Ki ment jól?

 2011.08.29. 15:34

 

A bejegyzés trackback címe:

https://chezdubarry.blog.hu/api/trackback/id/tr263188299

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Scala 2011.08.29. 16:07:10

Reese tényleg felejtős egy nő, örülhet, hogy összeszedte a jópasit, többre ne számítson. Gwen Stefani se érdekel az az igazság, van benne valami nagyon számító, és fura. Nem tudom megmagyarázni, de egyetértek azzal, hogy őket hanyagolta a közönség. :-)
Ez is valami, hogy azonosulni tudok egy többséggel, bár meglepő, hogy ez az ami városi középosztály... :-D

arisztotela 2011.08.29. 16:29:10

@Scala: Igazából nem olyan könnyű ezt megmondani, ezért lőnek ekkorákat mellé. Margulies a Good Wife-ban például nagyon nézett, nyilván ez vitte el őket az erdőbe.

Scala 2011.08.29. 17:31:20

@DuBarry: a marguielest én is beszoptam volna! ;-)

mici˙ 2011.08.29. 17:33:30

de gaga a márciusin virít, naná, hogy így duplán jól megy.
egyébként emlékszem, hogy az egy vaskos lapszám volt. ez nem számít az eladásoknál?

Scala 2011.08.29. 17:35:22

@mici˙: a márciusi a tél elmúlta miatt? Hülye vagyok ehhez, bocs.

arisztotela 2011.08.29. 17:51:57

@mici˙: Dehogynem, a március és a september issue:) mindig jól fogy, mert a sok hirdetés miatt nagyonn a szerkesztőségi terjedelem is. De pont most ilyeneket olvasgatok, és Gaga bármilyen hónapban, bármilyen lapon nagyon ment.

mici˙ 2011.08.29. 18:07:31

@Scala: kicsit talán azért is, de március olyan, mint a szeptember, új szezon kezdődik. ilyenkor jönnek ki a kampányképek először (hivatalosan), ilyenkor mutatják be először az aktuális trendeket, ilyesmi.

mici˙ 2011.08.29. 18:16:19

@DuBarry: ja, a gaga jelenség tőlem már nagyon messze van. de van egy érzésem, hogy valamelyik szeptemberi szám címlapján frances bean cobain lesz.

arisztotela 2011.08.30. 17:25:33

@Niurka: Azért nem. Ez az amerikai divatlappiac, náluk jóval idősebbek a havilap fogyasztók, mint nálunk. Mostanában nem voltak címlapon, de Jolie és Aniston szokott legjobban menni.

Scala 2011.08.31. 00:02:54

@Niurka: ne feledd, amikról van szó! ;-)

Scala 2011.08.31. 01:56:11

@Niurka: a tévés reklámok jaaaj.
Egyébként, ha az ember szét van esve, húzza az igát, söpri a szőnyeg alá a problémákat önállótlan lesz; és le lehet nyomni a torkán a sok szart, amit reklámoznak. Lipton Ice Tea pl. :-D

Ikonok és követni őket: az amik fejben nagy-nagy gyerekek, kivéve a 70 felettiek, de ők kihalóban... Én a Lady Gaga jelenséget pl. a mai napig kikerekedett szemmel bámulom... de ezek szerint 25-30 feletti nőknek is mond valamit... De hogy mit???
Ha ronda vagy és magányos, költs sokat haute-couturre + paróka? Sminkeld magad agyon, nehogy közelebb juss önvalódhoz?

Nem akarok jönni antiglobalizmus szövegekkel, de sajnos azt kell mondjam, hogy a barna bőrű, folyton boldog Aniston sem hiteles már, kb. 5 éve, pedig ő úgymond természetes.
Lady Gaga legalább más, ő egy jól kitalált termék, és megkülönböztethetően más. Nem kevered össze, ez jó. De valahol beteges is.

Már kezdem azt gondolni, jó lenne végre egy szürke köpenyes, tiszta tekintetű nő, mint Linda a magyar sorozatban, vagy Janine Turner a Miért éppen Alaszkában... tiszta, szép szemek, sugárzó bőr.
A Marin Cotillard is rém mesterkélt lett, amióta amiknál is szerepelt + öregszik.

