Radírozni vagy se

 2010.05.31. 23:15

Előrebocsátom, hogy nem tudom a választ a saját kérdésemre. Miszerint is kell-e radrozni, hámlasztani, lekaparni, dörzsölni, stimulálni, gyötörni a bőrt vagy se. Nem csoda, mivel nálam mérhetetlenül okosabb bőrgyógyászok is hosszasan vitatkoznak a kérdésen. Az egyik iskola szerint folyamatosan el kell tüntetni a bőr felső rétegét ahhoz, hogy egészséges legyen,mások szerint csak azt ne.

A fogyasztók közül is sok esküszik a több éven át szörnyű savakkal maratott bőrre, míg a másik azt mondja, úgy kell megerősíteni a bőrt, hogy az magától megújuljon, még hidratálni se kelljen, mert pont annyi nedvességet és zsírt termeljen, ami tökéletes állapotban tartja. Nekem a keféléstől és enyhe radírozástól szebb a bőröm, és még nem tapasztaltam, hogy visszaütött volna, és láttam lézerrel kezelt hatvanas nőt gynyörű bőrrel. Lehet, hogy nyolcvan éves korában megissza a levét a hámlasztásnak, de nem tök mindegy? Ugyanakkor nagyon vonzó egy olyan rugalmas, öntisztító, önnedvesítő bőr képe, amit békén lehet hagyni, nem kell aktív hatóanyagokkal bombázni. De ez talán csak egy-két termékcsalád marketingfogása. Mindenesetre azért foglalkoztat az evéses bőrápolás, mert a kívülre kent anyagok mindig kissé gyanúsak, és ha hatnak is, azt az érzést keltik, hogy a bőr függővé válhat tőlük. 

 

A bejegyzés trackback címe:

https://chezdubarry.blog.hu/api/trackback/id/tr22046516

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Niurka_törölt 2010.06.01. 00:04:06

szerintem kell masszírozni, radírozni, kefélni (igen R. "úgy" is :)), tornáztatni, sokat aludni, nem dohányozni, sportolni, nem szolizni, asszem ennyi.

Rocko- 2010.06.01. 07:41:13

na hát ehhez a témához se tudok sokat hozzászólni, de ha már Niruka megszólított: múlt vasárnap (23-án) iszonyatosan leégtem, a vörösebbnél vörösebbre. fájtam is rendesen, jégzselé jó dolog ilyenkor. (az volt éppen kéznél) azóta meg hámlok folyamatosan, de sztem ez már a 2. réteg ami lejön.
kíváncsi vagyok mennyit fogytam. :D ha már a bőr az emebr legnagyobb testrésze.

@Niurka: a lista fele kb. megvan.
nem írtad, de biztos jót tesz a bőrnek ha 32 féle vitaminnal, természetes krémmel kezelik. :D

Scala 2010.06.01. 09:37:48

@Rocko-: Komolytalan! :-D
DuBarry, teljesen témába vág, ugyanis kényszeresen akarok javítani a korábbi elcseszésen, ami miatt Zsellengér Júliához is be vagyok jelentkezve, szóval öt napja folyamatosan kesztyűvel és bio bolton Nadine kénes (!) szappannal radírozok, jelentem QVA JÓ!
dekoltázsomon a bőr soha nem volt ilyen szép, és nem is kell hidratálni, egy napig hagytam, nem húz, csak friss. Úgyhogy sztem igenis kell kezelni a bőrt, stimulálni, legjobb reggel, az a lelkiállpotra is kihat + felébreszt.
Sztem ami hülyeség naponta, az a váltott vízzel bőrmosás, de a radír nekem mindenképpen.
+ odakészítem az almaecetes viezemet és a másik pohár vizet Bach-virágterápiás cseppel, ezeket nyomatom éhgyomorra.

Off: a Bach-virágterápia nekem úgy érzem nem használ. :-( de azért még csinálom, csak sztem nem sokat ér. Folyadékpótlásra jó. :-)

Na száz szónak is egy a vége: radírozok mint állat, és nagyon látványosan javul a korábban reménytelennek, vagy csak toporogva haladással elérhető dolog + egyéb odafigyelést igénylő részek (dekoltázs, stria).

