget is, és puszilgat, és nem megy el, insallah.

A város nem létező, mert elvitte egy földrengés, csak a Souk (bazárféle, de nem olyan, mint az isztambuli kairói, inkább a helyiek igényeit követő) érdekes, főként a kaja rész, de ott viszont félsz, mert sok kis sötét pasi van körülötted, és magad fajta nagy fehér nő egy se.

A kaja is rossz, holott imádom az arab kaját, de ők főtt répás főtt tökös kuszkuszt esznek nem elég fűszeres báránnyal. Tazsin a neve, sehol egy humusz, vagy padlizsán, mint a többieknél. A hotel rossz volt, ám a másutt oly zavarba ejtően idegesítő animátorok itt édesek voltak. Havi 300 euróért kitették a kis marokkói szívüket, és a mulattató akrobaták, hastáncosok, szenegáli ugrabugrák is egész jók voltak.

Na most, ha elmentem volna Marrakeshbe, nyilván nem unom halálra magam, de nem mentem. Viszont napokig a nap sem sütött, és nem szépek. Hiányzott Egyiptom.

A bejegyzés trackback címe:

https://chezdubarry.blog.hu/api/trackback/id/tr423281252

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

cicómicó 2011.10.06. 20:37:01

Nekem csak Tunézia volt, mint afrikai-arab ország. Ha fizetnének, sem mennék vissza. Nekem nem tetszett. Kosz, homok, nyomulós arabok.
Ez a tengeres kép viszont nagyon tetszik. Olyan a tenger színe, mint az égé. Gyönyörű.

Scala 2011.10.08. 16:09:44

@DuBarry: nagyon jó ez a leírás, köszi, pont ilyenekre van szükség. Belekben találtam egy csomó jónak kinéző helyet (Tr.) nem is tervezek mással. :-)
Vajon azok egész évben nyitva vannak, a török vidéki ötcsillagosok?

katarocks 2011.10.08. 21:35:36

na, akkor megnyugodtam, hogy ha egyszer megyek, semmit nem fogok kihagyni, ha az óceánt elkerülöm (így terveztem eredetileg is) ;)

Scala 2011.10.09. 05:27:04

@katarocks: Igen, érthető!
Tképpen nekem se jutna eszembe. :-)

arisztotela 2011.10.09. 13:01:18

@Scala: Biztos, de télen nincs ott sem meleg.
süti beállítások módosítása