Nem tudom, valószínűleg nem az amiktól kell várni a természetességet.

arisztotela 2011.08.31. 11:49:12

@Niurka: a számok ezt mutatják:). Nagyon nehéz belőni, ki érdekli az embereket, és ki nem. Magyar sztárok esetében is hatalmas meglepetések vannak, és utólag persze bele lehet magyarázni az okot, de előre nem látható.

mici˙ 2011.08.31. 13:55:06

@Scala: gaga azokat a lányokat és nőket fogja meg, akik mindig is a gimi szépei szerettek volna lenni, de igazából szerencsétlen kis outsiderek voltak.
olvastam ezt a vogue interjút, és konkrétan ki is mondja, hogy ő ezeknek akar egyfajta példakép, idősebb nővéralak lenni.

mondjuk engem mindig is mérhetetlenül idegesítettek ezek a fontoskodó show business alakok akik túldimenzionálják magukat. (basszus, ez csak pop zene, nem világmegváltás!) de ő szektát vezet és ez tuti nagyban hozzájárul a sikeréhez.
és a hallatlan önbizalma, én vagyok a mai zeneiparban a legjobb előadó, az egyik legjobb hang, a legtehetségesebb dalszerző. ha ilyen önbizalom fáradhatatlansággal párosul az nagyon messzire vihet valakit.
kb. ez lehet a gaga titok. amit nem értek, hogy hogy nem tűnik fel senkinek, hogy a dalai semmiben sem különböznek a 90es években németországban futószalagon gyártott eurodance-es szaroktól

Scala 2011.08.31. 16:29:34

@mici˙: Értem már! Hát igen... az outsiderek.
A zenéje pont olyan, kieg. Ace of Base-zel, akik ugye norvégok voltak. Lehet csak annyi, hogy az amik nem ismerik a Bravo Hits lemezeket ennyire jól a kilencvenes évekből... ;-)

katarocks 2011.08.31. 17:40:46

@mici˙: pontosan az outsiderek szeretik, nagyon igaz. én elhallgatom a rádióban, néha teszik 1-2 cucca, de egyáltalán nem foglalkoztat a nő.
@Scala: azokat még én is ismerem, szerintem van is még a szekrény mélyén :D

ha magazint veszek (nagyon ritkán, mert az itthoniak egyszerűen nem tetszenek, vagy semmi új infót nem nyújtanak a divattal kapcs.) sosem az alapján döntök, hogy ki van a címlapon. meg az itthoniakat ismerem is, szóval vegyük azt, hogy külföldön veszek magazint. hát, én ott vagy vogue-ot veszek, és kész, tudom, hogy az kell, vagy válogatok, és akkor engem az ajándékok motiválnak :D Angliában mindig tök jó dolgokat mellékelnek, és nincs felár. azért egy Cosmo-hoz vmi nagyon jót kell adni, hogy megvegyem :)

cicómicó 2011.08.31. 18:03:53

@katarocks: Én már a Glamourt sem veszem. Legutóbb is már csak a Glamour-napos kuponok miatt vettem meg, de aztán a kiadója által futtatott többi lapba is beletették a kuponokat, úgyhogy inkább azokat veszem meg harmadáron.

katarocks 2011.08.31. 21:56:32

@cicómicó: én sem veszem már vagy egy éve, múlt hónapban vettem a strandra. azt írták, hogy a 2 hónapos gyerek a földön ülve játszik :D
ami divatról szól benne, még általában rendben is van, de ebben a témában nagyon naprakész vagyok, szóval mire kijön az újság, már egy hónapja tudom/láttam a hírt. a többit meg régen se olvastam el.
igen, a kiskegyedben is volt azt hiszem, ki is akadtam, csak később láttam. majd most tudni fogom :)

cicómicó 2011.08.31. 22:25:41

@katarocks: Erre én is egy éve jöttem rá. Azóta nem vettem Glamourt. A G. áráért inkább vettem a kegyedet+hölgyvilágot, és volt dupla kuponfüzetem, tudtam adni a családnak, barinőnek is.

Scala 2011.09.01. 00:56:36

@cicómicó: @katarocks: nekem maga az újságos mondta két éve, hogy a kiskegyedben is van kupon :-P

@Niurka: nem azt írtam, pedig azt akartam! :-) Mint a Roxette, meg az ABBA.
Csak bekavart a tömeggyilkos, és azóta a norvégok telítették az elmémet.

cicómicó 2011.09.01. 09:07:43

@DuBarry: Ez itt a reklám helye volt. :)
@Scala: A Roxettes énekesnő felépült az agydaganatából? Milyen volt az itthoni koncertjük?

Scala 2011.09.01. 11:52:27

@cicómicó: Igen, felépült. A koncertet nem tudom.
süti beállítások módosítása