Abban viszont igaza van a másik tábornak, hogy nem kell minden szarral kenni magunkat! Kevés, azonos termékcsaládba tart. cucc, vagy bio alapanyagokból és vitaminból kikevert izék.
+ Niurkánál a tuti: életmód.

arisztotela 2010.06.01. 11:33:15

@Scala: van egy nagyon érdekes termékcsalád, 302 a neve, és egy avokádó kivonatos cucc, amit csak magában szabad használni (nem keverve semmivel), és nem is drága, csak éppen nem lehet rendelni, mert kozmetikus adhatja csak. Ezek mondják, hogy semmi hámlasztás, sav, hanem a bőrt kell gyógyítani. Csak azt figyeltem meg, hogy az amerikaiak imádják az olyan módszereket, amiktől 1-2 hónapig rettenetesen nézel ki, utána minden elkezd szépülni, náluk ez valami lelki ügy, hogy csak akkor hisznek egy bőrápolóban, ha először vörös, ragyás, hámlós a bőr hetekig. Ez igaz a wonderbar szappanra, erre a 302-re, az obagira, a copper peptidre, az összes szarra, amiben hisznek. Magyarországon viszont mindenki azonnali megoldásra vágyik, rögtön jól akar nézni, max egy hetet kíván szenvedni, ezért olyan népszerűek a lézerek, kémiai hámlasztások. Nem tudom, hol az igazság, de az igaz, hogy akik képeket tolnak magukról a fórumokra ezerszer jobban néznek ki, mint a magyar nők 40-60 évesen. Van amelyik a savaktól, van amelyik a wonderbartól, van amelyik a 302-től.

Scala 2010.06.01. 12:22:36

@DuBarry: Igazad lesz, tényleg direktebbek a magyarok, hibásan.
302: mire jó? Mindenre? :-D
Wonderbar: még lehet megrendelem, de csak ősszel, csak azt nem tudom, hogy megéri-e majd. Elmentettem a használati utasítást, három hónapig kell nyomatni...
Obagi? Copper peptid? :-)

Nekem olyan kell, ami hegeket eltűntet, megújul a bőr, ehhez sztem kell a mechanikus inger is (értsd radír), de biztosan jó ez a 302 is...

arisztotela 2010.06.01. 12:37:31

@Scala: persze hogy mindenre, mindenkinek az alapgondja: pattanásosság elmulasztása még oké gyógyszerrel, de marad utána heg, pigmentáció, tág pórus. Hát ezekre fejlesztették ki az összeset. A 302 mechanikus inger nélkül csinálja, de mivel ezek közül semmit sem próbáltam, nem mondhatok semmit.
www.essentialdayspa.com/forum/viewthread.php?tid=28855
itt egy kínai csaj, nézd meg a hegeit, állítólag ettől mentek el (53 éves, ami döbbenet).

Niurka_törölt 2010.06.01. 13:09:17

@Rocko-: mert valóban kicsit komolytalan vagy, de ők meg ott tévednek, hogy ezek a maratoni kommentek az ilyen tuti szappanról, az olyan tuti kencéről elég uncsi tud lenni. Szerintem a titok az, hogy szarni kell arra, hány éves az ember. Ha állandóan azt sasolod, hogy van-e ráncod, striád, tökömtudjamid, akkor fogsz is találni (aki keres, az talál). Csak a felfújt lufin nincs ránc, szóval ezen kár görcsölni, fiatalabb senki sem lesz, ha jól érzed magad és nem állandóan sasolsz minden millimétert magadon, akkor az sem fog zavarni, hogy öregszel, ráncos leszel és sokkal vonzóbb is leszel (de azt is le lehet szarni), kit érdekel, hogy ki mit szól?

cicómicó 2010.06.01. 13:25:12

Azon lehet vitatkozni, hogy mi az unalmas, de DuBarry bejegyzéseit a termékek teszteléséről, tapasztalatairól egyáltalán nem mondanám annak. (Nekem pl. inkább unalmasak, fárasztóak az értelmetlen egy szavas, nevetős,lol, megalol, stb. kommentek.)
Végre van valaki, aki készít egy hézagpótló "szépség"blogot, utánajár a dolgoknak,kipróbálja és megosztja másokkal a tapasztalatait, és ezért csak köszönet illeti DuBarryt! Köszi!
@DuBarry: A radírozás pedig nekem nagyon jól bevált eddig.

arisztotela 2010.06.01. 13:52:57

@Niurka: Ezen kár elmélkedni egy sztárokkal, ráncokkal, bőrápolással foglalkozó blogon. Nyilván akit az ógörög filológia érdekel, arról olvas, akit meg a makrogazdaság, arról.

Niurka_törölt 2010.06.01. 16:03:44

na, tessék, ha próbálom Rocko lelkét ápolni az a baj, ha ..... csöndben maradok inkább :))

komolyan van, akit érdekel az ógörög filológia?

arisztotela 2010.06.01. 16:40:50

@Niurka: van hát, érdekes az, hogyan függenek össze a homéroszi szövegek:).

katarocks 2010.06.01. 18:22:00

@Niurka: én jó pár embert ismerek, aki ógörög szakra jár/járt (köszönhetem ezt az egyházi gimimnek :D) szerintem az a szak lehet a halál, egy latinnal megspékelve.

katarocks 2010.06.01. 18:23:14

@DuBarry: ez így van. az egyik rokonom hajhullással küzd, Angliában kezelteti, és olyan gyógyszert kapott rá, amitől az első 2 hónapban még jobban fog hullani, és csak utána lesz jobb.

katarocks 2010.06.01. 18:48:18

@DuBarry: www.collegefashion.net/beauty-and-hair/i-tried-it-l%E2%80%99oreal-lash-boosting-serum/?utm_source=twitterfeed&utm_medium=twitter&utm_campaign=Feed%3A+collegefashion+%28College+Fashion+.Net%29
hallottál már erről a L'Oreal-os cuccról? rám is rám férne a szempilla-hosszabbítás, csak nem tudnám sokáig kenegetni, nem vagyok kitartó az ilyenekhez.

Rocko- 2010.06.01. 20:32:04

@Niurka: áá dehogy, én tök komoly vagyok ám!

:D

amúgy kell a vidámság a Zéletbe, tényleg, a nevetésnek is ránckisimító hatása van.

Scala 2010.06.01. 21:29:40

@DuBarry: Nem semmi ez a leírás, erre a napi rutinra nem lennék képes...
Most a kozmetikusom új Ilcsis fehérítő krémet nyom két hét múlva, ha már ilyen a nyár... addig csinálom a radírozást, hoztam egy csomó radírt, Ilcsis + gyógyszertárit.

arisztotela 2010.06.01. 22:02:04

@katarocks: ezt pont nem ismerem, de rengeteg szempillahosszabbító szer van, és mázsányi kommentet olvastam, úgyhogy az a véleményem, hogy mind jó valamennyire. Annál, minthogy semmit sem raksz a pilládra az olajak is jobbak, pár millimétert tolnak, ezek az aktív hatanyagok még jobbak. De tudd, hogyha abbahagyod, visszanő a régi méretre. Mindnek az a mechanzmusa, hogy megváltoztatják a szálak élettartamát, nem hullanak olyan sűrűn ki, van idejük hoszabbra nőni, de ha leállsz, visszaáll a régi ciklus.
Először homoktövissel kenegettem, attól már nőt, aztán mandulával, aztán egy rapidlash nevű cuccal. Már elértem a csúcsot szeritem, ami nem őrjítően hosszú, de sokkal jobb, mint volt. Ami még érdekes, a homoktövis hatásosabb volt mint a mandula, szal az olaj sem mindegy, melyik.

arisztotela 2010.06.01. 22:07:12

@katarocks: ja, és mindennap kell használni, különben nem hat, mert közben kihullik, nem nő:(. Szóval kitartóan.

Rocko- 2010.06.01. 22:27:19

@Niurka: engem engem! :D

na, de komoylra fordítva, ahol látom h nem tudok mit hozzászólni, oda nem is írok (lásd pasik a tengerparton), de látom h irogattok.
csak az a legkevésbbé sem érint engem.

Rocko- 2010.06.01. 22:35:24

jah, izé, higítózni kell minden nap, meg irritatív dologgal dolgozni, szépen kitisztul tőle a bőr. :D

Livcsy (törölt) 2010.06.26. 00:16:43

Megneztem a kinai csajt, dobbenet, de 4 ev kellett hozza!
Nekem nem lenne turelmem hasznalni, 4 evig minden reggel neznem magam a tukorben hogy latszik e mar valami....

arisztotela 2010.06.26. 00:22:55

@Livcsy: nem négy év alatt vált be a cucc, csak 2:).

arisztotela 2010.06.26. 00:34:11

@Livcsy: sajna ezt is visszadobta, a citromail spamnak tekinti a pofámat:(

Livcsy (törölt) 2010.06.26. 16:56:27

@DuBarry: kuldok egyet a masik emil cimemrol.
süti beállítások módosítása